Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ja goed he??? Hahaha. Moet zeggen dat als je weet waar je het voor doet het ineens een stuk makkelijker is!!
    Ik denk wel dat ik aankomende zomer af en toe echt snak naar een liefmansje of radler ofzo op het terras. Zijn er meiden met ervaring van 0.0% drankjes die ook echt lekker zijn??

En even iets anders... Ik heb altijd gezegd noooooit borstvoeding! Maar nu ik zwanger ben, neig ik er toch steeds meer naar! Hebben jullie er al over nagedacht?? En de meiden met kinderen? Hebben jullie borstvoeding gegeven?

2. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    @twirler, ik ben nog niet helemaal thuis In het tellen van mijn cyclus. Misschien kan 1 van jullie ff helpen? Heb 27 febr de laatste pil geslikt, op 2 mrt begon mijn bloeding en dit duurde tot 7 mrt........

3. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Beempie; de eerste dag van je echte bloeding is cyclus dag 1. Dus zeg maar vanaf dat het echt helder rood bloed is en geen oud bloed. Vanaf de eerste dag van je echte menstruatie ga je tellen tot dat je weer je menstruatie verwacht!

2 maart is bij jou cyclus dag 1!

4. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Borstvoeding... Tja wil je het echt horen??
    Ik heb het bij de eerste geprobeert... Hij was een verschrikkellijke huilbaby... Hij huilde zo 'n 12 uur per dag... Totdat ik op de hap zat met hele erge spruw bij hem. Toen zei de ha.. Hij heeft honger zeker? Ik zei nee hoor hij heeft net gedronken... De ha: nee hoor hij heeft echt honger... Probeer hem zo maar eens 40 cc melk in flesje te geven.. Dus wij proberen... E ja hoor hij dronk het direct leeg, weer 40 gemaakt... Weer leeg.. En weer 40 gemaakt.. En weer leeg. Toen bleek ik dus helemaal geen voeding in mijn melk te gebben.... De hoeveelheid was prima.. Maar er zat gewoon niks in. We hebben dus maanden met een huilbaby gezeten waar ik helemaal overspannen van geraakt was... Bleek het aan de bv te liggen...
    Bij de 2e fles gegeven vanaf begin... En jeeeee wat was dat een ander kind.. En andere kraamtijd en ander eerste jaar! Ik zou dus never en nooit meer aan bv beginnen.
    Maar.... Ik moet erbij zeggen.. Bij mijn moeder en alle zussen ( later ) bleek precies hetzelfde probleem.. Dus is echt erfelijk.

Ik zou het als je het graag wil..... ECHT proberen... Maar niet koste wat het kost, zoals bij mij. Iedereen zei maar... Doorgaan... Is zo goed voor je kind... Net opgeven..
    Dus ik ging door. Maar .. LUISTER NAAR JE EIGEN MOEDERGEVOEL, EN LAAT JE VOORAL NIKS AAN OF AF PRATEN!
    Zo dat was mijn tip ;) ha ha

Meisje........ Vertel vertel... Hoe was het?

5. Lilly1989

Twirler ; ik wil ook borstvoeding geven. Eerst wilde ik dat niet maar je kan ook kolven zodat je flesjes klaar kan maken. Dan weet je zeker wat hij of zij binnen krijgt en man lief kan er dan snachts ook uit :p

Maar het is goed voor de baby al doe je het maar 2 maanden alle beetjes helpen! Daarbij val je sneller af na je zwangerschap bij borstvoeding en het is goedkoper!

6. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ja klopt je eerste cyclusdag is de eerste dag van je menstruatie...

7. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Dat afvallen dat is niet lang bij iedereen hoor lilly, ;) dat je je daar niet al te vast op vastpin... Dan kan het alleen maar meevallen. Ik viel er totaal niet vanaf.. Welis het een gegeven dat je lichamelijk langer moet herstellen, omdat de baby je energie wegdrinkt.

8. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Bedankt Lily1989, dan zat ik zaterdag dus op dag 13 van mijn cyclus

9. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Idd was 2 maart je eerste cyclusdag Beempie... Bij een gem. Cyclus heb je de eisprong rond dag 14. Je 'klachten' zouden dus zomaar van een eisprong kunnen zijn!! Al is dit natuurlijk nooit helemaal zeker...

Bedankt voor je verhaal Kola!!! Ik vind het zo gek! Ik heb altijd gedacht dat ik nooit borstvoeding zou willen geven... Moet je nagaan wat die hormonen en moederinstinct kunnen doen he?
    Ik ben het met je eens dat het niet koste wat het kost moet gaan! Ik ben opgevoed met fles omdat mijn moeder geen borstvoeding mocht geven door medicijngebruik en ik ben er echt niet slechter van geworden ;)
    Ik denk dat ik het zeker wil gaan proberen!! Mocht het echt uitlopen op een drama kan ik altijd nog overstappen op de fles.
    Leuk dat je het ook wil Lilly!!

10. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

hoi meiden!! Echo gehad vanmorgen vroeg en alles was goed!!:D:D Zo bijzonder om je kindje al te zien!! Vk gaf aan dat alles er helemaal goed uit ziet, kindje zit op de goede plek, baarmoeder ziet er goed uit. Mijn eigen berekeningen klopte aardig, dacht zelf dat ik vandaag op 8 wk en 3 dagen zou zitten, en ze heeft paar keer opgemeten, ene keer op precies 8 weken en andere keer op 8 weken en 2 dagen. Helemaal top dus:D Ben zo blij!! hahah vannacht echt super slecht geslapen, vanmorgen ipv 1 keer zelfs 2 keer overgegeven, was toch best zenuwachtig!! We zouden eigenlijk volgende week donderdag de termijnecho hebben, maar ze vond dat toch wat te snel, dus heb die nu over precies 2 weken, 31 maart. Moeten dan beslissen of we combinatietest willen gaan doen...neigen naar nee, maar weten het nog niet precies. Oja en echo was uitwendig, ook wel prettig haha

11. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Dan zou het inderdaad goed kunnen dat je zondag je eisprong gehad zou kunnen hebben... Of in elk geval nu toch wel rond je eisprong zou kunnen zitten... Hebben jullie rond die tijd gemeenschap gehad? :)
    Als je nu zorg om iig om de dag gemeenschap heb.. Heb je veel kans dat je op de goede periode sex heb... En dan is de sperma qua kwaliteit op zn best.. Maare elke dag mag ook hoor ha ha.. Als je daar zin in heb ;)

Ik denk dat ik ook eisprong klachten aan het krijgen ben.. Pijn in mn zij en zo... Dus wij moeten ook ons best gaan doen ;) ha ha...

12. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    O wat fijn meisje!!! Heb je ook een foto om te laten zien aan ons? :D
    Fijn joh hele opluchting!

13. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    87Meisje Yes!!!!! Wat fijn!!!! Gefeliciteerd met dit heerlijke nieuws!
    Super dat je berekening zo goed klopt. Lekker genieten!

14. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Haha dank jullie wel!! Ben ook heel blij!! Vond echt bijzonder om het hartje zo snel te zien kloppen!! Kan niet wachten op de volgende echo hihi
    Hierbij een foto:

Bijgevoegde bestanden:

15. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Bedankt voor het meedenken/ helpen allemaal...... we zijn idd gezellig aan de klus geweest. We zullen zien.... Alle tijd! Vindt het wel spannend allemaal!

16. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Meisje wat fijn!! Heel leuk om te zien!

17. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Mooi he meisje?? Schitterend!

Het is ook heel spannend Beempie! Probeer te genieten en er niet teveel mee bezig te zijn, zo kun je jezelf echt gek maken! Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan hoor ;)

Ik heb net lekker mijn zwangerschapsdagboek bijgewerkt! Ik heb een superklein handschrift en toch kom ik ruimte tekort! Wil zoveel zeggen tegen de kleine! Hihi. Nu ga ik lekker naar buiten. Te voet om de boodschapjes :)

18. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Wauw meisje wat fijn! Prachtig!

Hier nog steeds niet ongesteld.. Over twee dagen is mijn NOD. Bruinverlies lijkt gestopt. Spannend. ;)

19. Lilly1989

Meisje; ohh wat super zeg!! Dam zitten wij echt gelijk haha! Ik zit vandaag precies op 8 weken en 3 dagen en wij hebben 2 april ons termijn echo :p haha grappig! Maar fijn dat alles goed was! Fijn he!! Nu lekker gaan genieten!! Het zit goed!!

Kola; oh maar dat afvallen is ook niet de reden voor mij om borstvoeding te doen hoor;) juist ondat het goed voor het kindje is! Dus houdt me daar ook niet aan vast. Maar het zou mooi meegenomen zijn;). Mijn moeder zusje en ik hebben bijna het zekfde figuur, alledrie meteen zwanger en mijn zusje en moeder vielen juist wel veel af dus hoop dat ik dat ook beetje mee heb haha;).

20. Lilly1989

Meisje; aah jij hebt ook een mooie foto zeg!! Grappig he dat je het al zo kan zien! Heb morgen de oefen echo. Ben benieuwd na het verschil van morgen en vorige week haha!

Deel Deze Pagina