Zwanger worden in de hete zomer

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Israe, aha weer wat geleerd..., veel succes verder met de Ramadan( mag ik dat zo zeggen..?)

Ja me temp. blijft wel een beetje op die 37.0 hangen,maar nog wel hoger, ben benieuw wat hij morgen doet, want vorige cyclus had ik op dag 10 bruinverlies en daling temp., verder af en toe nog wel krampjes,links of rechtsonder ,soms ook in me zij of rug en heb het idee dat me reuk sterker is dan anders:(, Oh en me buik is weer wat dunner:D, weet niet waarvan,maar vind ik ook niet zo erg:)

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Israe: Jeetje, lijkt me echt zwaar om mee te doen aan de Ramadam :S:S Bij mij op werk doen ook aantal collega's eraan, zou ik echct niet kunnen. Maar wel fijn idee dat het niet hoeft als je zw bent, zou ik namelijk wel beetje eng vinden voor de gezondheid van hetkindje! Ineens bedenk ik me dat je net wat over je temp vroeg, ik denk eerlijk gezegd dat je dat komende dagen even moet aankijken, dan merk je vanzelf of je temp anders is dan nromaal... Want bij de 1 kan het wel verschillen, bij de ander niet..

@ Babbel: JE temp ziet er goed uit! Spannend weer!

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Temp, blijft echt op de 37.0 hangen,weet nu nu niet of dat goed ,of slecht is:(, vandaag ook een klein beetje bruinverlies,maar het was wel heel dun...,maar weer afwachten.

@ Israe, ben benieuwd naar jou temp!:)

4. mamatien

@ Babbel: Valt altijd weinig over te zeggen vind ik, maar als je bij temp kaartjes van zwangere kijkt, staan er ook wel een paar bij waar de temp lijn hele tijd gelijk is! Dus ik vind het er mooi uit zien! Bruinverlies op DPO 10 kan je innesteling zijn he... :)

5. Israe

Israe Niet meer actief

Dames.....ik tril helemaal van de zenuwen!
    Ik heb vanmorgen een test gedaan! De CB met dat kruis. Er er stond al snel een kruis...maar wel vaag. Later werd het duidelijker en je kunt 'm van een afstand ook goed zien! Alleen is de streep in de breedte wat vager en dus vooral aan de linkerzijde goed te zien.

Mijn temp is oom 37.1 vandaag nog steeds en ben al twee dagen 's nachts super misselijk! Mijn temp stort normaal dagen voor ongi al in. Mijn NOD is zaterdag....LF van 12. Zit nu dus 11 DPO....nog wel vroeg dus.

Ik kan de foto alleen niet uploaden van mijn telefoon...pc op werk zegt dat er geen nieuwe hardware geinstalleerd kan worden. Balen, nu kan ik de foto niet met jullie delen.

Had dus met ochtendurine getest.
    Net langs Kruidvat gegaan en toen 2v5 test gekocht en CB met indicatie. Heb nog een beetje plas eruit gekregen haha maar die geven niet zwanger aan.
    Wat nu???????

Mijn man durft het ook nog niet te geloven...wat een spanning!

6. mamatien

Heeey Israe, wat mega mega spannend zeg!!!! JE temp ziet er ook echt super goed uit!!
    Wel heel stom dat kv 2 voor 5 negatief aangaf....

Welke test heb je precies gebruikt?
    http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/198795-niet-zwange.html

Toch niet 1 van waar ze het hier over hebben? MEestal geeft die van de kruidvat namelijk als 1 vd eerste aan dat het + is!

Hoop echt voor je dat de + test de waarheid spreekt en je zwanger bent!! :):):)

7. Israe

Israe Niet meer actief

Inderdaad mega spannend!
    En door mijn hoge temp durf ik ook meer te hopen dat de eerste test juist is. Maar ja, kan nog wel twee kanten op.

Ik heb vanochtend die CB met kruis gebruikt. Ik stond om kwart voor zeven op en deed de test met ochtendurine.
    Die niet die predictor, las de link die je toegevoegd hebt.

Ik heb deze test vaker gehad en nooit een verticale streep gehad. Nu dus wel!
    Net heb ik met 'tweede plas' met CB indicator en K 2v5 getest. Inderdaad wel opvallend dat deze negatief waren. Misschien is die eerste dan toch vals.

Morgenochtend weer testen dan maar...

8. mamatien

Nou ik heb goede hoop voor je hoor!!!!!! Je zit pas op DPO 11 he, dus is miss niet raar dat je met niet-ochtend-urine - test. Morgen maar weer testen!! SPannend meid, ik duim voor je!! :):)
    Werd wel weer eens tijd dat iemand goed nieuwd kreeg :)

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Oeh:D spannend Israe!!!
    Misschien toch te weinig urine de 2e keer?, Welke ga je nu morgenochtend doen? Ben hard voor je aan het duimen!!:):):)

@ Mamatien, bedankt dat je me probeerd gerust te stellen:), ik wacht wel af wat me temp en evt. bruinverlies morgen gaat doen..

