Zwanger worden in de hete zomer

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Israe

Israe Niet meer actief

Spannend joh Babbel!
    Je zit nu dus op 9 dpo...over twee dagen een testje wagen?
    Ik heb al sinds vier dagen na ei last van vlagen met ongikrampjes, steken in borsten...maar dit heb ik wel eens eerder gehad en toen ook gewoon ongi. Vandaar dat ik er maar niet meer op afga;)

Nu probeer ik op mijn temp af te gaan....en aangezien die flink gekelderd is...is mijn hoop mee gegaan:(

@Eeva...zo lekker interactief zijn we vandaag;)
    Hopelijk voor jou je laatste ongi! En dan niet zwanger in zomer 2011...maar lekker wandelen met een beebie:)

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik weet nog niet alles af van tempen,maar het kan toch nog als hij niet onder de rode streep komt:(

Toch veel succes nog met wachten, je weet nooit..;)

3. Israe

Israe Niet meer actief

Thnx! Jij ook succes en een fijne dag!

4. Aprill

Aprill Niet meer actief

#24 Aprill, 14 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2010
    In de zomer zwangeren lijkt me geweldig, hihi.... zie je tenminste iets van die buik :p
    Bij mijn dreumes (geboren in de lente) heb mijn buik verstopt gehad onder de winterjas ;) vele (op school van de oudste) wisten niet eens dat ik zwanger was geweest.. toen ik met de kinderwagen liep, kreeg ik ook vragen zoals, is die van jou? waar had je die verstopt? :D:D:D
    Voor mij mag het nog een paar maandjes duren ;) hoe langer het duurt voor ik zwanger ben, hoe langer zwangerr in de zomer hihi...
    Als het dit jaar maar raak is, ben ik tevreden :)

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    He Babbel, bedankt voor de link. Ik ga zo ff bijlezen en reageren.

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Hoi twijfel. gezellig dat je ons hebt gevonden:D:D

7. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Babbel: het blijft spannend bij jou, wanneer ga je testen?

Israe: ik hoop voor jou dat je temp nu toch weer omhoog is en dat het een "vergissing" was van je lichaam :D

Monique P: 's zomers is het bij ons ook gezelliger dan 's winters. Ik kan echt niet tegen de kou; alles moet bedekt en onder de dekens :D

Ikhebjelief: er staan vraagtekens bij je posi test, weet je al wat meer? Ook alvast gefeliciteerd met juliie voorgenomen huwelijk :) en wie weet wordt jullie beeb: "made in Tunesie"

Maregmo: vreselijk als je in onzekerheid zit, 8) hopelijk weet je snel meer. Lukt het je echt om 3 dagen te wachten met testen?

La palma: leuk dat je hier ook mee komt kletsen.

Voor de nieuwe dames; even vertellen dat we even een paar maanden pauzeren, maar wel blijven oefenen (en meekletsen) natuurlijk. :p
    Mijn cyclus is nu echt van slag; vorige maand 40+ dagen en nu zit ik op dag 13 en lijkt het weer te beginnen :(. Het moet echt nog even op gang komen denk ik.

8. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hier nog een klusteam wat last heeft van de warmte hoor....vreselijk....

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @maregmo: spannend! Vreselijk lijkt me dat idd die onzekerheid! Maar ik duim voor je! En wij hebben allebei op ons nachtkastje een waaier neergezet dus klussen gaat prima:D vind dit beter dan in de winter...

10. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ twijfel, weet het nog niet..

11. Israe

Israe Niet meer actief

@Twijfel....hihihi nu hoop ik ook op een vergissing van mijn lichaam;)
    En vervelend joh dat je cyclus zo van slag is...je hebt al wel drie zonen zie ik? Succes met oefenen voor een vierde!

12. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Nou dames de onzekerheid is nu echt niet meer te houden...... Ik ga die 3 dagen natuurlijk nooit redden en ga morgenochtend toch maar een testje doen!

De testen die ik eerder had gedaan waren beide van kdv en ook beide met ochtendurine.. :( Het blijft vreemd!

@Babbel81 ik heb me na de nega test er ook maar een beetje bij neergelgd dat het niet zo is. Maar toch morgen maar even testen, hopelijk is het natuurlijk wel zo. :)

@Israe jazeker super spannend, jij zit in ronde 6 zie ik en je hebt dit nog niet eerder meegemaakt bij jezelf??? Het vreemde is ook dat ik deze ronde ook me helemaal niet anders heb gevoeld. Ik heb nu wel al 4 dagen krampen in mijn onderbuik en een harde buik.? Voor jou ook spannend, nog 2 dagen tot testen.

@Aprill flink aan de klus straks!!!!!! :D

@Twijfel morgen maar testen, dus nee ik ga het niet volhouden.....

@moniqueP ik hoop echt dat je duimen mij gaat helpen om deze maand heel mooi roze te kleuren.

Morgen horen jullie dus meer.:)

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

Maregmo ik snap helemaal dat je wilt testen, je wilt graag duidelijkheid...
    Ik duim voor een mooie duidelijk positieve test morgen :):):)

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ maregmo , succes vandaag en laat ons even weten hoe het afgelopen is;)

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @Maregmo: weet je al wat??? Denk dat we allemaal heel benieuwd zijn hier! Hoe verloopt t bij de rest van de dames? Vandaag is t trouwens minder warm... :p Dus hoop dat jullie ook een beetje in de goede tijd zitten om te klussen...

16. Israe

Israe Niet meer actief

Nou meiden...mijn ongi zit eraan te komen...temp verder gezakt Dus zal vanavond of morgenochtend wel doorbreken. Jammer zeg! Rond zeven alweer:(

@Maregmo...ik heb juist met symptomen dat ik iedere maand weer wat anders voel...ga er maar niet meer op af. Deze maand voor het eerst met tempen iets wat leek op een innestelinsgdip...maar was het dus toch niet...of innesteling is mislukt:(
    Spannend joh, vanochtend ging je testen toch?
    En en en??? Hoop op een positest voor je!

Hitte is verminderd hè? Dat biedt perspectief voor de klusteams;)

17. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Israe, hè dat zou balen zijn...:(

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dag dames, ik heb net een 1/2 uurtje geleden bij het afvegen op de wc bloed gehad en ook last van ongi-kramp. Het bloed is nu gestopt en de kramp bijna weg,trekt meer naar me rug toe Zal dit me ongi zijn:(, innesteling is een beetje laat toch? Heb op 5 juli me ei gehad volgens FF en op 4 juli positieve ovu-test en op 4 -5 juli ovu-kramp, dus kan eigenlijk niet missen...:(

19. Aprill

Aprill Niet meer actief

Babbel de innestelling vindt plaats ergens tussen de 4e en 12e dag na de eisprong... maar een bloeding kan nog tot de 6e week van de zwangerschap ;) ik duim voor je ;)
    Je temp is nog mooi hoog :)

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Bedankt Aprill, ben ik weer wat gerustgesteld:). blijf toch spannend hè, ook al zelf je tegen jezelf dat de kans groter is dat het niet gelukt is...;):D

Deel Deze Pagina