Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kola fijn dat je ongesteldheid minder heftig is!
    @Trompetje fijn dat je cyclus tot nu toe wel regelmatig is, hopelijk blijft dat zo!
    @Twirler wauw wat een drukte bij jou! Kan me voorstellen dat je nu veel eerder moe bent. Schijnt wel beter te worden na 12 weken!
    @Lilly wat een leuke reactie van je opa! En wat fijn dat hij nog zo goed is op zijn leeftijd! Heel bijzonder! En hilarisch dat iedereen dacht dat je dronken was haha extra LOL :D Laat je weten wat voor 9mnd boek je hebt? En of er nog andere lukt dingen zijn die je hebt gezien :p
    @87Meisje nog gefeliciteerd met je vader! Gezellig geweest?
    @Kingsdaughter fijn dat je ongesteld bent geworden! 35 dagen is mooi toch? Geeft een geruststelling de eerste keer ongesteld zonder pil hè!

Ik afgelopen donderdag iets grappigs meegemaakt. De pastoor van de instelling waar ik werk kwam naar me toe om te vragen of het wel goed met me ging? Mijn collega zei later zo dat was duidelijk hij dacht gewoon dat je zwanger bent en zat te vissen! Uhm oke had ik niet door! Maar het zou kunnen kloppen, wie weet weet hij 'meer' weet als pastoor zijnde ;)
    Vandaag wat last van kramp, had ik de vorige keren niet... Wellicht goed teken! Heb overigen geen last van slijm ofzo zoals milou, maar let daar eigenlijk ook niet op.

Lijstje aangepast, in het blauw is onbekend:
    Fleurtjeeee28 , 23 jaar, feb 2015 mirena verwijderd, 3 maart NOD, Ronde 1, 1e kindje
    Gusto, 29 jaar, 13 maart NOD, 1e ronde, 3e kindje
    Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 18 mrt NOD , ronde 3, 1e kindje
    Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 19 maart NOD, ronde 2, 1e kindje
    Noelle84, 30 jaar, sept 2014 pilstop, ? NOD, ronde 3, 1e kindje
    Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje
    Brigit, 38 jaar, 2008 pilstop, 24 maart NOD, ronde 2, 2e kindje
    Kola, 32 jaar, jan mirena verwijderd, 1 april NOD, ronde 2, 3e kindje
    SunshineM, 20 jaar, dec 2014 pilstop, 2 april NOD, ronde 3, 1e kindje
    Trompetje1984, 31 jaar, half dec 2014 pilstop,? NOD, ronde 3, 1e kindje
    Kingsdaughter, 22 jaar, 31 jan 15 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje

Zwanger:
    Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15
    EenAndereNaam (Hanneke), 1e kindje, 31 jaar, uitgerekend: 23-10-15
    87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15

Twirler, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 28-10-15

2. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hahahaha Lilly. Schitterend!!! Ga je het na de eerste echo al vertellen dan trouwens?

Kingsdaughter 35 dagen is netjes hoor! Reden voor een feestje ;)

Elisa, spannend!!! Die afscheiding merk je wel hoor ;) dacht soms echt Ohhh nee bloed! :p maar niet iedereen hoeft er last van te hebben.

Zo heb heeeerlijk uitgeslapen voor het eerst in weken. En ga lekker niks doen tot ik weer moet gaan werken om 17:00.
    Helaas is de terugplaatsing bij mijn bedrijfsleidster weer mislukt... Echt zo sneu. Dus ze gaat nu extra meegenieten met mij zei ze. Hoe knap is dat?! Ik zou elke zwangere echt uit mijn buurt willen hebben in dezelfde situatie...

Verder kan ik echt echt echt niet wachten tot morgen! Ben echt zenuwachtig en alle doemscenario's zijn de revue al gepasseerd... Denk dat ik morgenochtend al m'n ramen maar ga zemen, eer het anders 14:30 is! Pffff.

3. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens het 9 maanden boek van Pauline. Erg leuk! Leuke info, je kunt zelf hele leuke vragen invullen voor later en er is ruimte voor foto's van de echo's en je moet elke maand een foto van je buik plaatsen. En er is ook een kraamboek, oppasboek, etc. van. Dus mocht je dezelfde serie willen is dat echt een aanrader!

Heb nu trouwens ook echt zere borsten! Merk het op mijn werk als ik veel draag en als ik van de trap afloop enzo. Dus ik huppel maar even niet meer ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      43,1 KB
      Weergaven:
      0
  4. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Lilly, wat leuk van je opa! Ik wou dat mijn oma er nog was... we hadden min of meer een afspraak. Zij zou minstens 96 worden en dan zou ik ervoor zorgen dat ze een achterkleinkind zou krijgen. Nou ja, ik ga me dus toch maar gewoon aan die deal houden. (Zij zou eergister 81 zijn geworden). :)

Andere spulletjes dan het 9 maanden dagboek heb ik ook nog niet. Heb ook nog geen cadeau/aanbiedingen-pakketjes besteld. Kan allemaal later nog. Bij mijn vrienden zal het ook niet opvallen dat ik niet drink, dus nu rustig afwachten tot de volgene echo. Ben ook benieuwd naar jullie eerste ervaringen. Had er nog iemand deze komende week?

