Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Meisje: wat leuk om te horen en te zien. Zal wel een hele bijzondere en speciale ervaring zijn om dat kleine wondertje wat veilig in je buik zit te zien en te horen. Geniet maar lekker van dit soort momenten, kan me voorstellen dat je al uitkijkt naar de volgende keer

2. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Spannend milou!! Nog niet getest joh?? Ha ha ik zou al lang getest hebben! Zou wel leuk zijn, en weer tijd worden hier in t groepje ha ha... :)

Wouw mooie echo 87meisje! Super...

Lilly... Nou idd dat kan het alleen maar meevallen! :)

Succes met je boodschappen twirler :)

3. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wow Milou!!! Wat spannend!!!! Ga je testen??

4. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Spannend milou! Hoop voor je dat het raak is!!

5. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Ja heb gisteren toevallig getest (was te nieuwsgierig) maar was negatief.. 11 dpo dus, waarschijnlijk sowieso te vroeg!

6. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Oooh dacht dat je 2 dagen over tijd was... Ha ha.. Verkeer gelezen dan zeker..
    Spannend

7. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Milou; spannend!! 11 dpo kan idd nog te vroeg zijn! Zou afwachten tot je NOD en dan testen! Maar wie weet is dat bruine wel innesteling geweest?? Miss late innesteling? Of is dat dan heel laat?
    Ga duimen!

Jeej heb z'n zin in morgen! Morgen ukkie weer zien!
    Ben heel bebieuwd hoe hij/zij er nu uit ziet en of ze goed gegroeid is. Ik neem de andere echo mee omdat het natuurlijk ergens anders is. Dan kan ze vergelijken haha.

8. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Meiden hier komt mijn mega post haha.
    Heb het vooraf gemaakt in een notie blad op me iPad hahaha! Zo kan ik tenminste op iedereen reageren zonder dingen te vergeten :p

Rosa: Ik heb niet getemperatuurd en ga dit ook niet doen. Ik kan ook niet elke ochtend de zelfde tijd opstaan ivm me werk dus zou ik als ik dat wil doen elke dag me wekker om 5 uur s'ochtends moeten zetten haha. Nou nee bedankt.
    Heb idd al me klachten/symptomen bijgehouden vanaf me menstruatie. Al had ik super veel ontwenningen/ontpil klachten en ik hoop dat ik die nu niet meer heb.

Ik slik sinds midden januari foliumzuur en daarnaast slikte ik gewone multi vitamine en nu een halve pil foliumzuur slik ik zwanger worden multivitamine van etos. Dan slik ik totaal 600mg foliumzuur. Zou de kans op autisme verkleinen en aangezien mijn vriend dit heeft denk ik agh baat het niet schaad het niet. Ik vraag me alleen af of ik niet gewoon een hele foliumzuur kan slikken, dan zit ik per dag op 800mg. Kan dit kwaad?

Twirler:
    Meid je moet echt op jezelf letten hoor qua eten en drinken met je bloeddruk. Misschien moet je toch maar zeggen tegen je collega's dat je zwanger bent zodat jij als uitzondering gewoon iets kan eten en drinken tussendoor.
    Rooibos thee zit idd geen cafeïne in. Maar in gewone thee soorten zit ook al minder cafeïne dan koffie. En anders cafeïne vrije koffie drinken?

Heb geen ervaring met alcohol vrije drankjes.. Meningen verschillen erover volgens mij haha.
    Over borstvoeding. Ik heb het ook altijd gezegd dat ik het niet zou doen. Maar ben toch wel van gedachten veranderd ondertussen. Het is veel beter voor je kindje en goed voor de band met je kindje. Het nadeel lijkt me wel dat afkolven...
    Maar je weet vooraf nooit of je borstvoeding kan geven, me schoonzusje wilde het ook maar moest een spoedkeizersnee met antibiotica achteraf.. Dus toen kon het niet.

