Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Fijne vakantie Rosa!! Enjoy!!

Nee hoor 87Meisje! Ik heb ook een vroege echo en een termijnecho. Moet 9 maart voor de vroege en zal erna wel horen wanneer mijn termijnecho is :)

Ben benieuwd vanavond. Vind je het spannend??

2. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Fijne vakantie rosa! Wij hopen dat jij mooi nieuws heb na de vakantie ;)

Heftig zeg birgit pfff!

3. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Ohh is ook hetzelfde dus, bij mij wilde ze direct ook de termijnecho inplannen, benieuwd hoe snel die bij jou dan is!
    Vind zeker spannend vanavond haha, vooral of de test ook echt zwanger aan gaat geven haha. Ze komt om 20.00 uur, dus nog even wachten;)

4. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Hoi meiden hier ben ik weer.. test vanochtend was Witter dan wit! Nog geen tekenen van menstruatie, af en toe krampen die ik al vanaf zaterdag heb. Test van vanochtend was van de action, weet niet hoe de ervaringen van jullie zijn met deze? Voor de zekerheid net een early test van predictor gedaan, na 15 min een heeeeeeeeul vaag streepje (tuur streepje?!) Geen idee waarom ik zo laat ben met mijn menstruatie, ben het Tot nu toe keurig op tijd... Maar geen bloed, geeft moed heb ik hier gelezen, dus daar gaan we maar voor Haha

5. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Oh spannend noelle... Ze zeggen wel dat predictor heel gevoelig is en het al vroeg kan meten.
    De action testen.. Tja die heb ik ook in huis.l maar ja tot nu toe negatief. Dus kan ik niet veel zinnigs over zeggen helaas.

87meisje.... Succes vanavond hoor! Spannend zeg., :)

6. 87Meisje

Nou MvM is net langs geweest, gelukkig hele mooie test!:D Leuk cadeautje hebben we gekregen he Lilly;) Ik woon in een appartementencomplex en blijkt dat ze het hier wel kende, ze is vaker bij aanstaande moeders hier langs geweest, best grappig, heb zelf nog nooit hier iets van gezien.. Zij gaat trouwens wel gewoon uit van mijn eerste dag van laatste menstruatie, dus dan zou ik nu al in de 7e week zitten..benieuwd wat de vk over paar weken gaat zeggen;)

7. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Ja daarom is het ook zo raar Kola.. Kan toch niet te vroeg hebben getest als de 12e mijn ei is geweest? Ik weet dit overigens omdat ik die heel erg heb gevoeld, niet Door ovu testen.. Kan ik nog hoop houden meiden of moet ik deze ronde afschrijven?

Liefs

8. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lees elke dag mee, gister niet de kans gehad om even in te loggen en mee te typen! Dus reageer even op de laatste berichten!

Birgit welkom bij de club, gezellig dat je ook mee kletst! En je hebt zo te lezen al wat mee gemaakt, kan me voorstellen dat je er voor een tweede dan anders in staat!

Milou89 mooi hé hoe het lichaam werkt. Verwonder me er ook zo vaak over.

Twirler kan me voorstellen dat krampen nu wel eng zijn! Blijkbaar hoort het erbij….

Fijne vakantie Rosa! Ga mijn best doen voor leuk nieuws, maar weet niet hoelang je met vakantie bent (en of dat dan al gaat lukken) ;)

Noelle84 hoop is er altijd zolang je nog niet ongesteld bent! Kan zijn dat de fase na je eisprong langer is, of je HCG nog niet hoog genoeg. De optie niet zwanger is er uiteraard ook, maar dan wordt je vanzelf een keer ongesteld. Afwachten dus. Heb overigens nog geen ervaring met zwangerschapstesten, nog niet nodig gehad! (korte cyclussen hebben dat voordeel :D)

87Meisje, fijn dat MvM is geweest! En idd maar even kijken wat de vk zegt over hoelang je zwanger bent. Dacht ook ergens gelezen te hebben dat je uitgaat van 1e dag van je menstruatie en vanaf dat moment 40 weken zwanger. Ook al is de bevruchting ongeveer 2 weken later pas.

Vanaf zondag start weer mijn vruchtbare week! Ben benieuwd wanneer ik mijn eisprong voel en of het deze keer lukt natuurlijk!
    Zijn er nog meiden die binnenkort gaan testen, of moeten we nog wat geduld hebben?

9. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Noelle als je de 12e je eisprong gehad heb, zou je normaal de 26e ongesteld moeten worden... dus dat zou dan morgen zijn.. ik zou ff afwachten tot vrijdag en dan nog een keer testen.. spannend hoor :)

87meisje oh gelukkig.. wat leuk. Wat was je kado

EliElisehoohuklusdagenmen er weer aan... succes hè ;)

10. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Een plezierige vakantie gewenst Rosa!!

