Zwanger worden in de hete zomer

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aprill

Aprill Niet meer actief

Babbel is je eisprong al geweest? ik zie 2 hoge tempen op je kaartje :$

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Dankje meid, indd lastig hoor zo'n lichaam, merk je pas echt als je zwanger wilt worden!8)

Ik ben net lekker wezen sporten, nou ja lekker nadat ik wat apparaten gedaan heb MEGA buikpijn... net alsof er wat samen trekt in me buik, onderin in het midden van me buik...:(
    Daarna lekker wezen zwemmen en maar niet in de sauna geweest *viel me neef wel meteen op:$* onder het zwemmen voelde ik echt van alles uit me lichaam stromen...;):) ik denk NEE! weer snel naar de wc maar weer NIKS, ook even inwendig gevoeld maar ook niks, gelukkig! Hihi was bang dat ik rood spoor zou achterlaten:p
    Wat het dan wel geweest is allemaal waterig afscheiding, kleurloos??
    Pfff nu nog zo'n buikpijn:( en we krijgen zo visite....

Ik twijfel trouwens: zou ik morgen testen? ik wil erg graag wachten tot dag van mij NOD (do/vrij) maar ik wil meteen stoppen met sonja bakker volgen als ik zwanger ben, omdat ik ons wondertje niet te kort wil doen zeg maar... wat zouden jullie doen? morgen (3 dagen tot testen) of op nod pas:(

3. Aprill

Aprill Niet meer actief

Testen Mandii :D:D:D zeker omdat je flink met afvallen bezig bent ;) verstandig om dan gelijk te stoppen met afvallen :)
    Maar je hebt geloof ik nog ultra's liggen, toch? missien daarbij een kruidvatje of gewone test doen, want ik las hier (van een meid die voor matcare werkte) dat vaak een kruidvat of gewone matcare eerder positief is dan de 10 HCG test van matcare :$:$:$

* is er trouwens op dat andere forum nog iemand zwanger? ik lees daar niet meer, maar ben wel heel nieuwsgierig naar de zwangeren... omdat ik het iedereen gun :)

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nope, wherona is als eerste op t lijstje (5aug) maar die is op vakantie;) daarna kom ik.....! Ik zal je op de hoogte houden hihi...

Oke, ja heb 2 van die matcare ultra nog liggen verder niks meer...
    OOh das mooi vreemd verhaal dan!:$:$:$
    Ik heb morgen en dinsdag ook geen mogelijkheid andere te halen... pas woensdga middag.... dus as woensdagmiddag kan ik ze pas halen... dus dan zou ik een kv2v5 pas op de nod zelf kunnen doen (donderdag ochtend dus:p)

5. Aprill

Aprill Niet meer actief

Mandi dan zou ik toch die Matcare ultra doen, maar als die negatief is, toch in het achterhoofd houden, dat men vaak toch laat ermee positief test (morgen zit je al 3 dagen voor nod, daarom zou ik hem wel gebruiken als ik jou was, haha...)

Hier onder even het berichtje gecopieërd van die meid die bij Matcare werkt:

6. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Mandi ik zou ook gewoon gaan testen!

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hello ladies, ik ben hier ook een paar keer geweest, een tijdje geleden, maar ik kom hier denk niet meer zoveel, want ik ben zwanger! hihi, succes allemaal!! hoop dat t voor jullie snel gaat!!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ga ik doen morgen vroeg:D
    Als ik niks heb neergezet voor half 8 was de test nega...
    Als hij posi is probeer ik voor ik ga werken nog ff snel wat te plaatsen!
    Maar hij is nega hoor, zegt mijn gevoel,,, of mijn gevoel laat me in de steek;):p

Inmiddels word ik vbijna sjaggie van me buik!
    En gek van de honger!!!!!!!:(:)

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    WAUW! dat is leuk nieuws, gefeliciteerd.....!
    Ik hoop zoooo dat ik je mag volgen snel....;):)

En de rest natuurlijk ook!;)

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja! ik hoop t ook voor je! en voor de rest! Wanneer ga je weer testen? En waarom zegt je gevoel negatief?

11. Aprill

Aprill Niet meer actief

Gefeliciteerd MoniQue en leuk dat je het hier even laat weten :):):)
    Schrijf je wel nog bij de zwangeren? welk tropic dan... indien ja ;) komen wij ook snel allemaal meekletsen :D:D:D haha

Mag ik je kwaaltjes weten?

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja dank je, wel erg vreemd hoor, vorige maand gestopt met de pil, en zit nu in week 5! kan t nog niet helemaal geloven.

Ik ben misselijk, ben afgevallen, en mn darmen rommelen heel erg. En heb soort achtige spierpijn in mn buik.

heb nog niet bij de andere clubs gekeken, had t hier net zo naar mn zin haha

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ik heb nog niet getest, wilde wachten tot mijn NOD do/vrij
    Maar ik ben aan het afvallen, en wil dus even checken want als ik zwanger zou zijn wil ik stoppen ermee....!
    Ik weet niet we zijn er deze ronde erg weinig mee bezig geweest, en ik heb wel mega buikkrampjes nu... erg trekkerig gevoel zeg ma... en me soms heeel loom voelen(?) maar toch denk ik: ja lichaam van me hou me maar weer lekker voor de gek!

Waar had jij last van? of had je geen kwaaltjes?
    (hihi heb je kwaaltjes la gelezen! heb jij geen trekkerig gevoel in je gbuik ofzo? zo wat ik nu beschrijf?:p)

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja dat had ik En ik voel me gewoon dik, terwijl ik jusit afval! haha

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    oh echt? Dus het zou kunnen dat het raak mag zijn voor mij? Hihi.. Nee mijn voorgevoek zegt van niet. Al word ik mega gek van die krampen de hele tijd. Net of het samentrekt! En ook ik voel me kei dik vandaag, maar komt denk ik omdat ik gister 77.7 woog en vandaag ineens 78.4! Snap d'r niks van.

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, je lichaam kan je echt flink te grazen nemen dat je niet meer weet hoe of wat! het is echt lastig.

17. Aprill

Aprill Niet meer actief

Je mag lekker blijven, wat mij betreft :):):)

Superrrr zo snel na de pilstop zwanger 8)
    Heb je voor nod getest? welke test heb je gebruikt?

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    ja ik weet het, heb al sinds een aantal dagen:$ ovu-krampen ,maar me ovu-test is nog niet positief:(,lijkt wel wat te verkleuren,dus elke dag wat donkerder...Ga vandaag weer rond 6 uur testen. Als nu morgen mijn temp nog hoog is, moet ik dan op mijn temp.vertrouwen, of toch ovu-testen blijven gebruiken totdat ze positief zijn?:(

19. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @moniqueP, Gefeliciteerd!! wat fijn voor je, 1e ronde al zwanger ( boffert;) ):D:D:D, goede zwangerschap gewenst, en natuurlijk kan je hier gewoon blijven meekletsen:)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Zou mooi op je lichaam en je temp vertrouwen dan hoor meid?
    Zeker als je zelf ook echt weet dat dit wat je voelt ovupijn is, toch?

Wie weet heb je je ei gemist.... tussen 12-13 testen is t beste zegt men he.... daarna kun je hem missen???? (is mij verteld)

Deel Deze Pagina