Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Gewoon niets meer drinken idd! Dan kan het ook!
    Ohh echt spannend!! Kan 2 kanten opgaan met dat gevoel van je borsten en tepels! Bij mij betekende het zwanger en heb nog steeds gevoelige borsten en tepels! Spannend!!!!

2. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Precies dat denk ik dus ook Lilly, dat het 2 kanten op kan gaan ermee.
    Dit wachten is killing zeg!
    Ga maar even een douche nemen en dan me huis stofzuigen, hond uitlaten.. bezigheidstherapie haha :p

3. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Mijn borsten beginnen sinds gisteren een beetje...
    Maar echt alleen met tillen of stofzuigen ofzo. Mijn tepels nog steeds niet extra gevoelig ofzo!
    Ik teken ervoor als ik dit zo 9 maanden vol mag houden. Maar dat moet ik natuurlijk niet hardop zeggen... Haha.

4. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Succes Fleurtje!

Mijn ongesteldheid heeft goed doorgezet bleh. Voel me echt belabberd.

5. Lilly1989

Fleurtje ; je post nog niet binnen? Haha. Irritant dat wachten he!

6. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Meiden, brandende vraag!!

Hoe zit het nu daadwerkelijk met je haar verven?? Zie overal zulke tegenstrijdige berichten. Ik weet het niet meer!! Mijn haar heeft een dringende verfbeurt nodig, maar natuurlijk zou ik het niet doen als het risico's met zich meebrengt. Weten jullie er iets van??

7. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Oh ben ook zo benieuwd naar fleurtje :) hi hi

Sunshine he balen... Pak lekker een plak chocolade en bak thee en emt een dekentje de bank op..

Hier weer roze verlies en buikpijn l. Hoop dat het snel doorzet. Zit nu op dag 49 ... Hopelijk red ik de 50 niet meer ;)
    Hier ook zere borsten hoor.. Maar dat heb ik al meerdere keren gehad in deze cyclus. Bij mij heeft het echt met wisselen van hormonen te maken. Wel fijn gevoel dat mijn cyclus eindelijk lijkt opgepikt te zijn..
    Wat een weer he... Denk dat ik maar eens ga internet shoppen, ha ha zo zin in :)

8. Lilly1989

Twirler ; ik had gehoord dat je het beste je haren niet kunt verven in de eerste trimester ! Het verf mag tijdens je zwangerschap sowieso niet direct op je hoofdhuid komen! Mijn schoonmoeder doet altijd mijn haren en die zei dat highlites wel mogen. Maar dat komt ondat je plukken dan in de folie zitten en niet op je hoofdhuid! En dat mag weer wel!

Je kunt het beste ff navragen aan je kapper hoe het zit met heel je haar verven.

9. Lilly1989

Twirler dit staat in mijn zwangerschapsboek over haren verven!;

- wacht met haren verven tot na je eerste trimester als alle vitale organen vd baby zich hebben ontwikkeld.
    - maak met je kapper een afspraak zo vroeg mogelijk in de ochtend , zodat je zo min mogelijk wordt blootgesteld aan chemicaliën
    - vraag je kapper de verf niet op je hoofdhuid asn te brengen
    - kies liever highlights dan een permanente of semi-permanente haarkleur. Een oplossing voor highlights wordt op folie aangebracht en komt niet direct in contact met je hoofdhuid.
    - vraag je kapper naar natuurlijke henna
    - vraag je kapper natuurlijke kleurproducten met weinig of zonder ammoniak te gebruiken.
    - aks je zelf aan de gang gaat, draag dan handschoenen en werk in een goed geventileerde ruimte

10. SunshineM

Oh wauw dat wordt nog wel wat als ik straks zwanger ben. Mijn eigen haarkleur is assigblond en daardoor lijk ik in een bepaald licht wel grijs...!!!! Ik verf m'n haar altijd donker omdat ik dag gewoon super tof vind staan. Maar na 1,5 maand moet ik m'n haar echt weer verven omdat ik dan weer grijs lijk hahaha als ik dan straks t niet mag verven zie ik er echt niet uit, haha. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens heel iets anders heb gehoord/gelezen. Dat verven gewoon mag... Twijfel twijfel. Ik zou voor de zekerheid gewoon even je verloskundige bellen.

