Nee, geen behang hier wij hebben spuitwerk op de muren, dus dat gaat niet... de muren zijn mooi wit en het interieur moet bij ons de kleur brengen (alleen de kinderkamers hebben een mooie knalrode muur)
Ja ik weet het, op ff staat dat de meesten met oraal wel uit de voeten komen, dus dat doe ik dan maar eerst.... heb de eerste dagen wel vaginaal nagetest en dat scheelde steeds precies een halve graad.... dus ik denk dat het wel zuiver is. Voor mij is het al goed om te weten dat de ovu is geweest, dan weet ik tenminste wanneer mijn ongi of beter....NOD is. Maar met ongi ben ik allang blij. Ik kan niet, dus van een ovutest of slijm uitgaan, want die zijn door mijn hoog LH (hormoondisbalans) gehalte altijd positief ....
Nee dan gaat behang inderdaad niet werken. Strakke witte muren en mooie meubels erin is ook erg stijlvol. Leuk dat de kinderkamers een rode muur hebben, lijkt me echt leuk om die kamertjes in te richten *droom droom*
Ja,vind ik ook wel apart. De gyn zei dat het ongeveer dezelfde toestand is als wanneer je in de overgang komt of na de pilstop, dan veranderen je hormonen ook zodanig dat je maanden geen eisprong hebt en dan ineens wel weer..... maar ik heb er flink last van..... steeds enorme steken aan een kant, uitstralend naar de lies en de rug.... gewoon ovupijn dus, maar dan veel heftiger en 3 maanden lang..... Ik denk niet dat het eitje binnenkort springt..... gaat de hele tijd zo, mijn lichaam maakt zich klaar, eitje springt niet en dan probeert-ie het na een paar dagen weer...... Gisteren geen vruchtbaar slijm, en ik vermoed dat de ovutest ook - zal zijn..... dan duurt het een weekje of zo en dan probeert mijn lichaam het weer en zo gaat het al een paar maanden. Ja ik voel me beter omdat ik nu de wens/hoop op een nieuwe zwangerschap n 2010 heb opgegeven en er van uitga dat het 2011 wordt..... Maar technisch gezien zit ik nog maar in de eerste ronde na de abortus, ookal duurt-ie dan al meer dan 3 maand... dus wie weet is het de eerste ronde wel gelijk raak!!!!
Siri je kunt ook vaginaal tempen als je dit prettiger vindt is net zo betrouwbaar (als je maar de hele cyclus hetzelfde tempt) Ik temp al 2 jaar vaginaal en vind dit het prettigt.
April, fijn wat van je te horen!!! Succes met klussen (in huis) dat andere komt volgende week wel.....
Ik wist niet dat dit ook kan joh! Is dat precies zelfde dan jah? Lijkt mij ook wel fijner opzich... misschien dat de volgende ronde dan maar eens doen.... (al hoop ik dt die niet komt hihi)
Nou meiden... 13.30uur kan ik bellen voor een afspraak! Vind het vooral dood eng omdat ik super bang ben dat er iemand bekends in het zh rondloopt en ons daar ziet/daarheen ziet gaan... dat zou ik dus ECHT NIET willen.... Dat is eink het einigste waar ik me druk over maak hihi....
@Bezigbijtje...kan me voorstellen dat je bang bent iemand bekends tegen te komen. En als diegene bij dezelfde afdeling is...dan zal 'ie z'n mond wel houden En ergens anders in het ziekenhuis, dan weten ze niet waar je heen gaat. Bedenk anders van te voren hoe je ermee om zal gaan als je iemand tegenkomt. Succes met bellen zo! Hopelijk kun je net zo snel terecht als je de verwijzing kreeg Hoe gaat t met werken trouwens, je zit nu in je mega drukke werkweken toch? @Siri...heel vervelend steeds die pijn! Goed dat je 2010 los laat...en inderdaad misschien springt er straks een superei en is het de eerste ronde raak
Ja het gaat erg moeizaam vanaf deze week en net nu komen de 2 drukste week, deze week 44uur in 4 dagen(!) en volgende week 40uur in 4 dagen.... dus pffff... en ja gezien ik vanwege lichamelijk gedoe maar 20uur kan werken... is dat nu ff pittig, maar ik wilde het zelf....!
Heel veel succes dan en de dagen zullen wel voorobj vliegen denk ik! En des te sneller is de periode van je ei er weer
Bezigbijtje bij een gynaecoloog ga je voor meerdere dingen, je kunt er ook terecht komen ivm ciste, buikklachten, infecties ed.. dus een gynaecoloog hoeft niet alleen iets met zwangerschap te maken te hebben (ik zie er ook wel eens oude vrouwtjes lopen) Ik ben vanaf het begin van de 2e zwangerschap terecht gekomen ivm een geplande keizersnede (omdat mijn 1e kindje is vast blijven zitten met schoudertje.. tijdens de bevalling)
Oke, hihi.... tjah ben echt een groentje daarin en me vriend nog erger.... maar dat stelt me gerust ik dacht altijd dat t echt alleen voor problee gevallen voor zwangerworden was Ik heb gebeld, krijgen nu (ze verwacht morgen al!) beide een vragenlijst thuis gestuurd, moeten we invullen en retour.... dan word er na gekeken en dan worden we opgeroepen....! Dus ik weet nog niet veel meer... maar wel weer een stapje verder! Ik hou jullie op de hoogte!
Ik kom even langs zwaaien! (Heb vanmiddag alles gelezen, maar had toen geen tijd om te reageren, weet nu niet meer wat ik wilde reageren *schaam schaam*)
*zwaait terug naar Mamatien* Heb ik ook wel eens hoor,dan heb ik even een snelle update,en dan weet ik later niet weer wat ik wilde zeggen,of is het niet aan de orde. geeft niks.. @ Bezigbijtje, kijk weer een stapje verder,fijn hoor @ Israe, goede Temp! , misschien domme vraag hoor,maar doen zwangere vrouwen ook mee aan de Ramadan? Lijkt me nog pittiger.. @ Aprill, goed bezig met verbouwen, leuk hè, alleen die rommel soms.. @ Siri, oh leuk binnen en buiten feest, dan wel hopen om mooi weer!heb ik met ons trouwen vorig jaar ook geprobeerd ergens te kopen, lukte niet, hebben we gelukkig wel gekregen
Oh nog een vergeten: @ Linnie, fijn hè met zo'n 3d bril op, ik vind het wel een leuke ervaring,je zit veel meer in de film, alleen niet zo romantisch nee de volgende keer als ik nog een ovu-test een keer moet gaan gebruiken,zal ik mezelf wat korter gaan plagen..
*ik zwaai ook terug naar mamatien* Gezellig dat je wel ff langskomt @Babbel...helemaal geen rare vraag hoor. Als je zwanger bent en het is Ramadan dan moet je met je verloskundige overleggen of je kunt vasten. Vooral aan begin van zwangerschap wordt het afgeraden geloof ik. Gezondheid van het kindje staat voorop, dan ben je niet verplicht om te vasten. Net als wanneer je gezondheid het niet toelaat (diabetes bijvoorbeeld). Je kunt tijdens de Ramadan veel meer doen aan versterking aan je geloof dan alleen vasten gelukkig Jouw temp is ook nog mooi hoog trouwens!