Twirler, jij hebt dus over 2 weken je termijnecho, en 1,5 week daarna nog een keer een echo? Waarvoor is die dan?
87Meisje bij mij zijn er aparte echoscopisten en verloskundigen. Helaas kunnen ze bijna nooit dingen tegelijk plannen bij ons :s Ik heb nu dus 8 april de termijnecho. Dan heb ik 10 april een afspraak bij de gyn voor dat 'streepje' en 20 april heb ik een afspraak bij de verloskundige. Daar zal ik het hartje horen, word mijn bloeddruk gecontroleerd en krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek. Veel afspraken dus!
Oh oke, ja idd veel afspraken! Ene kant prettig, heb je regelmatig een controle, maar moet wel in je drukke werkschema passen
Twirler gefeliciteerd! Wat fijn dat het toch allemaal goed is gegaan. Hoop niet dat mijn verhaal je erg ongerust heeft gemaakt. Die echo op 10,5 zal inderdaad je termijn echo zijn.
Leuk he al die afspraken! 2 april hebben wij onze termijn echo en de week erop op 8 april gaan wij het hartje horen!
Ik vind het inderdaad wel fijn dat ik veel controle heb op deze manier... Wat ik er minder fijn aan vind is dat mijn vriend helaas niet zoveel vrij kan vragen dus hij kan niet altijd mee. Tot nu toe is hij bij alle echo's omdat we die nu toch echt het belangrijkst vinden. De gyn en verloskundige doe ik zonder hem. Cait elk verhaal maakte me ongerust. Ik ben nu eenmaal een enorme piekeraar van mezelf! Maar nu is er zo'n last van mijn schouders!!
Klopt, van dat autorijden, maar dat is inderdaad niet mijn reden (mijn werk ligt op fietsafstand). Hoewel ik me inderdaad ook te duf voel om te fietsen/autorijden, ben ik vooral te moe om te werken (en ook nog steeds te misselijk; ik geef niet meer over, maar het gevoel is niet weg). Ik sta voor de klas, dus elke minuut is concentratie nodig en ik ben na een wandelingetje al zo moe dat ik eerst een uurtje moet slapen... Overigens heb ik wel eens gehoord dat je nog steeds aansprakelijk gesteld kan worden wanneer je een ongeluk krijgt en dit soort medicatie gebruikt (maar weet niet zeker of dat klopt). Dank allemaal voor het medeleven trouwens! Als ik dit teruglees vind ik mezelf zo'n zeur... Twirler: wat super om te lezen dat het goed gaat met je kindje! Ook heel fijn dat ze je nu nog meer in de gaten houden. De echo die ik vanavond heb, is als het goed is de termijnecho. De vk zei dat dat vaak dan al kan. Mocht ze het onduidelijk vinden, dan doen we er later nog eentje.
87 meisje goed idee een ledenstop... Het word nu wel een erg lang lijstje! Eigenlijk al te veel.... Kan je dat in de titel verranderen of zo iets??? Eenanderenaam veel plezier bij de echo vandaag!
Hee meiden! Een ledenstop mag je niet maken zo op een openbare forum. Iedergeval dat heb ik wel eens gelezen hier ergens! Wel kan er een beslotengroepje gemaakt worden. Dan moet je mensen zelf uitnodigen of mensen sturen jou een uitnodiging en dan kun je als club dat zelf bepalen!
Ik heb diegene die de laatste tijd veel mee kletst een uitnodiging gestuurd! Wie er nog meer bij wil, laat hier ff weten dan stuur ik diegene ook een uitnodiging! 87meisje Cait88 Elisa86 Kola Rosa887 Xmeliisz Brigit Eenanderenaam Fleurtjeee28 Milou89 Twirler
Dan blijft het wel overzichtelijk, is een gezellig clubje zo. Hier weinig te melden, zijn druk aan het genieten van het klussen. Voel me zoveel beter nu ik van de pil af ben. Ben wel heel erg nieuwschierig of mijn cyclus een beetje vlot regelmatig wordt..... Hoop stiekem dat het deze eerste ronde al raak is, dus wil eigenlijk al wel testen. Heb me nog kunnen bedwingen, heb zelfs nog geen testen gehaald. Maar weet niet hoe lang ik dat nog volhoud. Vindt het superleuk om de ervaringen te lezen/ delen van de dames die al zwanger zijn. Krijg helemaal een week gevoel van binnen bij het zien van de mooie foto's van de echo's! Ook super dat het voor jullie allemaal zo voorspoedig gaat!
Hi Lilly! Ik wil er ook graag bij. Laatste tijd niet zoveel gezegd vanwege de drukte en probeer er niet elke dag non stop mee bezig te zijn haha Wij zitten nu op t wachtbankje, zit op de 5de dag na m'n eisprong. Ben misselijk, buikpijn en pijn van m'n borsten. Hopelijk betekent dit iets goeds en anders vind ik t bloed irritant. Ben ook maar ff gaan liggen want t ging echt niet.. Kan pas 2 april een test doen dus we moeten nog ff wachten. Haha