@Maregmo...meid heb met je te doen...zo vervelend die onzekerheid!!! Je slingert dan echt tussen hoop en vrees. moest wel ff lachen dat je zei dat je al een uur naar een test zonder streepje zit te staren (ben nogal visueel ingesteld geloof ik)...lach je zeker niet uit...juist erg herkenbaar! Je temperatuurt niet hè? Dat zou wel handig zijn want dan kan je temp ook wat duidelijkheid geven...daarom weet ik bijvoorbeeld dat mijn ongi eraan zit te komen Ik kan niets anders zeggen dan dat het echt nog twee kanten op kan! Hoop echt dat je geduld wordt belood met een positest! en veel sterkte met wachten...probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken! Ga lekker een leuke film kijken of naar een terras en verwen jezelf! Mijn ongi is er nog steeds niet! Zo goed als geen ongipijn meer...dus ik baal ook. hoe sneller ongi komt, des te sneller zit ik weer in de periode voor mijn ei ach ja...geduld is een schone zaak (dan is het bij mij wel heeeel erg vies)
@israe.... thanks voor je lieve woorden. ! Wat onzekerheid al niet met een mens kan doen. Dan is het voor mij ook nog pas ronde 2, maar ik denk dat onzekerheid elke ronde vervelend is. Ik had mee voorgenomen om de volgende ronde te beginnen met temperaturen.. Zal je net zien dat dit dan gebeurd. Afleiding ga ik zeker zoeken, ben nu het hele huis onder handen aan het nemen en heb een druk weekend voor de boeg. Ik denk dat ik ook dit weekend de digi test van cb ga halen, dan ben ik hopelijk van de onzekerheid af. Bij jou nog geen ongi! Heb je het idee dat je zwanger kan zijn???? Ik duim voor je!
Maregmo balen van je negatieve test Ik las dat je in het weekend een digitale ging doen ik weet niet of je het al weet, maar die digi met indicator heeft minder HCG nodig (20 maar) dan die met zwanger/niet zwanger (40 HCG geloof ik zelfs) Ik blijf voor je duimen, meid ik duim voor een positieve test
@ Leentje78, gezellig dat je weer mee komt kletsen @ maregmo, hopelijk krijg je snel duidelijkheid.., dit is ook niks zo en bedankt voor het duimen,heb nu wel last van af en toe bruinverlies,maar verder niks.. @Mandii1987, leuk dat je hier komt mee kletsen, je bent al helemaal bijgelezen, knap hoor Ik ga zo me bed maar in, zijn op ons nichtje van 3 aan het passen, die blijft hier slapen en is morgen om 6 uur wakker Leuk hoor kinderen,haha
Hoe moet dat alleen morgenochtend doen met temp.?, doe het normaal om 07.45- 08.00 uur. maar ben morgen dus veel eerder uit bed
Maakt niet uit hoor, gewoon de tijd tempen als je opstaat ik zet nooit een wekker in het weekend, maar mijn temp verschilt niet (ligt volgens mij er gewoon aan of je lichaam enkele uren in rust is geweest voordat je tempt) ook mijn kleine komt wel eens s'nachts voor borstvoeding (ook dan zit er geen temp-verschil in)
Mijn NOD is vandaag. Ik ben vroeg wakker geworden met veel buikpijn, twas niet te houden . Meteen naar de wc gegaan, maar niet ongesteld. Heb besloten om een test (kruidvat 2 v 5) te doen, t'is mijn NOD dus vond dat het wel mocht, maar die was overduidelijk negatief. Dan wil ik nu ongesteld worden ook! :x Wie heeft er nog meer zijn NOD dit weekend?
