Meiden reageer morgen ff goed heb het zo druk pff.. Fleurtje ; fijn dat je bij de dokter kon komen! Idd ff afwachten en afleiding zoeken! Milou ; haha klus ze! Twirler ; haha ik snap je frustraties! Heb het nu vooral ook mey de training dat ik me sneller irriteer, vanavond oefen wedstrijd dus ben benieuwd .
Fleurtje jammer van je test. Ik sluit me aan bij de rest, maar je hebt het al vaak genoeg gehoord dus zal het niet herhalen! Vind het goed dat je met je klachten naar de huisarts bent geweest! Fijn dat die je ook gerust heeft gesteld. Krijg nu trouwens ook zin om taart te bakken grr alleen geen tijd haha. Leuk dat je ouders langs komen, komen ze van ver dat ze het hele weekend blijven? Milou oeh mooie knaller! Hebben we ongeveer tegelijk onze ei! Duimen dat we tegelijk zwanger raken hihi BMB check ikzelf niet, dus geen idee! Ook weinig over gelezen tot nu toe. Ik zou trouwens gewoon 14 dagen houden voor je luteale fase, doe ik nu ook weer ook al was t de vorige keer korter. Scheelt denk ik een hoop spanning enzo Eenanderenaam wat leuk je ervaring met de eerste afspraak met de vk te lezen! Lijkt me toch wel een enorme geruststelling en fijn dat jullie het hartje hebben zien kloppen! Eerst de echo en dan vragen over je gezondheid, wat willen ze eigenlijk weten? Van jou en je partner en familie ook? Ben ik altijd al benieuwd naar. En 23 maart volgende echo? Leukleukleuk! Voor de andere gaat het er ook aankomen zeker, de eerste echo?! Spannend! Twirler balen van de training gisteren, kan me voorstellen dat je nu wat emotioneler reageert maar je medecoach dacht er blijkbaar hetzelfde over. Pff hopelijk krijg je/jullie ze op tijd gemotiveerd! Kola echt fijn dat het nu doorzet, ff erdoorheen en hopelijk nu een kortere cyclus! Kingsdaughter spannend! Verstandig dat je nog niet gaat testen, kan makkelijk paar dagen later komen dan je verwacht. Of je bent natuurlijk zwanger 87Meisje balen van je misselijkheid en vermoeidheid! Je hoopt toch dat het snel over is, ook al is het voor het goede doel. Rosa kan me voorstellen dat je nu in de saaie tijd zit, maar is ook wel ff lekker. Nergens druk om maken haha. Lilly succes met de oefenwedstrijd vanavond, zelf spelen of coachen? Zoveel mogelijk gereageerd! Dinsdag is altijd een drukke dag dus voor ik weer kan reageren is het woensdag avond! Maar wel meegelezen vandaag Ik had afgelopen maandag paar uur last van kramp, dinsdag nergens last van en vandaag ook weer uurtje kramp met steken erbij gevoeld. Vandaag of morgen mn eisprong denk ik! Zijn we mooi op tijd begonnen met klussen Lijstje, in het blauw is onbekend: Fleurtjeeee28 , 23 jaar, feb 2015 mirena verwijderd, 3 maart NOD, Ronde 1, 1e kindje Kingsdaughter, 22 jaar, 31 jan 15 pilstop, 4 mrt ? NOD, ronde 1, 1e kindje Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje Gusto, 29 jaar, 13 maart NOD, 1e ronde, 3e kindje Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 18 (?) mrt NOD , ronde 3, 1e kindje Noelle84, 30 jaar, sept 2014 pilstop, ? NOD, ronde 3, 1e kindje Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje Brigit, 38 jaar, 2008 pilstop, 24 maart NOD, ronde 2, 2e kindje Kola, 32 jaar, jan mirena verwijderd, 1 april NOD, ronde 2, 3e kindje SunshineM, 20 jaar, dec 2014 pilstop, 2 april NOD, ronde 3, 1e kindje Zwanger: Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15 EenAndereNaam (Hanneke), 1e kindje, 31 jaar, uitgerekend: 23-10-15 87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15 Twirler, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 28-10-15
Elisa ; haha zelf spelen nog ben van plan volgende week na de eerste echo te stoppen met de wedstrijden. En dan gewoon alleen voorzichtig wat mee trainen. Dus vabdaag oefen wedstrijdje en ad zondag nog en volgende week zondag vertel ik dat het me laatste wedstrijd is voorlopig
Ow even mn banner aangepast, ga toch maar voor het gemak uit van een cylclus van 28 dagen met een luteale fase van 14 dagen. Scheelt straks een hoop spanning en testdrang denk ik Lilly zelf trainen nog hihi voor zolang als het duurt. Maar is goed om in beweging te blijven voor je kleintje!
