Zwanger worden in de hete zomer

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Mandii: 37.11 is lager dan 37.3... Ik wil je niet ontmoedigen..

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    sorry 37.03 was het.

3. mamatien

@ Mandii: Ok, dat is wel een stijging :)
    Probeer er niet teveel aan vast tehouden.. Je kan idd zwanger zijn, maar je hebt al een negatieve test in handen gehad.. Ik duim iig wel voor je hoor!!

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik verwacht gewoon een ongi, was ik al op ingesteld de hele ronde. Ben er tot 4 dagen terug amper mee bezig geweest door werk, afvallen enzo. Dus had er ook geen posi gevoel over. Wel 6 pendel voor juli, haha. Maar nu ik zo rare dingen heb voel, ga je toch weer denken. Vandaag de rest van de dag geen ongi pijn gehad, niks voelen lopen enzo. Alleen die buik, en vlagen misselijk. Maarja, morgen zal me temp wel zakken. Moet nog uurtje, ben zo moe! Af en toe raar gevoel in me rug, en soms misselijk. Ben blij als ik thuis ben. Zit die laatste 2uur echt uit te zitten. Bleh! Jullie nog nieuwtjes?

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Babbel: Succes met klussen nu je je eisprong hebt! Vervelend he dat je het soms zo goed voelt. Vorige maand had ik echt pijn en nu voelde ik bijna niks.
    @ Aprill: wanneer kan jij evt. testen? Voel je iets?
    @ Siri: logisch dat je wat minder goed in je vel zit, sterkte hoor!

Hier niet veel bijzonders. Ik heb vorige week vrijdag hoogstwaarschijnlijk mijn ei gehad, had donderdag iig een positieve ovulatietest. Vanaf gisteren heb ik pijnlijke/gevoelige borsten, iets wat ik normaal niet heb zo vroeg ik mijn cyclus, maar geloof niet dat het iets met zwangerschap te maken heeft.

6. mamatien

Leentje, spannend zeg.. het wachtbankje lijkt altijd lang te duren he...

Wat denken jullie.. is het echt zo dat je voor je NOD al dingen kan voelen, of zijn dat dingen die gewoon tussen onze oren zitten?! Ik heb laatste tijd vaak het gevoel dat het gewoon tussen de oren zit, tis nog zo pril eerste weken.. Er is nog niet eens een bloedband...

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik denk dat we soms dingen willen voelen. Maar wil echt niet zeggen dat het tussen de open zit! Kan ook echt er zijn maar bij ontpillen horen, + neem mij nu, nooit vette rug en dikke bultén, dat beeld je echt niet in. Vind ook dat je wat zo iets betreft alleen over jezelf kunt oordelen eerlijk gezegd. ;) Sommige dingen bij mij komt elke maand terug, zal ook niet tussen open zitten, want dat jij ik niet eens met zwanger zijn dan.

8. mamatien

mandii: sorry, bedoelde het absoluut niet als aanval op je! (krijg het gevoel dat je dat dacht) maar was meer een gedachtegang wat ik ff vrij liet gaan... sorry! was niet op jou bedoelt, maar gewoon in het algemeen

9. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik denk ook dat het meeste tussen de oren zit. Volgens mij voel je in die 2 weken van je eisprong tot je nod weinig als je zwanger bent. Nu willen we vanalles voelen en voel je het ook.

10. mamatien

@ Leentje: Dat gevoel heb ik zelf dus ook.. Ik kheb ook al duizend keer van alles gevoeld.. en tis nog nooit raak geweest. De meiden waar ik mee spreek die wel zwanger zijn, die hadden het toevallig allemaal niet die maand niet verwacht omdat ze niets voelde...
    Ik weet het ook niet hoor... Kan ook per persoon verschillen natuurlijk, maar volgens mij komen de meeste klachten rond NOD pas.

Ik ga even tv kijken!!

xxx

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    nee, weet ik, maar mijn reactie was beetje boos denk ik. Hihi, ben beetje sjaggie. We zullen zien vrijdag, pas als ik dan ongi ben zal ik weten of t weer nep was en dus misschien tussen oren zit, wat.

12. mamatien

Mandii: geeft niet hoor meid!! Kan me ook wel weer voorstellen dat het klote gedachtegang van mij is, als je op het wachtbankje zit!

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

#313 Aprill, 3 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2010
    Ik ben van mening dat je het wel kunt voelen (zeker rond en na innestelling) er veranderd veel in je lichaam zeker de eerste tijd is je lichaam net een fabriekje... vanaf HCG aanmaak (innestelling) zorgen de hormonen voor verschijnselen ;) de innesteling is een proces dat al vanaf de 4e dag na ei in gang kan worden gezet (ergens tussen dag 4 en 12 begint het) ;)
    Natuurlijk als je overal op let voel je ook meer ;) en voor een ongi voel je ook vanalles als je er op let ;) maar wat je voelt is er ook wel!

Ik voelde het beide keren ongeveer 7 dagen voor nod, dat mijn lichaam anders deed en dat er iets nieuws in mijn lichaam zat (dat was mijn gevoel erbij) natuurlijk voel je niet die mini-baby, maar het was gewoon mijn gedachte met de kwaaltjes gecombineerd... de test geeft je dan alleen nog maar bevestiging, maar eigenlijk, wist ik het toen gewoon :D:D:D

Maar als je net met de pil stopt, kun je je ook heel anders voelen (al had ik er maar een maand last van) de maand erna was ik zwanger (bij mijn 2e zwangerschap) :)

Dus mijn mening is dat het niet tussen de oren zit, het is er echt (als je iets voelt) alleen let je er meer op :):)

14. Israe

Israe Niet meer actief

Een interessant onderwerp...
    Je voelt van alles en 'tussen je oren' koppel je dit dan aan een mogelijke zwangerschap. Althans...zo werkt het bij mij;)
    Maar sommigen voelen zich ook echt anders en voelen zich echt anders...dat kan! Alles kan!

