Hellooo, Ik laat ook maar eens even weer van me horen... sorry hoor ik moest even afstand nemen, was lichamelijk en geestelijk nogal uit balans. Moest mezelf echt dwingen om afstand te nemen van testen, zwanger worden etc. en dat was niet makkelijk, was bijna verslaafd! Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, maar ook niet zwanger. Nu 10 weken na de curretage..... Het is me, als controlfreak gelukt de testen ff opzij te leggen, ik heb er nu zelfs geen een in huis!!!! wel moeilijk hoor.... Maar ik probeer nu maar te vertrouwen op mijn lichaam maar op dit moment is er geen enkel teken van zwangerschap, ongi of ei.... ik heb geen idee wat mijn lichaam aan het doen is....dus maar gewoon afwachten. Ben door de stress en hormonale disbalans wel 6 kilo aangekomen en daar ben ik nu hard mee aan het werk. Veel sporten en heel gezond eten. al met al ben ik dus niet helemaal mezelf, maar ik ben wel blij dat het me lukt om ook aan andere dingen te denken.... het komt vanzelf wel weer goed! Sorry voor het ego bericht, ik was begonnen met bijlezen, maar ben bang dat ik er dan weer teveel mee bezig ga zijn, dus ik schrijf alleen maar over mezelf.... erg he!
Natuurlijk niet erg!! Hoop dat je snel weer wat kan vertrouwen op je lichaam en dat er maar een mooie periode aan mag komen voor je. Knap dat je wat afstand heb kunnen nemen en dat je nu zo sportief en gezond bezig bent, de energie die je daarmee opbouwt zal alles zeker ten goede komen! *knuffel*! Gr. Linda
Thanx, afstand nemen van iets waar je bijna obsesief mee bezig bent was niet makkelijk, maar wel noodzakelijk, voel me veel beter nu!
Hier al paar dagen last van ovulatiepijntjes, maar nog geen positieve ovu-test..Temp ook nog niet, dus het zal wel niet. Moet maandag weer gaan werken en ik had hoop dat ik er dan al vanaf zou zijn..
goede morgen meiden,, Hmmmm ik ben vast niet zwnager hahaha... slaap elke nacht nog zoo lekker!8) Nee ik weet eink wel dat ik niet zwanger ben, wahahha als ik nu zwanger ben schrik ik me dood.... want ik voel wel wat maar heb zelf t idee dat dit komt door dat mijn lichaam zich aan het klaar maken is voor me ongi over 5 dagen.... al zag ik net wel dat het begon op de dag dat ik volgens de calculator mijn innesteldag zou hebben hihi..... Nee, volgende maand heb ik al ff een goed gevoel over... deze maand ben ik er zo weinig mee bezig geweest dat het vast ook niet zo is.... zag net dat het nog maar 5 dagen is! Ben vanmroegen weeer gaaan wegen (standaard ochtend ritueel) en 0.2 kwijt..... Dus nu 3.3 eraf.... Heb met me schat en me neef afgesproken dat we naar de sauna (met badkleding) gaan als ik er 5 kwijt ben ((even een kopie van een ander topic waar ik het geplaatst heb, sorry! maar moet snel gaan weer hihi!)) @Babbel: wat balen dat je waarschijnlijk dan je ei krijgt als je weer aan het werk bent... en wel stom dat je al wel ovu pijntjes hebt zeg! Wel goed klussen hoor! wie weet heb jij gelijk en die stomme test het fout
Knap hoor 3,3 kilo eraf! Ik heb ook het vermoeden dat m'n ei eraan komt, gisteren nog negatieve ovu test, wel 'geklust'... Vanmorgen had ik een enorme steek in m'n buik dat ik echt ffies moest liggen en met een minuutje was het toen weer over.... Hier in NH is het weekend regenachtig begonnen hoop dat het nog wat beter wordt, maar ik heb deze keer maandag ook nog vrij en gaan we gezellig met vrienden naar Noordwijk.. vandaag een opruimdagje en morgen een chilldagje.. heerlijk.. Gr. Linda
meiden ik heb een heeeeeel sterk ongigevoel:x **zal toch niet nu al? dan is me cyclus maar 22 dagen(!)**
Mandi lees eens bij de eerste symptonen van de zwangeren, daar hebben ze het heel vaak over ongigevoel als symptonen voor nod misschien een goed teken
Ja I know... maar ik ga er echt niet vanuit dat ik deze ronde zwanger ben... heb zo'n voorgevoel Al hoop ik dat je gelijk zult hebben en dat we allebei op rose gaan!
Bleh, ben super misselijk. Weet zelf niet waardoor het nou komt... OF het rijden van mijn vriend net in de auto (maar nooits last van) OF honger (maar we hebben 1uur gegeten dus zou 4uur toch niet zo erg honger kunnen hebben dat ik er misselijk van ben??) zit nu aan een watermeloen kijken of het weg gaat???? raar hoor, en niet echt fijn! verder is het ongi gevoel helemaal weg ineens..... snap dr niks meer van....
nou me lenzen maar uit gedaan en me bril van stof ontzien...:x Ik weet niet wat ik vandaag heb, maar me ogen zijn zooooo droog dat ze me lenzen niet kunnen inlaten..... ooh en ik heb zo'n hekel aan een bril
Ja droge ogen is nu weer wat weg... heb nieuwe lenzen ingedaan. Die bril vind ik echt niks! Misselijk blijft.... al kan ik wel eten en blijft het binnen, maar dr zit wel een erg misselijk gevoel hoor.... en raar gevoel in me hoofd, maar uhmz...... ik heb t volgens mij allemaal wel ns vaker gehad... Dustjah.... we zullen nog 5 dagen moeten wachten.... Ik duim voor ons!!!!!!!!!!!!
Hoi allemaal, we zijn weer thuis! Ik ga maandag even bij lezen en reageren. Vandaag is mijn 3e cyclus begonnen, dus da's lekker snel maar het heeft wel ruim een week zitten wringen
Hihi, dankje stiekem hoop ik dat je het niet voor niks doet Nog 4 daagjes.... pff ik ben er tot 6 dagen voor nod niks mee bezig geweest.... maar me lichaam is weer zo bezig ineens dat ik er wel aan MOET denken.... Zo stom, want ik weet dat het niet raak is, voel ik op een of andere manier, en die pijntjes heb ik allemaal al wel ns n keer gehad.... maar toch reageer je erop:x
He balen dat je een ronder verder gaat alweer meid, oeh... en al een week zich aangekondigd? Hopelijk heeft het je vakantie niet erg in de weg gezeten! Liefs,
@ Twijfel, wel fijn je cyclus is een stuk korter geworden. Balen hè, als je het wel aan voelt komen,maar er komt maar niks..Hopelijk is je ongi snel voorbij. @ Mandii, je kan je lichaam helaas niet uitzetten,ook al zegt je gevoel anders zou makkelijker zijn..Sterkte nog met afwachten.