Israe, 'k zat vanmiddag te denken dat niet alle testen evenveel hcg bevatten, ookal zijn ze van hetzelfde merk, vandaar dat dezelfde test best eerst positief en dan negatief kan zijn, vooral als je nog heel weinig hcg aangemaakt hebt...... ik blijf erbij dat je zwanger bent en ik weet bijna 100% zeker dat je over een paar dagen dat ook op de test zal zien.....
Vandaag nav het bloedonderzoek een nieuwe afspraak gekregen bij de gyn in het ziekenhuis. maandag kan ik terecht..... er is dus iets niet normaal..... maar ik ben blij dat het uitgezocht wordt. Ovutest is weer positief, nadat hij bijna 2 dagen negatief is geweest. 't is wat, wie wet mischien komt- nu echt door???? Blijf elke keer weer hoop houden......
Ooh ja ik test door tot dat hij weer weg is En tot me FFkaartje een ei aangeeft Komt goed.... maar moet wel zeggen dat ik hem zo donker eerder nog niet gehad heb hihi.....
Bijtje die is al mooi donker, waarschijnlijk een vroeg eitje (ik denk dat die morgen positief is) Siri fijn dat het nu uitgezocht wordt en fijn dat er al zo snel werk van gemaakt wordt Israe hebben jullie het mooie huisje gekocht?
Ja he, ik schrok er wel beetje van.... had ik niet verwacht zeg! Vanaaf lekker klussen en dan zondag weer een keertje de avond (dus om de dag) of zou dit te laat zijn??? zondag avond pas weer dan?? Ik zal morgen rond 12uur weer een doen en show ik hem wel ff... weer ff mee spieken dan jullie....8) Is wel heeel vroeg toch?? jeetjee..... wat doet me lichaam toch raar... eerst amper ongi en nu zo vroeg (waarschijnlijk) al me ei... dan komt me ongi ook eerder of niet???
oh neeeee ik had een heeeeel verhaal getypt en toen wilde ik een icoontje weghalen en toen was ineens alles weg! Nou meiden, ik ben ongi geworden....:x Echt vreemd met die lichte positesten en hoge temp...maar de les die ik hieruit leer is dat ik als controlefreak alles los moet gaan laten want controle en zwanger worden gaan niet samen. Brengt me alleen maar verdriet... Dus moet mezelf weer ff oppeppen maar mag nu nog ff op t baalbankje van mezelf...leentje je bent dus niet de enige. Bezigbijtje...je kunt je naam eer aan gaan doen, succes! Siri...misschien wel fijn inderdaad dat er iets gevonden is dat alles mogelijk verklaart. het huis was wel mooi en leuk, maar niet helemaal wat we zoeken. We gaan door met huizenjacht schaam me nu wel een beetje omdat ik met veel bombari kwam met lichte teststreep etc. wil niet als een aansteller overkomen Ik denk dat de test vals was......of misschien was er even iets dat nu weg is....ach ja ik zal het nooit weten. nu in ieder geval ff niet vasten, want dat mag niet als je ongi bent. dus gelukkig vannacht niet misselijk eten Babbel....ben benieuwd of jouw temp morgen nog hoog is! Succes!
Hè Israe, wat jammer voor je. Na zo'n licht positieve test is het wel erg balen om je ongi te krijgen.. en die bombarie was gewoon terecht hoor,dat is toch logisch als je posi test! Hopelijk is je misselijkheid nu ook snel over... sterkte even op het baalbankje,kom hier gerust even afblazen hoor, daar zijn we voor. liefs Ga me best doen voor me temp,maar kan er zelf ook helaas niets aan doen
Dag Dames, temp. gedaald naar 36.8 dus ik denk dat ik nu op me ongi kan gaan wachten.., hè jammer! nog geen ongi te bekennen, alleen dat vervelende bruinverlies:x
@ Israe: Wat jammer! Zeker nu je eerst een positieve test had. Stomme testen! Je mag zeker op het baalbankje zitten, ik maak plaats voor je , kunnen we samen balen. Al had ik het je gegund om er niet op te hoeven deze maand. @ Siri: Wat was de uitslag van het bloedonderzoek? Fijn dat je zo snel terecht kan. @ Babbel: Neeeeeeeeee niet ongesteld worden!!! Hoe lang heb je nu bruin verlies? Ik had het 4 dagen voor mijn menstruatie.