Mijn vriend en ik willen ook graag een kindje. Ik ben half december gestopt met de pil. Ik ga nog niks aan ovulatietesten enzo doen, we willen eerst zien hoe het loopt. Ook de cyclus zonder pil. Ben inmiddels 2x ongesteld geworden. Een paar weken geleden dacht ik echt dat het raak was (heel moe, spontane huilbuien om niks, best vaak misselijk) maar dat was toch vals alarm zeg maar. Nu op naar de volgende ronde... Ik had met mezelf afgesproken om er niet zoveel mee bezig te zijn en het zijn beloop te laten, maar ik merk dat dat toch wel lastig is soms. Laatst vertelde iemand in onze directe omgeving dat ze in verwachting waren. Superleuk natuurlijk! Maar ergens merkte ik dat ik een beetje baalde dat het bij ons nog niet zover is. Idioot natuurlijk, want zo lang zijn we nog niet bezig, dus we houden goede hoop!
Welkom trompetje!! Als je eenmaal de stap gezet hebt kan je niet meer wachten he? Heel herkenbaar! Ik hoop dat je t volhoudt om geen ovulatietesten te gebruiken.. Heel veel uit deze groep doen dat wel en zo ben ik ook overgehaald. Hahah
Welkom Trompetje! Inderdaad veel van hier werken met ovulatietesten! Ook al is een ovulatietest denk ik toch niet 100% zeker! Ik ga er deze ronde wel weer mee werken, omdat mijn cyclus te verschillend is. Eerste keer 17 dagen en de tweede 40 dagen! Is geen pijl op te trekken dus.... Lilly inderdaad slim om niet helemaal te stoppen! Beweging is inderdaad niet verkeerd! Zelf lekker fit blijven
Me ouders komen idd van verder. Ik woon in Eindhoven en hun nabij Leiden. Ik ben 4 jaar geleden naar Eindhoven gekomen voor me vriend. Heb me ouders sinds kerst niet meer gezien dus kijk er erg naar uit! Vanmiddag was me vriend lekker optijd thuis dus zijn we samen even naar de intratuin geweest en heb daar een super leuk kussentje voor de bank gescoord en 2 planten voor in huis; een roze hortensia een plant me witte bloemen dingen haha weet niet hoe die heet, het is wel een goede voor de vochtbalans in huis. Nou mooi meegenomen haha. Gelijk advies ingewonnen over onze tuin voor het voorjaar. Voor nieuwe vaste planten in de border. Heb er nu al zin in om dat te gaan doen! En we hebben maar gelijk groene aanslag reiniger gekocht haha lag laatst op me reet in de tuin zo glad dat die tegels zijn hahaha. Appeltaart ligt lekker in de oven nu lekker bezig geweest dus. Voel me gelijk een stuk beter. Ik blijf nog wel beetje gezellig met jullie mee kletsen maar wel stuk minder. Wil echt ff alles kunnen los laten nu en dan komt het vanzelf wel goed. Ik zal zo ff kijken wat jullie allemaal gekletst hebben verder en daarop even reageren
Lilly goed van je dat je het rustiger aan gaat doen en toch niet helemaal stopt. Het is goed om te blijven bewegen! Elisa is wel slim dat je dat gedaan heb ja. Scheelt je een hoop stress straks haha. Hoop dat je geluk hebt deze ronde Trompetje welkom bij de club! Ben ook benieuwd hoelang je het vol houd zonder ovulatietesten haha. Toen ik hier kwam mee kletsen ben ik er ook aan begonnen haha. Er niet mee bezig zijn is lastig haha je denkt er toch wel aan, ik begon ook met agh we zien het wel en nu ben ik er soms echt teveel mee bezig hahaha. Dus moet zelfs even een stapje terug doen. Moet ook leuk blijven
