Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Ff gauw op het werk stiekem reageren ;p

Succes twirler!!! Geniet van het moment!!

2. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kingsdaughter wat vervelend dat je er zoveel last van hebt! Heb er zelf nooit zoveel last van gehad, eigenlijk geen verschil met of zonder pil. Alleen met de pil weet je wanneer het komt en kun je het uitstellen :)

Ik kwam er gister trouwens achter dat ik sinds begin december 3,5 kg af ben gevallen! In januari heb ik wel weer goed opgelet met eten en drinken (behalve met een weekend weg), maar eigenlijk daarna niet meer. Dus verbaasde me nog al. Maar kan natuurlijk met het stoppen van de pil te maken hebben! Andere die hier ook 'last' van hebben? Overigens had ik een BMI van 25,2 ongeveer, dus klein beetje te zwaar. Nu weer netjes op een gezond gewicht :D

Kola dat is snel! Inderdaad niet vervelend, kun je snel weer naar de volgende ronde. En zal nog even duren voordat roze lijstje aangevuld kan worden denk ik. Tenzij Fleurtje ons komt verblijden, duurt het zeker nog tot as vrijdag (zie lijstje). Ik hoop natuurlijk (na de 18e) het roze lijstje aan te kunnen vullen :p

87Meisje fijn dat je zus er ook blij mee is, lijkt me heerlijk om te delen! Volgens mij heeft Lilly donderdag 12 maart haar echo? En jij 87Meisje dan dus op dinsdag 17 maart? Mss de echo data ook bij het lijstje zetten haha

Lijstje aangepast, in het blauw is onbekend:
    Fleurtjeeee28 , 23 jaar, feb 2015 mirena verwijderd, 3 maart NOD, Ronde 1, 1e kindje
    Gusto, 29 jaar, 13 maart NOD, 1e ronde, 3e kindje
    Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 18 mrt NOD , ronde 3, 1e kindje
    Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 19 maart NOD, ronde 2, 1e kindje
    Noelle84, 30 jaar, sept 2014 pilstop, ? NOD, ronde 3, 1e kindje
    Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje
    Brigit, 38 jaar, 2008 pilstop, 24 maart NOD, ronde 2, 2e kindje
    Kola, 32 jaar, jan mirena verwijderd, 1 april NOD, ronde 2, 3e kindje
    SunshineM, 20 jaar, dec 2014 pilstop, 2 april NOD, ronde 3, 1e kindje
    Trompetje1984, 31 jaar, half dec 2014 pilstop,? NOD, ronde 3, 1e kindje
    Kingsdaughter, 22 jaar, 31 jan 15 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje

Zwanger:
    Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15
    EenAndereNaam (Hanneke), 1e kindje, 31 jaar, uitgerekend: 23-10-15
    87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15

Twirler, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 28-10-15

3. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Aaarrgghhh!!! Ik wil weg! Nu!! Maar dan zijn we veel te vroeg... Hahaha. Kan echt niet meer wachten!!

Kola blij dat het na 3 dagen al over is! Hup weer aan de slag! ;)

87Meisje fijn he al die leuke reacties?! Wat dat betreft is het steeds weer een feestje.

Dankjewel Lilly!

Ga nu toch echt op m'n gemak mijn schoenen aantrekken hoor.. Van wachten word ik echt knettergek! Mijn hart zit letterlijk in mijn keel op het moment

4. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Leuk is de serie he kingsdaughter!! Ik ben nu bijna klaag met seizoen 1, super spannend! Haha

Heel veel succes vandaag twirler! Ben erg benieuwd!!

Ik ben van m'n ongesteldheid af dus wij gaan er nu voor in ronde 3!!!! Heeft er iemand trouwens ook veel last gehad na de eisprong van je zij?.. Ik had t de vorige keer dus heel erg dat zelfs lopen pijn deed toen we op vakantie waren.. Ik draaide toen een keer met m'n bovenlichaam en voelde echt zo een knap gevoel in m'n zij.. Net alsof iets dubbel knapte. Deed echt pijn.. Als ik dat deze keer weer heb en niet zwanger ga ik denk ik toch de ha bellen omdat t gevoel soms echt ondraaglijk was en ik jullie er verder nooit over heb gehoord.. Ga allerlei dingen in m'n hoofd halen zoals misschien zijn m'n eileiders wel verstopt! Slaat nergens op om dat gelijk ge denken maar toch.. Dat gevoel in m'n zij is echt pijnlijk.

