87Meisje nee ze kijken maandag eerst of ik nu 7 of 8 weken ben en daarna plannen we de termijnecho. Wel heb ik op 20 april de volgende afspraak bij de verloskundige omdat we dan wel rond die termijnecho zitten! Fijn dat het vanmorgen beter ging. Hoop dat de medicijnen jullie gaan helpen!
Meisje gelukkig niet meer overgegeven! Fijn dat ze snel werken! Ovulatietesten zijn binnen! Gaat snel! Fijn!
Welkom Milou! Moeten we toch iets op gaan verzinnen anders halen we elkaar door de war, haha! Ik zou je om je eisprong nog niet te druk maken want het komt best vaak voor dat je eerste eigen cyclus lang duurt. Ik had pas na 3,5 week mijn eerste eisprong en bij de vorige ronde na 3 weken! Dus wie weet ben je gewoon op tijd.
Leuk zeg Lilly dat jullie al een beetje aan de uitzet zijn begonnen! Stokke is inderdaad mooi. Wij zijn helemaal fan van de Joolz kinderwagens! Ik ben ook best lang en heb een slechte rug dus een hoge bak is voor mij wel een must. Denk dat wij ons ook echt in moeten houden 'm niet gelijk te kopen haha! Als het eenmaal zo ver is...
Nee ik ga niet temperaturen of ovulatie testen gebruiken.. Ik wil het niet forseren... Als het komt, komt het.. Eigenlijk is het heel niet practisch om deze maand zwanger te raken ... Ben je precies tussen sinterklaas en kerst uitgerekend... dus ik zal het niet erg vinden als deze ronde niet raak is.... Heel niet practisch hi hi... Erg he dat ik zo denk... Maar ja stiekem denk ik dit wel... Welkom milou1990 .. Grappig nog een milou in t groepje..
Fijn hanneke ( zo heet je toch eenanderenaam ) dat je medicijnen tegen de misselijkheid heb gekregen!
Kola en Rosa, hebben jullie wel eens gehoord van teunisbloemolie en tarwekiemolie? Kan je als capsule kopen bij de kruitvat (2,50 per potje en nu 2+1 gratis). Die eerste naam je tot je eisprong en daarna neem je tarwekiemolie, die laatste zorgt ervoor dat je meer kans heb op een goede innesteling en de eerste voor een gezonde cyclus. En beide kunnen je cyclus verkorten of verlengen zodat je een normale nette cyclus krijgt. Ik ben vanaf vandaag begonnen met tarwekiemolie te slikken. Lees er veel goede verhalen over en het is ook voor heel veel andere dingen goed Kola: Hahaha nou serieus zo dacht ik eigenlijk ook deze keer! Van ow dan valt het precies tussen Sinterklaas en kerst.. Maar agh vroeg kerstkadotje is altijd welkom! Welkom Milou1990!
Fleurtje ; klopt! Heb daar hele goeie dingej over gehoord!! Pff.. Ik heb al een aantal dagen soort van spierpijn in mijn linker bil..maar het wordt nu steeds erger! Heb gister expres niet getraind om het niet erger te maken. Maar ik heb dit nog nooit zo gehad. Toen straks deed lopen gewoon zeer! Z'n zeurende pijn.. Iemand hier ervaring mee?
Yep, Hanneke is de echte naam! Maar die naam was natuurlijk al tig keer vergeven en ik moest dus een andere naam kiezen. Tja. Ik heb trouwens ook zo gedacht als jij hoor: liever niet met de kerst en zo, maar dan vooral omdat het me voor een kindje niet leuk lijkt. Aan de andere kant: waarschijnlijk is het niet zo erg als je niet anders gewend bent (om dan je verjaardag te hebben)? Mijn vriend vroeg me in elk geval met een opgetrokken wenkbrauw: "Daar gaan we toch geen rekening mee houden?" Gelukkig wordt het voor ons al oktober, maar ik snap je dus wel! Nou, vanmorgen huilend aan de telefoon gezeten met de huisarts en ik dacht nog wel dat ik geen last zou krijgen van hormonen (haha). Ik heb de pilletjes en meteen een genomen. Word er tot nu toe alleen nog maar duf van, dus ik ga maar eens al m'n moed bij elkaar rapen om iets te eten te maken...
Geen ervaring mee Lilly!! Misschien een tekort aan magnesium? Dan krijg je ook sneller kramp enzo. Of gewoon iets verrekt ofzo natuurlijk, dat kan altijd. Ik ben net thuis, sleep mezelf onder de douche en dan plof ik op de bank... Nog 1 drukke taartdag morgen... Zaterdag ook wel volle dag, maar dat is meer aanwezig zijn dan echt wat doen Vriendlief werkt nu al de hele week over. Echt vervelend! Zou fijn zijn als hij ook iets kon doen in huis...
He meiden Sorry dat ik niet op jullie reageer, heb even een k**week achter de rug. 3 sterfgevallen op 1 dag. Gelukkig niet heel dicht bij maar ken ze wel en vind het zo rot om de naasten zo verdrietig te zien. Pas geleden ook een oom overleden waar ik niet naartoe kon. 2 echtparen die mij dierbaar zijn die uit elkaar gaan en vandaag ook nog eens dochter lief die ziek is. Ik wil goed nieuws!! Ben het echt helemaal spuugzat. Zo *klaagmodus uit* Ik probeer vanaf nu weer te reageren, jullie hebben zoveel gekletst
Fleurtje bedankt voor de tip!! Lilly geen idee! Maar komt dat niet door je lichaamsverandering. Je heup gaat nou wel een hoop dragen he... Dus misschien dat je daardoor spierpijn in je bil gaat krijgen? (geen idee hoor) Birgit wat vervelend wat je allemaal heb meegemaakt laatste tijd!! En dan ook nog is je kleine ziek... Bah zit niet mee... Hoop vanaf nu betere tijd voor je!