Goed zo fleurtje! Dat je ff je zinnen op iets anders gezet heb! Word je vrolijk van he.... Als je dan weer in zo'n dip zit..., ff je zinnen verzetten Welkom trompetje! Ik gebruik ook geen ovulatie testen hoor! Vind het dan opeens zo gedwongen.. zet je jezelf ff in lijstje? Elisa.. A slim hoor om ff je banner te verzetten.... Lilly... Sjonge druk zeg! pfff.. Succes hoor
Goed dat je even stapje terug doet Fleurtje! Lekker afleiding zoeken! Rosa, idd geen peil op te trekken bij jou, hoop voor je dat het deze ronde raakt gaat zijn! Ga je ook temperaturen, of wacht je daar nog even mee? Welkom Trompetje! Jullie gaan voor je eerste kindje? Hoe ver zit je nu in je cyclus? Elisa, goed bezig met klussen haha hoop dat het raak zal zijn!
Ga denk ik niet temperaturen. Zie het nut daar niet zo van in eigenlijk! Vorige ronde wel gedaan... maar schommelt zo erg dat ik er niks van snap Hou het wel bij ovulatietesten en om de 1 a 2 dagen klussen!
Welkom Trompetje! Gezellig dat je ook mee kletst. Zo te lezen herken jij ook veel dingen die hier voorbij komen Wil je het onderste lijstje aanvullen? (kan via Qoute, je kan ook selecteren en dan gewoon kopieren en plakken in je eigen bericht of geef t even door dan zet iemand je er wel bij) Fleurtje aha vandaar, super gezellig dan komend weekend! Hoop ook dat ik geluk heb deze ronde Kola jij je handtekening eindelijk kunnen aanpassen En je avatar natuurlijk, grappig! Dit is nog een leuke week zo met al het klussen haha! Vandaag weer wat kramp gehad maar ook last van lage rugpijn, weet niet of dat laatste erbij hoort? Iemand hier ervaring mee rond eisprong? Ik duik zo lekker mn bed in dus weltrusten allemaal! Lijstje, in het blauw is onbekend: Fleurtjeeee28 , 23 jaar, feb 2015 mirena verwijderd, 3 maart NOD, Ronde 1, 1e kindje Kingsdaughter, 22 jaar, 31 jan 15 pilstop, 4 mrt ? NOD, ronde 1, 1e kindje Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje Gusto, 29 jaar, 13 maart NOD, 1e ronde, 3e kindje Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 18 mrt NOD , ronde 3, 1e kindje Noelle84, 30 jaar, sept 2014 pilstop, ? NOD, ronde 3, 1e kindje Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje Brigit, 38 jaar, 2008 pilstop, 24 maart NOD, ronde 2, 2e kindje Kola, 32 jaar, jan mirena verwijderd, 1 april NOD, ronde 2, 3e kindje SunshineM, 20 jaar, dec 2014 pilstop, 2 april NOD, ronde 3, 1e kindje Zwanger: Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15 EenAndereNaam (Hanneke), 1e kindje, 31 jaar, uitgerekend: 23-10-15 87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15 Twirler, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 28-10-15
