Hoi Allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum, Zijn er nog meer dames die vanaf de zomer gaan proberen zwanger te worden en samen willen kletsen? Ik ben 26 en mama van s (juli 2013) Altijd gezegd dat ik maar 1 kindje wilde maar het begint nu toch echt wel weer te kriebelen, net als bij mijn man. Besloten dat we na de vakantie het spiraaltje laten verwijderen en echt voor de 2e gaan! Dus meer dames?
Welkom op het forum! Wij gaan in juni beginnen voor ons eerste kindje, in augustus gaan wij trouwen en ik wil het risico niet lopen dat ik nu zwanger raak en dan al een redelijke buik zal hebben. Wachten jullie nog om de leeftijd van de jongste?
@smurfin gezellig! Leuk trouwen in augustus! Ga je groot feest geven? Wij gaan eerst op vakantie voor we willen gaan proberen, als het net zo loopt als bij s zou de 2e rond s haar verjaardag geboren worden en dat vinden we niet leuk dus wachten een half maandje! S zou dan rond de 3 zijn.
Het zou inderdaad niet zo leuk zijn als ze tegelijk jarig zijn. Ik heb zulke gevallen erg veel in de familie, en sommige willen de feestjes/verjaardagen altijd apart van elkaar. Voor ons weer erg vervelend ben er liever in een keer van af haha! Nee wij doen geen groot feest, op de dag dat we elkaar het ja-woord geven worden er foto's en een clip gemaakt op het strand tijdens zonsondergang. Dat is voor ons een stukje rijden dus zal het wel een latertje worden, hebben gekozen om de dag daarna een buffet te doen met mensen die dicht bij ons staan. Waar gaan jullie naar toe op vakantie? Ik wil er eigenlijk ook graag nog even tussen uit, maar de bruiloft kost toch wel wat en wil voor het aanstaande hummeltje ook wat geld achteruit houden dus even kijken van hoe en wat.
Lekker toch! Doen zoals je het zelf fijn vind. Wij zijn een maand voor s geboren werd heel klein getrouwd met familie en beste vrienden feestje in de achtertuin en frietjes gegeten heerlijk! Idd dicht op elkaar is niet zo handig vind ik, s is van juli zou aug of.sept wel mooi vinden maar we zien wel hoe het loopt. Wij gaan naar Italie zijn we al een aantal keer geweest en dit jaar voor het eerst met s. Kan haast niet wachten. Ja zo'n kleintje kost wel wat geld ja! Maar wie weet kom je nog wat leuks tegen!
Dus ook klein getrouwd, klinkt wel leuk! Wij doen het buffet inderdaad ook thuis, alle meubels gaan even naar boven en er worden tafels en stoelen gehuurd haha. Spannend naar Italiƫ met een kleintje, maar dat zal zeker genieten worden. Maar welke maand wou je beginnen voor de 2e? Als je bijv. in augustus zwanger raakt is de kleine er toch rond april?
Ja was erg prettig ook omdat ik hoog zwanger was! We gaan met de auto dus ben benieuwd hoe dat gaat, voldoende eten en drinken mee en vaker stoppen. We gaan proberen vanaf september/oktober dus zou ook zo maar mei of juni kunnen worden. We zien wel hoe het loopt, spiraal moet er nog uit en dan kijken wat mijn cyclus is.
Leuk toch die tussenstops, ik vind dat zelf altijd al helemaal 'vakantie' Misschien als alles een beetje mee zit dat wij ook nog een auto vakantie doen, vind het altijd wel wat hebben. Vorig jaar 2 vliegvakanties gehad dus wel leuk om een beetje af te wisselen. Is het niet een idee om hem eerder te laten verwijderen en dan kijken wat je cyclus doet? Ik ben in januari gestopt met de pil, condooms zijn wel wat minder maar voor ons is het nu nog 2 maandjes en dan kunnen we ook van die dingen af stappen haha.
Ja de reis hoort er echt bij, doen ook een overnachting op de heen en terug reis, dus daardoor 2 dagen extra Ja heb het er net met mijn man over, voor de vakantie laat ik hem verwijderen en dan kijken hoe mijn lichaam reageert. Was de 1e keer na 2 maanden zwanger had een cyclus van 34 dagen dus wel handig om deze keer ook even te kijken wat mijn lichaam doet.
;Hoi hoi! Jullie zijn al vroeg met het openen van een club Maar ja, van de andere kant was ik ook al aan het zoeken. Wij willen waarschijnlijk deze zomer proberen om een tweede kindje te krijgen. Onze dochter is afgelopen augustus geboren en we willen niet zo'n groot leeftijdsverschil hebben. Daarom willen we rond haar eerste verjaardag er weer voor gaan. Van de ene kant wil ik heel graag een tweede kindje, maar van de andere kant geniet ik nu ook wel van de regelmaat die we eindelijk hebben en de nachten die weer vol zijn. Dat zal dan dus weer even doorzetten zijn.
Hoi vos gezellig! Ja ik ben een beetje vroeg misschien maar vind het fijn om erover te kunnen praten, bij ons weet niemand dat we gaan voor een 2e, ze denken dat wij in de misschienfase zitten. We willen het ook nog even voor ons houden dus hier kletsen met dames is dan wel heel fijn. Jullie ook voor een 2e dus wat leuk! Ja idd nu heb je ritme en regelmaat dat wordt sraks weer even wennen maar ja ook dan krijg je weer ritme
Wat leuk smurfin dat jullie gaan trouwen! Van harte gefeliciteerd! Wij zijn een paar weken terug voor het eerst met N naar het buitenland geweest, zijn naar Engeland gevlogen. Was heel spannend om voor het eerst met een baby te vliegen, maar is super goed gegaan. Was gelukkig ook maar een uurtje vliegen. In september gaan we naar Spanje vliegen. Nou al zin in! Misschien ben ik dan al weer zwanger, raar idee.
Wij maken er geen geheim van dat we deze zomer voor een tweede willen gaan. Hebben bij de eerste er ook nooit een geheim van gemaakt en heb dat als prettig ervaren. Alleen toen ik daadwerkelijk zwanger was hebben we het wel nog even voor onszelf gehouden. Fijn om even samen een leuk geheimpje te hebben gehad. Maar dat was niet lang, ben niet goed in dit soort dingen geheim te houden en mensen merkten het gewoon aan me.
Bij de eerste wist ook iedereen dat we bezig waren met als resultaat dat ik elke dag wel de vraag kreeg of ik al zwanger was, toen ik zwanger was dus steeds nee gezegd. Dat wil ik deze keer voorkomen, ook omdat we altijd gezegd hebben dat we er 1 wilde zullen ze het denk ik nog niet verwachten en kunnen we in alle rust zwanger worden. lekker naar Spanje! Vliegen zal deze keer okk wel goed komen en wie weet ben je dan al zwanger ja wat speciaal. Ik zei gister tegen mijn man, wie weet worden we in Italie wel zwanger