10. Israe

Israe Niet meer actief

Thnx voor je reactie Babbel.....tja het kan duidelijk twee kanten op. Of eerste test was vals positief of de tweede testen waren met te weinig en dunne urine.

Jeetje ik wil nu in slaap worden en morgen wakker worden en weer testen.

Jouw temp is ook nog mooi hoog! En spannend dat bruinverlies. Heb je dat normaal ook? Zo niet, dan kan het een teken zijn!
    Oh wat is het toch weer spannend!

11. Israe

Israe Niet meer actief

@Mamantien...thnx voor t meeleven. Morgen mijn tempafwachten en eventueel weer testen. Ja inderdaad, we zijn wel toen aan positief nieuws in ons clubje!

12. Israe

Israe Niet meer actief

Oh ik lees nu pas de berichtjes van gister.
    Was ff verblind door mijn eigen verhaal hahaha!

Thnx Babbel voor t succes wensen met de Ramadan!

Mamatien, Ramadan is zeker een beproeving...maar vooral voor de sterkte van je geloof en je doorzettingsvermogen. Die honger en dorst kun je op mentale kracht dus best uitschakelen.

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

Oh... Israe spannend meid :)
    Je clearblue + zou positief moeten zijn als de 2 lijnen even breed zijn (ook als die ene lichter is, maar wel even breed dus) ;)
    De kruidvat is niet positief omdat je geen geconcentreerde urine hebt gebruikt en de cb-indicator het zelfde... ik zou morgenvroeg een kruidvat doen met ochtendurine (als je het niet uit houd van de spanning dan nadat je 4 uur niet meer naar toilet bent gegaan en niets meer hebt gedronken die 4 uur) ;)
    Ik hoop het voor jullie :):):)

14. Israe

Israe Niet meer actief

Thnx voor je reactie Aprill!
    Heerlijk dit forum om de spanning ff met elkaar te delen.

De brede lijn is mega vaag. De controlelijn is ook duidelijk donkerder aan de linkerzijde...dus misschien hebben ze dat allebei (dat hoop ik hahaha).

Niets drinken gaat helemaal goed komen (ben toch aan t vasten) dus misschien probeer ik t straks nog een keer, want heb nog 1 k2v5 test over.

Oh ik hoop het zo! Heb al ontelbaar veel smeekbedes gedaan hihi

Morgen wordt met tempen het moment van de waarheid...

Babbel, heb jij al testdrang?

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Israe,...ja een beetje,maar ik heb alleen een digitale CB in huis,dus die ga ik nu nog niet gebruiken, wil pas maandag test gaan halen en dan di.ochtend testen,als het nog nodig is...:p
    Fijn hè dat je hier stoom kan afblazen,zodat niet iedereen het aan je kan zien...;) Hou Zp in de gaten ,voor je uitslag..als je weer getest hebt, spannnend!!:D

16. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Heej Israe,

Wat spannend zeg! Ik duim voor je!!
    Babbel ik doe met je mee qua wachten tot na het weekend!!

Gr. Linda

17. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hoelaat, ga je testen?????????????? ;) ikke nieuwsgierig :D:D:D

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ja wel moeilijk hè,maar we gaan niet toegeven hoor!;):D

@ Israe, ik ben ook zo nieuwsgierig, moet nu weer weg,maar kom later vandaan weer even kijken hoor!

19. Israe

Israe Niet meer actief

Lieffff dat jullie allemaal zo meeleven:)
    Ik heb de test in mijn broekzak en een boterhamzakje (schoon) want de papieren bekertjes bij de automaat zijn op:$
    Hoop dat het zo ook lukt;)

Goed hoor Mandii en Linnie dat jullie wachten tot na NOD...had ik eigenlijk ook moeten doen. Maar omdat me temp zo hoog is en die misselijkheid al twee nachten kreeg ik hoop hahaha:D

Ik heb spijt dat ik het tegen mijn man gezegd heb, hij is heel voorzichtig namelijk en nu heb ik hem waarschijnlijk valse hoop gegeven. Maar ja, kan het niet meer terugdraaien:p

Ik ga zo testen.....maar vrees een witter dat witte test.
    Kan haast niet geloven dat k2v5 nu ineens wel posi is.
    Ik hou jullie zeker op de hoogte!

20. Aprill

Aprill Niet meer actief

Spannend, spannend, spannend....
    duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim...

Deel Deze Pagina