Milou89, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 19 maart NOD, ronde 2, 1e kindje Loessje1987, 28 jaar, november 2014 pilstop, 22 maart NOD, ronde 4, 1e kindje Brigit, 38 jaar, 2008 pilstop, 24 maart NOD, ronde 2, 2e kindje Kola, 32 jaar, jan mirena verwijderd, 1 april NOD, ronde 2, 3e kindje SunshineM, 20 jaar, dec 2014 pilstop, 2 april NOD, ronde 3, 1e kindje Trompetje1984, 31 jaar, half dec 2014 pilstop,? NOD, ronde 3, 1e kindje Kingsdaughter, 22 jaar, 31 jan 15 pilstop, ? NOD, ronde 2, 1e kindje Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 6 april NOD, ronde 4, 1e kindje Beempie, 30 jaar, feb 2015 pilstop, ? NOD, ronde 1, 1e kindje Fleurtjeeee28 , 23 jaar, feb 2015 mirena verwijderd, 13 april NOD, Ronde 2, 1e kindje Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, ? NOD, ronde 3, 1e kindje Zwanger: Lilly1989, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 22-10-15 EenAndereNaam (Hanneke), 1e kindje, 31 jaar, uitgerekend: 23-10-15 87meisje, 1e kindje, 27 jaar, uitgerekend: 24-10-15 Twirler, 1e kindje, 25 jaar, uitgerekend: 28-10-15
Eenanderenaam en Meisje87 vervelend zeg die misselijkheid hopelijk helpt dat middeltje! Rosa fijn dat je testen binnen zijn! Owjee 2x Milou! Dat wordt toch vol uit namen schrijven Welkom Milou1990 even afwachten hoe je cyclus zal zijn. Haha herkenbaar Kola, niet zo handig tussen kerst en oud en nieuw. Hier was het in november ook niet zo handig, ivm heel erug veel verjaardagen. Maar goed dat gaat niet meer gebeuren, dus prima als het in december zou komen (maar dan natuurlijk niet op de verjaardag van mijn neefje haha) Lilly vervelend die spierpijn, nooit gelezen of het iets te maken heeft met zwangerschap! En je bent snel met je kinderwagen! Als ik er nu over denk zou ik zelf ook langer wachten, maar kan me voorstellen dat je nu niet wilt wachten! Ken weinig namen van kinderwagens, alleen de Joolz zegt me wat. Mooie wagen iig. Brigit jeetje wat een week zeg, veel sterkte! Wij hebben hier iig genoeg spaargeld voor een kleintje. We kunnen nu ik meer werk elke maand 1 salaris sparen dus dat schiet lekker op. Echt aan het sparen voor de baby uitzet zijn we dus niet. En we zien tegen die tijd wel wat we doen qua meubels enzo! Fleurtje inmiddels van je ongesteldheid af? Ik ben zowel met als zonder pil 5 dagen ongesteld. Verschilt niet veel. Alleen de laatste x was mijn ongesteldheid wat minder heftig dan de vorige keren. Kwam ook zo vroeg dus wel apart. En heb al sinds 1,5 week regelmatig last van rommelende darmen! Echt irritant. Wel gek want doe niks anders (met eten/bewegen etc) dan normaal. Ontlasting is ook gewoon normaal en terwijl ik dit typ rommelt er weer het een en ander! Als het nou van een zwangerschap zou komen zou ik het niet erg vinden, nu is het vooral irritant! Iemand nog tips?
Denk dat jullie het verkeerd hebben gelezen haha! Ik heb de kinderwagen op oproep staan hiermee bedoel ik gereserveerd ik heb die nog niet in huis en stel dat het mis loopt, dan wordt alles ongedaan gemaakt. De kinderwagen kan ik oproepen vanaf mei em als ie dan betaald is dan kan ik hem pas ophalen
Elisa; veel water drinken en niet veel vet eten als je last hebt van rommelende darmen knoflook zou ik ook niet pakken want kan je darmen weer prikkelen.
Dan nog vind ik het snel Lilly om een wagen te reserveren haha maar lijkt me wel super als je gewoon weet wat je wil om dat alvast te kunnen doen hoor! En veel water drinken is een goede ja, vet eten doe ik niet net als knoflook of scherpe kruiden gebruiken. Vind het gewoon apart dat ik er opeens last van heb, geloof niet dat het nog met ontpillen te maken kan hebben? Maar wellicht heb ik een klein buikvirusje op gepikt ofzo... Ga zo lekker naar bed, weltrusten meiden!
Elisa ; haha het is misschien wel vroeg maar we wilde precies die en nu zat er een maxicosi bij! En geeft gewoon fijn gevoel dat we er altijd van af kunnen zien maar ga er natuurlijk gewoon vanuit dat het allemaal goed blijft gaan! En met darmen, kan alle kanten op ik had ook last van rommelende darmen helemaal aan het begin. Dus het zou met een eventuele zwangerschap te maken kunnen hebben! Maar kan idd ook buikvirusje. Straks met een testje weet je het zeker haha