Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Rompertje; welkom bij de club! Knap van je als je geen ovulatie testen gebruikt hoor! Ik zelf kon me niet in houden en ben gelijk met die testen begonnen haha😊

Milou; je had echt een mooie knaller zeg!! Zou vandaag nog een keer testen, als ie vandaag lichter is, dan weet je zeker dat gister je piek was! Nou spannend! Ben benieuwd of het deze ronde raak bij je is!

Eenanderenaam; heerlijk lijkt me dat je het hartje hebt zien kloppen! En bedankt voor je uitgebreide info! Ik had mijn ei op cd18 dus heb die berekening ook maar aangehouden! Ben benieuwd volgende week haha! Lijkt me fijn om foto met intact zwangerschap in handen te hebben! Beterschap!!

Meisje ; aah.. Zo rot is dat he! Ik had er vanochtend ook weer last van.. Moest vriend lief vanochtend om 6 uur naar zijn werk brengen. Hij heel lief kopje thee gemaakt en crackers gepakt. Terwijl hij douchte ik op me gemak dat opgedronken en gegeten ( pff was zoooo vroeg) nou daarna weer terug mijn bed ingedoken. Werd weer om 10 uur wakker want vandaag lekker dagje vrij! Werd ik toch misselijk! Ik naar beneden gegaan, snel een boterham gepakt en toen zakte het weer.

Elisa; voor jou ook spannend he deze vruchtbare dagen haha. Hoop dat het raak is!! Ik had ook last van lage rugpijn in die periode!

Kola ; pff 50 dagen.. Maar geduld wordt beloond!! Wie weet lukt het deze ronde!! Zal duimen !

Rosa; ik snapte ook niets van dat temperaturen hoor haha!

Twirler; druk druk jij! Hoop idd dat jullie vanavond lekker samen op de bank zitten! Fijn dat je het hebt nagevraagd en dat verven gewoon kan!

Fleurtje ; fijn dat je er zo in staat! Snap heel goed dat wanneer je van alles leest er automatisch meer mee bezig bent! Gewoon lekker schrijven en lezen wanneer je wil! Leuk weekend heb je voor de boeg iedergeval!

Ben vandaag heerlijk dagje vrij! Echt aan toe!
    Nou door de wedstrijd van gister een blauwe teen en een pijnlijke enkel :( op beide voeten een bal tegen aan gehad :( moet wel zeggen dat ik nu extra oplet en voorzichtig en beetje bang ben met de hockey hoor.. Nog 2 wedstrijden en dan is dat ff voorbij. Wacht eventjes mijn eerste echo af! Twirler jij bent al bijna!! Ik vandaag precies over 1 week.. Pff
    Dacht dat die onzekerheid na ei sprong en zwangerschapstest zo lang duurde.. Maar dit duurt ook lang zeg!

2. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

EenAndereNaam, fijn je uitgebreide info! Balen van je verkoudheid, beterschap!

Lilly, oei klinkt pijnlijk van je teen en enkel, mijn vriend hockeyt ook en hij komt altijd met schaafwonden of blauwe plekken thuis, ruige sport haha. kan me voorstellen dat je extra voorzichtig bent;)
    Vanmorgen was ik ook weer flink misselijk, toch wat proberen te eten, maar helaas niet binnen kunnen houden. Moet wel zeggen dat sinds het er uit is, ik nergens meer last van heb haha, dacht juist dat dat het alleen maar erger zou maken, maar gelukkig het tegenovergestelde:D

Rosa, zou ook niet gaan tempen idd, om de dag klussen en ovulatietesten zou meer dan voldoende moeten zijn!

Twirler, hopelijk idd gezellig avondje vanavond met vl op de bank!
    Ik heb ook nu al zin in vanavond, finale Wie de mol haha, nog meer liefhebbers hier?

3. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja zeker!!! Ik zit vanavond ook klaar voor de finale hoor! Elk jaar super fan!! Vervelend dat je zo ontzettend veel last hebt van de misselijkheid... Balen!

Lilly oei!! Ik zou dat nu echt heel eng vinden denk ik. Hebben jullie wel gewonnen?? Het wachten duurt lang he?! Ben ook echt enorm blij als het maandag is. Hoop zo dat alles goed gaat. Jij moet inderdaad nog langer wachten! Pffff... Geniet van je vrije dag!!! Ik moet deze week de rest van de dagen werken. Maar volgende week heb ik ook een paar dagen vrij!

4. Lilly1989

Haha Jaa! Zelfs gescoord haha;)
    Jaa het is idd wel een beetje eng.. Je doet extra voorzichtig nu. Maar dat komt wel goed!

5. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ja dat kan ik me voorstellen hoor lilly... Je bent nu extra zuinig op je lichaam!!!

Zit er nog iemand rond zijn NOD trouwens?

6. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Ik heb wel ook temperatuur gemeten. Wederom om te zien of het zo werkt als werd gezegd. Maar er zijn volgens mij altijd kleine schommelingen, zelfs als je het elke dag op hetzelfde moment doet, en dan valt die kleine 'uitschieter' niet op, denk ik. Daar zou ik dus ook niet op af gaan (want het is inmiddels wel duidelijk dat ik een eisprong heb gehad ondanks die onduidelijke resultaten) :D

Nu heb ik net overigens wel m'n temperatuur gemeten. Net weer wakkeer en heel warm, maar nog onder de 38, dus hoef ik me van de vk geen zorgen te maken. :)

7. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Ik ben trouwens erg benieuwd naar jullie verhalen van het eerste vk bezoek! (Ik ben met jullie mee ongeduldig tot het zo ver is) ;)

8. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Zo meiden ik moest gewoon 2 pagina's terug lezen! Ben nu op werk heb me pauze dus kan niet overal op reageren.

Nog steeds geen spoor van een ongesteldheid. Maar ik ben er echt niet meer mee bezig. Zelfs geen test gedaan vanmorgen! Haha dat was ik eerst wel van plan :p best beetje trots op mezelf haha.
    Ik wil het een week afwachten en dan testen, misschien toch niet die tijd een eisprong gehad? En als ik uitgave van me menstruatie na het verwijden van me spiraaltje zou ik volgende week weer ongesteld moeten worden. We wachten het wel af allemaal.
    Het gaat vanzelf een keer komen haha.

Eenanderenaam: Klopt dat ze ovu testen gaan knaller zijn maar ik denk dat ik die eerder heb gehad dan voordat ik begon met testen.
    Maar dat weet ik dus niet want ik ben toen pas begonnen en die middag heb ik naar mijn idee me eisprong gehad :) maar zoals ik al zei ik kan het ook mis hebben gehad.. Al me gevoel en alle symptomen er wel naar waren.

We zien het wel :) ik ga weer even werken. Vanavond luchtbed maken, die is lek maar geen idee waar het gat zit.. Grr en anders kunnen me ouders nergens slapen dus moet gemaakt worden :p

9. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ik heb vandaag inderdaad nog een testje gedaan Lilly, was een stuk lichter dan gisteren, dus gisteren was mijn piek! Dat betekend dat ik vandaag m'n eisprong zou hebben volgens de testen... Ach, we hebben om de dag geklust en vandaag ook nog voor de zekerheid dus wat dat betreft zit het wel goed! ;) Wel eng hoor die hockey! Snap heel goed dat je er binnenkort mee gaat stoppen. :)

Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen bij de VK! Spannend!

10. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat goed Milou!! Ik hoop dat het raak is!

Ik ben vandaag echt niet vooruit te branden.. Ben zo ontzettend moe, pijn in mijn rug. Bah! Ga zo maar lekker lang en warm douchen en de rest van de avond doe ik niks meer ;)

Morgen nog een hele drukke dag voor de boeg en dan zaterdag en zondag alleen 's vonds werken, dus dan ben ik overdag lekker thuis.

11. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Wat een gepraat vandaag weer haha ik zit nu echt in een saaie periode. Super erg ongie en dat gaat nog wel een paar dagen duren :( konden we de tijd maar vooruit spoelen.

Fijn om te weten dat je gwn je haar mag kleuren tijdens zwangerschap :) hoef ik straks niet voor schut te lopen met m'n look a like grijze haren hahah

Ik snap dat je voorzichtig aan wilt doen Lilly!! Groot gelijk.

Trouwens, ik weet niet meer wie de tip gaf maar de serie pretty little Liars is echt super leuk! Bedankt!! Ik kijk nu via Netflix ipv popcorntime. Werd er gek van dat er steeds zoveel series en films vastliepen en Netflix is nu de eerste maand gratis! :) (om ff over iets anders te praten, haha)

12. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Call the midwife op netflix is ook erg leuk. Gaat over vroedvrouwen in de jaren 50. Volop zwangerschappen en bevallingen dus. Geloof dat iedere mogelijke variant wel aan bod komt. :)

13. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Pfff ik ken het SunshineM, ik ben nu eindelijk die drie saaie weken voorbij en heb ik eindelijk m'n ei gehad! Het wachten daarop is zo saai! Maar aan de andere kant, die tijd ging wel wat sneller want ik was er toen totaal niet mee bezig. :D

14. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik reageer niet op iedereen na een drukke dag erg moe. Kruip zo mijn bed in.
    En vandaag met vlagen misselijk vanmorgen met overgeven, vanavond alleen kokhalzen.
    Oftewel een off day , maar ik wil niet klagen hoor

Ik kijk geen wie is de mol. Jullie allemaal veel plezier met de finale

15. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed te horen dat lage rugpijn erbij hoort, vandaag gelukkig geen last meer gehad! Dus nu op het wachtbankje… ;)

Eenanderenaam, tnx voor het uitgebreide verslag van het gesprek met vk! Wel handig om te weten en volgens mij zijn we er allemaal benieuwd naar. En beterschap!

