Lees nu je stukje over vruchtbare familie Lilly. Hoop voor je dat jij ook zo vruchtbaar bent dat het snel raak is! Denk inderdaad ook dat je eerder kans hebt op tweelingen!! Ik voeg even foto erbij van ovulatie van gisteren en van vandaag... op foto zie je niet zo goed dat die van vandaag ietsie donker is, maar in het echt als je goed kijkt zie je het wel... Ben benieuwd naar morgen! Klus gewoon om de twee dagen. Baal alleen dat mijn vriend dinsdag en woensdag avond/nacht weer op karwei is!! Zou je zien dat ik net dan mijn ei heb....
Hoi allemaal, ik wil hier ook gezellig meepraten! Wij hebben ook besloten dit jaar voor een kindje te gaan! Ik ben 4 januari gestopt met m'n pil en heb 8 januari m'n bloeding gehad. In eerste instantie wilde we eerst mijn eigen cyclus op gang brengen (we hadden zelfs de condooms al in huis gehaald ) maar het begon toch wel te kriebelen en we besloten en maar gelijk voor te gaan. Ik houd mijn cyclus nu bij met zo'n app, en volgens de app (en de normale omstandigheden) zou ik vorige week mijn eisprong gehad moeten hebben. Nu was ik vandaag in de Action en ik heb ovulatie- en zwangerschapstesten meegenomen. Ik hoor en lees hier verschillende ervaringen over dus ik dacht: kan het altijd proberen! Zo nieuwsgierig als ik was deed ik om 13.00 uur een ovulatietest en tot mijn verbazing stonden er 2 duidelijke strepen! Het kan natuurlijk dat je eerste cyclus langer duurt dan normaal, maar ik had niet verwacht nu pas in m'n eisprong te zitten. Ik moet zeggen dat ik sinds gisteren ook pijnlijke borsten (vooral tepels!) heb en vandaag kramp in m'n buik, soort menstruatie pijn, komt dit bekend voor? Ik weet niet zeker of ik in m'n eisprong zit nu want door dit forum laat ik me een beetje gek maken met of de test nu wel of niet goed werkt dus wilde vragen of jullie even mee willen kijken! Leuk dat we allemaal in dezelfde periode zitten. Erg leuk om op dit forum onze ervaringen kunnen delen! Fijne avond nog! (ik weet niet of het goed is gegaan met de foto, hoop het wel)
Welkom! Ik vind hem flink knallen hoor! Aan de klus dus! Volgens mijn berekeningen zou ik nu mijn NOD moeten hebben, maar zit nu pas tegen m'n ei aan! Heeft bij mij nog niet geknald! Heb deze eerste maand dus een langere cyclus! Maar dat is normaal volgens de verhalen haha
Jeetje Lilly dan snap ik dat de verwachtingen hooggespannen zijn! Haha. Ik help je hopen dat je dezelfde genen hebt meegekregen! En natuurlijk superzaad erbij anders wordt het nog lastig 😜 Mijn moeder was ook steeds binnen een half jaar zwanger, dus stiekem hoop ik ook echt dat het binnenkort raak is!! Ik begin zondag met de ovu testen. Ik temperatuur ook, zodat ik zeker weet wanneer mijn ei is geweest. Zo kan ik de symptomen misschien beter plaatsen Ik heb mijn eigen taartbedrijfje. Had vandaag weer een gender-reveal cake op de agenda. En dan gaat het zoooo kriebelen he!!
Welkom Milou! En die test lijkt mij ook een knaller! @Rosa hoop dat je je eisprong dan niet hebt als je vriend weg is. Zie geen verschil in de testen overigens, maar het kan ook van de 1 op andere dag een knaller zijn als je andere forums bekijkt. Duimen dat het ervoor is (of als hij weer terug is). Ik heb eigenlijk geen idee hoe snel mijn moeder of mijn zus zwanger is geworden. Weet alleen dat ze beide miskramen hebben gehad hopelijk is dat niet erfelijk..
Twirler snap dat het dan gaat kriebelen als je zo'n cake moet maken! Sunshine oh dat is mooi snel! Heb er nog 4 liggen van de Kruidvat. Twijfel of ik er meer ga halen bij de Action of bestel bij 123thuistesten... Elisa Geen idee of het erfelijk is... hoop het ook niet!!
