Zwanger worden in de hete zomer

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Israe

Israe Niet meer actief

@Babbel...kan inderdaad nog twee kanten op! Duimen dat het geen ongi is!

Hier nog geen ongi...36,7 nog steeds...wel beetje bruinverlies dus breekt vandaag wel door denk ik. LF van 11...zijn bij mij aan de korte kant dus...

@Aprill..jouw ongi zo goed als voorbij zie ik?

@Maregmo...wow je zit nu al 6 dagen overtijd...spannend! Voel je al meer?

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Israe, vind het nu wel spannend worden, maar moet het van me afzetten, kan er toch niets aan veranderen;):D
    Als je ongi komt dan hoop ik dat hij snel weer voorbij is...

@maregmo, geen nieuws is hopelijk goed nieuws:)?

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi hoi meiden:D

OOk ik sluit me aan, op vraag van aprill:D
    Ik zal zo eens even gaan lezen hieroO en dan reageer ik!

Hoop dat het voor ons allemaal raak mag zijn deze zomer!
    *knuff!*

4. Israe

Israe Niet meer actief

Hey Mandii, gezellig er komen steeds meer meiden:)
    We zitten allebei in ronde 7...'alweer' inderdaad.
    Lastig hè dat het dan toch 'wat langer' duurt...Nou hopelijk is ronde zeven voor ons voorbestemd;)

5. Israe

Israe Niet meer actief

Oh ja, hoe kan ik me hierop abbonneren??? Dan hoef ik 'm niet steeds te zoeken...

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Maregmo: heb je gisteren nog getest?

Babbel: :( soms houdt ons lichaam ons echt voor de gek, maar zoals ik hier al vaak gelezen heb: geen bloed is goed. Blijf hoop houden.

Mandii: leuk dat je hier ook mee komt kletsen.

Over voor de gek gehouden worden gesproken: woensdag had ik dus een beetje bruin bloedverlies en leek menstr. te komen, gisteren niets aan de hand en nu mega-pijn alsof ik hele zware menstr. heb, maar er is niets aan de hand. Snap er niets van... Kan het op zich goed van me afzetten, maar niet op deze manier. :)

Gisteren wel een hele leuke dag gehad. Overdag mee met schoolreisje van de middelste en 's avonds even samen met mijn man weg. De oudste was bij opa en oma en de middelste heeft opgepast (voor een zak snoep van €1,-) De buren hebben natuurlijk wel een oogje in het zeil gehouden, maar alles was goed gegaan. Dat is dan weer het voordeel van grotere kinderen.

7. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Bovenaan staat een kopje "onderwerpen tools" als je daarop klikt zie je de optie om je te abboneren.

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nou meiden ik ga even helemaal terug in de tijd... na pagina 5 alweer! Oftewel jullie eerste berichtje en ga reageren, zodat ik iig goed op de hoogte ben:D

Zitten jullie er klaar voor? Hihi..... Lezen maar:

@Babbel81: Ja indd, warm was het he! Vandaag en gister was het heerlijk weer! Zo mag het van mij blijven, mijn vakatnie zit er nu op (heb 3weken gehad) en moet maandag weer beginnen...:)
    En indd... BAH! plaksex... niks voor mij! Vriendlief al balen... hihi... MAAR gelukkig verwacht ik binnen 4/6 dagen mijn ei! (heb altijd cyclus van 27 dagen en net nu ik niet meer wilde tempen en ovutesten is me cyclus 25 dagen geworden afgelopen ronde hihi, zul je net zien!;)) Dus wij gaan lekker aan de klu8)

Ik zie dat je nog 7 dagen moet... spannend hoor! Al enig idee???;)
    (ik lees nu verder en zie dat je, je wat anders voelt! Ik hoop zoo voor je, maar ik voel me al 6 rondes lange elke keer anders... en steeds die stomme ongi:x mijn lichaam vertrouw ik niet meer hoor, en toch iedere ronder weer hoop als ik wat voel:$;))

Oeeh... ik lees verder en zie dat je een lichte roze verlies had... spannend hoor.... ik wacht in spanning met je mee....!*duim, duim*