Overigens ben ik nog steeds ziek. Echt een flinke griep erbij gekregen en ik kan jullie vertellen dat dat geen goeie combi is met zwanger zijn. Je mag bijna geen enkel effectief hoestdrankje of ander medicijn en ondertussen lig je avonden wakkeer... Ik vind mezelf nu een beetje zielig. :(

5. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Die ziet er ook leuk uit, Twirler. Ik heb die van 'Oei ik groei'. Ook erg tevreden over.

6. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, dan heb ik (nog) geen last van wit slijm :p Las op inet dat dit ook later pas kan komen. Merk dat ik toch meer ga googelen als ik op het wachtbankje zit ;)
    Twirler echt spannend je echo morgen! Lang wachten tot 14:30 uur. Mijn zus had ook het een en ander van Pauline, iig het kraamboek! Leuk :cool:
    Eenanderenaam wat vervelend, beterschap! Mn zwangere schoonzus had veel last van hoesten en heeft nu iets van de huisarts gekregen. Lastig dat je van alles niet mag tijdens zwangerschap! Volgens mij duurt het ook langer voordat je beter bent, als je zwanger bent...

7. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Balen EenAndereNaam!! Veel beterschap. Pak je rust.
    Ik heb morgen de echo en Lilly volgens mij donderdag. Toch?

8. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Ja, dat zei mij vk ook, dat je er langer last van kunt hebben. Jippie. Ik slaap nu al nauwelijks, maar ik doe inderdaad verder de hele dag niets. Vriendlief kookt en zo.

Maar ik zal uiteraard wel voor jullie duimen!

9. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Elisa bij mij viel die afscheiding inderdaad gewoon heel erg op! Het liep er zowat uit, terwijl ik vorige cyclus helemaal droog was. :p

Sinds gisterenavond zo'n onwijze buikpijn. Vanmorgen was het weg en nu heb ik het weer. Als het iets te betekenen heeft is het wel erg vroeg 4dpo! Maarja, we wachten af!

10. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lopen we gelijk op Milou, vermoed dat mijn ovulatie ook afgelopen woensdag was. Ook hier buikpijn/krampen, zijn wel mensen die al vanaf 4 dpo hier last van hebben die later zwanger blijken te zijn! Laten we het hopen :D

11. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Reageer vanavond ff goed! Ben bij de hockey ;)

Twirler ; Jaa we gaan het onze vriendengroepen vertellen ns de eerste echo. Anders komen ze er toch wel achter want dat stiekem doen is niets voor mij! En als het mis zou gaan.. Vind ik het fijn om het er met hun er over te kunnen hebben. Jaa donderdag echo ;)

12. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje! Heeft iedereen zo'n fijne zondag gehad?? Zo weinig gekletst, ben ik niet gewend! Haha.
    Pffff morgen is het zover... Lig te woelen in bed. Ben echt zo zenuwachtig!!! Hoop zo dat alles goed gaat daarbinnen.
    Over 15 uur weten we het... Lijkt nog een eeuwigheid!

13. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Hier net bruin bloed verlies gehad. :( geen buikpijn meer sinds gistermiddag, maar de moed zakt weer even in m'n schoenen. Vorige keer ook bij 5dpo bloedverlies, maar dan bruine afscheiding, en dat werd een menstruatie. Blegh! :(

Succes en veel plezier vandaag Twirler!

14. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Kom vandaaag bijketsen hoor... Ff heel snel gelezen van 2 dagen, maar moet nu eerst weg.
    Reageer straks

15. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twirler kan me de zenuwen voorstellen, dan duurt het lang tot 14:30 uur! Jezelf maar lekker bezig houden tot die tijd. Have Fun en veel succes!
    Milou volgens mij zegt dat nog niet zoveel, hopelijk wordt je niet ongesteld! Zou ook wel een erg korte luteale fase zijn dan.

16. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Allereerst: Welkom Trompetje! Leuk dat je ook mee komt doen. :)

Nou mensen, na een aantal dagen reageer ik dan ook eens eindelijk. Ik heb een vreselijk drukke week en weekend achter de rug. Zit nu kapot thuis (ben nog student en heb maar 1 uur les, dus dat kan gewoon + mijn sleutel van de schuur en mn ov-chipkaart ligt nog in de auto dus ik kan niet eens weg :D af en toe ben ik echt een muts). Heb heel erge last van mn eerste echte natuurlijke ongesteldheid. Heb vanacht met een warme kruik geslapen en heb alweer twee paracetemols genomen. Dit is lang geleden zeg dat ik dit heb ervaren. Nu weet ik weer waarom ik ook alweer zo graag aan de pil wilde, hihi :D En idd Elisa, ik had echt het gevoel van ‘Pfffoeee, ik doe het nog!!’

