Zwanger worden in 2015!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lilly1989, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Geaccepteerd:)

2. EenAndereNaam

20 feb 2015
    52
    0
    0
    Juf
    Deventer
    Het was even zoeken, maar ik ben ook lid. Ik weet niet wat dat betekent, maar ik ga ervan uit dat we gewoon hier door blijven kletsen? :D

Nou ik ben dus net terug van de vk met een heel mooie echofoto! Uitgerekende datum blijft 23 oktober en alles was goed. Hij/zij was druk aan het bewegen; dat was apart! Het enige dat ze verder nog zei was dat de placenta wellicht voor de opening ligt, maar eigenlijk was dat nog te vroeg om te zeggen en zelfs als dat zo is, dan trekt dat in de meeste gevallen nog bij.

Vlak daarvoor had ik het m'n moeder (die hier was komen eten) verteld. Die is normaal niet zo emotioneel, maar moest nu wel direct huilen van blijdschap; leuk leuk! :D

3. 87Meisje

87Meisje Niet meer actief

EenAndereNaam, wat fijn dat je echo weer goed was!! Super dat je helemaal goed loopt! Van de placenta maar even afwachten dan, hopelijk trekt dat bij! En super dat je moeder zo reageerde!

Trouwens, we schrijven dus niet meer hier, maar in de besloten club;)

4. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Heb het ook gevonden!
    Maar denk dat we daar verder kletsen nu.

Dan moeten we het hier gaan afsluiten want anders gaan we 2 dingen door elkaar doen haha.

5. Cait88

Cait88 Lid

20 mrt 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de meiden die hier verder willen kletsen en niet zijn uitgenodigd voor het clubje ; je bent hier gewoon welkom!
    Wie kletst hier gezellig mee? Dat besloten clubje was toch niet zo gezellig.

6. SunshineM

SunshineM Niet meer actief

Dit is m'n test van net. Zien jullie ook iets?!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,1 KB
      Weergaven:
      11
  7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    SunshineM ik zie een aantal rose lijntjes dus weet niet welke juist is. Maar zie dus wel iets :)

8. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Sunshine ik zie zeker weten iets!! Hoeveel dpo?

Deel Deze Pagina