Ja, ik begrijp dat die dingen je hoop geven.. Ik weet gewoon uit ervaring dat die dingen niet perse een zwangerschap hoeven betekenen.. Als je je teveel op focust valt het alleen maar tegen. Ik hoop voor je dat je vrijdag wel + test heb! Ik ga weer ff verder werken!
Je kaartje ziet er goed uit Bij! Ik duim voor je! Ja, als je ei dag 18 was, is het nog wat vroeg, op naar 5 september! Wat vind je van mijn kaartje? Denk dat mijn ei geweest is gisteren! Hebben eergisteren 's avonds laat nog geklust, dus juiste moment
Goedemorgen allemaal (gaaaaap) heerlijk uitgeslapen en daarna snel naar de wc voordat ik me kon bedenken . Ik heb dus niet getest (goed he), maar nog niet in de verste verte rood/bruin te zien. Las vanmorgen dat bij gebruik van een cd het in 12 procent "fout" gaat. (Onze eerste is door de pil heen geboren, dus bij ons kan alles ) BB: jammer van je test, maar is idd nog wel wat vroeg. Als je vrijdag test, doen we het samen. CM1978: hopen dat het nu raak is dan. Sterkte met wachten de komende dagen.
Oke dat spreken we af vrijdag testen wij saampjes al zou het voor mij dan nog te vroeg kunnen zijn.... 5 sept is pas zondag... hihi
@ Twijfel: Heb je echt alleen condoons gebruikt, of ook wel eens n x onveilig? Want lijkt me toch wel weinig kans als je cd gebruikt heb..?! Tenzij er 1 gesprongen is, maar dat meot je wel merken toch!? Ik hoop het wel gigantisch voor je @ BB: Ja je hebt heeel erg vroeg getest, dus het kan nog alle kanten op bij je..
Zucht meiden,,,, heb net een heel fijn en leuk gesprek gehad met een eventuele nieuwe werkgever.... het klinkt allemaal zo leuk, en ben best enthousiast alleeen: + dichterbij huis-->LEES 5MIN LOPEN -(al gaan we over jaar of 4 wel verhuizen naar ouderlijk huis, en is het andere dichter bij huis... om het ff makkelijk te maken) + meer salaris (volgens hun word ik te laag betaald) - minder uren (5 minder) + mijn eigen ideeen kunnen uiten, en ik de boel grotendeels draaien! (droom!) + veel enthousiasme erin kunnen stoppen - 2 x in de maand ergens anders invallen om aan uren te komen die i k wil hebben - in de gewone schoolweken maar 10 uur werken... in de vakanttie weken 30uur per weerk werken verdeeld over 3 dagen. + als ze groeien en daar willen ze met mij egr aan gaan werken, en er komt 1 kind bij dan heb ik wel de uren die ik wil.... Zucht meiden help me, wat zouden jullie doen? Het lijkt me daar allemaal beter geregeld.. maar jah dat lijkt misscchien zo hahaha... Hoe zouden ze het vinden dat ik zwanger ben??? zouden ze me dan niet na het jaar contract ontslaan?? En al dat soort vragen.... zucht.... zo lastig!!! __________________
BB: Moeilijke keus. Ik kan je ook niet echt advies geven, ik ben nl gestopt met werken toen de oudste kwam. Succes en ik hoop dat je de juiste keus maakt. Het klinkt allemaal wel erg aantrekkelijk iig.
@ALL:hier soms n flinke steek in me borsten, soms jeuken ze,, ze zijn heerlijk zacht hahaha.... en voller (volgens vriendlief) af en toe n rommeltje in me buik hier en daar... en erg veel opboeren vandaag... dat heb ik eink nooit....! ik voel me erg goed.... maarjah nog 4/5 dagen voor me NOD... dus wie weet Blaasont. gevoel was alleen gister vandaag eink niet meer... vandaag wel weer dat drukkend gevoel in me vagina8) *sorry* hihi..... twijfel: wat een luxe als je dat kunt wij kunnen dat echt niet hoor.... dan zouden we ruim 800euro moeten missen en dan komen we helaas niet rond.... ik werk maar 20uur dus opzich nog erg luxe en ik zou ook niet volledig thuis willen zitten al denk ik soms wel ns als ik dat van iemand hoor.... HMMM DAS HEERLIJK! maar nee, zou niks voor mij zijn hihi.... Hoe gaat het nu met je? Nog geen ongi te vinden hoop ik?? Mamatien: Weer beetje van de schrik en boosheid bekomen? Hopelijk word dit jullie ronde, en laat je lichaam je niet nog eens zo in de maling.... CM1978: Vanavond weer even klussen??? hihi..... succes! Hopelijk is dat je ei geweest en heb je over +/- 14 dagen een knal test
@ bb: Het Lukt je nu echt niet meer om alles los te laten he, niet raar hoor, zo vlak voor NOD. Mijn lichaam heeft me niet in de maling genomen, maar mn gevoel. Dit vind ik eigelijk veel erger want kon altijd goed op mn gevoel aan. Maar helaas.. Verder zijn de emoties weer onder controle.. Ik ben weer klaar voor mn ei Ik ga lekker bankhangen vanavond!! doegxx
Oke, ja dat wist ik eink ook jah. je gevoel.... vind het zoo rot voor je succes met wachten op je ei En lekker bankhang avondje nog!! Liefs,, PS: Met vlagen lukt het me wel, met vlagen lukt het me niet.....
het gevoel is weer weg... en ik heb me laten vertellen dat het nog niet kan, omdat dan eerst me temp moet zakken.... ben al de hele dag misselijk..... en heb net ineens weer ff blaasont. gevoel.... en me boops zijn gevoelig soinds vandaag... maar toch denk ik dat t niet raak is:x
hahaha ohh bb ik moet zo om jou lachen. Jij en je kwaaltjes.... Enne..dat eerst je temp moet zakken voor je ongi komt is niet waar.. Is vaak wel zo, maar ken ook aantal mensen die ongi worden en dat daarna de temp pas daalt...