Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Ff snel.. Wat een mooie foto lilly!!
    Jammer milou dat je toch ongesteld geworden bent...

2. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Wauw Lilly mooi om te zien!

Milou jammer dat je toch nog ongesteld bent geworden! Je hebt wel een fijne cyclus in ieder geval!

Ik heb even een hoop ovulatietesten besteld! :)

3. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Morgen belt de dokter mij over het foliumzuur, de assistente durfde het niet zo uit d'r hoofd te zeggen.
    Als ik meer weet laat ik het jullie ook even weten :)

4. Fleurtjeee28

Wat hebben jullie trouwens ongeveer aan spaargeld gereserveerd voor de babyuitzet of moeten jullie het ook nog bij elkaar sparen?

Wij krijgen zelf heel veel dus denk niet veel nodig te hebben...
    we krijgen een budget voor een complete kamer en als we dus overhouden ook voor de aankleding van de kamer, kinderwagen (lenen we van zijn broer en zijn vriendin) en een autostoel.

Ik wil dan zelf aan spaargeld €2.500 hebben voor de overige spullen..

Wij moeten alleen nog wel beginnen aan het spaarpotje haha.
    Momenteel staat onze spaarrekening op €0,- helaas... zoveel kosten gekomen de laatste tijd en mijn salaris wordt een maand later pas uitbetaald, dus ik werk februari en krijg pas maart uitbetaald ipv februari werken, februari uitbetaald.
    En ik ben pas per begin februari begonnen daar... Echt balen maar agh deze maand eindelijk geld in het laatje :p
    En gelukkig kunnen we vanaf volgende maand volle bak sparen en dan sparen we z'n €350 per maand :) Dus dat gaat goed komen!

5. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Balen Milou!!! Maar inderdaad een hele mooie cyclus. Op naar de volgende ronde! Maar nu mag je ff balen hoor...

Fleurtjeee ik ben wel al hard aan het sparen geweest. Vorig jaar na het verbouwen van mijn prachtige taart-paleisje stond mijn spaarrekening ook op 0... Maar vriendlief en ik wisten we willen aan de kindjes! Dus ik ben toen meteen gaan sparen. Bijna niet meer gewinkeld enzo ;)
    Heb nu €5.000 bij elkaar gespaard. Natuurlijk kost een kleine heeel veel meer, maar mooi bedrag voor de kinderkamer etc.
    Mijn vriend werkt nu extra oproepdiensten, die brengen meer op ;)
    Ik werk natuurlijk in de horeca (echt minimum-loon) en ook een eigen bedrijfje is niet direct vet pot. En zal straks als de kleine er is minder gaan werken. Gelukkig verdient vriendlief wel genoeg om gewoon goed rond te kunnen komen. Dus we redden het wel! Vind het belangrijker dat onze kleine zich geliefd voelt en aandacht krijgt van paps en mams... Ipv veel dure spullen en naar de opvang omdat papa en mama veel werken.

Verder hebben mijn ouders ook een spaarrekening voor mij opgebouwd. Echt een luxe! Deze mag ik gebruiken voor de kinderen of voor een bruiloft ofzo.

6. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Goedemorgen miss een beetje een rare vraag..... de rommel van de pil verdwijnt nu rustig aan een beetje uit mijn lijf. Nu heb ik last van een beetje een "raar kwaaltje " mijn libido was toen ik aan de pil was niet errug hoog, maar nu wil ik wel constant mijn mannetje lief hebben. Mijn vriend zegt gekscherend dat ik veranderd ben van een ijskonijn in een nymfo..... Zijn er meer mensen die hier last van hebben of is dit onbewust omdat ik graag een kindje zou willen? ;)

7. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Beebie; ik merkte dat ik wat rustiger werd toen ik de pil niet meer slikte. Maar veel heb ik er niet van gemerkt want raakte al snel zwanger haha.

Milou ; idd mooie cyclus zeg! Balen dat het toch heeft doorgezet!

Rosa; hahah aan de klus met je ovulatie testen! Hoop dat je je ei vindt!

Fleurtje ; wij hebben ons spaargeld vorig jaar opgemaakt aan het verbouwen van de tuin. Maar ik heb nog een erfenis waar ik nooit aan heb gezeten. Heb altijd gezegd; met de erfenis van oma betaal ik de babyspullen! Zo kan ik altijd zeggen , dit hebben we van oma gehad. Mijn vriend en ik waren er zeker van de erfenis niet in het huis te stoppen. Het is niet zo dat heel de erfenis naar de baby kamer etc gaat. We hebben wel weer gespaard maar de dure dibgen die we echt nodig hebben en de kinderkamer dat betalen we daarmee.

