Zwanger worden in 2016?!?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MiekieLief, 7 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Dank je voor de uitnodiging ik wil wel meedoen hoor dan isde groep kleiner beter idd!

Hoe is t met jullie?

Dit is mijn 1ste pilloze dag nu moet ik me cyclus in de gaten houden en in febr voor de echt haha

2. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Goeiemorgen iedereen.

Zwangeren en baby's.. die zie ik idd al 1,5 jaar om me heen haha.
    Essie28 fijn dat de pil de deur uit is..

Ik zal zsm even reageren in de besloten club. Heb een druk weekend voor de boeg.

We zijn in augustus bij de gynaecoloog geweest, daar wat basisonderzoeken gehad. Alles was goed. Mogen in maart bellen als ik nog niet zwanger ben.
    Vd week besloten om de stap naar Gent te maken. Daar zijn ze net wat verder.. 10 maart hebben we daar onze 1e afspraak.. nog even geduld dus!

3. Aanouk

Aanouk Actief lid

25 nov 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Essie28, nu wordt het echt! Of heb je dat gevoel nog niet? Of ga je echt wachten tot februari?

Neem je tijd Anneke. Leuke dingen gepland voor het weekend? Want dat is het meestal noet zomerhit toch dat het druk is :p.

Kan me voorstellen dat zo uit het eerste basis onderzoek fijn is om te horen dat alles zover goed is, maar dan om zo frustrerender is dat het nog niet gelukt is. Hoe vond je het om die stap naar Gent te zetten? Kan me namelijk voorstellen dat dat niet heel makkelijk is

4. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Haha ik ben dan ook een latertje! Zoals wij in de planning hebben willen wij vanaf november voor een tweede kindje gaan.

Wij waren ook direct zwanger van ons zoontje en mijn vriend is bang dat het met de tweede weer zo snel gebeurt, daarom wil hij liever wachten tot eind volgend jaar ipv nu al bezig gaan zeg maar.

Ons ventje is bijna 1.5 jaar oud nu! Heel erg ondernemend en soms gigantisch ondeugend!

Hoe zit dat met de besloten groep? Is dat via hier of FB??

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hoi hoi!

Ik ben nog vergeten te reageren na het voorstellen over mijzelf. Ga het gauw even doen. Kwam erachter nadat ik zag dat ik werd uitgenodigd in een besloten groep. Dacht oh ja, ik zit nog in dat ene topic Zwanger worden 2016 haha :D Ik lees even bij meiden!

6. logo

logo Niet meer actief

Hallo allemaal,

Mag ik me ook aansluiten bij deze groep? Of ben ik al te laat?!

7. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Ik vroeg me ook af of je nog kunt aanmelden voor de besloten groep ;)

8. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Haha jaa ik ga echt wachten tot febr.
    Bij eerste was het ronde.1 gelijk raak dus ik ga daar een.beetje vanuit. Als ik nu zwanger zou worden.zou dat niet handig zijn ivm vakantie die we al hebben geboekt in juli.
    Ik wist ook pas in nov dat ik echt voor een tweede wilde gaan..daarvoor nooit aan gedacht

9. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Wil.je nov 2016 zwanger worden of bedoel je dit jaar?

10. Aanouk

Aanouk Actief lid

25 nov 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat knap! Dat zou ik denk ik niet kunnen :D
    Maar snap dat je het bog even uitstelt ja. Met de beoogde vakantie zo. Dienkan je ook niet bij elke verzekering net zwangerschap als rede annuleren.

11. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Nee november 2016!

12. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    goede middag mam's

Zou ik misschien mee mogen doen?
    Wij hebben met kerst besloten dat we komende zomer voor en 2e willen gaan. En ik zou het leuk vinden om met mama's mee te kunnen kletsen die ook nog zo lang moeten wachten.

Liefs Leeuwtje

13. malaika80

malaika80 Lid

31 mei 2010
    26
    0
    1
    Huismoeder
    Langedijk
    Ik heb voor dinsdag n afspraak staan om mijn implanon te verwijderen, heb al 3 zoons ( 13, 11 en 4 jaar ) maar het gevoel van dat ik nog niet klaar ben is het afgelopen jaar alleen maar sterker geworden mede ook omdat ik in september 35 werd , ik heb geen partner dus ga het met n donor proberen , hoop dat het lukt , met mijn jongste zoon was het in 1 keer raak

14. nathalie1994

2 jan 2016
    16
    0
    0
    Heey meiden

Ook wij willen Dit jaar voor een kindje gaan, ik was al een poos gestopt met de pil dus als het goed is zit dat niet meer in de weg, waar ik wel van baal is dat ik heel onregelmatig mijn menstruatie heb, dus het is voor mij heel moeilijk om de vruchtbare dagen te vinden. Ik heb nu wel ovulatietesten aangeschaft , misschien dat we dan toch wat duidelijkheid krijgen, mijn dochtertje is alweer 3 dus het zal fijn zijn als het toch lukt dit jaar.

15. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Hoi meiden,

Mag ik ook mee kletsen ?
    Wij gaan voor een derde kindje vanaf maart 2016!
    Gezellig om zo met elkaar te kletsen :)

16. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Ik slik al 3 jaar geen pil meer,
    Vanaf dat onze zoon een half jaar was zijn we begonnen met voor het zingen de kerk uit.. En nu in maart willen we er dan voor gaan,
    Ben zo benieuwd hoe snel het raak zal zijn!!
    We hebben een zoon van 3,5 en onze dochter wordt eind Jan alweer 5 jaar.
    Ik zelf ben 26 :)
    Volgens mij was dat het zo'n beetje voor nu :-D

17. Nona123

Nona123 Nieuw lid

5 jan 2016
    4
    0
    0
    Hoi allemaal! Ik zou graag mee willen kletsen! Wij hebben besloten om voor een 4e kindje te gaan... Spannend!

18. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Hoi nona123,

Welkom, leuk dat jullie voor een vierde gaan!!
    Spannend he

19. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Hallo,
    Kletsen hier nog dames met elkaar of is het inmiddels besloten een besloten groep?

20. Leeuwtje1981

Leeuwtje1981 Actief lid

3 mei 2012
    399
    0
    16
    WAO
    Ik heb zo het vermoeden dat ze op een besloten groep zitten....

Deel Deze Pagina