Ja, want ik moet de testen nog gaan kopen. (Ik had het dus echt niet verwacht.) En ik test het liefst met "verse" ochtendurine. Anders maak ik mezelf weer gek dat het daar aan gelegen heeft als de test negatief is ik ken mezelf.
@ Twijfel: Snap ik hoor, heb ik ook! Mocht ik nou niet ongi worden vandaag, kan ik morgen pas testen kopen (want ga niet bij mij in het dorp testen kopen, en ga niet, terwijl ik ziek ben, naar de stad, dus zou ik pas overmorgen kunnen testen. Heb thuis nl alleen 1 sensitest maar die vertrouw ik niet zo... Maar ik ga er eigelijk nog steeds vanuit dat ik zo ongi word.. Alhoelwe ik het wel raar vind dat het nu nog niet is, normala is t altijd sochtends..
Ik moet zeggen dat ik nu toch wel teleurgesteld zou zijn als die ongi zou komen. Ik snap mezelf ook even niet. Maar goed, ik ga nu snel sporten en naar de stad en dan maar proberen het allemaal weer van me af te zetten vandaag. (Niet teveel natuurlijk, want dan zou ik de test weer vergeten te kopen )
haha Twijfel, van je afzetten is goed! Koop je eerst de test en daarna van je afzetten Wat was nou oo alweer de reden dat het deze maand ff niet functioneel geklust had? Vanwege vele verjaardagen in 1 maand? Veel plezier!! Ik moe took die comp wegleggen, maarja.. lig maar btje op de bank.. Dus zo makkleijk om die laptop op mn schoot te houden haha!! doeggxx
Ik hoop het ook zo,,, maar ben dr ondanks de hoop niet mee bezig Goed toch? hihi ben voor het eerst sinds januari trots op mezelf Word nu wel licht misselijk... maar ook dat wil ik nu weer weg stoppen...8) Jeetje 2 meiden vandaag D-DAY! hihi.... ooh ik hoop het zo voor jullie, en dat ik dan as vrijdag volg8) hihi... ga zo har duimen vandaag voor jullie!
whahaha zo ben ik ook alleen hoor ik laatste tijd vaker dat meiden met avond urine posi testen... dus dan denk ik dat weer whahahaha.... zo stom8)
hihi gek mens dat je bent.... nou ik kom morgen ochtend meteen ff kijken hoef pas om 12.15 naar me werk... en heb om 10.30 een afspraak.
en warmer! Ik heb t zoooo koud zeg:x en heb al een shirt met lange mouwen, legging en laarzen+sokken aan.... brrr....
nou kan ik echt even niet meer om 2 dingen heen... * steken in mijn zij, ter hoogte tussen borst en navel in... * en blaasontsteking gevoel, of het is echt blaasont. dat weet ik nog niet, want het is net begonnen (uur of 4) zouden dit tekenen kunnne zijn? sorry ik weet dat het eink niet moet, maar het is nieuw....
blaasontsteking heb ik nooit van gehoord, steekjes kan wel, maar ja.. hoeft natuurlijk niet! bb weeet het al, maar ben net ongi geworden
Ja dat is me eens verteld... hier op het forum, in het topic waar ik toen was zaten 2 meiden die blaasont. dachten te hebben en zwanger bleken.... maar ik weet niet of dat toeval was of dat het echt zo is... weet wel dat als je zwanger bent die kans groter is maar weet niet of dit in verdere zwangerschap is of ook nu al kan whahaha.... achjah soms ook wel ongi gevoel dus denk dat het gewoon toeval is en ik wel ongi ga worden
haha bb als je t antwoord al weet, hoef je t niet meer aan me te vragen Maar goed, hoop voor je dat het tekenen zijn! ik ga weer ff verder! xx
Nou ik heb t van horen, weet dus niet of dat het antwoord is hahaha.... en uhmz... succes met verder gaan hihii.... en nogmaals zo balen van je ongi
mamatien: balen van je ongi. Raar dat het pas later op de dag is begonnen. BB: Tja, ik weet echt niet wat echte voortekenen zijn en wat niet. (En dat na 4 zw-schappen) Maar alleen bij de 2e had ik voordat ik kon testen kwaaltjes en dan alleen moe en misselijk. En afgelopen maanden dacht ik steeds iets te voelen en toen werd ik gewoon ongi. Dus sorry, aan mij heb je niets. Hier nog geen ongi, dus ik heb vandaag de kv 2v5 testen gehaald. Weet nog niet of ik meteen morgen ga testen. Volgens de vk van hier kan er 20 dagen zitten tussen je ei en je ongi. Dat zou dan donderdag of vrijdag zijn, dus ik denk dat ik tot vrijdag wacht. Vind het zo jammer om er steeds een te "verspillen" en wat maken 1 of 2 dagen wachten nou uit op 9 maanden? (Zeg ik om mezelf wijsheid aan te praten ) Ik hou jullie op de hoogte
@ twijfel: Ik ben ook zooooo nieuwgierig!! @ bb: jij ging vandaag toch ook testen?! Vertel vertel vertel...
Ja die is kei nega, zou net slecht teken zijn of nog te vroeg... Zit net te kijken op FF die geeft aan dat ik 5sept kan testen,.. dus dan zit ik dr nog 5 dagen voor... me temp is wel weer omhoog gegaaan... misschien goed teken? Twijfel, en en en??? ben benieuwd
@ bb: Balen van je test meid Maar er valt helaas echt niets over te zeggen. Je hebt mega vroeg getest.. Maarja.. het kan ook gewoon niet-zwanger betekenen. Probeer niet teveel met je temp en kwaaltjes bezig te zijn.. Wacht gewoon komende 5 dagen af. Ik hou nog wel hoop voor je hoor!
dat komt wel goed er niet mee bezig zijn..... heb veel te doen..... maar die steken in me (.) en dt me vriend ze voller vind, en meer aders.... dat geeft stiekem hoop, die ik niet wil hebben.... dus das beetje iri ik ga nu pas vrijdag nog ns testen en anders zondag pas... *NOD*