Jeejtje kola wat naar voor je vriendin zeg! Rosa; dat is wel een korte cyclus ja, maar kan inderdaad komen door het ontpillen. Het is troep die hormonen en je lichaam moet nu echt wennen aan het zonder te doen. Wel lief van je vriend. En het komt vanzelf goed. Lilly; Fijn dat je het je team verteld hebt. Lijkt me inderdaad wel schrikken als je valt! Gelukkig viel het mee en ga je het nu rustiger aan doen. Twirler; Super vervelend dat je zo moe bent. Slik je wel zwangerschap vitamine? Daar zitten extra vitamine in tegen vermoeidheid ook. Ben stiekem best blij dat me menstruatie er is. Ik weet nu dat alles werkt en me lichaam het weer doet en ik kan nu gerichter bezig zijn en niet met een kip zonder kop testen doen en ik hoop ook echt dat die ontpil klachten helemaal weg zijn! Voel ook dat ik er een stuk relaxter in sta dan hiervoor. Nu heb ik gewoon duidelijkheid voor mezelf en dat voelt fijn We gaan vol goede moed deze ronde in en ik ga echt pas testen op me NOD! Voordeel is dat ik het weekend voor me NOD (me NOD is op maandag) naar Londen ben met me vader dus kan niet eerder testen haha!
Zooo lijstje os weer lekker aangevuld zie ik hi hi.. Birgit.. Nou midden in de alid.. Ik stond in de rij... En toen vroeg een vrouw al , gaat het wel goed met u.. En ik voelde me rot joh.. Ziek, beroerd , duizelig... Dus ik: ja hoor... ( helemaaaal niet maar goed ) en opeens werd ik naar de kantine begeleid.. Toen bleek ik dus flauw gevallen te zijn.. En in de kantine kotste ik echt de hele vloer onder. Echt om je rot te schamen. Dus toen vroegen ze wie kunnen we bellen voor je? Ik zei ( al jankend ) neeee niemand bellen ik ben zwangerrrr... Niks aan de hand. Hi hi. Toen hebben ze speciaal voor mij ff een kassa geopend voor mij alleen zodat ik niet weer in de rij hoefde en ik gelijk kon afrekenen. Echt super lief maar ik schaamde me zo gigantisch... Dussssss pas maar op met lage bloeddruk.. Heb ook altijd als ik zwanger ben hele lage bloeddruk.. E dit wil je niet mee maken geloof me Oh ja vanmorgen is mn vaatwasser ontploft.. Hmmmm beetje balen zeg.. Mn vriendin dacht dat ze 6 wk was.. Maar een van de kindje was al ruim 7 wk op echo..
Ja fijn he fleurtje dat je menstruatie op gang is... Ik was er ook zo blij mee. Dan weet je idd weer dat je lijf het opgepikt heeft Ik heb denk ik / hooo ik deze week mn ei..
Ja had niet verwacht dat ik er alsnog blij mee zou zijn haha. Maar nu vind ik het wel leuk geweest mag wel over zijn Had nog even terug gekeken en zag dat ik op cyclus dag 15 in de avond een felle steek had en ik terug denk weet ik ook weer welke dat was die avond. Had beste wat krampen die avond en in eens een felle steek in me liezen en dat was het. De dagen ervoor had ik menstruatie krampen gevoel.. Nu achteraf begrijp ik dat ik die avond dus waarschijnlijk me eisprong gehad heb.. Goed dat ik alles bijgehouden heb! Hoop met je mee kola dat je deze week je ei hebt! Ik ga pannekoeken bakken meiden! Fijne avond allemaal!
Ooooh Kola wat erg, maar goed kan gebeuren toch! Toen je zei dat je zwanger was, snapte ze het toch wel? Fleur handig dat je echt alles heb bijgehouden! Vanaf dag 1 tot menstruatie? Zo krijg je wel een duidelijk overzicht! Doe je ook temperaturen? Pil is inderdaad maar troep! Denk nu ook echt van, een pil komt er nooit meer in! Denk na het eerste kindje dat we toch maar rubbers ofzo moeten gaan gebruiken! Wat voor pillen slikken jullie allemaal? Ik sinds december foliumzuur en vanaf ei tarwekiemolie.
Ik heb de pil nooit geslikt. Mijn vriend vind gelukkig condooms ook prima. En nu slik ik de 'mama compleet plus' van Davitamon, waarin alles zit wat voor een zwangere belangrijk is (foliumzuur, maar ook vitamine D en omega-3). Deze: Davitamon Compleet Mama Plus Omega-3 Visolie voor moeders | Producten | Davitamon Verder ga ik morgen terug naar de vk voor een extra urinecheck. Ik drink (en eet) door de misselijkheid te weinig, dus daar willen ze toch even naar kijken. Ze had het ook over zetpillen die je mag gebruiken tegen de misselijkheid, dus daar moet ik misschien dan ook aan...