Ik probeer deze maand geduldig te wachten en geen enkel symptoom groot te maken want de kans dat het (weer) niet raak is, is groter naar mijn idee.
    Iedereen ervaart dit anders...

Mijn FF kruis staat er:p
    Daar ben ik iedere keer toch weer blij mee, wat is tempen toch fijn:D

15. Israe

Israe Niet meer actief

@ Aprill...je temp is nog mooi hoog!
    Morgen wordt d-day of niet?
    Hopelijk stijgt 'ie nog een trapje verder;)

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Heej lieve meiden,

Aller eerst ISRAE wat fijn dat je kruis er weer staat:) Tempen is wat dat betreft indd super fijn:D Ik heb het 4 rondes gedaan, ben toch wel blij dat ik het nu niet meer doe, geeft mij meer rust;)

Moet wel zeggen dat ik sinds maandag wel weer even doe omdat me ei anders was en ik zo een ongi wil opsporen (meestal daalt me temp de dag dat ongi komt ver!)zoadat ik niet door zal lekken ofzo;):)
    Maar hij is nog mooi, 37.1 dus al 2 dagen zo:D Hopelijk morgen ook nog! morgen is een spannende dag omdat aprill en ik dan verwachten dat me ongi zou kunnen komen;) (gezien ik waars 16e daf me ei gehad heb en ik altijd 12dpo had erna....)

Hier gister al om 21.30uur op bed, was zo moe, kon ogen niet open houden en bleef maar gapen! Maar heb t 22.00uur, 00.00uur,02.00uur, 04.00uur en uiteindelijk ook 06.00uur zien worden... elke keer hoe ik het deed weet ik niet haha, maar steeds echt klokslag die tijden werd ik wakker:x Dus nu nog erg moe!

Gelukkig vandaag maar 2.5 uur hoeven werken van 7.30-10.00uur dus nu lekker hangen op d ebank, al moet er nog zoveel gedaan worden opzich!;)

Hier heb ik echt het idee een hele harde buik te hebben:( maar over inbeelden gesproken, dit zou ik me wle kunnen inbeelden, ik weet het niet zeker, maar zo voelt hij wel.... en het voelt daar van binnen erg onrustig! Dus ik denk dat er een ongi word voorbereid:(

Verder met iedereeen alles goed vandaag??

17. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hey gekke meid ;) ik verwacht helemaal niet dat je ongi dan komt :D:D:D
    Je LF is de maanden dat je tempte 12 dagen geweest, maar nu hopelijk 9 maanden 8)

Israe mooi zo'n kruis van FF ;) hopelijk een bevrucht eitje deze keer in jullie speciale weekendje :) duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim...

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Oke ik zal het anders zeggen hahaha... dan denken we dat mijn NOD zal zijn ivm die lf van 12 dagen;):p mijn excuses;):p

19. Israe

Israe Niet meer actief

@Mandii...wowww die nacht van jou! Dan zul je nu inderdaad wel total loss zijn! Doe maar lekker rustig aan...morgen weer een dag;)
    Weet hoe het is de laatste dagen voor ongi...ik HAAT ze hahaha!

Aprill...wat zegt je gevoel over deze cyclus?
    Thnx voor je duimen;)

@Siri...echt vervelend voor je dat je je sinds de mk niet jezelf voelt, wat hormomen al niet met je kunnen doen. Daarnaast is het nog al wat op op die termijn een miskraam te hebben! Je moet er fysiek en psychisch echt ff van bijkomen.
    Een tip: doe vooral ff dingen waar je positieve energie uit put. Misschien een goed moment om een leuke (oude of nieuwe) hobby te beginnen? Geeft ook fijne afleiding.

Ik ga komend weekend een ouderwets rolbureau opknappen...wit maken en nieuwe knoppen erop...echt een leuk project waar je fysiek mee bezig bent (lekker frustratie wegschuren en daarna verven) Soms heb ik dat ff nodig, ff lekker mijn gedachten op nul krijgen. Heb er zo'n zin in hahaha:D
    Mijn man niet zo...maar is blij dat ik het zo leuk vindt hihi

20. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen

Helemaal mee eens, ik wist helemaal niets van klachten in een heel vroeg stadium, maar verbaasde me over die gekke steekjes, die, bleek later, een dag na de bevruchting begonnen. Ik had daar nog nooit van gehoord. Pas later las ik op het forum dat heel veel vrouwen last van steekjes hebben. Andere dingen kunnen wel tussen de oren of verkeerd geinterpreteerd worden, denk ik, zoals pijnlijke borsten, dat kan ook een als je gaat ovuleren (heb ik nu) of voor de ongi....

Nu weet ik wat je moet voelen/hoe het kan voelen en dan denk ik dat het wel tussen de oren kan zitten....bij mij dan.... ik voel nu ook steekjes, maar als ik heel eerlijk ben is het anders dan de vorige keer Ik heb ook steken in mijn borsten en jeukende borsten, maar heb eergisteren pas ei gehad en heb wel vaker gevoelige borsten rond ovulatie.... Vorige keer had ik een enorm opgezette buik, dat heb ik nu helemaal niet, kan ook gewoon naar de WC.
    Ik voel van alles, maar alles is heel anders dan de vorige keer. Ik vertrouw dus maar niet op mijn 'klachtjes' en wacht tot de test over 2 weken.... Hoewel ik wel een vermoeden heb dat ik stiekum wel eerder zal testen. Ach en ik weet niet eens zeker of mijn lichaam alweer zo klaar is dat het ook datwerkelijk een ei heeft afgegeven......

Deel Deze Pagina