@leentje: Jeetje das balen meid.... succes dan in de volgende ronde en dan hoop ik vanaf nu me tje mee dat de ongi eraankomt meis! *knuff* @babbel: Hihi, en moest je er vroeg uit....? Ik vind het ook zooo heerlijk om mijn nichtje over de vloer te hebben.... maar mijn vriend moet nog echt wennen aan het vroeg dr uit.... Veel plezier vandaag! @ALL: hier ben ik aan het twijfelen of ik morgen gewoon ovu test moet doen (deed ik altijd met cyclus van 27 dagen op dag 10&11&12 en dan was die dag 10/11 posi...) Maar nu ik afgelopen keer cyclus van 25 dagen had, twijfel ik of ik er vanavond rond 19.00uur ook al een moet doen??? wat denken jullie???
Vanavond doen Mandi Leentje balen van je negatieve test hopelijk later een positieve test omdat de innestelling later was, ik duim voor je
@Mandi: Zou vanavond alvast een test doen, beter een teveel gebruiken, dan dat je misschien te laat bent.
Goeiemorgen dames...mijn ongi is eindelijk doorgebroken...bah en krijgen vandaag hele familie op bezoek...dus huis schoonmaken, flink koken en dat met buikpijn, hoofdpijn en voel me echt sjaggie Ongi zijn is niet alleen vervelend, ook dat je droom voor een kindje weer in duigen valt...wat is het leven toch zwaar hahaha mijn schoonzusje komt zo helpen, hopelijk kan ze me ff opvrolijken Leentje, balen van je negatest, maar alles kan nog! Mandii...ik zou ook twee keer per dag testen op de dagen dat je je ei verwacht. Maregmo...al duidelijkheid Aprill...ongi helemaal voorbij nu? @twijfel...thnx heb mezelf nu ff geabbonneerd
@ Israe: Balen zeg! Een paar weken hoop je dat je zwanger bent en opeens is die hoop voorbij. Hopelijk heb je wel een gezellige dag met je familie. Ik ben ook net ongesteld geworden. Normaal is het altijd meteen als ik uit bed kom en naar de wc ga, maar nu wilde mijn lichaam me een paar uur voor de gek houden . Op naar de volgende ronde (again!). Maar niet voordat ik me vanavond eens goed ga bezatten .
Balen zeg dat je ongi er is! Ik heb dan ook vaak het eerste uurtje ff een baal uurtje mag besrt, indd je wens voor een kindje schuift weer een maand op *knuff* Ik test maar één keer per dag want ik heb die duren van clearblue... eerst had ik goedkopere maar daar werd me streepje nooit donkerder op En gezien ik nu al 2 ronders mijn ei op dag 11 zoiezo had.... weet ik wanneer ik moet beginnen... alleen stom dat me cyclus nu dus korter was, want wilde eink deze ronde niet meer ovutrestjes doen omdat ik wist wanneer die was Oh en ik heb normaal altijd mega rug/buik pijn de eerste 3 dagen (daarom ben ik op mijn 13e ook al aan de pil gegaan.... zo erg! En uhmz.... die aleve menstruatiepil helpt super! Echt ideaal! Alleen heel vreemd afgelopen ronder nergens last van gehad, en ook weinoig bloed vergeleken met andere keren??? erg vreemd dus.... en dan ook nog 2 dagen eerder dan nromaal vreemde ronde dus geweest hihi....
@ April bedankt voor de uitleg, hij was wel gezakt, dus ik denk dat deze ronde niet gelukt is @ leentje78, hè balen van je als je ongikomt , ik ga ook nog voor je duimen. geen bloed,geeft moed hè! @ Mandii1987, ja ze was om 2.00 uur wakker en ging gelukkig wel weer slapen en toen om 06.30uur wakker, lekker met haar gekeufeld, was gezellig, nu is ze weer naar huis Ik zou vandaag ook de ovutest gaan doen,beter te vroeg dan te laat. @ Israe, sterkte met je ongi, gelukkig kan je nog lachen
Balen zeg! Jeetje die ongi heeft ineens wel de boventoon DAT MOET NIET!!!! nou meiden, toch succes in de volgende ronde.... ennuh...leentje succes vanavond