Sinds ik de pil heb laten staan slik ik Gravitamon. Dit is een multivitamine voor vrouwen met kinderwens, die zwanger zijn of borstvoeding geven. Meer mensen die dit gebruiken?
Jeetje wat een verhaal Kola over de Aldi! Pff snap heel goed dat je je dood schaamde, haha verschrikkelijk...En wat naar om te horen van je vriendin, heftig zeg.... Ik slikte eerst multi zwanger zijn pillen van de Etos, maar omdat dat zulke grote capsules zijn en twee keer per dag moesten, ben ik weer overgestapt naar alleen foliumzuur. Heb steeds zo last van misselijkheid, dat zo'n pilletje slikken mij heel veel moeite kost😣 Goed dat je morgen voor extra check naar de vk gaat EenAndereNaam, hopelijk gaan zetpillen helpen! Ik merk dat ik eigenlijk ook te weinig eet en drink...benieuwd wat de vk morgen gaat zeggen
Ik gebruik ook Davitamon mama plus , dezelfde als een andere naam. Daar zit idd alles in wat je moet hebben kwa vitamines etc.
Ga weer zoveel mogelijk proberen te reageren! Super post dus weer Twirler wat bizar dat je vader de juiste jongensnaam heeft geraden! Echt grappig, hopelijk kun je hem gebruiken! En leuk kijken bij prenatal! Ik heb al regelmatig gekeken onder het mom dat ik voor mijn nichtje aan het kijken ben *hihi* Bizar dat die kinderwagens zo duur zijn he! Mijn zus heeft er een van Joolz, die zie je echt overal! Niet de goedkoopste volgens mij. Weet eigenlijk niet welke mijn schoonzus heeft, maar opletten als haar kleintje er is! Jeetje wat een lage bloeddruk heb je! Duidelijk signaal van je lijf! Ik heb van nature ook een lage bloeddruk, ben benieuwd of ik er ook last van ga krijgen als ik (ooit) zwanger ben Kola hopelijk deze week je eisprong! Duim voor je! Wel heftig verhaal van die vriendin zeg, een tweeling wat een miskraam is geworden. Ook dat gebeurd natuurlijk maar wel heftig. Zo wordt je ook weer even met beide benen op de grond gezet. En beterschap daar! Welkom Jessi92, leuk dat je ook mee kletst! Totaal geen ervaring met spiraal, alleen hier op het forum over gelezen. Hopelijk heb je weinig klachten en snel een normale cyclus! Fleurtje wat fijn dat je ongesteldheid heeft doorgezet. Netjes hoor, na 30 dagen! De opluchting is toch wel fijn he, je weet dat alles zn werk doet! Fijn dat je er nu wat relaxter in kan staan. En handig die prenatal ervaring haha, komt vast nog goed van pas (en niet alleen voor jezelf ) Brigit zeker weten doe ik het natuurlijk nooit. Maar voel mijn eisprong wel aankomen (denk ik ). In ronde 2 ovulatietesten gebruikt en toen ook een vrij korte luteale fase van 10 dagen. Zal best goed komen, we gaan er weer voor deze ronde! Rosa jeetje nu alweer ongi, das wel snel idd! Maar beter dan 40 dagen denk ik. En die van mij is redelijk stabiel en nu ook maar 22 dagen.. Hopelijk wordt het komende ronde wat regelmatiger! (of het moet raak zijn natuurlijk ) Lilly schrikken zon val, kan me voorstellen dat je blij bent met de laatste wedstrijd nu! Wel leuk dat je het gelijk hebt verteld! Ben benieuwd hoe je volgende oefen echo zal zijn. Milou hopelijk komt die ongi snel, kun je weer verder! Beempie welkom! Leuk dat jullie toch voor een kindje gaan! En dit jaar nog een kindje wordt opschieten! Dit jaar zwanger lukt ons allemaal hopelijk wel ja! 87Meisje oww jij morgen je echo, heel veel succes en plezier! Hopelijk is alles goed en kun je de kleine al goed bewonderen! Ik gebruik sinds december de Davitamon Mama Compleet. Lijstje weer even gerangschikt op NOD datum, is wel zo makkelijk: Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 19 maart NOD, ronde 2, 1e kindje Loessje1987, 28 jaar, november 2014 pilstop, 22 maart NOD, ronde 4, 1e kindje Brigit, 38 jaar, 2008 pilstop, 24 maart NOD, ronde 2, 2e kindje Kola, 32 jaar, jan mirena verwijderd, 1 april NOD, ronde 2, 3e kindje SunshineM, 20 jaar, dec 2014 pilstop, 2 april NOD, ronde 3, 1e kindje Trompetje1984, 31 jaar, half dec 2014 pilstop,? NOD, ronde 3, 1e kindje Kingsdaughter, 22 jaar, 31 jan 15 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 6 april NOD, ronde 4, 1e kindje Beempie, 30 jaar, feb 2015 pilstop, ? NOD, ronde 1, 1e kindje Fleurtjeeee28 , 23 jaar, feb 2015 mirena verwijderd, 13 april NOD, Ronde 2, 1e kindje Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 3, 1e kindje Zwanger: Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15 EenAndereNaam (Hanneke), 1e kindje, 31 jaar, uitgerekend: 23-10-15 87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15 Twirler, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 28-10-15