5. Trompetje1984

Trompetje1984 Niet meer actief

Pfff ik zit mezelf echt gek te maken merk ik...als het goed is zou ik ergens deze week of net na het weekend eisprong moeten hebben, maar heb er niet echt een idee van nog. Haha toen ik dit tegen mijn vriend zei vanmorgen, zie ie: nou...dan gaan we gewoon vaak op tijd naar bed deze week..:) met mijn werk als muzikant lukt vroeg thuis zijn niet altijd, maar we zien wel hoe het gaat lopen deze maand. We zijn natuurlijk nog niet lang bezig dus absoluut geen stress, maar dat is weer mijn gevoel van: liever gisteren zwanger dan vandaag maar goed...hopelijk ben ik ook niet de enige die zo denkt. Sorry, maar moest het even kwijt:)

Elisa86: toen ik net gestopt was met de pil vlogen de kilo's er ook af, maar bij mij is het er weer allemaal aan. Nou is mijn werk ook wel onregelmatig dus misschien dat het bij mij ook wel daardoor komt.

SunshineM: ik heb geen steken in mijn zij gevoeld op enig moment, dus ik kan je daar helaas niet mee helpen.

6. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twirler ben heel benieuwd hoe het is gegaan bij je echo, hopelijk is alles in orde!

Trompetje, zie in t lijstje dat je in ronde 3 zit. Hoe zagen je eerste 2 cyclussen (schrijf je dat zo? :( haha) er uit? Hoe lang, had je nog klachten op bepaalde momenten? Misschien kunnen wij meedenken. Geen ovulatietesten gebruikt? Kun je alsnog doen, geeft wel wat meer zekerheid. Alhoewel ikzelf geen echt knal streep heb gehad en ik was door de testen te veel bezig met zwanger worden. Werd me hierdoor wel duidelijk dat ik altijd 1 a 2 dagen kramp heb voor mijn ovulatie en dat mijn luteale fase niet altijd even lang is ;)

Sunshine ben ook niet bekend met echt steken in de zij, wel kramp/steken maar meer in de baarmoeder/lies, iig lager. Houd vaak ook niet lang aan maar is wel rond de eisprong! Iedereen kan andere klachten hebben maar als het je belemmerd kan je volgende x beter even langs ha.

7. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Nou het moest ff bezinken hoor!!!

Het hartje klopt en het zit netjes in mijn baarmoeder!! Jeeeej! Ben alleen een week tot anderhalve week terug gezet.. Dus dan zit ik op 5,5 a 6 weken. Dat viel me ff tegen. Dacht echt meteen even van aiii groeit het dan niet hard genoeg?!?! Is het te klein?! Even kleine paniekaanval. Hahaha.
    Maar nu ben ik eruit: het is goed... Het zit goed en het hartje klopt.
    Wat wil ik nog meer?!
    Had natuurlijk een vrij late innesteling en een iets langere cyclus. Dus misschien dat daardoor wat dagen verschilt.
    Heb in ieder geval over 2 weken weer een echo! Dan weet ze zeker dat ze het beter kan betekenen... Dus zie het maar als een cadeautje, een extra echo! Hihi.

Bizar he dat ze dat nu allemaal al kunnen vinden. Het is nog maar 3 mm!

8. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn om te lezen Twirler! Kan me voorstellen dat je hiervan schrikt, maar je late innesteling/langere cyclus zullen hier zeker van invloed zijn! Fijn dat alles goed is en dat duidelijk is dat het hartje klopt! Moet toch een geruststelling zijn :)
    Nu weer uitkijken naar je volgende echo

9. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Kwam ff snel kijken... Fijn twirler! Belangrijkste idd dat het hartje klopt!! Super :)

10. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Gefeliciteerd Twirler! :D

Over twee weken; da's al snel! (Ik mag 23-3 voor de tweede keer). Hoe vaak heeft jouw vk gemeten? Bij mij zei ze de eerste keer ook dat ik minder ver was en dat dat te maken kon hebben met een latere innesteling. Maar toen ze dus vanuit een andere hoek nog eens keek, zei ze dat ik toch zo ver was als ik dacht.

Maar ze zei inderdaad ook dat ze het pas precies gaat zeggen wanneer het groot genoeg blijkt voor een termijnecho.

Maar dus ook goed nieuws bij jou! :)

En hopelijk inderdaad snel meer namen in roze!

11. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    iedereen die zwanger is; GEFELICITEERD!!!
    Wij zijn nu in ronde 4 beland en inmiddels op het zenuwslopende wachtbankje...;)
    we gaan voor ons eerste kindje :D
    NOD is 22 maart...

12. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    EenAndereNaam, ze heeft uit 2 hoeken gemeten. De ene kwam op 5,5 week de ander op 6.. Die echo over 2 weken is een extra echo.. Gewoon om te kijken of ik dan idd op de 7 a 8 weken zit. En dan krijg ik bij 11/12 weken de termijn. Krijg er dus gewoon 1 extra! Haha.

13. Lilly1989

Twirler ; snap dat je even schrikt! Maar het hartje klopt en het zit in de baarmoeder! Dat is allemaal goed! Langere cyclus kan er idd mee te maken hebben! Wie weet zegt ze over 2 weken wel weer dat het toch verder is ;) maar lekker genieten!

Sunshine ; die pijn in je zij herken ik niet. Alleen tijdens het sporten bij een verkeerde ademhaling ;). Gewoon ff in de gaten houden of het vaker voorkomt. Wanneer heb je het? Bij het opstaan? Want dat zou dan aan je matras kunnen liggen. Die pijn kan meerdere oorzaken hebben maar kan ook niets betekenen of een verbreking door onverwachte beweging. Een vriendin van mij heeft een keer zoveel buikpijn gehad dat ze niets kon en amper kon lopen. Eerst dachten ze een darmontsteking maar bleek verstopte eileiders. Zij had hele erge pijn maar wat ik wil zeggen is dat je niet meteen van het ergste uit moet gaan. Weet dat bij iedereen iedere pijn anders is maar wie weet is het niets bijzonders! Snap je gevoel wel heel goed hoor! Maar kijk het ff aan en ga anders ff naar de ha. Dan kan hij je geruststellen ;)

Voor de rest ; mijn echo is inderdaad a.s donderdag haha! Heb eerst de intake sochtends bij de vk en daarna meteen de echo er achteraan :)

14. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja schrok wel even hoor!! Maar nu is het allemaal gezonken, zijn mijn hormonen weer tot rust en kan ik weer ademhalen ;)
    Ik ben benieuwd wat er bij jou uitkomt Lilly!!
    Ik heb maandag de intake, dat lukte helaas niet tegelijk. En de maandag erop dan wsl weer een nieuwe echo. Daar moet ik morgen even voor bellen. Zo heb ik wel iedere week iets om naar uit te kijken haha.
    Vanmiddag helaas wel bij het uitkomen van de spreekkamer een meid tegengekomen hier uit de straat... We vinden elkaar niet al te aardig, dus hoop echt dat ze haar mond houdt! Zul je natuurlijk altijd zien!!

15. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Heb toch even gezocht op internet naar verstopte eileiders maar daar moet je veel meer symptomen voor hebben en de oorzaken zijn bij mij ook niet van toepassing. Behalve als t aangeboren is maar voordat ik aan de pil ging had ik dit gevoel ook niet. Op een ander forum las ik dat veel vrouwen daar last van kunnen hebben. Dus zit vast wel goed en anders ga ik idd even langs de ha als ik t deze maand weer zo erg heb.

16. Lilly1989

Twirler; aah gelukkig! Lekker gaan genieten jij! Oh zul je altijd zien dat je iemand tegenkomt die je niet wil zien! Maar denk dat zij ook ney zo schrok als jou en vast dr mond houdt ;). Ben ook heel benieuwd wat ze donderdag gaan zeggen! Had jij een inwendige echo?

Pff moet ff mijn frustraties kwijt voor moeders voor moeders...
    Gister 2 x langs het depot gereden.. 2 x dicht! Doorgereden naar ander dorp wamt daar kon het ook nog. Kon ik niet eens vinden waar ik het neer moest zetten of iets! Stond niks! Vorige week waren ze ook al een keer dicht! Hoewel die vrouw zei dat ze alleen tussen 5-7 dicht waren. Nou ik die vrouw smiddags gemaild dat ze 2 x weer dicht waren en het me vabdaag niet meer ging lukken want ik moest gister avond tot 22:00 werken dus ga savobds laat daar echt niet meer langs. Of ze Miss kon regelen dat het dan maar voortaan bij mij achter wordt opgehaald. Krijg ik terug dat ze het heel vervelend vind en dat ze per volgende week de kratten bij mij thuis laat ophalen en hoopt dat ik het nog voor morgen ( vandaag )08:00 in kan leveren! Nou ik kunnen regelen dat ik mijn vriend naar z'n werk breng om 07:00 ( op mijn vrije dag!) zodat ik overdag de auto heb. Die vrouw had gezegd dat het depot sochtends voor 08:00 open is want dan worden de kratten opgehaald. Ik was er om 07:30.. 1 x raden.. Dicht!! Ik heb mijn kratten voor de deur gezet en ze zoeken het maar uit. Heb dus geen nieuwe kunnen pakken. Heb hier nog weinig zin in als het allemaal z'n gedoe wordt! Zo moest ik ff kwijt. Dus ga haar nu mailen dat ze mijn kratten heeft en ik geen nieuwe ;)

17. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Oh wat frustrerend lilly! Bij mij deden ze toen al zo moeilijk omdat ik 'buiten hun gebied' woonde. Woon gewoon in een dorp. Echt heel vaag. Nou toen had ik zoiets van.. Graag of helemaal niet.

Loesje welkom! Je kan je gegevens in het lijstje zetten door bij het lijstje op quote te klikken ennaan te vullen. ( ff aan begin en einde het woordje quote verwijderen )

Ja kan me voorstellen twirler dat je ff schrik... Idd fijn dat het hartje klopt.. Enne elke week iets om naar uit te kijken is ook fijn :) .. Balen zeg van die meid uit je straat pffff

Nou toedeloo ik ga werken ;)

18. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Fijn om te horen dat het hartje klopt Twirler! En het zit op de juist plek! Kan mij ook idd heel goed voorstellen dat je even schrikt als je minder ver blijkt te zijn dan je dacht, wel heel prettig dat je een extra echo krijgt over twee weken! Zo heb je idd genoeg om naar uit te kijken steeds:)
    Ik moet nog week wachten...duurt zo lang haha. Volgens mijn eigen berekening zou ik dan op 8 weken en 3 dagen zitten, dus ben ook heel benieuwd of dat enigszins in de buurt komt! We zullen zien!

Snap je frustratie heel goed Lilly! Ik had ook al even gedoe van de week, bij mij zouden ze het thuis ophalen. Had tijdens intake aangegeven dat ik pas 's middags werk, dus het dan pas buiten kan zetten. Vrouw gaf aan dat dat geen probleem was. ('s morgens ga ik niet daar speciaal voor 08.00 uur opstaan, zeker nu ik mij echt steeds zo slecht voel:(). Dus vorige week ik braaf die flessen bij de ingang beneden neergezet. Staan er al nieuwe flessen, blijkt dat hij toch 's morgens vroeg langs was geweest. Ik bellen naar MvM, blijkt vrouw bij intake mij verkeerd te hebben uitgelegd, moet echt 's morgens vroeg, nu uiteindelijk afgesproken dat ik het dan op dinsdagavond na mijn werk maar neerzet, mag blijkbaar hele nacht buiten staan. Had wel ook echt zo iets van graag of niet hoor! Dus heb nu al de hele week hier dubbele hoeveelheid flessen staan, pff

19. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een gedoe met MvM!!!
    Hier staat net buiten het dorp gewoon een grote bak met deksel. Je kunt zelf de kratjes erin zetten en nieuwe kratjes eruit pakken.
    Je kunt er dag en nacht bij. Echt heel handig!!
    Heb gisteravond als een dief in de nacht de kratjes omgewisseld haha.

Ik heb net gebeld en mag 23 maart 9.15 weer terugkomen! Gelukkig maar, want mijn vriend moet die maandagmiddag plotseling naar Groningen voor zijn werk :(
    Hij moet nu ook ineens elke dag van 7:00 tot 19;00 werken. Dus dat is 5:30 uit bed en pas 20:00 thuis... Hij zei gisteren ben blij dat het nu raak was! Want had nu niet geweten hoe we het hadden moeten doen. Haha.

Nu ben jij de volgende Lilly! Spannend!!

Las net op Facebook dat een oud-klasgenote van me ook zwanger is. Via ivf... Dan voel ik me toch weer zo enorm gezegend!!

20. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Twirler: leuk, dan hebben wij beiden onze extra echo's op 23/3! Ik heb 's avonds de afspraak (19.10). :)

Lilly: ik begrijp je frustratie met mvm ook. Ik vond de website ook niet heel duidelijk over het ophalen van de flessen en dat was voor mij dus de reden om me niet aan te melden. Misschien dat ik het alsnog probeer nadat mijn ouders het weten. Dan kan ik niet zo lang meedoen, maar alle beetjes zullen helpen. En als ze moeilijk gaan doen, dan ben ik er ook zo weer van af. ;)

Deel Deze Pagina