Beempie:
    Ow meid bereid je maar voor haha, ik had ook al die klachten van het ontpillen. Pfff werd er zo onzeker van!! Bij mij werd het alleen maar erger..
    Maar het kan ook zijn dat het je eisprong is geweest. Als je een nette cyclus van 28 dagen hebt zou je die op dag 14 krijgen.. En 14 dagen later zou je ongesteldheid moeten beginnen.. Die je liever niet hebt natuurlijk.
    Wat helpt is lekker afleiding zoeken, iets leuks doen :)

Kola: Thanks voor je verhaal over bv! Dat hou ik tegen die tijd zeker in me achterhoofd!
    Mijn moeder heeft mij en me zusje beide bv gegeven en dat ging goed dus hoop dat ik het ook kan doen later.

Meisje: Wat super dat je echo goed was! En dat je berekening goed klopte! :D
    Denk goed na over die test hoor, gelukkig heb je nog 2 weken om erover na te denken.

Milou: Spannend!! Misschien bruinverlies wel je innesteling geweest!!
    11 dpo is idd best vroeg voor de test maja wie weet! Ik duim voor je!

Lilly: Veel plezier morgen met de oefen echo! Toch leuk z'n extra echo :)

9. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Twirler: ik ga wel borstvoeding geven. Of in elk geval proberen. Uiteraard niet ten koste van alles, maar het heeft zoveel voordelen! Wel bedankt voor de tip, Kola! ;)

Meisje: mooie foto! :)

Ik had vandaag onverwachts ook nog een foto! Ziet er bijna hetzelfde uit haha! Ze had van te voren gezegd dat ze urine wilde checken, maar toen ik er toch was, vroeg ze of ik nog eens wilde kijken. :D

Alles is hier ook nog goed. Alleen nog steeds moe en misselijk. Vk zegt dat ik gewoon pech heb dat ik daar meer dan gemiddeld last van heb. Verder lekker naar m'n lijf luisteren en veel slapen. :cool:

10. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Kan heel goed innesteling zijn geweest hoor Milou! De mijne was ook op 10 dpo.

Lilly heel erg veel plezier morgen!!! Ik kan niet wachten tot ik maandag weer mag.

Vanmiddag 2 uur geslapen en toch nog steeds echt gesloopt. Vanavond ook weer training gegeven en was blij toen ik naar huis kon. Komende dagen best druk, hoop dat ik het volhoud! Zit er inderdaad toch sterk aan te denken om als alles maandag goed is, toch nog een paar mensen in te lichten...

11. Elisa86

Elisa86 Actief lid

26 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisje wat fijn van je echo! Leuk dat je goed zat met de tijd dat je zwanger bent :D
    Twirler je lichaam geeft duidelijk aan dat je rustiger aan moet doen, kan me voorstellen dat dit lastig is met jou werk!
    Milou oeh kan nog de goede kant opgaan dus! Spannend, wie weet kun jij her roze lijstje aanvullen! :)
    Over borstvoeding: ik zal hier zeker mee gaan starten is overduidelijk het beste voor je kind ook ivm hechting! De baby voedingen zijn tegenwoordig wel heel goed, dus als het niet lukt is dat een prima alternatief natuurlijk. Kola fijn dat je jouw ervaring hier deelt! Zo kan het natuurlijk ook gaan. Goed naar jezelf luisteren blijft altijd de boodschap maat lijkt me lastig als je voor het eerst moeder bent geworden.

12. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Mijn pret/oefen echo was vanochtend heel goed! Ook super duidelijk!
    Ze hadden ongeveer dezelfde berekening. Zou nu 8 weken en 4 a 5 dagen zijn vandaag! Alles zag er goed uit!
    En armen en benen gezien, hij/zij speelde ermee en was lekker wakker! Hartje weer duidelijk gezien, ben weer blij! Ze waren daar heel tevreden en stonden er van te kijken dat je het al zo goed kon zien!

Hier de foto!
    http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-BWS4B6NU.jpg

13. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Wow die is inderdaad erg duidelijk! Mooi Lilly! :)

14. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Wow mooie foto Lilly!! Erg fijn dat je weer bevestiging hebt gehad dat alles er goed uit zag!!

Spannend Milou! Hoop dat jij het roze lijstje mag gaan aanvullen!

Twirler, ik snap niet hoe jij dat allemaal volhoudt hoor haha, ik moet echt continu wat eten en drinken voor mijn gevoel, anders word ik echt heel misselijk. Zou idd goed naar je lichaam luisteren en desnoods het toch wat eerder op je werk vertellen!

