Zwanger worden in de hete zomer

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Me vriend is ff naar de bouwmarkt, als die terug is zal ik eeen testje gaan doen, wil me papa nu niet alleen laten hihi.....
    En uhmz... ja als me temp gaat stijgen weten we meer... Ik HOOP
    dst het pas maandag of dinsdag is... dan is die indd gelijk met me ei!
    En ik hoor er best veel positieve verhalen over.... EN ik had er een posi gevoel over deze ronde.... al is dat wel beetje weg door die rare ongi en nu ineens zoo heel vroeg (waarschijnlijk) me ei....;)
    Is dat niet erg???:)

Tnx, ik hou jullie op de hoogte over onze vriend...*kus*

2. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
  3. Israe

Israe Niet meer actief

Tja mannen en praten.....gaat moeilijk samen;)
    Heftig hoor, kan me voorstellen dat hij er echt ff kapot van is.
    Lijkt me traumatisch om het voor je ogen te zien gebeuren.

Siri en Aprill...thnx voor jullie reacties. Gelukkig vind niemand me een aansteller:p
    Hahaha onzeker miepje ben ik ineens.

Werd vanochtend echt ff down wakker....de laatste dagen heel vrolijk omdat mijn temp hoog was. Wat een contrast:$:(

Maarre het huis had zeker goede opties (bouwjaar 2005). Mooie keuken, badkamer, drie verdiepingen etc. Maar kleine tuin, vrij kleine woonkamer en juist ruime keuken. We willen liever andersom, we zijn niet echt mensen die in de keuken gaan zitten eten. Maar was goed om te zien. We gaan gewoon lekker verder op zoek. Maar over twee weken op vakantie, dus bezichtigen zal daarna weer zijn denk ik.

Bezigbijtje...mijn temp is trouwens ook niet iedere keer gedaald voor eisprong. Dat hoeft volgens mij niet. En als mijn ovutest positief is dan springt mijn ei meestal 36/48 uur later, dus niet de volgende dag al.
    Succes...en wat klussen betreft om de dag lijkt me prima. En als de behoefte er is om het meer te doen, spontaniteit is ook erg belangrijk.

Leuk als je cosmo/ei er ook bij is, kan nooit kwaad;)

Fijne dag allemaal:)

Oh ja, wil nog ff kwijt dat ik vind dat we echt een leuk clubje meiden bij elkaar hebben!!:) Houden zo:D

4. Israe

Israe Niet meer actief

Oh ja en ik boycot die kruidvat testen vanaf nu ook! Wat een anti/climax zeg!

Ennn grappig dat jullie ook regelmatig het bericht dat getypt is kwijt zijn.....irrrrritanttttt!!!

5. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ja, als je het icoontje 'verkeerd' aanklikt en er zo'n hokje met 4kantjes om het icoon krijgt en je drukt dan op delete verdwijnt het hele bericht....
    ;)
    Heb net weer voor een maand ovutesten besteld, althans 28 testen, daar doen de meeste mensen 4 maand mee.... maar ik dus een maand....grappig hoe anders alles wordt.... Normaal ben je blij met een positieve ovutest, ik baal ervan dat de ovutesten nu al 3 weken positief zijn......ik hoop op een negatieve test, of liever nog meerdere.... normaal baal je als je ongi wordt, ik zou als een kind zo blij zijn als ik eindelijk ongi word.....

pffft ik heb er zo'n schoongenoeg van, moest ff gal spuien......

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    he ja balen dat je steeds moet testen, dat raak je ook wel beu. Je ziet het niet zitten om je menstruatie af te wachten? En daarna weer te gaan testen? Of ben je bang dat het bij je volgende cyclus ook lang duurt voor je ei springt? Sterkte hoor!

7. mamatien

mamatien Niet meer actief

Israe: Balen meid :(:(
    Had het je zo gegund! En doe niet zo raa rjoh, je bent helemaaal GEEN aansteller, het is juist erg herkenbaar!! Dus gewoon blijven spuien hier hoor!!!

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    testjes van vandaag... onderste is van 16.20;)

Morgen posi?? wat denken jullie??:D

9. Aprill

Aprill Niet meer actief

Hey Bijtje je test van vanmiddag is toch weer iets donkerder :) het kan zijn dat die morgen positief is (maar zeker weet je het pas als je naar je tempkaartje kijkt) ik geloof eigenlijk meer in tempen dan ovulatietesten ;)

10. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Zo te zien is hij vandaag of morgen positief, succes met klussen!

Geeft iemand mij raad? Ik ben vrijdag ongesteld geworden, 2 dagen voor mijn nod, maar het was maar 1 dag. Wel veel bloedverlies die dag en gisteren ook nog een beetje, maar niet veel. Vanmorgen heb ik voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, die was negatief. 1 dag ongesteld is wel erg kort, dit ben ik niet gewend. Kan dit normaal zijn? Ben nu bang dat ik volgende week geen eisprong heb.

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nou meiden oordelen jullie maar hoe het nu zit met/bij mij hihi!

