Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Ja ik weet ook niet wat er met me lichaam aan de hand is.. houd me goed bezig dat zeker weten!
    Ik weet 100% zeker dat me ei 14 dagen geleden is geweest, heb het duidelijk gevoeld die dag en aan me slijm te zien.

Ik wacht het gewoon weer af..

Testen zijn idd van sensitest.

2. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ik had de eerste ronde ook allerlei symptomen Fleurtje, zoals: opgezette borsten, zere tepels, maagzuur (echt maagzuur, want het zat meerdere keren in mijn mond :p blegh), duizelig, etc. etc. Maar de symptomen van ontpillen/zwanger worden liggen gewoon súper dicht bij elkaar. Ik stond er ook echt van te kijken! Hoop voor jou dat het alsnog een zwangerschap is, maar het kan dus niets betekenen helaas..

Lilly bedoelde je mij of Elisa met die piek? :p Denk dat ik vanavond nog wel een testje doe ja! We zijn in ieder geval goed voorbereid met om de dag klussen, haha!

3. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik lees dus ook echt overal wat anders!! Helaas heb ik de genen van mijn vader en heb ik dus echt al grijze haren ertussen zitten :( net 25... Dus als ik pas over min. 6 weken kan verven ga ik best huilen... Haha.
    Ga denk ik maar ff navragen bij kapster die ik ken en dan hoop ik maar dat ze het stil houdt... Staan kapsters natuurlijk niet echt om bekend.

Tsja en anders de komende weken maar niet naar buiten ;)

Balen Fleurtjeee.. Maar he! Het is pas ronde 1. Geef je lijf de tijd ff te ontwennen ;) komt echt goed!!
    Milou doortesten en ontzettend veel plezier! ;)

4. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Laat je t weten twirler wat de kapster zegt?? Ben ik ook wel benieuwd naar, haha

En Lilly ik snap dat je zoiets hebt van t staat toch in t boek... Maar de eene website over zwangerschap zegt juist weer dat t oke is. Ik weet t niet hoor, zo verwarrend hahah

Balen Fleurtje, denk dat al die symptomen toch erbij horen dag je lichaam moet wennen aan een normale cyclus...

Succes milou!!!

5. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Het vervelende is natuurlijk dat de zwangerschapssymptomen erg lijken op de menstruatiesymptomen. Ik merkte het als eerste aan m'n opgezette en gevoelige borsten, maar heb wel streng tegen mezelf gezegd dat het ook de men kon zijn. Achteraf dus blij verrast! :D

En ook ik heb al met een collega te maken gehad die ineens voor de grap riep dat hij dacht dat ik zwanger was van een tweeling! Voor de grap dus, maar ik dacht wel: je moest eens weten... ;)

Maar goed, wij zijn net dus voor het eerst bij de VK geweest!!! (Leuk dat jullie zo meeleven trouwens)... En het is echt zo: ik ben zwanger!!! Het is er waarschijnlijk één, het zit in m'n baarmoeder en het ziet er goed uit. Mijn berekening klopt volgens haar (tussen de 6 en 7 weken, dat heeft ze gemeten) en we hebben een hartje ZIEN kloppen!!! Dat was echt heel bizar: een grijze vlek (ons kind) met één wit pixeltje dat steeds verscheen en weer weg ging. Een soort van lampje dat aan en uit ging. Ik heb dus nu twee harten in mij haha!!! :)

Ze had van te voren gezegd dat als een uitwendige echo niet zou lukken (omdat het nog te vroeg zou zijn bijvoorbeeld), dat ze het dan inwendig zou doen, maar dat was niet eens nodig. Na de echo heeft ze ons nog van alles gevraagd over onze gezondheid en die van onze familie en ze heeft m'n bloeddruk gemeten en die was goed. En toen zijn met met een leuk koffertje met monstertjes en foldertjes en een tweede afspraak voor de 23e naar buiten gelopen. Heel fijn gevoel bij deze mevrouw. :)

Dus ik ben blij. Al zit ik nu wel op m'n werk (in de pauze) ontzettend tegen de slaap en de misselijkheid te vechten en ik moet nog tot vanavond 22.00 uur! Maar ik mag natuurlijk niet klagen! :cool:

6. SunshineM

Wat super leuk eenanderenaam dat je al het hartje hebt gehoord! Dat lijkt mij zo een emotioneel moment. Je eigen kindje! Van harte gefeliciteerd!

Werkse, ik hoop dat je t volhoudt. Maar vast wel!

7. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    EenAndereNaam ohhhh wauw!!!!! Gefeliciteerd!!! Het lijkt me zo prachtig! Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot ik maandag zelf mag... Vind het doodeng, maar wil toch ook wel heel graag weten hoe onze kleine het doet! Schitterend!!!

8. Fleurtjeee28

EenAndereNaam wat leuk om te lezen :D En hoe fijn dat je het hartje hebt gezien! Maakt het helemaal echt nu :D

Succes met werken vandaag ;)

9. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Ja het wordt nu inderdaad wel een stuk echter haha. Ben van plan om het over drie weken aan m'n moeder te vertellen en haar dan direct mee te nemen naar de volgende afspraak. :D

Overigens heb ik wel inderdaad alleen het hartje gezien (als een pixel, maar toch veel meer dan we verwacht hadden). Ik heb het nog niet gehoord! Ik had ook ergens gelezen dat het daar nog te vroeg voor zou zijn. Volgende keer misschien! :)

Waarschijnlijk is dat dan de termijnecho, maar ze zei dat dat nog niet zeker was, omdat het misschien nog te vroeg is om definitief te berekenen. Dus anders is het dan gewoon een extra controle, waarop volgens haar meer te zien zal zijn. Ik ben trouwens helemaal vergeten te vragen hoe het zit met de kosten (andere dingen aan ons hoofd natuurlijk). Volgende keer maar doen! ;)

Succes met wachten allemaal!

10. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Eenanderenaam; ohh wat leuk zeg!!! Heel fijn dat je het hartje zag kloppen! Ohh nu wil ik ook hahaha! Volgende week dondefdag., pff meer dan een week! Maar ben ontzettend blij voor je!

Milou ; pff Jaa ik bedoelde jou met je piek hahaha sorry!!

Fleurtje ; idd ff afwachten.. Je lichaam moet het nu zelf oppakken dus wie weet laat je NOD wat langer op zich wachten. En wie weet heb je over 2 dagen wel een positieve test!

11. Lilly1989

Eenanderenaam; hoe heb jij het dan berekend hoeveel weken je nu bent ? Vanaf je laatste menstruatie of mogelijke bevruchting?

12. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat de termijn echo altijd de 12/13 weken echo was?? Dan zou je volgens jouw berekening toch nog maar 10 weken zijn? Maar wel fijn dat je dan alweer mag kijken!!
    Ik heb echt al een waslijst met vragen haha. Heb maandag de echo en de maandag erop de intake.. Dat kon helaas niet tegelijk.

13. Lilly1989

Haha ik ben ook al mijn vragen aan het opschrijven !
    Jaa volgens mij zijn die termijn echo's verschillend! Iemand die ik ken krijg met 10,5 week haar termijn echo! ( vanwege vakantie ) maar de een krijg pas mey 9 weken eerste echo en de ander mey 7 weken!

14. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ohhh wat leuk een anderenaam!! Geweldig om te zien he.. Ht hartje kan je op zn vroegst met 13 weken horen.. Dus ws zul je de volgende keer het ook weer alleen zien ipv horen. Maar wat fijn zeg! Heb je een foto meegekregen???

Fleurtje balen zeg... Maar oh zo herkenbaar. Ik heb dat ook gehad, dat ik echt zeker dacht te weten dat ik een eisprong gehad had... Maar ja ik ben nog steeds niet ongesteld en bij mij was dat 26 januari dat ik het dacht. Dus helaas je lichaam kan je zo ontiegelijk voor de gek houden.:x heel frustrerend. En omdat jij ook mirena had... Vrees ik dat je net als mij nog helaas best ff zou kunnen moeten wachten voor je lichaam op gang zal zijn. Ontzettend balen he. Blijkbaar werkt een mirena toch echt anders als De Pil... Ik herken het helemaal hoor jou dingetjes.. :)

15. SunshineM

Bij jou begint t langzaam aan door te zetten toch Kola? Hoop dat t snel helemaal doorzet zodat ook jij doorkan naar de volgende ronde!!

16. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Volgens de kapster kun je echt zonder zorgen verven.
    Vroeger was dat anders omdat er toen echt nog belachelijk veel chemicaliën in de verf zaten. Tegenwoordig mag dat allemaal niet meer voor onze eigen gezondheid en is het helemaal veilig. (anders zouden alle hoogbarbie-blondjes allang dood zijn zei mijn kapster hahaha)

Ik denk dat ik voor de zekerheid toch nog even tot maandag wacht en dan vraag ik het even aan de echoscopiste... Neem toch aan dat die dat ook weet!

17. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Nee helaas nog niet sunshine.. Heel raar. Nu ook geen roze verlies meer. Vaag

18. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Wow wat gaaf EenAndereNaam!! Lijkt mij zo bijzonder als je het hartje ziet kloppen voor het eerst!! Fijn dat je berekening klopte dan!

Balen Fleurtje! Over paar dagen misschien nog maar eens proberen..

Vaag Kola! Hoop echt voor je dat het door gaat zetten, weet je tenminste waar je aan toe bent!

Ik heb trouwens mijn eerste echo pas in mijn 9e week en termijnecho 10e week (althans, volgens mij eigen berekening). Vind het wachten nog veeeeel te lang haha, vandaag over 2 weken;)

19. Fleurtjeee28

Krijg me nu toch opeens krampen!! Pff..
    Echt in me baarmoeder. Denk dat me ongi er dus aan komt ofzo..

20. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Aaarrgghhh!!!!! Zo dat moest er even uit.

Avondje training gegeven... Soms.... Heb 3 kwartier besteed aan 1 stuk. 30x iedereen op de kleine foutjes gewezen. Eindelijk het gaat goed!! Oke en nu vanaf het begin op muziek... Alsof ik letterlijk 3 kwartier tegen een muur heb staan praten! Niks meer over van mijn feedback. Over 3 weken wedstrijd. Grrrrrr!!!!
    Heb de laatste weken de positieve aanpak geprobeerd, de strenge, de grappige, de serieuze.. Niks werkt! Zo ontzettend frustrerend! Mijn vrije avonden dat ik samen met vriendlief ben zijn al enorm schaars en begin nu echt te balen dat ik hier elke dinsdagavond aan moet besteden. Dacht eerst misschien ligt het aan mijn zwangerschap dat ik gewoon minder kan hebben ofzo... Maar mijn medecoach heeft het ook ;)

Getverderrie! Even baalavond. Bah.

Zo dat is eruit! Hoe is het bij jullie??

Deel Deze Pagina