@lapalma: Whahahhaha nee indd;) (over die gezegde van de winter van jou;))
    Ook ik heb het in de winter altijd koud.... en slaap ik met een hempje aan.... nu lekker alleen een string:D Heerlijk! Moet ook zeggen dat me vriend wel meer zin krijgt van mij in een rokje;) whahah...:)

@maregmo: Ooh jeetje meid..... dat is balen! Ik ken het, ook ik heb het de ronder hiervoor gehad:( 1 licht posi en dag erna nega....BAALDE ZOOOO!!! de afgelopen ronde ben ik heel raar ongi geweest, weinig en totaal niet het gevoel ongi te zijn, geen buik/rug pijn die ik nromaal altijd heb en niet kan doorkomen zonder 2/3 dagen pillen:(

Heb je nog getest weer?? Ben erg benieuwd, hoop op een knaller!:D

@israe: Oeeehhh jij bent 1 dag ovetijd zie ik!? En?
    Ooh ik lees verder en zie dat je, je ongi verwacht:( BALEN!
    Ook ik zit nu in ronde 7.... mijn ei komt er zo aan....:) Hopelijk
    is 7 ons geluks getal meid!:D

@Aprill: hihi, ja ik wil ook liever mijn buik kunnen showen in de zomer!!
    Augustus zou ik mooi vinden omdat je dan aprill uitgeteld bent en dan lekker april, mei, juni thusi kunt zijn (ik neem erna vakantie nog:p)
    heerlijk in de lente zomer thuis!:D Maar andere kant... November is ook wel leuk... kun je nog showen in de zomer....;) *droom droom, zwijmel, zwijmel*:p

@Twijfel: jeetje vervelend van je cyclus... hopelijk vind hij snel zijn plekje en ritme weer terug hoor! Fijn dat je het even vertelde:D

@moniquep: wij hebben sinds gister een mobiele airco HEERLIJK!
    Alleene.... net nu is het buiten en dus ook boven goed te doen whahaha....

Zo nu heb ik het hele topic doorgelezen & gereageerd.

Nu even nog in het kort wat over mij, wel zo fijn vooor jullie denk ik!

Uhmz.... ronde 7 alweer.... normaal 27dagen cyclus, afgelopen keer maar 25 dagen, en erg vreemd ongi geweest (zoals hierboven te lezen, ik had ook echt goede hoop omdat ik zere borsten had enzo... maar helaas dus:() Uhm verders... ik ben aan het sonja bakkeren zoals jullie kunnen zien hihi..... en wij gaan voor ons eerste kindje....:D

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Siri: hoe gaat het met jou? (zag dat je aan het meelezen was.)

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Oohjah vergeet ik te zeggen;)

*ik heb er inmiddels weinig hoop in gekregen maar toch....*

Ik heb voor JULI maar liefst 6 pendels staan hihi..... :p

11. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Het is toch niet te geloven, ik zit al een half uur naar een positieve test te staren......:$ ik ben helemaal in de war..... het is een portugese test want mijn CB digitaal heb ik woensdag al 'niet zwanger' moeten weggooien..... dus thuis nog wel even natesten..... ongelooflijk..... dit is gewoon absurd.....:D

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Hoi meiden. Mag ik ook meekletsen? Ik heb mee gekletst in het forum van vaderdag en daarna even een maandje 'rust' genomen. Nogal een heftige maand achter de rug met onderzoeken. Morgen is mijn NOD en ik voel mijn menstruatie al aankomen. JAMMER!

@ Siri: Wauw! Wel bijzonder zeg. Zit je nu in Portugal? Wanneer kom je naar huis? Meteen maar even een bloedtest laten doen dan!

13. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    YESSSSS !!!!! :):):):):):)
    Siri Gefeliciteerd!!!!! Wel heel bijzonder om er op vakantie achter te komen.

14. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Leentje: leuk om weer iets van je te horen. Succes komende maand. Zijn alle onderzoeken nu achter de rug?

15. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Twijfel: De onderzoeken zijn achter de rug. Alles bleek goed te zijn, maar daarvoor eerst flink wat stress gehad. Bij een bloedonderzoek bleek de prolactine in mijn bloed verhoogd te zijn, de huisarts dacht dat het een meetfout was, dus ik moest 2 weken later weer laten testen. Het bleek idd een meetfout te zijn, wat een opluchting. In de tussentijd een onderzoek bij de gynaecoloog gehad. Omdat ik best wel wat klachten heb die overeen komen met endometriose en mijn zus daarvan een zware vorm heeft, vond mijn huisarts het een goed idee om dat te laten onderzoeken. Maar ook dat bleek goed te zijn! Dankzij mijn top huisarts sta ik er nu toch anders in, een stuk minder onzeker.

Een heel verhaal weer. Hoe gaat het met jou?

16. Israe

Israe Niet meer actief

@ Siri...jeetje wat gaaf een positieve test op vakantie!!! Super joh! Geniet er maar lekker van en als je weer in NL bent ff CB kopen en dan staat er vast ZWANGER

@Mandii...zooooo jij hebt ff het hele topic doorgewerkt:D Netjes hoor!

@Leentje...fijn zeg voor je dat alle onderzoeken goed zijn!! Lijkt me ook super spannend. Mijn man zegt soms...anders gaan we naar de dokter en zeggen we dat we al een jaar bezig zijn en dan krijgen we iig onderzoeken....maar ik durf niet hahaha en we zitten nu in ronde zes...start vandaag met ronde zeven denk ik...dus nog even zelf proberen.
    Hoop voor je dat je nu meer ontspannen bent en dat dit weer positief werkt voor het zwanger worden.

@Twijfel...inderdaad handige oudere kinderen;)

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

WAUW:D

Gefeliciteerd joh!

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @ Israe: Ik heb ook getwijfeld of ik onderzoek wilde, maar omdat endometriose erfelijk is wilde ik het toch maar weten. Vond het wel heeeeeeeel eng en was enorm zenuwachtig. Dus ik snap je wel! Ronde 6 is eigenlijk nog niet eens zo lang, maar wel als je ongeduldig bent :D.

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ja wij willen soms ook al wel gaan:p zitten nu in ronde 7 dus 23ste zijn we een half jaar bezig! Maar tjah... het gemiddelde van zwanger raken staat niet voor niks op 9 maanden denk ik dan:D
    Er is nog hoop...! Als we in ronde 11 zitten gaan wij "pas" naar de dokter terug....;)

Ja, wel zo fijn voor jullie als ik er wat vanaf weet toch?:p hihi... en 5 pagina's was nog wel te doen:p

20. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Zo dames....

Sorry hoor voor het lange wachten, maar ik voelde me gister zo beroerd... Echt krampen in mijn buik die maar niet over gaan. Vandaag weer!! En ik ben moe...
    Heb uiteraard nog wel getest maar hoe NEGA wil je een test hebben echt zo Balen, wordt er niet goed van. Ook vandaag weer getest en helemaal niets. :x

Laat dan die ongi maar heel snel komen, ben ik van die onzekerheid af... Mijn laatste hoop is nu echt vervlogen.

@siri helemaal super voor je meid.... Dat is een super speciale vakantie om nooit meer te vergeten. :D

@Balbbel81 ik duim voor je meid. Nog 6 dagen tot testen.... spannend!!!!

@israe goede vraag trouwens. Dan ga ik me ook even abboneren! Helaas je ongi aan het doorzetten????

@Twijfel geen bloed is goed, dat is een motto om erin te houden. Super vervelend he die onzekerheid.. Voor jou de 2e ronde, was het bij je andere zwangerschappen snel raak?

Welkom Mandii... zoooo alles terug gelezen! Leuk.. heel veel succes met zwanger worden :)

owwww.... staar nu bijna al een uur naar een test waar maar geen streepje op komt :(

Sorry voor mijn geklaag dames, maar onduidelijkheid is wel zo vervelend. Laat het dan WEL zo zijn of NIET.... maar niet ertussen in

Deel Deze Pagina