11. SunshineM

Ik lees net op een ander forum dat het geen kwaad kan.. Veel kappers hebben daar ook zelf op gereageerd. Tegenwoordig heb je ook natuurlijke haarverf producten en dat schijnt gewoon prima te zijn. Ze zeggen wel dat t niet verstandig is om ineens naar heel blond te gaan maar je eigen kleur kan prima... Maar denk dat t ook wel een beetje is hoe je er zelf in staat. Spoeling kan ook heb ik gelezen

12. Lilly1989

Jaa meerdere zeggen iets anders!
    Maar ik denk dan van ja ze zetten het niet voor niets in dat boek;)
    Maar ik heb gelukkig alleen wat highlights die steeds bijgewerkt moeten worden dus heb geluk haha:p

13. Fleurtjeee28

Nog steeds geen post en me huis blinkt ondertussen! Hahaha
    Heb nog steeds na me ontbijt dan niets gegeten en gedronken.
    Denk dat ik de post uit z'n handen trek als ik de postbode zie hahaha.

Ongesteldheid laat ook nog niets van zich zien.
    Krampen in me liezen zijn wel weer aangekomen. Elke keer denk ik van nu ben ik ongesteld en dan moet ik plassen en niets.. geen bruin bloed, geen druppels helemaal niets..

Over het haarverven. Ik ben kapster geweest en toen dr tijd werden 2 collega's zwanger en die verfden hun eigen haar met een spoeling en klanten niet meer.
    Dus ik denk dat je het beter niet kan doen.

14. Fleurtjeee28

Post is binnen!
    Gelijk getest en zit nu te wachten op de uitslag.. Maar het ziet er naar uit dat die hartstikke wit is :(

15. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Balen fleurtje... Ondertussen al iets meer te zien?

Hier nog steeds aan het wachten op mijn ei. Heb toch testjes gepakt van de Action afgelopen 2 dagen en het streepje loopt op. :)

16. Fleurtjeee28

20150303_150210.jpg

Wit, wit wit! :( :(
    Snap er niets van.
    Donderdag nog maar een test als ik nog niet ongesteld ben geworden...

17. Lilly1989

Fleurtje ; wat balen zeg! Nog steeds wit?! Welke testen heb je?
    weet je zeker dat 14 dagen geleden je ei is geweest? Het enige wat je nu kan doen is afwachten.. Over 2 dagen nog een keer testen en afwachten of je een streepje ziet of dat je menstruatie komt..:(

Milou ; spannend je vruchtbare perioden! Mooi dat ze oplopen! Hoop echt dat het deze keer wel raak is!

18. Lilly1989

Fleurtje ; zie nu je test! Ik zie inderdaad ook niets.. Maar ik ben ook niet z'n goeie tuurder hoor! Idd dondefdag weer testen. Je testen zijn van sensitest zie ik. Die kun je 4 dagen voor je NOD gebruiken.. Dus ben bang dat je lichaam je voor de gek houdt!:( maar wie weet is je ei later geweest waardoor je NOD later is en waardoor ie nu nog wit is. Je weet maar nooit! Masr zou ovet paar dagen weer een testje wagen!

19. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ik zie inderdaad ook niets. Balen joh Fleurtje!

Heb net weer een testje gedaan. Bedacht me na het typen van het bericht dat ik wel weer kon testen vandaag. Lijkt al (bijna) te knallen! :)

Thanks Lilly, ik hoop het ook!

image1.jpg

20. Lilly1989

Elisa ; vanavond weer een testje doen hoor! Dan mis je zeker je piek niet! Die gaat echt knallen!!

Deel Deze Pagina