Dank jullie wel Heb het lijstje ingevuld. Een echt goed idee van mijn cyclus heb ik nog niet (weet ook niet zo goed vanaf welk moment ik moet tellen...vanaf bruin of pas vanaf rood zef maar) maar als ik sec ga kijken vanaf eerste verlies waren de afgelopen keren 32 en 36 dagen. Ben nu dan op dag 9 denk ik. Haha is allemaal nog een beetje nieuw Lijstje, in het blauw is onbekend: Fleurtjeeee28 , 23 jaar, feb 2015 mirena verwijderd, 3 maart NOD, Ronde 1, 1e kindje Kingsdaughter, 22 jaar, 31 jan 15 pilstop, 4 mrt ? NOD, ronde 1, 1e kindje Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje Gusto, 29 jaar, 13 maart NOD, 1e ronde, 3e kindje Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 18 mrt NOD , ronde 3, 1e kindje Noelle84, 30 jaar, sept 2014 pilstop, ? NOD, ronde 3, 1e kindje Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje Brigit, 38 jaar, 2008 pilstop, 24 maart NOD, ronde 2, 2e kindje Kola, 32 jaar, jan mirena verwijderd, 1 april NOD, ronde 2, 3e kindje SunshineM, 20 jaar, dec 2014 pilstop, 2 april NOD, ronde 3, 1e kindje Trompetje1984, 31 jaar, half dec. 2014 pilstop, NOD: ? (Nog niet echt een idee van cyclus), ronde 3, 1e kindje Zwanger: Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15 EenAndereNaam (Hanneke), 1e kindje, 31 jaar, uitgerekend: 23-10-15 87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15 Twirler, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 28-10-15[/QUOTE]
Pfoe!!! Wat een dag! Ontzettend druk geweest en vanavond lekker met m'n vriendinnetje uit eten geweest en natuurlijk naar 50 shades!!! Hoewel mr. Grey totaal niet in mijn plaatje paste vond ik het eigenlijk best een goede film!! Ben normaal niet van de verfilmingen.. En dacht Amerikaans.. Mag weer niks gezien worden, maar ze hebben uitgepakt! Hahaha. Ben nu al benieuwd naar de volgende! Nu lekker snel naar bed. Morgen weer drukke dag, maar eindelijk een avondje lekker thuis met vriendlief! Zul je zien... Wordt hij opgeroepen. Hij heeft oproepdienst deze week. Haha. Hoop het niet. Zoveel hebben we elkaar nog niet gezien de laatste 2 weken. Hij zei vanmiddag aan de telefoon nog; dat we zwanger zijn is mij een raadsel. Hoe dan? We zien elkaar nooit! Hahaha.
Hoi hoi Ff heel snel voor ik ga werken Twirler... Nou nu maar hopen dat jullie vanavond lekker samen thuis op de bank kunnen zitten! Trompetje: ja lastig he, zicht op de cyclus krijgen! Ik zou tellen vanaf de echte menstruatie.. Dus vanaf het echte doorgebroken rood. Elisa ja lage rugpijn kan er heel goed bij passen! Ik had zelfs echt vreselijke steken in mn rug die echt heel pijnlijk waren ( kan ik me trouwens niet echt herrinneren van voor de mirena ) Fleurtje: toppertje! Goed dat je, je afleiding gezocht heb! Volgende keer weer doen he als je zo aan het denken ben.. Nou meiden ik ga de kids en oppaszoontje op school brengen en dan werken. Doei
Hallo allemaal, ik ben weer bijgelezen en hier weer even een paar reacties: Lilly: mijn laatste menstruatie was 14 januari en ik heb de eisprong op dag 16 gehad. (De dag daarvoor hadden we gevreeën). Het maakt niet zoveel uit vanaf welke dag je telt; als het vanaf je eisprong is, dan moet je er gewoon de (ongeveer) 2 weken daarvoor bij optellen. Ik dacht dus dat ik tussen week 6 en 7 zat en dat bleek te kloppen. De eerste keer dat ze het vruchtje mat zei ze dat ze dacht dat ik minder ver was, maar toen keek ze nog