Milou ; welkom! Je kwaaltjes zijn herkenbaar! echt een knaller test heb je! Rosa: ik had vandaag team uitje , zijn daarna nog ff naar de kroeg gegaan ( ik was de Bob, niks gedronken ) Dus vabdaag niet meer klussen. Wij doen ook gewoon om de dag. Zaad blijft wel ff hangen haha. Vriend lief slaap al. Je test zie ik niet echt verschil maar als je heel goed kijkt ietjes. Morgen gewoon weer testen. Nou ik ga lekket me bed opzoeken! Morgen weer vroeg eruit. Slaaplekker nog allemaal!
De laatste lijkt iets donkerder!! Weet niet of het aan mij ligt? Maar vind de andere 2 lichter. Dan die van vabdaag. Wie weet is je ei toch nog laat? Welke CD zit je nu?
Je kunt ook ff een topic maken met je ovu testen. Misschien zien mensen verschil die al wat ervaring er mee hebben haha
Ik vind de laatste ook iets donkerder, Rosa. Hoop voor je dat het morgen een knaller wordt! Idd wel lange cyclus...hopelijk is het dan gewoon in 1 keer raak
Laatste is zeker donkerder, maar ik denk nog niet donker genoeg. Als je in de forums leest over ovulatietesten zeggen ze toch dat tie net zo donker of donkerder moet zijn dan de controlestreep. Dus nog even door testen! En wel vervelend zo'n lange cyclus... Ik ga denk ik morgenmiddag/avond mn eerste ovulatie test doen. Ben nu wel nieuwsgierig nu ik ze in huis heb!
Die laatste is inderdaad het donkerst Rosa, maar ik heb ze hier wel eens donkerder voorbij zien komen. Misschien morgen weer even testen? Ik heb vandaag ook nog een test gedaan en het streepje was duidelijk lichter dan gisteren dus ik had vandaag mijn eisprong! Gelukkig genoeg tijd gehad om aan de klus te gaan vandaag, haha. Maar nu zit ik heel de dag al met een zeurderige buikpijn, een soort menstruatiepijn inclusief opgezette buik en het was redelijk goed te doen overdag maar vanavond erg pijnlijk! Het trekt helemaal naar m'n rug. Toen ik de pil slikte voelde ik mijn eisprong helemaal niet en nu dus overduidelijk. Gek wat zo'n lichaam dan ineens doet en wat is die pil toch eigenlijk een 'zooi'! Ik ben toch wel erg benieuwd en mijn vriend vindt het ook heel spannend. Gewoon het idee al dat het misschien wel eens gelijk raak zou kunnen zijn, al gaan we er niet van uit!
Spannend Milou! Lijkt erop dat je op het juiste moment geklust hebt! Zou super zijn als het gelijk raak is
Ik zit ineens te denken wat ik nou eigenlijk heb getypt, haha! Natuurlijk voelde ik tijdens de pil geen eisprong, want die heb je dan ook niet. Haha! Maargoed, het is allemaal een beetje nieuw voor m'n lichaam na 10 jaar pil en voor mijzelf ook.
Hoi meiden! Ik zou vandaag beginnen met ovu testen omdat mijn cyclus gemiddeld tussen 31 en 35 dagen ligt. Helaas moet ik zo taarten gaan bezorgen en daarna meteen werken tot een uur of 21:00. Gisteravond ontdekte ik wat vruchtbaar slijm dus ik dacht Hmmm das vroeg. Vanochtend weer getemperatuurd en die lag ineens ruim 0,2 lager. Dus voor de zekerheid net maar gezellig geklust. Mijn vriend wist niet wat hem overkwam 's ochtends. Hahaha. Zal vanavond alsnog proberen te testen, maar dan is de kans dus aanwezig dat ik al te laat of net op tijd ben met testen. Volgens mij wel super op tijd met klussen Nu even afwachten of mijn temperatuur gaat stijgen de komende dagen dan weet ik het zeker. Cyclus is dan dus deze keer een stuk korter. Fijne zondag!
Spannend Twirler en Milou! Hoop voor jullie beiden dat het direct raak is! Ik ga nog maar niet beginnen met ovu testen nu, verwacht in principe volgende week mijn NOD, dus denk dat ik nu te laat ben. Volgende ronde ga ik er wel wat testen tegen aangooien
Ik duim voor jullie allemaal!! Ik blijf maar om de dag klussen... Mijn vriend zegt: ik vind het niet erg dat je vruchtbare dagen zo lang duren!! Mannen....