Zwanger worden in de hete zomer

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aprill

Aprill Niet meer actief

Bijtje ik heb meestal die eisprong-pijn en 1 of 2 dagen later mijn ei... maar ik denk dat als ik naar jou temp kijk, je vandaag je eisprong hebt en morgen dus de stijging na ei ;)

2. Israe

Israe Niet meer actief

Aprill...je hebt twee pendels voor september! Spannend!

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ April: en ik denk da thet een tweeling wordt, gezien het jongen en meisje is haha!

4. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Bijtje, ik denk ook dat je vandaag je ei krijgt. Bij mij idem als April, ei springt 2 dagen na + test en eipijn.

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    mamatien: teveel klussen is nooit erg, toch? :D

leentje: geniet van je vakantie en vrije tijd volgende week! :)

bezigbijtje: tja, wachten is ook niet mijn sterkste kant. En mbt tempen kan ik je helaas ook niet verder helpen. Is voor mij allemaal zo lang geleden dat ik me ook weer een beginner voel.

Israe: je hebt het over vasten... doe je mee aan de ramadan of ben je ook een christen? Of hou je dat liever voor jezelf?

Aprill: ik vroeg me ook net af, hoe dat moest een jongen en meisje in dezelfde maand ;)

Hier iets minder leuk nieuws. Ik weet niet wie zich nog kan herinneren dat een vriendin van mij ziek was? Maar vandaag zijn we naar haar begrafenis geweest. :( :( Het was wel ontzetten mooi! En zo enorm druk. Er werden hele mooie liedjes gezongen en afgespeeld en de voorganger had een hele goede preek over dat we niet altijd het "waarom" begrijpen, maar dat dat ook niet hoeft. Omdat dat in een relatie soms ook is, dat je elkaar niet begrijpt, maar dat je toch van elkaar houdt. We werden er echt door getroost. Bij het graf hebben we met zn allen voor haar man en kinderen gebeden en toen was het echt tijd om afscheid te nemen. Heel apart en triest, maar ook heel mooi en vredig. :)

6. mamatien

@ Twijfel: Jeetje meid, wat onwijze kut situatie! Nu je zegt, daar heb je het wel eens over gehad! Als iemand jong overlijdt is altijd zoo moeilijk. En ook zo erg voor haar kinderen. Sterkte meid! als je er over wilt praten, kan je hier altijd terecht he!!!

Ennuh veel klussen is idd niet erg :). Ik merk zelfs dat door het zw worden we sowieso meer klussen, ook 'niet functioneel'. Lijkt wel of als je het vaker doet dat je ook vaker zin krijgt. (heb ook wel eens gelezen dat dat werkelijk zo is)

Meiden slaap lekker!

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Tnx voor de reactie meid:D
    We zullen zien morgen! hou jullie op de hoogte

8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Heej meiden,,

Nou mijn temp is zeer minimaal gestegen, dus waars. vannacht of vanmorgen vroeg me ei gehad.... en zou die morgen moeten stijgen wat men zegt... IK HAD VANDAAG AL GEHOOPT!:(

Kom net vn fysio vandaan.... ben dood! heb liggen janken onder haar massage, jeetje wat een pijn! Ze vond het niet normaal hoe mijn rug eraan toe was.... dus vrijdag weer terug en pijn hebben!;)
    Hopelijk helpt het! Het zou wel erger kunnen worden vandaag, zei ze!

Verders lekker weekend al nu! lieve collega's van mij zijn het ook!
    (sommige dan:p sommig ook echt niet:))
    Alleen morgen van h8 tot h10 nog ff....!

Fijne dag allemaal,

Liefs!!

9. Aprill

Aprill Niet meer actief

Twijfel sterkte met het verlies van je vriendin :(:(:(

10. Israe

Israe Niet meer actief

@Twijfel...gecondoleerd. Fijn dat het wel een mooie afscheidsdienst was met een inspirerende preek.
    Ik doe mee aan de Ramadan, ik ben Moslim.

@Mamantien...jij hebt je eitje weer gehad?

@Bezigbijtje...jouw eitje houdt het spannend, komt vast goed vandaag of morgen!
    Vervelend joh zoveel rugpijn! Beterschap!

@Siri...hoe is t met jou nu?

11. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Nou, ben de tips aan het opvolgen die ik op mijn topic over verstoorde cyclus heb gekregen..... hopelijk helpt het!

eigenlijk, als ik heel eerlijk ben gaat het niet zo best, wordt er gek van en nog het meest van mezelf. Probeer grip te krijgen op iest waar geen grip op te krijgen is..... Ken mezelf haast niet meer terug..... maar goed, ik probeer positief te blijven......
    Maandag afspraak bijeen homeopaat gemaakt, spannend... eerste keer!

