Het was even zoeken, maar ik ben ook lid. Ik weet niet wat dat betekent, maar ik ga ervan uit dat we gewoon hier door blijven kletsen? Nou ik ben dus net terug van de vk met een heel mooie echofoto! Uitgerekende datum blijft 23 oktober en alles was goed. Hij/zij was druk aan het bewegen; dat was apart! Het enige dat ze verder nog zei was dat de placenta wellicht voor de opening ligt, maar eigenlijk was dat nog te vroeg om te zeggen en zelfs als dat zo is, dan trekt dat in de meeste gevallen nog bij. Vlak daarvoor had ik het m'n moeder (die hier was komen eten) verteld. Die is normaal niet zo emotioneel, maar moest nu wel direct huilen van blijdschap; leuk leuk!
EenAndereNaam, wat fijn dat je echo weer goed was!! Super dat je helemaal goed loopt! Van de placenta maar even afwachten dan, hopelijk trekt dat bij! En super dat je moeder zo reageerde! Trouwens, we schrijven dus niet meer hier, maar in de besloten club
Heb het ook gevonden! Maar denk dat we daar verder kletsen nu. Dan moeten we het hier gaan afsluiten want anders gaan we 2 dingen door elkaar doen haha.
Voor de meiden die hier verder willen kletsen en niet zijn uitgenodigd voor het clubje ; je bent hier gewoon welkom! Wie kletst hier gezellig mee? Dat besloten clubje was toch niet zo gezellig.