Hoi meiden!!! Wat is er veel gekletst!!! Fleurtjeee die extreme moeheid komt echt van die lage bloeddruk. Helaas kunnen ze daar niks aan doen. Zelf goed opletten en veel rust nemen waar het kan. Want inderdaad... Zo'n Aldiverhaal zie ik niet zo zitten! Ik gebruikte voor mijn zwangerschap alleen foliumzuur en nu ik zwanger ben ook de Davitamon mama. De verloskundige zei vandaag dat het eigenlijk niet echt nodig is als je gewoon gezond en gevarieerd eet. Alleen foliumzuur en vitamine d moet je extra slikken en vitamine a het liefst niet teveel! Maar een vitaminetablet kan natuurlijk nooit kwaad. 87meisje ontzettend veel plezier en succes morgen! Laat je het ons weten? Vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Kun je nog wel een beetje functioneren?? Vanavond op mijn werk kreeg ik het ook weer ff zwaar. Stond in de keuken de borden op te ruimen. Misselijk, duizelig. Maar had al sinds 15:45 niks gegeten of gedronken. Merk gewoon echt dat dat niet gaat. En toch was het nog maar 19:45... Snel dropje gepakt en een glas cola achterover gegooid en dan zakt het weer. Ben nu toch ook wel blij dat ik weet dat het door die lage bloeddruk komt. Had eerst steeds het gevoel dat ik me aanstelde ofzo... Vind het ook nog steeds zo ontzettend bizar dat mijn vader de naam raadde! Ben heel benieuwd of hij nu ook nog een poging waagt voor de meisjesnaam
Twirler; pff je moet ook wel op tijd iets eten! Maar met de cola wel beetje uitkijken, sowieso vanwege de cafeïne maar ook vanwege het fosforzuur dat erin zit. Dat zuur is namelijk slecht voor je beeb! Het blokkeert de opname van calcium. Dat calcium is nodig voor het bot zenuw en spierstel. Het is niet zo dat je het helemaal niet mag drinken, maar drink het niet te veel want te veel cafeïne is ook niet goed Meisje ; heeeel veel plezier morgen met je echo!! Laat je het ons weten? Geniet ervan!
Ja is lastig Lilly!! Als ik om 17:00 moet beginnen moet ik thuis om 16:15 weg. Dan eet is dus uiterlijk zo rond 16:00. Op het werk hebben we de regel dat je niet mag eten, wat wel logisch is en ook niet drinken tot 20:00. Omdat sommige collega's er nog wel eens een sport van maakten om gezellig een theekransje te gaan staan houden terwijl heel de zaak vol zat. Als mijn bedrijfsleidster er is kan ik hier makkelijk mee smokkelen maar anders niet echt... Kan echt niet wachten tot die 12 weken... Vind het steeds lastiger om niks te kunnen zeggen... Drink idd maar weinig cola hoor! Als ik thuis ben sowieso thee of vruchtensap. En de koffie heb ik kunnen minderen van 6 koppen op een dag naar 2. En dat is volgens de verloskundige prima ben er best een beetje trots op. Was echt koffieverslaafd!!!
Goedemorgen, heb al een paar dagen het idee dat mijn lichaam het flink druk heeft met ontpillen. Zaterdag de hele tijd pijn onderin mijn buik, heldere elastische afscheiding, hoofdpijn en steenkoud.Hoofdpijn is nu gelukkig weg maar nog steeds niet echt fit. En dat terwijl het zulks lekker weer is om lekker buiten bezig te zijn. Hebben jullie nog tips om de kwaaltjes te onderdrukken/dan wel te verhelpen of moet ik gewoon eventjes geduldig afwachten?
Nee helaas beempie, je moet er ff door.. Heb er ook echt veel last van gehad.. Maar geloof me het gaat over.. Maar moet je ff gedult hebben helaas... Meisje hoelaat heb je je echo?? Ben zo benieuwd!
Beempie is het niet je eisprong?? Vele hebben dan last van hun buik, heldere elastische afscheiding is er ook een duidelijk teken van! En ook hoofdpijn wordt vaak genoemd... Op welke dag van je cyclus zit je??
Volgens mij al vroeg toch!!!! Want ze zei nog dat ze 's ochtends nog zo misselijk is.. 87Meisje laat ons niet langer in spanning!!!
Twirler; wouw super idd van 6 naar 2! Ik lust geen koffie maar moest wel afkicken van de energie blikjes haha. Maar ik kan er goed van af blijven! Klopt alleen in rooibos zit dat niet! Jaa ik dacht dat ze om half 10 de echo had?