EenAndereNaam, ik vertelde gisteren ook tegen mijn vk dat ik erg last heb van misselijkheid met overgeven etc, zij gaf aan dat ik bij de huisarts om pilletjes hiervoor kan vragen, emesafene. Ik ga deze straks ophalen, hoop heel erg dat ze gaan helpen! Misschien ook iets voor jou?

Fleurtje, ik heb eerlijk gezegd geen idee of het kwaad kan als je meer foliumzuur slikt, anders eens navragen bij de huisarts?

15. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ahhh Lilly!!! Schitterend! Super leuk zo'n extra echo..
    Ik ben echt super benieuwd of ik nu maandag op de 7 of 8 weken uitkom...

Ja met mijn eigen bedrijf is het heel lastig... Wil de bruidsparen en kinderen niet teleurstellen. Kan moeilijk zeggen ja sorry ik voel me niet zo lekker, jullie krijgen geen taart.
    Heb wel vermeld op mijn taarten-Facebook dat ik tot mei vol zit.
    Dan heb ik nog 2 iets rustigere weken eind april. Dan zit ik rond de 12 weken en kan ik het bekend maken! En bekijk ik wel opnieuw hoe ik me dan voel ;)
    De laatste bruidstaart staat op 17 september, dus dat hou ik als de laatste voor mijn verlof!

Ik hoop dat die pillen je gaan helpen 87Meisje!

16. Fleurtjeee28

Wauw mooie foto Lilly!

Ik ga vanmiddag even de huisarts bellen om te vragen of het kwaad kan om een dubbele dosis foliumzuur te slikken.
    Denk het eerlijk gezegd niet want zag laatst een gewoon potje multivitamine extra sterk met ook 800mg foliumzuur erin.. Gewoon van de etos.
    Toch even navragen kan nooit kwaad :)

Is het trouwens normaal dat ik nu nog ongesteld ben? Begon zaterdag met bruin bloed en zondag brak het echt door..
    Naar mijn idee duurde het nooit zo lang!!
    Heb nu 2 jaar niets meer gehad dus weet echt niet meer wat normaal is haha

17. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik was het altijd een week Fleurtjeee dus dat kan hoor!!

18. Fleurtjeee28

#1498 Fleurtjeee28, 18 mrt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2015
    Oké thanks voor de reactie twirler! :)
    Zo gênant he! Ben gewoon op werk heb een wit met zwart lang shirtaan op een zwarte legging.. Zie ik opeens een rode vlek achter op! Omg schaam me dood! Gelukkig me collega zo lief om te helpen. Ik ben zn kluns nu met ongesteldheid en vond zo gênant! Dus zei ik maar dat ik altijd een spiraaltje had en dus niet gewend ben om ongesteld te zijn.. en toen kwam het gesprek op zwanger enzo een toen heb ik het haar maar verteld. Vertrouw haar genoeg dat ze het niet tegen andere verteld :)
    Vind ook wel fijn dat als het zo ver is ik met haar wat van schuiven in het rooster eventueel als het nodig is.

19. Milou89

Milou89 Niet meer actief

Menstruatie is hier toch doorgebroken vannacht. Ergens dacht ik het al, omdat ik al zo veel dagen weer bruinverlies had! Nette cyclus weer van 35 dagen. Blij dat de eerste twee gelijk waren, weet ik de volgende ronde een beetje waar ik aan toe ben. :) Luteale fase was nu 13 dagen dus daar ben ik ook wel blij mee aangezien het vorige keer 10 of 11 dagen was (weet het niet meer precies), maakt me toch wat geruster haha.

Mooie foto Lilly!

Fleurtje ik ben ook echt 4/5 dagen volle bak ongesteld sinds ik ben gestopt met de pil. Met de pil was ik 3 dagen een beetje ongesteld. Hoor het van veel mensen dat het langer/meer is zonder pil/spiraal!

20. Fleurtjeee28

Jammer Milou maar fijn dat je cyclus zo netjes is al!!

En bedankt voor je reactie ook :) Dan weet ik dat het normaal is zolang ongesteld te zijn. Stelt me gerust, was al bang dat ik straks een paar weken achter elkaar ongesteld zou zijn ofzo.. hoor je wel eens. Nou moet er niet aan denken!!

Deel Deze Pagina