Ik had echt het gevoel dat ik op een geheime missie was, met mijn 'test-kit' in mijn broekzak. was een heel gedoe met die dat onhandige platsticzakje. Lieve meiden........ik zie een HEEEEEEL LICHT STREEPJE! Hij is echt mega licht, even breed op de K2v5 test dus en wel te zien, maar dan moet ik ff goed kijken. Hij verscheen binnen de tijd. Wat denken jullie??? Deze testen zijn toch spierwit als je negatief test??? Maarrrrrrr ik zag met afvegen een beetje lichtroze-achtig slijm! En sinds een uur heb ik wat krampjes! Heb vaak op het forum gelezen dat dit zowel op ongi als op zwanger kan duiden....maar het maakt het allemaal nog spannender! Hahahaha en niemand hier in de gang weet dat ik hier met mijn secret mission bezig ben Gelukkig zijn jullie er!
Ha, ha.. gekke meid (geheime missie) Ik denk dat die positief is je zegt, binnen de tijd (een indroogstreepje op de kruidvat kleurt na de tijd grijzig) nu op naar een donkerdere test En op 12 of 13dpo die indicator
nee hij lijkt me lichtroze te zijn...maar ja hij is zo licht dat ik het niet met zekerheid durf te zeggen. Maar die ongikrampjes en roze slijm? Is dit wel normaal? Als het innesteling is, had het dan niet veel eerder moeten zijn? Word je al gek van mijn 'gedoe' hahaha Ik koop straks nog een pakje k2v5 en die doe ik dan morgenochtend...als ik niet toch een tempdaling of echt ongi heb tenminste. Spannend! Thnx voor t meeleven allemaal!
Ik denk ook dat je gewoon zwanger bent mevrouw met een (geheime) missie hihi!! Dat ie lichter is komt vast doordat je nog voor je nod zit, dus wordt dan vanzelf wel donkerder. En ik heb vaker gehoord dat de eerste test nog niet heel duidelijk is maar dan evengoed zwanger. Ik ga je voorzichtigaan feliciteren hoor! Gr. Linda
Roze slijm kan van innestelling zijn (ja het kan tussen dag 4 en 12 plaatsvinden en je kunt zelfs nog tot de 6e zwangerschapsweek oud bloed verliezen) De krampjes komen van het groeien van de baarmoeder, daar kun je nog heeeeeel lang last van hebben, hihi
hahahha....thnx voor de voorzichtige felicitatie... Ik ben wel heeeel blij dat nu ook de k2v5 test in ieder geval ook een licht streepje geeft. Geeft me al meer hoop dan alleen die wat vreemde CB+ test. Hoop dat mijn slijmverlies innesteling is en niet van aankomende ongi! Nou ik ga deze test vanavond ook ff aan manlief showen, ben benieuwd wat hij ziet. Inderdaad....kan alleen afwachten en hopen dat het HCG is en dat dit lekker snel verdubbeld Ik hou jullie op de hoogte van 'nieuwe etappes in de missie' ofcourse
hahaah Israe gek mens! Zie het helemaal voor je hoe je daar over de gangen sluipt hahaha! Maarre.. volgens mij is streep=streep... Dus lijkt me goed! Maar dat lichte bloedverlies zou ik ook wel eng vinden.. Gewoon over 2 dagen weer testen!! Maar ik denk dat t wel goed zit
@ Israe...Haha, hoorde je ook van die spannende muziek in je hoofd, toen je op weg was naar het toilet.?.. Fijn dat er een streepje te zien is! een voorzichtige felicitatie en nu hopen dat hij donkerder wordt! Hoe is het nu met je misselijkheid?
