Jaa spannend dames! Nog eventjes geduld hebben inderdaad. Zouden jullie leuk vinden om een FB groep te beginnen? ( besloten en niet al te groot ) Gr beertje
Zo meiden.... Het is alweer december. Nog maar eventjes en we zitten officieel in 2017!!!!!!! Voor sommigen de start voor anderen nog heel eventjes doortellen maar dan zitten we in ieder geval wel in het goede jaar Een Facebook groep lijkt mij ook een prima idee!
Spannend allemaal! Ook wij starten gelijk in het nieuwe jaar. Voor ons de tweede. Succes allemaal!! 😅
Wat gaat de tijd snel! Het is alweer december idd. Wij starten niet gelijk hoor. Fb weet ik nog niet zo goed. Het lijkt me wel erg gezellig maar ivm ons verleden is het best lastig. Is er al een fb groepje?
Hee meiden ik ga een groep aan maken. we kunnen het beperkt houden met bijvoorbeeld max 12 meiden ofzo? Wat knusser en persoonlijker kan worden. Als je wil kan je me een pb sturen. Dan voeg ik jullie toe en geheel anoniem ook dat niemand het groepje kan opzoeken. Liefs Beertje
Hoi meiden de groep is inmiddels aangemaakt op FB zou leuk vinden als er meer meiden volgend nogmaals geheime groep en niet al te groot liefs beertje
Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was. Ben ook de heletijd naar kinderwagens aan het kijken en het liefst wil ik er al 1 kopen.. maar vriendlief zegt dan nee haha. Logisch ook. Pff nog 4 maanden wachten..
Danielle 1 ik heb je een prive berichtje gestuurd hebben jullie niet nog een kinderwagen trwouesn? Snap de verleiding wel hoor haha tis ook weer allemaal zo leuk! voor de rest er is een fb groepje aangemaakt hoor
@beertje, nee die hebben we weg gedaan, dat was 3x niks. Heb ik ooit een keer bij een kringloopwinkel gekocht haha. ( ik heb geen berichtje ontvangen ) @roosje, spannend hoor! Duurt dus niet lang meer. Wij beginnen rond april/mei, ivm verhuizen.
Wij waren dus ook van plan om vanaf januari voor ons eerste babytje te gaan maar, na het uitblijven van mijn menstruatie vorige week en een paar symptomen zoals heel moe zijn, veel rugpijn, misselijk heb ik een test gedaan vrijdag en hij was positief en als het goed is ben ik vandaag 5 + 3 dagen ! Wat waren wij blij zeg!! En nu maar hopen dat alles goed gaat. Ikwou dit graag delen met jullie hihi
@danielle1 spannend is het zeker.. merk dat ik nu al mee bezig ben enzo. Oh dat is ook al wel snel. Voor je het weet is het april/mei Spannend.. beertje 3 ik heb je een privebericht gestuurd voor de Facebookgroep..
Gefeliciteerd Kubra! Wat snel zeg Grappig Danielle, ik heb laatst ook gedroomd dat ik zwanger was.. zo gek! Heb ook nog een paar nieuwe dingetjes nodig, heb al weer een mooi lijstje gemaakt, maar ga pas kopen als ik zwanger ben. Moeilijk he.. dat wachten.