Oeh spannend Elisa, ronde 3? Kun je weer aan de slag! Ik hoop dat je veel geluk heb hebt deze ronde.

Noelle ik denk dat je dan idd morgen weer moet testen. Dan is het 14 dagen na je ei, dus je nOd. Of nog een paar dagen later. Maarja ik weet t ook niet precies want ik snap er bij mezelf ook niks van haha

11. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Ik heb het ook zo. Ik weet alleen niet of we die eerste echo van volgende week dinsdag zelf moeten betalen of niet, maar eerlijk gezegd kan dat me niet zo veel schelen. Ik wil het gewoon door de vk vastgesteld hebben :D

12. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Sorry! Vabdaag gigantisch druk gehad. Heel de dag op mijn 2 jarige nichtje gepast en die logeert hier dus druk dagje haha. Ik reageer ff snek op iedereen, zal morgen wek ff dd tijd nemen om alles weer rustig door te lezen ;)

Rosa; hele fijne vakantie!!

Meisje; ik heb ook een vroege echo :) termijn echo plannen we daar a bij het eerste gesprek en de echo. oh serieus? Ik dacht vanaf de bevruchting.. Mijn laatste menstruatie/ontrekkingsbloeding begon op 12 januari. Dat zou dan betekenen dat ik ook in mijn 7e week zit ni dan? Maar fijn dat je test lekker duidelijk was! Heerlijk gevoel he! Toch weer die bevestiging haha! Jaa idd mooi cadeautje!' Maar ik ben benieuwd of ik die flessen wel vol krijg.. Moest gister beginnen em ze op maandag inleveren. Heb nu pas 1,5e fles,. Lukt me toch nooit?! Ga die flessen biet overal mee naar toe slepen.

Twirler; eng zijn die krampen idd! Maar mijn vk zei dat het idd je baarmoeder is die zich aan het vergroten is;) bij mij nemen die krampen nu wat af. Heel af en toe nog een kramp bij een bepaalde beweging. Mijn zusje was ook erg onzeker en had dat ook! Zij teste sinds de positieve test elke keer op maandag tot de eerste echo om te controleren dat het nog goed zat. Ze werd ook onzeker van die krampen en die test was toch steeds een geruststelling voor dr. Vandaag eentje samen gedaan en ben nog steeds hartstikke zwanger haha.

Noelle; idd vaag dat je normaal aktijd op tijd bebt met je menstruatie en nu niet en dat je test toch negatief aangeeft en de andere toch een tuur streepje. Zou idd over aantal dagen nog een keer testen!
    Action testen heb ik niet gebruikt., ik had die 2 voor 5 euro van de kruidvat en de cb. Maare zolang je nog geen bloed ziet, is er nog hoop!

Elisa; ohh spannend de vruchtbare dagen weer in!! Ga duimen dat deze dagen geluk brengen voor je!!

13. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Haha Ik snap er ook niks van.. Word normaal keurig elke 25 dagen ongesteld dus dat was dinsdag eigenlijk en omdat ik vanaf zaterdag ookal menstruatie achtige krampen had, dacht ik dat het eerder zou komen ipv later.. raar lichaam hoor Haha! We blijven maar rustig door ademen. Mijn cyclussen zijn dus ook normaal kort elisa.. was voorheen fijn toen het nog gewoon op tijd kwam hihi..

En kingsdaughter, ik mag van mezelf ook niet eerder dan vrijdag testen.. vraag me alleen af of het dan wel resultaat geeft, aangezien die van vandaag speciaal voor vroeg testen was...

14. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Net thuis echt gesloopt!! Maar heerlijke avond gehad.
    Had een mailtje van mvm met verschillende data, dan kon de combineren. Helaas werk ik natuurlijk veel 's avonds... Waarschijnlijk word het maandagavond of vrijdag overdag!

Het is ook gek rekenen hoor! Als ik vanaf menstruatie reken ben ik nu 5 weken en 4 dagen.. Maar als ik vanaf ei reken en dan plus 2 weken wat ze meestal doen, dan ben ik nu precies 5 weken. Geen idee, maar ach die 4 dagen 😉

15. 87Meisje

Ja voor mij is nou ook niet helemaal duidelijk of ik idd dan ook in de 7e week zit of in de 6e...we zien het wel haha. Was heel fijn weer even die bevestiging van een mooie test! Ik ben ook direct begonnen met die flessen, maar bij mij gaf ze aan dat die flessen echt niet vol hoeven, gaat alleen om wat je thuis kan doen, je hoeft ze niet overal mee naar toe te slepen haha. En sowieso heb je elke dag weer een nieuwe fles he, dus waarschijnlijk heb je straks gewoon 7 halfvolle flessen.