Over mijn afscheiding:
    ff een beetje vies vraagje:). Dus ben je aan het eten, lees maar ff niet hihi:p....: Gister rond 21.00uur ging ik naar de wc en ik deed ff een onderzoekje van binnen want het was ineens zo nat daaronder! EN ik haal me 2vingers eruit nou een mega sliert!
    Maar nu vanochtend zie ik niks meer.... :(
    Zou mijn lh piek dat zijn geweest al?? Ondanks dat mijn testje van 16.20 nog niet posi was??? we hebben niet geklust, zouden we vanaaf doen.... wat denken jullie??

Over mijn temp:
    Me temp is ook gestegen namelijk vandaar dat ik dacht dat de lh piek misschien al geweest was.... maarjah is me temp bvetrouwbaar als ik normaal rond 22.30 ga slapen en 6.45uur temp...
    EN nu om 02.00 ging slapen en om 7.50 temp???? Daar zit ik dus ook beetje meee....:)

Over mijn testjes:
    Tjah die hebben jullie gezien:p
    Om 16.20 uur was die nog niet echt posi!
    Maar zal er dadelijk rond 13.00uur even eentje doen....;)

Wat denken jullie meiden,,, ik heb sinds gister avond wel al ene beetje een pijn in onderbuik die ik na 3 rondes nu toch wel durf te linken bij een naderend ei,,,, naar die pijnlijke opgezette buik heb ik nog niet gehad (dan kan ik m echt niet aanraken, induwen!) Dus denk dat hij nog niet geweest is.... Lastig weer!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Meid, afgelopen ronde bij mij het zelfde verhaal!
    Precies het zelfde..... zou denk ik normaal zijn??;)
    Maar ik vind het ook nog steeds erg vreemd... want altijd netjes 4 dagen.... dus weet ook niet wat dat ineens was? hihi....

13. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik heb het ook wel eens gehad (de maand voordat ik zwanger was) dus je kunt gewoon een eitje krijgen en ook nog zwanger raken ;) geen zorgen maken dus :)
    Ik kreeg toen wel een vroege echo (5 weken) omdat mijn gynaecoloog en ikzelf daardoor dachten dat ik al verder zwanger was ;)

14. Aprill

Aprill Niet meer actief

Bezigbijtje zou kunnen dat je ovulatietest de LH-piek niet aangeeft.. maar dat je wel je eitje gehad hebt, ik dacht het ook, toen ik je temp zag (even de temp van morgen afwachten) ;) ik heb dit zelf bij de sensitest-ovulatietesten, die worden bij mij niet gelijk aan de controllelijn (vandaar dat ik naar Matcare terug ben gegaan.. daar krijg ik tenminste een knaltest.. zelfs donkerder dan de controllestreep) :)
    Als je afscheiding creamy is geworden, dan zit je na je ei ;)

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja ben benieuwd wat die dadleijk aangeeft:D
    Maar ik heb sinds gister aaf die buikpijn ook, beetje branderig dus dat zal wel kunnen dan dus.... ben benieuwd!
    Maar dan kunnen we beter dadelijk al klussen toch??;):)
    Of is vanavond dan niet te laat?? wij hebben nu vrijdag voor t laatst geklust! Als we nu gewoon vanmiddag ergens en morgen aaf klussen?? of is dat noet slim???

Hihi altijd rond mij ei word ik zo onzeker over wat nu beter is...
    pfff controlefreak dat ik ben... 8)

16. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik zou gewoon om de dag aanhouden :)

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Oke;)

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ bezigbijtje: Ik zou ook om de dag aanhouden en op de dag dat je test positief is zou ik nog een keer klussen ook al is het dan nog maar een dag geleden. Dat slijm dat je hebt klinkt als vruchtbaar slijm. Van tempen heb ik geen verstand.

Wat toevallig dat jullie ook maar zo kort ongesteld was, ik vind het een beetje eng, maar probeer me er maar niet teveel op te focussen. Sowieso wil ik alles een beetje los gaan laten, maar zit weeral te puzzelen wanneer we het best kunnen klussen ;). Gelukkig hebben we dan vakantie, kan het eens wat relaxter dan normaal!

19. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ja dat heb ik de eerste 10 weken gedaan, maar om iedere dag bang te zijn dat je ongesteld word is wel heftig. Vandaar testen, als ik weet dat ik een ovulatie heb gehad, kan ik rekening houden dat ik 2 weken later ongesteld word..... dan hoef ik niet iedere dag met tampons en een extra broek rond te lopen.... ik heb ook een baan waar ik veel onderweg ben en dan is dat best lastig. Dit is voor mij een stuk makkelijker.

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik heb net een testje gedaan... rond 16.20 doe ik er voor de zekerheid nog eentje omdat ik elke keer op die toijd heb getest!

Maar hij is nu gelijk aan de controlelijn:D
    Vriendin heeft vandaag een lijntje iets donkerder dan de controle lijn... dus ik DENK dat ik vanacht/morgen mijn piek heb!
    Komt dus mooi uit dat wij vanavond weer lekker gaan klussen:p;)

Hier me testje:

Deel Deze Pagina