@Roosje87 Dankjewelll😊 @LonelyWolf Dankjewell indd snel maar ben heel blij en ook bang tegelijk voor een miskraam.. maar probeer positief te blijven😊
Haha ja het is toch weer leuk om nieuwe dingetjes te kopen haha Dat wachten is idd heel erg moeilijk.
Wat is de FB groep meiden? Ik heb geen prive berichtje ontvangen en kan ook niets vinden op FB. Bij ons is er geweldig nieuws Mijn baas heeft mij een hele echt hele fijne kerst bezorgd. Ik heb een vast contract gekregen. Eerder dan dat mijn jaarcontract afloopt dus dat had echt niet gehoeven maar wat ben ik blij!!!!!! Dus toch in januari starten want er is nu geen reden meer om te wachten
Hoihoi. Ik heb een vraagje, wij zijn al geruime tijd aan het klussen voor een kindje, de laatste maanden heb ik het even op een laag pitje gezet omdat ik mezelf gek aan het maken was dat het niet lukt.... Maaar nu.. 24 okt heb ik voor het laatst mijn menstruatie gehad, ik ben bekend met een lange cyclus dus had het 1 december weer moeten krijgen, maar dit is uitgebleven 3 dec wat rose met afvegen (sorry) dit is ongeveer 3 dagen geweest had geen maandverbandje nodig omdat het alleen op het toilet was.. zelf dacht ik dat t vanzelf wel door zou zetten maar nee.. Nu zit ik dus zo in de onzekerheid of t nu wel of niet raak zou zijn (durf geen test te doen) heb overigens totaal geen last van misselijkheid of andere gekke dingen enkel een onrustige opgezette buik soms wat krampjes alsof de menstruatie alsnog komt. Alleen heb ik dan normaal toch wel echt pijnlijke krampen.. Beetje vaag allemaal... Wat denken jullie ??? Ik weet dat een test het enige echte antwoord geeft maar heb zo vaak een test gedaan die toch negatief uitsloeg...
ik zou gauw gaan testen snap dat je geen zin heb in teleurstellingen maar op deze mannier maak jezelf alleen maar gek. Ik hoop dat positief is al ben ik bang van niet... ps lijkt je leuk om mee te klesten op fb???
Ik sluit me hier bij aan, zou ook een test doen.. natuurlijk zijn teleurstellingen niet leuk, maar nu weet je helemaal niks.