Hè meis, jeetje das balen. ik weet hoe je je voelt! ronde 5 had ik dat ook..... eerst licht posi en later niks meer en die stomme rode duivels Succes meid! En je mag best ff zielig zijn hoor, en wij vinden je echt geen ssnteller gekkie!!! *knuffel*
Ah neee! Dit is stom zeg!:x Wat een vervelend lichaam hebben we toch wat betreft zwanger willen worden he! Maar ik blaas heel hard... wie weet wat je temp dan morgen doet
Hier is me temp niet echt gezakt.... dus vroeg me af of mijn ei dan wel eraan zou komen, maar nu zie ik net dat de andere temp rondes mijn temp ook niet heel erg zakte(!) Dus misschien dan toch wel.... zo rond 11.00uur wil ik weer een testje doen.. moet alleen ff kijken want beide ouders komen zo ff hierheen om te helpen in huis.... hihihi.... (weten niks!) Gister avond netjes geklust.... dag 6, dag8(gister dus), dag 10, dag 12, dag14 en dag 16 zullen we netjes om de dag gaan klussen, best moeilijk aangezien ik op een of andere manier JUIST met me ei... meer zin heb.... whahahaha Maar deze ronde willen we het volhouden hoorr Hopelijk hoeven we niet naar de gyn! Ohjha gister aaf hebben we de brief op de bus gegaan.... Verder vandaag een hele spannende dag want vriend van ons, komt vanavond uit zijn 2e kritieke 48uur.... HOPEN WE! (erg ongeluk gehad waar me vriend helaas bij was) Dus beetje spanennd hiero... en heel hard bidden, duimen, hopen! Succes meiden...
Israe, je kwam bij mij nooit als een aansteller over.... en je hoeft je ook niet te schamen.... je had alle redenen om te denken dat je zwanger was. ik heb het idee dat je heel reeel met zwanger worden bezig bent.... en loslaten als controlefreak is heeeeeel moeilijk, ik weet er alles van. Nog moeilijker dan gewoon blijven vasthouden en de teleurstelling 1x per maand accepteren.... altans mijn ervaring Dus ik probeer het niet meer en heb me er helemaalaan overgegeven. Zoals jij het beschreef leek jou test niet vals positief, heel veel mensen beschrijven een indroogstreepje, maar ik had niet de indruk dat jij dat deed, maar anyway, al was er wat, het is er nu dan helaas niet meer.... balen..... Trouwens je verhaal verliezen als je een icoontje weghaalt heb ik ook heel vaak gehad! Heb je vol enthousiasme een verhaal getypet en dan kun je helemaal opnieuw beginnen....
@Babbel...echt jammer dat je temp gezakt is! hij was zo mooi gestegen... Jeetje nu alleen Linnie nog echt kans op roze toch? Is jouw NOD ook dinsdag? Succes! @Mandii...wat erg van jullie vriend, veel sterkte!! Beterschap voor hem! Is met jouw vriend alles oké lichamelijk, omdat hij erbij was? Jij dus ook al een keer een lichte positest? Echt vervelend...maar vind het wel mijn eigen schuld achteraf, ik mag nooit meer boor NOD testen van mezelf! Dus als ik toch de neiging heb, Babbel stuur je dan de NOD politie ook op mij af? We gaan straks ff naar de stad, mag mezelf verwennen met een leuk paar schoenen Oh ja, mijn temp was vanmorgen 36,7......
Ja klopt, heb ik ook altijd, en dan wil ik niet meer zooo lang stukje weer helemaal typen dus dan kort je het in.... hihi.... En indd....ook ik heb graag controle, maar ik heb mezelf wel bijgesteld dat ik over de laatste dagen voor mijn nod... en de dagen van mij ongi geen controle kan hebben.... werkt opzich redelijk..... ZOlang ik het maar wel heb bij me ei
Israe balen Ik kan me niet voorstellen dat iemand je een aansteller vind als jij een streepje zag, dan was die er ook Ik koop ze niet meer die stomme kruidvatdingen, ik vertrouw ze niet meer bleeeeeeeh :x Is het huisje niets geworden dan? Babbel ik duim dat je temp weer gaat stijgen morgen Bezigbijtje ik ben benieuwd naar je ovulatietest het kan ook dat je ei een dag na de posi-test springt, ik heb het ook wel eens gehad dat de test positief was en dat diezelfde dag de eisprong was (je hebt een nieuw merk testen, dus even afwachten) en nee, je temp hoeft niet eerst te zakken om erna een ei te krijgen.. die kan bv ook dagen hetzelfde zijn en dan opeens omhoog! dan is je ovulatie rond je cosmo-ei ik ben benieuwd of dat jou geluk brengt (want er wordt beweerd dat je dan meer kansen hebt op zwangerschap, als je cosmo-ei en gewone ei samenvallen) Hopelijk komt het helemaal weer goed met die vriend van jullie! Meiden die hier in interesse hebben, hier de link voor de berekening van je cosmo-ei: Berechnung zur Verhütung oder Empfängnis: Kosmobiologische Empfängnisplanung (Mondphasen-Zyklus)
Heej meis,,, Ja ik had het ook, en indd ook al vooor mij NOD. Ook ik wil het liever niet meer doen.... maar soms wint een stemmetje het... Mijn vriend heeft niks, want stond op grote afstand (bedrijfsongeluk) maar wel heel erg vanslag merk ik..... maar erover praten zal hij helaas niet snel doen, dat zit in zijn karakter... al praat die tegen mij nog wl meer dan tegen andere.....*gelukkig*