eens van een andere hoek, maakte nog een meting en toen zei ze dat ze toch op 6-7 weken uitkwam. Dus het klopte. Hopelijk heb je hier iets aan? Twirler: mijn vk zei dat ze me over ongeveer 3 weken weer wilde zien; dan zou ik inderdaad in mijn 10e week zitten. Ik vroeg toen of dat dan al de termijnecho zou zijn en toen zei ze dat dat misschien zo is, maar dat het daar inderdaad misschien ook nog te vroeg voor is. Ze gaat dan dus bekijken of ze het kan berekenen of niet. Als het lukt, is het de termijnecho, als het niet lukt, is dit een extra controle en doen we de termijnecho een paar weekjes later. Kola: ik kan me voorstellen dat je na dag 50 blij bent om te zien dat het eindelijk weer allemaal werkt! Fleur: ik denk dat jouw ovu testen beiden nog te licht zijn voor een piek, eerlijk gezegd. Wij hebben dezelfde gebruikt en mij is verteld door de klantenservice van sensitest dat ze voor een piek donkerder moeten zijn. Ik heb trouwens alleen maar getest omdat ik met mijn onregelmatige en lange cyclussen gewoon graag wilde weten wat er in mijn lijf gebeurde. Ik had ergens gelezen dat het gemiddeld anderhalf jaar kon duren voor wij zwanger zouden zijn (rond de 30 jaar), dus we hadden het nog niet zo vroeg verwacht (wel rekening mee gehouden natuurlijk). Elisa: ze vroeg ons naar onze gezondheid en naar die van onze familie (ouders, grootouders, broers/zussen, ooms/tantest, maakt allemaal niet uit). Zo heeft mijn vader bijvoorbeeld diabetes, zijn ouders hadden allebei hartklachten, mijn vriend astma en een tante van mijn vriend heeft het syndroom van down. Dit waren allemaal geen redenen voor paniek, maar ze willen het toch weten. Andere dingen die ze vroeg ging over allergieën, of ik ooit psychische problemen heb gehad, medicijngebruik... dat soort dingen. Trompetje: welkom! Verder zit ik momenteel ziek thuis. Naast de zwangerschapskwaaltjes als moe en misselijk heb ik er ook nog een fikse verkoudheid bijgekregen. Het kon volgens de vk echter geen kwaad, zolang het geen koorts wordt. Wel kan je er nu langer last van hebben dan anders, zei ze...
Dank voor de uitgebreide info EenAndereNaam!!! Daar hebben we wat aan Ik kan echt niet wachten tot het maandag is.. Ben zo benieuwd of alles goed gaat! Balen dat je je zo rot voelt. Heel veel beterschap!!
Hoi meiden, Na mijn vraag aan de kapster heb ik zojuist ook mijn verloskundige even gebeld. Ook zij zegt dat je met een gerust hart je haar kunt verven. Als je maar niet ineens naar hoogblond wil ofzo. Dus geen blekende middelen en peroxide. Verder is het echt geen risico. Dus ik ga vanavond toch de verf er maar gewoon inzetten.
Thanks! Ik was trouwens vergeten te zeggen dat ze inderdaad ook foto's heeft gemaakt, waarvan wij een printje hebben meegekregen. Zoals ik al zei, weinig op te zien natuurlijk, maar toch leuk om iets tastbaars te hebben. Ook hebben we het lijstje meegekregen met de gegevens die ze heeft ingevuld, zodat we het konden nakijken. Onderaan stond bij soort echo 'intacte zwangerschap'. We hebben het dus ook zwart op wit Maar denk dat ik nu even terug naar bed ga...