Spannend Mamatien en Wachtend-Bijtje dat jullie eitje en cosmo-ei samenvallen, men zegt dat je 80% meer kans hebt op zwangerschap als die samenvallen, ik duim voor jullie Siri ik wens je een gezellig weekend en hoop dat je iets meer rust vind
Bijtje en Mamatien welk geslacht zou het kleintje hebben als jullie cosmo-ei geluk brengt deze maand? Kijk eens naar deze leuke geslachtskalender (ik ben nieuwsgierig): Chinese Gender Calendar - Chinese Gender Chart - Chinese Gender Predictor
Oh ahahah bij mij zou t ook een meisje zien!! Ben net bij de prenetal geweest, ga zo op kraamvisitie bij een collega van me.. Echt leuk om te zien al die kleine spulletjes!
Ja, kun je ook al bijna niet wchten ze voor jezelf te kopen!? Ik heb iets heeel ergs gedaan net Ben naar een winkel gegaan en daar zag ik precies de koffertjes liggen die ik als "logeerkoffertjes" wil geven aan mijn (schoon)ouders als we het bekend gaan maken... daarin wil ik speentje, rompertje, slapje, sokjes enzv doen. En boven een kopie van de echo in foto lijstje en een lieve kaart met iets over mijn jeugd en opvoeding ernzo erin.... IK HEB ZE GEKOCHT hihi..... Dus laat t maar zo zijn deze ronde.... kan ik heerlijk alvast met die voorbereidingen beginnnen... *zwijmel, droom,zwijmel* (mijn vader is eind sept jarig en ik zou dan net 9 weken zijn STEL dat het nu raak magh zijn, dus ik zou daarvboor echo willen en als die goed is gaan we het ze op de verjaardag vertellen)
Heb jij dat ook zo met die kwaaltjes? Vanaf mijn eisprong lijk ik gefixeerd op alles wat ik voel, ik word niet goed van mezelf. Hoe misselijker ik me voel, hoe blijer ik word (bij wijze van spreken he haha). Ik ga het deze ronde ook van me af proberen te zetten! Ik ben benieuwd hoe goed jou het gaat lukken. Iig Succes!
Nou meiden.... mijn LHpiek is vandaag! Snap niet wat mijn gekke lichaam gedaan heeft.... hij was de 16e toch ook echt positief! (al is deze wel donkerder) Wel fijn dat ik nu weet hoe het zit.... maar vind het wel rot dat ik niet gelijk dus zit met me cosmo ei.... en we hebben nu al kei veel geklust.... dus schat zijn zaadjes zullen wel stuk minder zijn nu Hier de foto trouwens:
Trouwens, dat vergeet ik bijna: Ze hebben net gebeld vanuit zh--> gyn. Ze hebben het bekeken, en we staan op de lijst. Maar pas in januari doen ze meer... de eerste ongi dag van januari moet ik meteen bellen en dan morgen we al heel snel langskomen Ze gaf paar tips: -Ovutesten alleen doen met clearblue ze hebben onderzoek gedaan en deze testen waren als enigste echt betrouwbaar eruit gekomen! -Tempen niet doen.... want dan ben je er ongemerkt toch te veel mee bezig EN het is niet altijd betrouwbaar... - Lekker klussen wanneer je zin hebt... maar toch wel 3-4x in de week. Het moet geen moeten worden. - Als je een posi ovutest hebt dan die avond klussen... en de avond erna ook weer klussen... - Na het klussen 30min plat blijven liggen, en eventueel met bekken gekanteld.... Zo nu hebben jullie ze ook Succes ermee! Ze was wel super lief, ze zei ook ik hoop dat ik jullie niet persoonlijk hoef te ontmoeten..... En llaat je het even weten als het al eerder raaak is???
heey bezig bijtje, wat een tips zeg! Gelukkig doe ik het allemala wel al... Maarre... 3 a 4x per week seks en het moet geen moeten worden.. Nou bij mij zou de 3e en 4e x toch echt moeten zijn haha! Wel logisch dat ze pas wat in januari doen.. je bent immers ook nog niet zo lang bezig (ook al lijkt dat voor je gevoel natuurlijk wel!)
Fijn dat je de tips ff deelt! Duurt nog ff januari, maar mocht het dan nog niet raak zijn (gaan we niet vanuit natuurlijk) dan ben je iig wel snel aan de beurt. Ik vind 3-4 keer in de week ook behoorlijk veel, doe dat in vruchtbare periode...dus niet de hele maand om de dag...dan wordt het al 'moeten' inderdaad haha jeetje alleen Cb ovutest betrouwbaar? ach ja, ik ben er nu toch ff klaar mee. ook met tempen. ff alles loslaten want ik maak mezelf helemaal gek! Ben daar nogal goed in namelijk en is echt niet bevorderlijk! Leentje, inderdaad die kwaaltjes na ei hebben mij ook vaak in z'n greep! irritant hè! @Siri...ja wel fijn dat de testen nu negatief zijn, wens je toe dat je je wat beter gaat voelen!
Dames ik wil graag mijn vreugde met jullie delen.... Ik ben ZWANGER. Gister en vandaag getest en beide waren posi.
Ik snap dr echt niks meer van, gister ineens dus een dip en een (bijna) posi test(sensitest)... Al gaf de clearblue digitaal nog negatief aan.... Vandaag is de sensitest weer lichter en me temp is kei gestegen.... Ik zal rond 9.30uur met nieuwe urine ff de cb digitaal doen(die zal vast ook nega zijn dan).... Maar als die sensitest gister zo donker was, (en die van cb had oook een hele donkere lijn toen ik hem eruit haalde... dus ik denk dan zal die vandaag wel positief aangeven) dan kan ik toch noooit vandaag/vannacht me ei gehad hebben... En hoe kan het dan wle dat mijn temp zo gestegen is????? Hihi snappen jullie dr nog iets van...??
Het kan zijn dat je hetzelfde hebt als ik heb gehad en heeeeeel veel anderen, dat je lichaam zich klaarmaakt voor een eisprong en zich op het laatste moment bedenkt en het vervolgens een paar dagen later weer probeert. De test wordt dan even negatief en daarna weer positief. Dit kan komen door stress, slecht slapen, alcohol, medicijnen, reizen, jetlag etc etc..... Dit is niet erg, (wel lastig) maar als het lang aanhoud (bij mij nu 3 mnd) of vaak gebeurd zou ik dit melden bij de gyn..... O ja, het verhaal over om de dag klussen omdat anders het zaad slechter word is achterhaalt, ik heb nu meerdere onderzoeken gelezen die erop wijzen dat mensen die elke dag klussen, sneller de kans om zwanger te worden groter is dan om de dag.... dit geld niet indien partner verminderd zaadkwaliteit heeft, Ook ff geeft aan dat je rond de eisprong het best elke dag kan klussen......
Klopt heb ik indd ook gelezen, en mijn gyn. gaf dat dus ook aan dat als je posi test heb je dan dus elke dag even beste kon klussen... Ja me temp is kei gestegen! Maar heb net wel 2 KEI posi ovutesten gehad, die van cb digitaal en die van sensitest..... heel vreemd dus dit??? maarjah we wachten af.....