Lilly vervelend van je teen en enkel! En ook nog die misselijkheid erbij, je lijkt er goed mee om te gaan zo!

87Meisje, grappig dat het bij jou juist ‘werkt’ om het er gewoon uit te gooien als je misselijk bent.

Widm finale was top! Margriet was mijn mol, echt leuk! Veel aanwijzingen had ik al gezien. :D

Lijstje, in het blauw is onbekend:
    Fleurtjeeee28 , 23 jaar, feb 2015 mirena verwijderd, 3 maart NOD, Ronde 1, 1e kindje
    Kingsdaughter, 22 jaar, 31 jan 15 pilstop, 4 mrt ? NOD, ronde 1, 1e kindje
    Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje
    Gusto, 29 jaar, 13 maart NOD, 1e ronde, 3e kindje
    Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 18 mrt NOD , ronde 3, 1e kindje
    Noelle84, 30 jaar, sept 2014 pilstop, ? NOD, ronde 3, 1e kindje
    Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje
    Brigit, 38 jaar, 2008 pilstop, 24 maart NOD, ronde 2, 2e kindje
    Kola, 32 jaar, jan mirena verwijderd, 1 april NOD, ronde 2, 3e kindje
    SunshineM, 20 jaar, dec 2014 pilstop, 2 april NOD, ronde 3, 1e kindje
    Trompetje1984, 31 jaar, half dec 2014 pilstop,? NOD, ronde 3, 1e kindje

Zwanger:
    Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15
    EenAndereNaam (Hanneke), 1e kindje, 31 jaar, uitgerekend: 23-10-15
    87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15

Twirler, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 28-10-15

16. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik zat er helemaal naast. Marlijn was mijn mol. Vorig jaar was ik bij aflevering 6 al zeker! En had ik het goed. Nu bleef ik twijfelen tot het eind... Het was een goed seizoen! Volgend jaar lekker kijken met de kleine ;) das gek he?!

Nu lekker naar bed, morgen nog een hele drukke dag. Vrees dat ik het allemaal niet op tijd klaar krijg. Stress!! :p
    Maar ach zo is het sneller maandag!

17. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ik had het ook fout... Ik zat op rik... Ha ha. Nee margriet had ik echt niet door.

Hier merk ik dat mn menstruatie al veel minder is. Raar voor de mirena was ik altijd heel zwaar ongesteld en dan 7 dagen.. Nu dag 3 al beduidend minder. Nou niet dat ik dat erg vind hoor ha ha.. Ideaal.

Fijne dag!

18. Lilly1989

Sunshine; volgens mij was ik dat? Weet het niet zeker maar ik kijk die serie namelijk ook :p. The vampire diaries, The originals en arrow zijn ook heel leuk! One tree Hill trouwens ook! Maar die komt niet meer op tv en is afgelopen maar heb er wel 6 of 7 seizoenen van liggen haha!
    Zullen daar vast ook wel op Staan!

Pff vanochtend werd ik wakker met z'n erge koppijn!:( vanochtend wat misselijk, ook na wat eten. Beetje met vlagen. Kan gelukkig wel weer goed naar de wc en geen buikpijn en krampen meer. Heb wel erg veel honger! Maar als ik iets eet dan pak ik geen ongezonde dingen hoor!

19. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Margriet was ook mijn mol! Vond het echt heel leuk seizoen, idd heel raar idee dat de volgende keer kijken, er een kleine baby bij is hihi

Idd ideaal Kola, op die manier is het minder erg om ongesteld te worden;)

Balen van je hoofdpijn Lilly! Hopelijk valt de misselijkheid bij jou nog wat mee. Ik voelde mij vandaag pas ook weer beter nadat ik alles eruit had gegooid (sorry, niet zo smakelijk...) Had daarna ook direct weer honger, probeer ook zo gezond mogelijk te eten:D

Pretty little liars is idd ook heel leuk! En One Tree Hill heb ik hier ook op dvd haha. Heerlijk dat Netflix he Sunshine, veel kijkplezier;)!

Fijne dag iedereen!

20. Trompetje1984

Trompetje1984 Niet meer actief

Ik heb Wie is de Mol niet gevolgd (eigenlijk geen enkel seizoen), maar heb wel een stukje van de finale gezien. Leuk om al die mol-acties te zien enzo :)

Mijn menstruatie de afgelopen keer was weer veel anders dan de eerste keer zonder pil...raar om te merken hoe je lichaam steeds reageert. Zit met cyclus volgens mij op 33 en 35 dagen. Hopelijk blijft het zo rond deze lengte zodat het enigszins regelmatig blijft. Maar het blijft natuurlijk afwachten. Wellicht is het de volgende keer weer heel anders...haha maar ik zal niet de enige zijn die dat meemaakt...:D;);)

Deel Deze Pagina