@Kola, cadeautje is heel zacht dekentje/omslagdoek voor je baby:)

Twirler, fijn dat je iets gehoord hebt van MvM!

EenAndereNaam, bij mij werd verteld dat de eerste echo betaald wordt door vk praktijk, dus zal bij jou misschien ook wel zo zijn;)

16. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    I don't care!!! Al moet ik voor elke echo betalen! haha.
    Zou het liefst zelf zo'n apparaat in huis nemen ;)
    Kan echt niet wachten. Al vind ik het toch wel eng hoor... Wat als he... Maar we blijven positief!! Ook hier geldt geen bloed is moed denk ik ;)

Alleen juist nu heb je het idee dat je alle nare verhalen veel meer hoort, maar dat ligt aan jezelf natuurlijk.

Ben benieuwd wanneer ze komt! Mag ik weer testen! ;) Zou het liefst elke dag zelf weer testen, maar heb mezelf beloofd dat dat echt niet kan.

17. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Oooh Meisje, Lilly en Twirler ben zo benieuwd hoe jullie eerste echo is! Lijkt me echt zo fijn. Kan me voorstellen dat het wachten wel lang duurt. Eerst wachten tot je positieve test en dan ook nog wachten tot de echo. Jeetje, je geduld wordt wel op de proef gesteld als je zwanger wilt worden en zijn haha.

Noelle volgens mij kan het zeker resultaat hebben. Sommige vrouwen testen pas een week na nod positief. De een is wat sneller met hcg aanmaken dan de ander helaas. Zolang je nog niet ongesteld bent is er altijd hoop denk ik dan maar zo :)

Ik zit zelf op 8/9 dpo geloof ik. Kreeg net dikke vette menstruatiekrampen dus ik als een gek naar de wc (als ik ongesteld moet worden en ik voel die krampen, dan komt het vrijwel direct). Ik dacht zal ik dan nu al ongesteld worden? Maar nee hoor, ik veeg na het plassen (sorry:)) af en ik heb dikke wit/doorzichtige slierten slijm. Nou kan je mij niet gekker krijgen he, snap er nu echt niks meer van. Iemand bekend met deze slierten op 8/9 dpo? Verder zijn mijn tepels (echt alleen mn tepels) supergevoelig.. Ik ben zo benieuwd. Aangezien jullie, Lilly en Meisje, allebei in ronde 1 zwanger zijn geraakt heb ik toch wel een beetje hoop..:D zou het????

18. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Het kan hoor Kingsdaughter!!! Dat heb je idd gezien aan die meiden.
    Ik had nu voor mijn NOD ook veel wit slijm en toen bleek ik dus zwanger. Dus er is hoop hoor, maar je lijf kan je ook vreselijk voor de gek houden heb ik in de eerste 3 rondes gemerkt. Het is gewoon afwachten helaas.... Zowel zwanger worden als zwanger zijn inderdaad.
    Nu wacht ik tot de eerste echo, dan tot de termijn, dan tot 20 weken... Je wacht tot het er eindelijk is... haha. Het is niet anders dan wachten en uit handen geven. Best lastig.

Ik heb net van mijn moeder een 9 maanden dagboek gekregen. Zo leuk!! Kun je al vanaf week 1 invullen... Dus dat gaan we natuurlijk op het gemak doen! Lijkt me zo'n leuke herinnering aan de zwangerschap. En nu heel hard hopen dat we het hele dagboek in mogen gaan vullen :)

19. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Ja precies vooral dat uit handen geven en gewoon maar geduld hebben is het moeilijkst... Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het hartstikke goed gaat bij jullie!

Wat ontzettend leuk zo'n dagboek! Moet je echt bijhouden. Mijn zus heeft dat ook gedaan bij haar kleine met wat echofoto's, verhalen en leuke herinneringen. Die gaat ze aan haar geven als ze groot genoeg is :) Is ook leuk om te doen als hij of zij er is! En dan het eerste levensjaar ofzo.

20. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat ben ik ook zeker van plan!!! Vind het eigenlijk ook jammer dat je tegenwoordig vaak foto's maakt met je telefoon maar niet echt fotoboeken meer maakt. Mijn moeder maakte daar vroeger hele kunstwerken van met verhaaltjes erbij. Zo leuk!!
    Voor de zekerheid begin ik pas met schrijven in het boekje na de eerste echo.. Tuurlijk is er dan nog risico, maar minder dan nu en risico blijft er helaas altijd.

Deel Deze Pagina