Rosa ; beterschap!! Wat vervelend dat je je zo rot voelt! Idd ff langs de ha, is nooit verkeerd. Birgit ; nog gefeliciteerd met je dochter!! Ben heel bebieuwd vabdaag of ik iets zie! Als er iets is te zien op de echo dan zet ik de echo hier neer! Heb trouwens goed geslapen haha. En zo raar.. Ben heel bebieuwd maar helemaal niet zenuwachtig voor vandaag! Heb er juist zoveel zin in. Hoop wel dat het er gewoon 1 is en geen meerling haha waar ik kans op heb. ( vanuit moeders kant zitten er 4 Tweelingen in de familie ) heeft tot nu toe ook geen generatie overgeslagen zul je zien dat het 2 generaties is nee grapje zal niet zo zijn haha! Wel had ik dat gister gedroomd! Maar hoop het toch niet!! Ik laat het jullie weten!
Succes vandaag lilly! Ik werd vanochtend wakker met een onwijze buikpijn links onderin, net naast het midden...niet normaal. Heb een aardig hoge pijngrens, maar dit ging er keihard doorheen. Theoretisch gezien zou het mijn eisprong kunnen zijn (dat zou, als alles regelmatig is natuurlijk, rond het weekend kunnen zijn). Ik wist echt niet hoe ik in bed moest liggen en ik schrok er wel een beetje van. In eerste instantie dacht ik nog aan een blinde darmontsteking, maar de pijn is inmiddels een heel stuk minder. Heb nu wel hoofdpijn...maar goed...beetje rustig aan doen vandaag en kijken hoe het verder gaat. Ik heb alleen nog nooit eerder zulke pijn gehad. Zat er echt aan te denken om de dokter te bellen weet niet of ik eraan zal kunnen wennen als deze pijn elke maand terugkomt, maar alles voor het goede doel
Auw trompetje!!! Wat vervelend!!! Kun je geen ovulatietest doen zodat je weet of je echt rond je ei zit? Veel plezier Lilly! Wat knap dat je niet zenuwachtig bent! Bij mij waren alle doemscenario's de revue al gepasseerd wat helemaal niet nodig is natuurlijk!! Geniet ervan! En ach. 2 is dubbel plezier toch?? Haha. Geniet ervan! Ben heel benieuwd!!
Ik kon me toch niet inhouden en heb een ovulatietest gedaan...die was toch wel echt positief, dus ik denk dat ik me elke maand voor kan gaan bereiden op dergelijke pijn, mocht het nou een dezer dagen niet raak zijn natuurlijk...
Vervelend Trompetje, maar je weet dan in ieder geval waar het vandaan komt! Het is voor het goede doel! En.. je voelt je ei aankomen. Dat is toch ook wel handig. Ik had de ovu-testen echt nodig om het te weten want ik voelde dus echt helemaal niks
Veel succes en plezier Lilly! Fijn dat je niet zenuwachtig bent! Ben heel benieuwd hoe het gaat! Klinkt erg pijnlijk Trompetje..hopelijk is het dan maar snel raak😉
Update; intake was leuk!! Leuk gesprek en ben niets aangekomen haha die Weegschaal van ons klopt denk niet wabt daar was ik zelfs met kleren aan op het zelfde gewicht! De echo was goed! Hoefde niet inwendig! Ben bijma 8 weken! ( 7 wekem en 5 a 6 dagen) Hartje zien kloppen en zag er allemaal heel goed uit!! Zoo blij!!!
Trompetje dat is dus precies wat ik de vorige keer heb gehad en ik had ook nog na m'n eisprong last van!! Ik hoop echt dat t deze maand minder is..
Whaaaaa Lilly wat fijn!!!!!! Gefeliciteerd!! Wanneer heb je nu weer een echo?? En wanneer was jouw innesteling? Hoeveel weken vanaf je innesteling ben je dan?? Even voor mijn vergelijking Wordt er helemaal vrolijk van! Fantastisch baby-nieuws, heerlijk weer. Love it!