Maar nu al een week negatieve ovutesten, daar ben ik erg blij mee, dus hopelijk als ze nu positief worden springt het ei eindelijk :)

Morgenvroeg ga ik voor een lang weekend naar Budapest met mijn vriendin..... Heerlijk heb ik zin in..... ik spreek jullie zondag....

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Wauw budapest, daar hoor ik zulke mooie verhalen over!:D
    Lekker genieten hoor meid, en verstand op 0! Wie weet doet dat je lichaam ook even heel erg goed.
    En zwanger worden is indd iets waar je weinig grip op kunt hebben, en dat kan soms erg lastig en vervelend zijn.... succes meid!

Je eitje is vast een super ei wanneer het vrij komt!;)

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Mijn temp is weer gestegen meiden:)
    Ik ben dat niet gewend joh zo in etappes normaal dan springt hij in een dag kei omhoog.... dit is een heel relaxt eitje;):p

Meiden, lees maar even niet verder als je net aan het eten bent, ik heb even een slijm verhaaltje qwhahahha:)
    Op zo, di&woe(gister dus) had ik na het klussen bij het afvegen echt een super doorzichtig goedje op mijn papiertje zitten, als ik het aanraakte(ik denk:O wat is dat nou!:O) dan kon ik daar een sliert mee trekken, daar wor je bang van;)!

Ik heb dat nog geen een ronde gehad, nog nooit gezien, echt!
    Is dit iets positiefs? of iets engs.... hihi dat laatste vond ik het8)

Nou dit bezig bijtje gaat nu tot 1september op het wachtbankje, dus ik word een wachtendbijtje;)

14. mamatien

@bezigbijtje: Dat heet nou vruchtbaar slijmvlies :):)
    Fijn dat je ei geweest is!
    30 august is mijn NOD, spannend weer he dat wachtbankje!
    Heb met mezelf afgesproken dat ik ook deze maand mezelf niet gek ga maken met kwaaltjes, want dat is denk toch bullshit (de kwaaltjes niet maar wel dat het betekent dat je zwanger bent) ei-innesteling-ongi kwaaltjes zijn bijna hetzelfde heb ik ervaren haha!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi, oke dan... Maar ik heb het nog nooit gezien?
    Zou ik dan nu pas voor het eerst echt vruchtbaar zijn:$?

Nou aprill DENKT dat me ei 17e laat of 18e heel vroeg gesprongen is.. door gister al die lichte stijging.... en vandaag weer meer gestegen... ik HOOP ook dat hij dan geweest is, was gelijk met cosmo ei dan.... ik geloof dr niet echt in eerlijk gezegd, maar ik hoor wel heeeel veel positieve verhalen erover dat ik merk dat ik stiekem toch een beetje hoop heb voor deze ronde:)
    MAAR komt ook bij dat ik in ronde 5 ofzo al een positief gevoel had over de 8ste ronde, waarom???.... ik zou het niet wetn!

Oeh wij zitten dus samen:D:D LEUk, spannend!
    EN indd ook ik heb met dat voorgenomen,, maar ik merk dat ik me elke maand toch weer laat meeslepen. En ach... t heeft ook wel weer iets hahahah;):p

16. mamatien

@ bezigbijtje: kleine steiging kan al betkeenen dat je ei is geweest, als die dag erna meer stijgt!

Hoe zie je je cosmo ei??

Nee ik vind het echt vreselijk om me door die kwaaltjes te laten meeslepen. Geef mij maar een positieve test, daar vertrouw ik meer op :)

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

http://www.leichte.info/fuer_Frauen/kosmobiologische_empfaengnisplanung.htm
    dit is de site;)
    Ja het is ook vreselijk, want je bouwt hoop op die je eink niet zou moeten opbouwen! En indd... we gaan voor die dikke vette positieve test hahahhaa....;):D

18. mamatien

@ Bezigbijtje: Whaa bij mij klopt ie ook! 13e begin en 15e eind. ik had 16e mn ei, dus heb 14,15 (en 16)geklust hahaha!
    Nou dit wordt gewoon onze maand!! Ik voel het! :)

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Dan is die indd ook heel dicht in de buurt:D SAMEN ZWANGER??
    ZULLEN WE HET DOEN???:p
    ik had m andere rondes altijd rond me ongi;)8)

Dus daarom zo bijzonder... ik heb me ei waars echt gelijk gehad met de conceptie tijd van cosmo... das helemaal raar...

En ik heb laatst een ooienvaar gezien(dinsdag)
    ik vond dat zoo bijzonder, (gelovig ben ik niet enzo dat soort dingen ook niet...) maar vond het zo bijzonder... zie die beestjes nooit;)

20. mamatien

haha bezigbijtje: Nou moet je niet gaan overdrijven he :p
    Tis allemaal leuk, en ik vind het een prettig idee dat OOK dat klopt.. Maar het blijft allemaal een gok he..!

Maar we gaan er gewoon voor! :)

Deel Deze Pagina