Aller eerst: israe wat spannend meid!!! maar streepje is streepje lijkt me toch??? whoehoe.... Verders: ik heb vandaag zoals jullie kunnen zien wel mee gelzen maar niet kunnen reageren helaas..... Dus sorry dat ik niet reageer op eerdere berichtjes van vandaag.... ((verder onderstaande ff gekopieerd uit ander topic want anders blijf ik aan het typen En ik moet nu toch echt aan het eten klaarmaken gaan8))) Ik heb gewerkt, ben doodmoe, hoofdpijn en giga pijn in de spierne van me nek,rug, schouders:x Daar komt mijn ziekte (ook al weten ze niet wat het is, ik noem het toch zo! want een meid van 23 met zoveel last ervan is niet gezond lijkt me???) weer opspelen dus! Pfff nog 2 weken even flink aanpoten en dan weer lekker mijn eigen uren en lekkerder in me vel zitten (denk ik dan.) Ik wilde ff melden dat brief van gyn binnen is, ik heb de vragenlijst net ingevuld... bijna overal nee(hoop dat dit posi is hahaha) Vriendlief gaat het zo doen... als die thuis is.... spannend!!!!! Daarna terugsturen en dan wachten op een oproep.... Uhmz... oohjah ik ben van die 78.4 AF!!!! eindelijk na 1.5-2 weken... 78 rond nu hhahahahha.... ben benieuwd morgen! Liefs,,
@bezigbijtje...Heel netjes van je gewicht!!, fijn dat je de brief al binnen heb, des te sneller mag je bij de gyn komen, bijna overal nee,zal vast wel positief zijn vervelend dat je je zo gesloopt voel, sterkte nog met de komende 2 wk,wel fijn dat je naar wat rustigere tijden kan uitkijken. Eetze voor zometeen
Spannend hoor Israe! We lezen het vervolg... Ik heb heftige menstruatiepijn, terwijl ik zondag pas ongesteld zou moeten worden. Ook bruin verlies en mijn borsten doen geen pijn meer. Dit voorspelt niet veel goeds . @ Babbel: heb jij nog bruin verlies gehad?
@ leentje,menstruatiepijn kan ook een goed teken zijn hè Ja af en toe nog bruin/-donkerroodverlies, wordt wat dikker,was eerst dun, geen ongi-kramp...verder beetje misselijk, heb last van maagzuur en boertjes laten.. We moeten maar gaan afwachten wat morgen ons gaat brengen, helaas kunnen we er niets aan veranderen
Is bruin verlies iets wat je normaal niet hebt? Kan menstruatiepijn een positief teken zijn? Dat wist ik niet. Het voelt iig niet positief . En ja dat afwachten...vreselijk he!
Spannend Babbel ik hoop dat je ook positief test over een paar dagen Israe wat zei je man van de kruidvat-test? Bezigbijtje welke ovulatietesten gebruik je deze maand? ik begin op cd9 met ovulatietesten
Oke... dat is voor mij dan uhm... zaterdag? whahaha moet dadelijk maar ns ff kijken waar ik ergens zit nu.... oh wat erg Ik gebruik die ik je laatst stuurde, waarvan je zei dat ze op die van de sensitest leken... weet je nog?8) Ik ben benieuwd... mijn buuf komt zo langs die heeft de helft van mij genomen en is vandaag begonnen is haar eerste keer en ze snapt niet hoe ze het moet aflezen.... dus ga dr ff helpen Ben benieuwd hoe en of ze goed werken..... want scheelt wel veel kosten! Nou meiden.... ik heb een heerlijk warm bad genomen en me rug is nog niet weg! BAH!
Ja, dat lees je veel , kijk maar bij de 1e symtomen, voor en na de NOD. Ja vorige keer voor het eerst ook bruinverlies gehad,precies nu 4 wk geleden en dat duurde tot me ongi.. @ Aprill, bedankt, ik hoop het ook,maar de hoop wordt minder...
meiden spannend hoor! Ik lees morgen wel paar keer mee... maar reageren zal niet echt lukken denk ik *drukke dag morgen, we gaan op stap*
Bedankt Aprill, ik hoop het ook! Jammer Babbel, maar bruin is oud bloed en nog altijd geen menstruatie.
@ Leentje...Juist dus eigenlijk betekent het niks,maar het zou een fijner gevoel geven,als ik er geen last van had