Zwanger worden in de hete zomer

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen

2. Israe

Israe Niet meer actief

@Mandii...Fijn dat je doorverwezen bent, krijg je al wat meer zicht op hoe het van binnen bij jou werkt. Weet je al of er een wachtlijst is?
    Oh ja wat die ongi betreft, het kan wat wisselen soms dat heb ik ook weleens gehad. Ik heb ook wel eens gehoord dat je een minder hevige menstruatie hebt als je geen eisprong gehad hebt, heb je jouw hele cyclus getempt? Temp anders morgenochtend ff, dan weet je of je temp iig tot menstruatie-niveau gezakt is;)

@Siri...heel veel succes met de echo morgen!

@Eeva...hoe is t met je verbouwing? Dit weekend nog ECHT geklust whahaha:D

@Babbel...hoe is t op de wachtbank?;)

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Siri, veel succes morgen bij de gyn en hopen op goed nieuws

@ Israe, jou temp ziet er goed uit, heb je verder nog klachten?

ik heb af en toe wat lage steekjes links en rechts-onder en vanochtend een beetje misselijk,maar gisteren BBQ gehad en daar kan ik niet altijd zo goed tegen,dus daar kan het ook van zijn...:p
    Verder veel plassen en gapen en niet zoveel wittige afscheiding,terwijl ik dat vorige keren wel had.

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik krijg as woensdag verwijsbriefje dan ga ik bellen;)

Ik heb posi ovutesten gehad;) Dus ik weet zeker dat ik mijn ei gehad heb;) En ik temp deze ronde weer de hele ronde, afgelopen 2 rondes niet gedaan dus..... Laatste 4 dagen voor mij NOD wel getempt en hij is indd gezakt!

5. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Positieve ovutesten zeggen niet of je ook daadwerkelijk een ei hebt gehad..... soms maakt je lijf zich klaar, maar springt er geen eitje, bevoorbeeld als je erg gestresst bent of ziek of door lange reizen, jetlag etc...... als je een + ovu hebt gehad kun je met de temperatuur testen of je ook echt een ei hebt gehad.

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Oke, ja de 3 rondes dat ik tempte had ik wel een dip dus toen zeker wel... nu weet ik het dan niet, maar denk het wel want heb giga eipijn gehad.... we zullen zien deze ronde...!

7. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Morgen naar de gyn, best spannend.... maar ook wel fijn, hoewel ik merk dat ik me een stuk beter voel nu ik zeker weet dat ei gesprongen is.... geen giswerk meer en hoop ik over 2 weken ongi....of niet maar dan wel graag een positieve test...hi hi

Sprak vanmiddag met mijn vriendin over wat me dwars zat, maar die snapte er helemaal niets van, waarom ik me druk maak dat ik nog niet ongesteld ben.... is toch alleen maar fijn....;) nou ja..... niet als je een kinderwens hebt..... bovendien heb ik geen zin om de hele tijd bang te zijn dat ik ongesteld word bijvoorbeeld als ik bij een klant zit..... maar ze snapte er niets van....jullie wel he.....!!!! weten wanneer je ongesteld bent=beter inschatten wanneer je vruchtbaar bent= meer kans om zwanger te worden...:):p

8. Israe

Israe Niet meer actief

@Mandii...inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen. Stilstaan bij vorige ronde heeft ook weinig zin. Is je ongi nu voorbij?

Boehoe mijn temp is aan t zakken! Nu al:(

Babbel, spannend joh er zijn dus wel wat symptomen die erop zouden kunnen wijzen;)
    En je temp is ook mooi hoog.
    Ik voel trouwens helemaal niks...best saai, maar qua speculeren wel lekker rustig haha;)

9. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Steekjes is een goed teken! Misselijkheid kan inderdaad ook nog ergens anders van komen.... maar samen is het misschien wel raak voor je deze maand...:D

10. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Israe, idd geen kwaaltjes is wel net zo fijn. Geven ze ook geen valse hoop.;) Je temp. zou evt. nog innestelingsdip kunnen zijn toch? dan wordt morgen wel spannend, zal voor je duimen:)

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland

Ik hoop het!:D:D

Hoe laat mag je naar de gyn?

12. Israe

Israe Niet meer actief

@ Babbel...ja klopt...morgen wordt d-day voor mij!
    Sjonge zou willen dat het al morgenochtend is en ik weet hoe het ervoor staat...

Jouw banner klopt toch niet?

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Israe, nee banner loopt achter. Heb me ei vroeger gekregen. Zit nu op 7dpo en vorige cyclus was me lf 13dg. Laat me banner even staan, misschien ga ik zelfs wel zo lang wachten, maar ik weet niet of ik dat vol hou;):D

Nu moet ik vandaag naar de Tandarts en ik denk dat er een foto gemaakt moet worden, kan dat kwaad voor evt. vruchtje?

14. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    He, hoe zit dat nou met de temperatuur, jullie die er meer verstand van hebben dan ik..... het lijkt wel of alles bij mij tegenstrijdig is... echt helemaal niets klopt:( ik snap er niets meer van.....

