87Meisje. Dat hoop ik ook! Dit is al ronde 4 voor ons. Rosa887 wij klussen ook om de dag. En nu dus vanochtend. Normaal noooooit 's ochtends want ik ben geen ochtendmens haha. Dus dat ik nu wilde vond mijn vriend ook echt fantastisch! Hahaha
Haha zo blijft het dan toch leuk he! Wij vaak wel op zondag ochtend! Dus vanmorgen was ook geen verrassing eigenlijk Ronde 4 alweer.. Hoop voor je dat het snel raak is!!
Hallo allemaal, Kun je 2 weken lang last hebben van je ei?? Ik heb de afgelopen 2 weken erg veel last van buikpijn, menstruatiepijn en misselijkheid gehad. Nu is het weer over. Het voelde echt niet als ziek zijn maar heel anders. Ik gebruik nu nog geen ovu testen en temperatuur me ook nog niet. We klussen nu eerst om de dag en kijk wel wat het word. Ben ook wel benieuwd wat me cyclus is. We zijn gelijk begonnen toen ik stopte met de pil. xx
Rosa; heb je al getest vandaag? Ben benieuwd of ie donkerder is! Hoop het zo voor je! Twirler en milou ; wat spannend!! Hoop dat het raak is voor jullie!! Met klussen zijn jullie iedergeval goed op tijd haha YvankA; ik weet niet of je er 2 weken last van kunt hebben. Ik had er sinds de test een paar dagen last van, nu niet meer. Maar dat is denk bij iedereen verschillend! Maar is het misschien niet dat je last heb van het ontpillen omdat je lichaam het nu zelf op moet pakken? Want je lichaam kan je echt voor de gek houden blijkbaar!
Zou maar zo kunnen Lilly... We zullen het wel zien.. Hoop aan de ene kant wel dat ik ongesteld word de 12de en anders een positieve test in mijn handen haha ...
Yvanka; dat hoop ik ook voor je!! Ik weet door die ovulatie test dat mijn NOD sowieso 4 dagen later is dan ik had verwacht. Hoop voor jou dat je de 12e een positieve test in handen hebt! Is het misschien een idee om ff een NOD/leden lijstje te maken? Dan weet je waar iemand zit ongeveer in z'n cyclus. Bv; Lilly1989, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 13 feb NOD, ronde 1
Ja ik heb eigenlijk geen idee hoe mijn cyclus is. Ik hoop natuurlijk gewoon op 28 dagen ongeveer hoe hij was voor de pil. Maar je leest zoveel dingen op internet dat mensen hele lange cyclussen hebben na het slikken van de pil. Dus het nu goed uitrekenen wanneer mijn eisprong is geweest enzo kan eigenlijk niet nu. Maarja wachten kon ik ook echt niet haha
Zo weer lekker veel te lezen, gezellig! @Yvanka geloof niet dat je 2 weken last kunt hebben van je ovulatie, of iig dat het niet zo vaak gebeurd. Maar zoals Lilly ook al zegt kan ook met 'ontpillen' te maken hebben. Lijstje lijkt me leuk en handig! Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 17 feb NOD, ronde 2
Yvanka, ik had ook een behoorlijke tijd last van m'n zij en dacht/denk dat dat mijn eisprong is geweest. Maar het kan idd ook het ontpillen zijn geweest. Ik ben nu ongesteld (eerste keer dat m'n lichaam het weer zelf heeft opgepakt) dus ik ga er even opletten of ik het de volgende keer weer heb. Laat het je dan wel weten. Maar is natuurlijk wel bij ieder mens anders! SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2
Gezellig, weer allemaal berichten! Yvanka, ik vermoed dat je idd last hebt gehad van ontpillen, heb daar zelf nog niet zoveel mee te maken gehad, voornamelijk af en toe wat hoofdpijn. Goed idee Lilly om even lijstje te maken, hebben we toch wat meer overzicht waar iedereen zit Ik heb iedereen even bij elkaar gezet: Lilly1989, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 13 feb NOD, ronde 1 Yvanka 25 jaar, jan 2015 pilstop, 12 feb NOD, ronde 1 Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 17 feb NOD, ronde 2 SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2 87Meisje, 27 jaar, jan 2015 pilstop, 6 feb (verwachte) NOD, ronde 1
ledenlijstje Yvanka, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 17 feb NOD, ronde 2 SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2 Lilly1989, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 13 feb NOD, ronde 1 Zo dit is het lijstje tot nu toe, andere reageren nog wel ergens haha.
Handig 87Meisje, zie nu dat jij als eerste je NOD hebt Ik heb net een ovu-test gedaan, maar helemaal niks op te zien. Als je heel lang tuurt een heel licht streepje , maar kan ook door de lamp hier komen haha. Morgen maar weer een testje doen of een dagje langer wachten, aangezien er nu nog niets te zien is? Wat denken jullie?
Als ik uit ga van cyclus van 28 dagen idd, zou ik als eerste mijn NOD hebben, ben erg benieuwd of dat daadwerkelijk ook het geval is mm ik zie maar 1 streepje Elisa, ik weet eigenlijk niet of je van de ene op de andere dag opeens een donkere streep krijgt of dat het langzaam opbouwt. Ik zou morgen toch voor de zekerheid weer een testje doen en zorgen dat je 2 uur van te voren niets meer drinkt
Lilly1989, 25 jaar, jan 2015 pilstop, 13 feb NOD, ronde 1 Yvanka 25 jaar,1e ronde, 12 feb NOD Elisa86, 28 jaar, jan 2015 pilstop, 17 feb NOD, ronde 2 SunshineM, 20 jaar, december 2014 pilstop, 1 maart NOD, ronde 2 87Meisje, 27 jaar, jan 2015 pilstop, verwachte NOD 6 feb, ronde 1 Rosa887, 26 jaar, jan 2015 pilstop, verwachte NOD ergens tussen 16 en 22 februari (denk ik), Ronde 1 Elisa86, inderdaad wit! Voordat je gaat testen moet je eerst 2 uur niks drinken he! Ik wil de heletijd gaan testen, maar ik betrap mezelf er telkens op om wat te drinken! Momenteel heb ik echt gigantische steken in mijn onderbuik aan de rechterkant... Ook heb ik nu wat meer slijm als andere dagen? Misschien komt het er dan toch aan??
Heb echt 2 uur niks gedronken (best lastig, had dorst!) dus hij is echt negatief. Nog even geduld dus Rosa887 dat klinkt wel als een eisprong!
Maar als je test nu nog zo licht is, zou ik niet elke dag een test doen. Beetje jammer van de testen! Zodra de streep duidelijker wordt, kan je wel 1 keer per dag testen en als die echt donker wordt dan eventueel 2 keer per dag!
Rosa ; die steken kunmen best zijn dat ie er idd aankomt! Niks meer drinken jij en gauw testen haha! Elisa; ik zie ook niets. Ik zou wel elke dag testen zodat je zeker weet dat je hem niet mist! Bij mij was ie heel de tijd negatief en ineens positief en dag daarna weer negatief. Dadelijk test je keer niet en is die dag net je ei! Maar bij mij zag je wel elke keer een licht streepje , bij jou zie ik niets. Misschien heb je gewoon een late ei!