Hoi meiden! Ben er weer! Zo ff weekje tussenuit geweest haha. Ben lekker van het weer gaan genieten, tuin weer op orde gebracht kunnen we binnenkort weer bloemetjes planten Weekend met me ouders was super leuk gezellig! Lekker geshopt met me moeder en uit eten geweest met z'n allen. Echt heerlijk gehad! Had ze ook echt gemist sinds kerst niet gezien dus was wel een tijdje. Ik ga zo even wat terug proberen te lezen van jullie. Ben ik weer een beetje bijgelezen. Lilly hoe was je echo vandaag? Die zal je als je dit leest wel gehad hebben! Zal jullie even een update geven over hoe het hier gaat. Heb me hoofd er goed vanaf kunnen zetten dus minder op het forum zitten helpt ook zeker om er minder mee bezig te zijn. Dus zal wel minder meekletsen dan voorheen, want voel me nu echt stuk rustiger en beter. Veel klachten zijn gelukkig wel weg gegaan of stuk minder geworden. Het kan allemaal van het ontpillen zijn geweest had ik gelezen. Troep die in je lichaam gaat eigenlijk, zelfs zo weinig met een spiraaltje. Maar ik ben er wel heel gevoelig voor ook (reden dat ik ben gestopt met de pil des tijds). Maar goed. M'n menstruatie is nog steeds niet gekomen.. Wel is er iets anders gebeurd.. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Zal het jullie even vertellen: Afgelopen dinsdag in de avond zat ik op het toilet (plassen, anders zou ik nog kunnen denken aan m'n darmen) en opeens kreeg ik een krampscheut in m'n baarmoeder! Rechtsonderin uitstralend naar m'n lies. Ik klapte dubbel van de pijn! het trok weer weg en ik ging in bad zitten waar het weer gebeurde en nu langer aanhield. Kon gewoon niet rechterop zitten! Wist niet wat me gebeurde en wou mijn vriend al roepen tot het weer weg trok en het weg bleef gelukkig. Duurde denk 10-15 minuten in totaal. Nu zat ik eens terug te kijken en 5 dagen en eerder ervoor had ik best last van menstruatie krampen, ik had (zoals jullie weten) best veel last van krampen maar deze die ik toen had waren anders.. alsof ik ongesteld werd. Maar niets. Naja maar weer gelaten en het trok ook weer gewoon weg. Ik had precies 5 dagen voor die krampen in bad een beetje doorzichtig wittige afscheiding. Toen dacht ik zal wel komen dat me ongesteldheid eraan komt. Nu achteraf denk ik dat ik toen me eisprong gehad heb? We hebben die dag wel gevreeën en 2 dagen erna ook. Ervoor 4 dagen niet.. Maar dat stuk maak ik me niet echt druk meer om. Dat zie ik vanzelf wel. Ik zou dan volgende week me NOD moeten hebben (cyclus van 35 dagen zou dat zijn dus best netjes) en ik wacht het gewoon lekker af. Ga ook niet eerder testen. Maar het gene waar ik wel mee zit is dat ik sinds gisteren, meer vandaag, hele erge steken heb in me rechter borst. Aan de bovenkant! Echt steken alsof iemand de hele tijd probeert te steken maar het niet lukt ofzo. Komt best vrij frequent en doet echt zeer! Kan nergens iets er over vinden, alleen als steken links zouden zijn (bij je hart enzo) of bij zwangerschap of menstruatie aan zijkanten of onderkant van de borst.. Kan er gewoon op duwen dat doet geen zeer.. Weet dat jullie geen dokter zijn maar heb 1 van jullie dit ook gehad ooit?
Super om te horen Lilly!! Heel fijn!! Gefeliciteerd! Word ook helemaal blij van dit nieuws haha! Een paar dagen verschil dus met je eigen berekening? Ik ben ook zooooooo benieuwd naar mijn echo hahaha, kan niet wachten
Als we 11 of 12 weken zijn innesteling weten ze niet precies maar mijn berekeningen met ei enz klopte goed op cd 18, maar ben gewoon totaal 7 weken en 5 dagen hebben ze gemeten. Moeten eerst bespreken op we combinatie test willem want dan moeten we naar ander ziekenhuis. En anders gewoon bij verloskundige. Maar moeten daar voor belleb
Oh klinkt allemaal pijnlijk Fleurtje! Ik heb daar zelf geen last van gehad, dus zou niet weten wat het is.. Even in de gaten houden maar
Welkom terug Fleurtjeee! Fijn dat je je gedachten hebt kunnen verzetten! Het is inderdaad heerlijk weer! Ik ga ook nog even met een boek de tuin in, voor ik weer moet gaan werken. Helaas heb ik je 'klachten' niet gehad dus kan je er ook niet mee helpen. Sorry!
Fijn Lilly!! Wanneer was jouw ei als ik vragen mag?? Zoek nog steeds mijn eigen geruststelling dat ik die anderhalve week kan verklaren hahaha. Hoelang duurde de intake? Moeilijke vragen? Ik heb hem natuurlijk maandag en vriendlief kan helaas niet mee
Super lilly!!! Fijn zeg een mooie echo! Heb je een foto voor ons?? Fleurtje ik heb dat nooit gehad dus zou ook niet weten wat dat zijn kan...