Allereerst zijn mijn ovutesten al een week positief..... ik dacht misschien gewoon slechte testen, maar vrijdag kreeg ik ook vruchtbaar slijm (wat ook door de HA bevestigd werd;))...., Dus OK dan wil mijn eitje blijkbaar niet springen, dacht ik en zijn de testen daarom zo lang positief..... vandaar ook een extra controle dacht ik: TEMPERATUREN

Zaterdag had ik enorm veel ovupijn,en zere borsten veel meer dan anders..... Ik blij, eindelijk na 11 weken klungelen eindelijk gebeurt er wat.....:)

Temp op vrijdag en zaterdag was 36,1 en op zondag 36,2 dus ik dacht dat ik echt mijn ei had gehad, pijn was ook minder. Ovutesten nog wel plus..... maar gisteren nog steeds vruchtbaar slijm en vandaag was mijn temperatuur 35.8. Heb wel 4x nagemeten....

Hoe kan dit....????? Dit klopt toch niet????? Heb ik dan echt en slechte testen en een slechte thermometer.... en het slijm dan?

Ik weet dat ik vanmiddag naar de gyn ga maar ik ben toch benieuwd wat jullie denken..... ik weet het ff niet meer

Ik wordt helemaal knettergek, 11 weken niet ongesteld terwijl ik altijd een regelmatige cyclus had en wel 5x positieve ovutesten gehad incl. ovupijn maar blijkbaar geen eisprong......ik kan wel janken......

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Siri, ik snap dat je er knettergek van wordt, zou ik ook worden, je heb zo geen vertrouwen meer in je eigen lijf:x
    Volgens mij is het belangrijk dat je vaginaal of rectaal meet ipv oraal. Op het moment dat je wakker bent gelijk meten,niet eerst gaan plassen..en ik gebruik ook een goedkope digitale met 1 cijfer achter de komma,volgens mij maakt dat niet zo veel uit., FF registreerd ook maar 1 cijfer achter de komma.

16. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Siri: meid wat fijn dat je vanmiddag naar de gyn mag. Vuur al je vragen op hem/haar af zodat je gerustgesteld naar huis gaat en beter weet waar je aan toe bent en wat je lich. aan het doen is. Succes meid.

bezigbijtje: succes met alles (vooral met wachten...) Helaas heb ik bijna geen ervaring met tempen, dus ik kan je geen advies geven.

Israe: hoe gaat het nu met je temp??? Weer gestegen hoop ik.

Babbel: succes vandaag met de tandarts; volgens mij kan het geen kwaad als er nu een foto gemaakt zou worden, maar je kunt het hem altijd vragen; toch?

Wij gaan er zo vandoor voor een midweekje weg. Tot volgend weekend allemaal! *zwaait*

17. Israe

Israe Niet meer actief

@ Siri je temp stijgt na je ei met gemiddeld 0,3.
    Een stijging van 0,1 kan op een eisprong duiden als de temp de twee dagen erna verder stijgt. Als ik op je temp afga, dan denk ik dat je helaas nog geen eisprong hebt gehad...zo balen meis!
    Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee benkt!
    Op naar de duidelijkheid! Succes bij de gyn!

Tip: zet al je vragen ff op papier voor de gyn, dan vergeet je niets.

oh ja, en inderdaad zoals Babbel al zegt: anaal of vaginaal tempen, dat is het zorgvuldigst! Ik temp anaal, wil in het vaginale gebied de boel zo min mogelijk beinvloeden en vindt de thermometer (ook al maak je 'm steeds schoon) niet het meest hygienische apparaat;)

@Twijfel...heel veel plezier! Geniet ervan met z'n allen:)
    Waar zit jij nu ergens in je cyclus trouwens, voor of al net na je ei?
    Mijn temp is dus vandaag gezakt met 0,2...waarschijnlijk slecht nieuws.

18. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Werd net gebeld door het ziekenhuis, de gyn is ziek.... of ik morgen kan komen..... shitttt nog een dag wachten......

Heb een mail geschreven naar het ziekenhuis waar ik de abortus heb gehad..... ze schreef me dat het gezien wat ik beschreef lijkt op een hormonale disbalans wat niet ongewoon is na een curretage. de meesten krijgen weer een normale cyclus na 6 weken, maar soms duurt het 6 maanden...... Daar kan ik het dus mee doen..... 6 maanden!!!!!! Dat is lang....... Dan kan het wel eens december worden voordat ik pas weer op de rit ben..... de maand dat ik eigenlijk was uitgeteld.......pfffft wat een nasleep

Ik doe wel heel erg mijn beklag merk ik...maar het lucht zo op.... mag ik het op de hormonen schuiven? ik Had gewoon niet verwacht dat het zo lang kan duren, vooral niet omdat ik zo gezond leef..... ik eet gezond, slik vitamines, rook niet sport regelmatig, lach veel (normaal gesproken) maar de laatste maanden ben ik veranderd in een vermoeide chagerijn met dikke wallen onder de ogen....8) Niet leuk, ik herken mezelf niet. En ieder maand heb ik weer hoop op regelmaat en geeft mijn lichaam signalen van vruchtbaarheid en dan heb ik weer hoop...niet eens om zwanger te worden, maar hoop op zekerheid en een ongi.... een ongi zou ik blij mee zijn....

Heb nu ook de chart op FF ingevuld en ga er maar vanuit dat er toch nog geen eitje is gesprongen...... ga dan vanaf morgen vaginaal tempen..... (thanx voor de tip Babbel) en dan hoop ik dat ik mijn ei spot.... maar dat kan dus ook nog wel eens 3 maanden meer duren......

Pffft ik was eerder op de rit na mijn bevalling dan na een curretage.....

19. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Afspraak is verplaatste naar morgen 12.30

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Twijfel, heel veel plezier, het weer is vandaag iid al prima:D

@ Siri, hè dat zijn geen goede berichten, zo wordt je geduld wel erg op de proef gesteld.:(

Deel Deze Pagina