Maargoed, ik heb dus ‘even’ teruggelezen. Jullie kunnen het ook heel goed zonder mij heb ik wel gemerkt, haha. Ongeveer 10 pagina’s ofzo??? Dus het spijt me als ik niet overal op reageer :)

Ik snap dat je die keuze maakt Fleurtje, ik heb er zelf ook wel eens aan gedacht, maar ik merk dat als je lekker wat afleiding zoekt en van die drukke weken hebt zoals ik afgelopen week, dat het dan wel mee valt. Ik hoop dat je je hoofd even kan verzetten en lekker in alle rust bezig mag zijn zonder te veel druk op de ketel!

Sunshine, ik kijk ook Pretty Little Liars op Netflix! Echt de bomb hè, al zit ik nogmaar bij aflevering 3. Ik moet nog wel even in het verhaal komen, maar het trekt me wel!

Milou, misschien valt het wel mee en wordt je niet ongesteld! Na 5dpo ongesteld worden is idd wel heel erg snel.. Ik hoop dat het meevalt en dat je lekker zwanger mag worden deze maand.

EenAndereNaam, beterschap!! Niet leuk om naast je zwangerschapsperikelen ook nog lekker ziek te worden. Hoop dat je snel weer wat opknapt.

17. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ff kijken of ik het nog een beetje onthouden heb hoor...

Twirler... Heeeeeeeel veel plezier vanmiddag! Ik hoop dat je een prachtige echo heb!! Ga je vriend / man mee? :)

Kingdoughter: nou dat gevoel herken ik idd... Oooh jaa daarom had ik de spiraal genomen hi hi.. Nou geniet van je dagje thuis! Wat voor opleiding doe je trouwens? En moet je nog lang?

Milou kan wel eens positief zijn! Spannend...

Oh word gebeld.... Ga zo weer verder reageren..

18. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel!! Natuurlijk laat ik het weten! Mijn vriend gaat mee Kola. Viel nog niet mee om een middagje vrij te krijgen, maar hij is erbij :)

Milou ik durf er niks over te zeggen... Spannend hoor!!

Kingsdaughter, balen dat je er zoveel last van hebt!! Het is voor een goed doel, moet je maar denken 😉

19. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Zoo ben ik weer... Nou ff kijken of ik verder kan reageren...

Milou: dat bruinverlies na 5 dagen DPO.. Ljkt mij geen menstruatie te kunnen zijn hoor! Het kan ook heel goed een innesteling zijn.. Wil je natuurlijk niet heel blij maken.. Maar mijnp lijkt het absoluut niet denkbaar dat je menstruatie nu al komt...

Lilly jiji heb deze week toch ook de echo? Of ben ik in de war?

Twirler, fijn dat je vriend mee kan gaan... Tja je moet wel een goede smoes verzinnen om vrij te krijgen dan he... :cool:. Maar gelukkig is het zo te lezen gelukt... Nog een paar uurtjes meid... Pets nog ff je hele huis schoon.. Zet een muziekje aan... En er proberen niet aan te denken...

Uuuh en verde kan ik niet terug lezen:) dus weet ook niet meer precies wat er allemaal geschreven is.

Mijn menstruatie was na 3 dagen al weer over... Ben ik heel niet gewend..:( Nou ja.. Je hoor mij niet klagen hoor..:D ideaal.... Daar teken ik voor hi hi...

Nou meiden het lijstje roze blijft nu wel lang hangen hoor.l. Tijd dat het lijstje weer wat langer word!

Fleurtjeeee en ben je inmiddels al ongesteld geworden??

20. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Hoi meiden!

Weer genoeg terug te lezen haha. Zelf heerlijk genoten van het weekend, mijn zusje was echt super enthousiast toen ik het haar vertelde haha:D Verder heerlijk genoten van het mooie weer!

Twirler, spannend vanmiddag!! Ben heeeel benieuwd hoe het zal gaan! Ik moet nog volle week wachten, volgende week dinsdag pas:$ Veel succes en plezier alvast!!

Kola, fijn dat je menstruatie na 3 dagen alweer over was, idd erg kort, maar klinkt wel ideaal haha

Milou, hoeft nog geen ongesteldheid te zijn hoor, ik had ook 5 dagen lang voordat ik positief testte, last van bruinverlies, dus wie weet;)

Kingsdaugther, balen dat je er zo last van hebt..hopelijk is het snel weer over!

Idd roze lijstje moet weer nodig aangevuld worden! Wie o wie??

Deel Deze Pagina