Gister hebben we al een kinderwagen met maxicosi gekocht haha! Een hele mooie! Was nu een actie! Scheelde ons toch 100 euro. Maar de kinderwagen krijgen we van onze ouders! Hij staat nu op oproep en als het als nog mis zou gaan.. Krijgen ze hun geld terug. Maar we hebben een kinderwagen van stokke! Zo mooi!

8. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dat durf ik echt nog niet hoor Lilly!! Maar super leuk!! Wij weten al wel welke kinderwagen we willen hebben ;)

Beempie het kan inderdaad onbewust zijn, of door hormonen. Doe er je voordeel mee!! Haha.

Vandaag weer drukke dag :( Kan het gewoon echt niet opbrengen. Word er een beetje verdrietig van. Hoop niet dat ik deze lage bloeddruk blijf houden. Maar wel weer een dag dichter bij maandag! 😁

9. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Hoi hoi

Twirler, wat ellendig he zo'n lage bloeddruk... Weet wat het is.. Hoge is wat.. Maar lage ook echt beroerd hoor.. Sterkte.. Hou je taai vandaag meis!

Fleurtjeee wij hebben de baby kamer nog, ( de kast en commode die op een gewoon laag kastje lijkt heeft mijn jongste nog in de kamer staan... Maar als jet zover mag komen, dan kopen we via marktplaats een andere kast voor haar ) verder hebben we heel veel spullen weggedaan omdat we dachten nooit meer een kindje te zullen krijgen. Dus die spullen ga ik het meest ook op marktplaat kopen als het zover is .. Dan bespaar je enorm veel geld!! En veel dingen gebruik je maar zo kort!! Vind ik ecth enorm zonde om nieuw te kopen!

Beempie: ja dat hoor je heel vaak hoor... Door de kunstmatige hormonen in je lijf dat je een heel laag libido krijg... En als het dan weer op normaal pijl komt. Zonder al die rotzooi in je lijf... Word het weer wat gezelliger in de slaapkamer...

Ik had gehoopt dat ik gisteren mijn eisprong zou hebben.. Maar ik weet eigenlijk zeker dat ik hem niet gehad heb, dus het is afwachten hoe mijn lichaam het verder gaat oppikken.. :)

10. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Bedankt voor jullie reacties. Las verderop in het forum van anderen dat mycrogynon bij veel mensen zorgde voor een laag libido....
    Wij willen veel van onze baby uitzet 2de hands gaan kopen. Veel van de dingen die je nodig bent hebben weinig te lijden, dus wij vinden het zonde om alles nieuw te kopen. Van mijn ouders krijgen we een budget om een kinderwagen te kopen, zelf willen we zorgen dat we rond de €2500 hebben voor de overige spullen.

11. Fleurtjeee28

Beempie:, Ik had net ook na het verwijderen van me spiraaltje. Wist niet wat me overkwam haha. Het is nu wel iets minder maar heb nog wel meer zin dan eerst.
    Ik ben mede om die reden 2 jaar geleden gestopt met de pil en heb een spiraaltje laten zetten, minder hormonen. Mijn libido met de pil zat ergens onder de grond. En toen met spiraaltje werd het al een stuk beter. En toen die eruit was schoot het ook in 1 keer omhoog!

Lilly: Wat leuk dat jullie al een kinderwagen hebben gekregen! Wel snel al zo iets groots gekocht! Heb je een foto? Stokke heeft meerde modellen :) Hou er rekening mee dat er altijd wel kortingen zijn op grote spullen en vooral kinderwagens..
    Binnenkort zullen bij Prenatal de mama mazzel dagen er wel aan komen. Dan krijg je ook veel korting op bijna alles!

Kola: Gebruik je geen ovulatie testen? Omdat je een lange cyclus hebt lijkt me dat best handig.. Of temperaturen? Maar dat is voor nu beetje te laat.

12. Fleurtjeee28

Qua spaargeld zitten we met €2.500 toch wel goed?
    Grote dingen hoeven we niets te kopen, zou dus gaan om kleertjes, verzorgings producten, aankleding bedje enzo

Ben nog steeds ongesteld grr het neemt wel af en elke keer denk ik nu zal het wel over zijn maar nee...
    Heb me cyclus dag aangepast naar 31 want las dat je de eerste dag van je cyclus de dag is dat je echt helder rood bloed verliest. Dat was pas zondag.
    Wil volgende week woensdag starten met ovulatie testen, ik vermoed dat ik de vorige ronde op cyclus dag 15 me eisprong gehad heb.. En een langere LF..

13. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Fleurtjeee je kunt het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt qua kosten... Al denk ik dat het altijd meer kost dan je vooraf bedenkt.. Stel je wasmachine gaat ineens stuk ofzo. Die heb je straks toch ook echt hard nodig!! Dus een buffertje achter de hand lijkt me nooit verkeerd.

Dankjewel Kola! Ik ga ervoor! Hahaha. Heb zaterdag wedstrijd. Die duren van 9.00 tot 18:00 en daarna moet ik nog uit eten. Zie er nu al zooo tegenop. En dan moet ik zondag om 12;00 weer werken. Vandaag en morgen vol taart. Ik ben zo blij als het maandag is! ;)
    Dan hoop ik op heerlijk nieuws over onze kleine uk en dan doe ik de rest van de dag niks! ;)

14. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    Wij gaan ook voor ons eerste kindje!♡ heb 9 maart de laatste pil geslikt.. 12 maart nog *menstruatie gehad van de pil* en nu afwachten wanneer ik echt ongesteld word. Helaas is mijn mannetje vanaf maandag 2 weken weg dus ben bang dat zoiezo precies is met me eisprong we wachten het allemaal *rustig* af.. wachten vind ik nu al moeilijk

15. Lilly1989

Twirler; haha snap ik hoor! Maar het is gelukkig ook op oproep zo nu met die actie. Maar aan de andere kant, heb een super gevoel erbij en komt ook doordat ik het gister weer zag op de echo hoor! Maar z'n sterk hartje zeiden ze! Bijna maandag voor jou!!spannend hoor!

16. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Snap ik hoor Lilly!! Als ik maandag een goede echo heb ben ik denk ik ook al een stuk zekerder! Ben nu vooral heel benieuwd of het nu die 7 of 8 weken zal zijn... Hoop dat mijn kleine een sprint heeft getrokken! Hihi. Daarna nóg 5 weken lijkt zo verschrikkelijk lang nog! Dus hoop op 4 hahaha. En wat is nu eigenlijk die ene week he?! Maar toch! ;)

Welkom milou1990! Spannende tijd!

17. Lilly1989

Milou1990 welkom!!

Twirler; ohh dat snap ik ook heel goed hoor dat je dan zekerder zal zijn! Hoop voor je dat het 7-8 weken is en anders gewoon dat het op schema ligt! Dan maar een weekje langer haha.

18. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Meisje: ik heb toevallig vanmorgen (na een - letterlijk - misselijke nacht) bijna wanhopig de vk gebeld en die had me hetzelfde geadviseerd! Zojuist ook eindelijk de huisarts eraan gekregen, dus ik ga het zo ophalen. Hopen dat het werkt inderdaad.

Fleur: wij hebben niet echt spaargeld specifiek hiervoor, maar uiteraard wel een beetje achter de hand. Tweedehands is wat mij betreft voor de meeste spullen juist goed, maar ik denk dat ik me daar pas mee bezig ga houden na het eerste trimester.

Beempie: da's inderdaad een bekende bijwerking van de pil! ;)

19. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

Wow Lilly! Al een kinderwagen! Haha goed voorbereid al hoor! Wij wachten ook eerst het eerste trimester af, voordat we echt spullen gaan aanschaffen. Zijn ook niet van plan om alles nieuw te kopen, we kunnen heel misschien nog wel het ledikantje waar mijn vriend vroeger zelf in gelegen heeft gebruiken! Gaan binnenkort even bij zijn ouders langs, om te kijken in welke staat hij is haha.

EenAndereNaam, oh wat naar weer zo'n nacht! Gelukkig dat je dit nu ook voorgeschreven krijgt! Ik heb vanmorgen voor het eerst niet meer overgegeven, dus eerste positieve tekenen zijn er al haha. Hoop dat het echt gaat helpen;)

Milou1990, welkom!

Spannend Twirler! Snap dat je liever al weekje verder wil zijn haha, duurt allemaal zo lang he;) Als het iig maar gezond is! Had jij al termijnecho gepland?

20. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Twirler hoop het ook voor je!

Eenanderenaam fijn dat je er ook iets voor krijg

Welkom milou1990! Ben benieuwd hoelang jou cyclus is!

Leuk lilly dat je al een wagen hebt!

Deel Deze Pagina