Nou dames, mijn onzekerheid is vanochtend weggenomen. Ik ben ONGI geworden!!! Ik ben er eigenlijk heel blij mee, omdat we dan weer op kunnen naar de volgende ronde.
Israe en Leentje balen van die stomme ongi weer Hopelijk is deze nieuwe rond jullie geluksronde ik duim voor jullie meiden
Leentje en Maregmo dus ook in de volgende ronde beland...inderdaad wel duidelijkheid en weer nieuwe kansen! Nu is het nog spannend voor Babbel! Zie dat je temp al wel wat lager geworden is...maar 5 dagen voor NOD kan íe weer stijgen ofcourse! Fijn weekend gehad allemaal?
Hoi dames,,, Uhmz... ik moet vanaf morgen weer werken, en heel veel ook nog eens Dus ik wil even zeggen dat ik er stuk minder zal zijn (zeker overdag) ik probeer de avonden wel even te kletsen, overdag kan ik wel mee spieken maar helaas niks typen Maar mijn ovutest was net nega, dus mijn ei moet nog komen.... Hopelijk morgen aaf een positest, meestal namelijk dag 10-12...... liefss,,
Nou dames, terug uit portugal en opnieuw getest met CB digital en hardstikke negatief, vals alarm dus, die portugese test is waarschijnlijk heel gevoelig en heeft oud hcg opgepikt of is gewoon slecht. (alternatief was predictor, maar daar lees ik zoveel rare dingen over....) Dus het is een beetje een ja nee spelletje aan het worden de laatste maanden.... ik word er een beetje moe(deloos) van. Ik ben ook nog nog niet ongi snap er niets meer van.... de gyn zag 4 weken geleden bij de echo dat er heel snel een eisprong aan zat te komen....dan zou ik toch een keer moeten gaan bloeden als-ie niet bevrucht is..... heb geen idee meer waar mijn lichaam momenteel mee bezig is... ontzwangeren ..... eisprong...ongi....... innesteling..... . Heb nu besloten om het even los te laten en concentreer me nu maar even op gezond eten, afvallen en trainen. 4 september hebben we ons bruilofsfeest, waar ik dan ipv zwanger gewoon op een andere manier goed voor de dag ga komen!!! Heb nu ven geen puf om bij te lezen, maar zag wel dat het gezellig wordt hier, welkom nieuwe meiden....
Jeetje wat een verhaal, en jeetje wat balen! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt meid...
April weet je dat zeker, ik heb namelijk afgelopen woensdag negatief getest met CB met indicator. Vrijdag positief met de portugese test van onbekend merk en vandaag negatief met de gewone CB digitaal..... zou misschien een verklaring kunnen zijn voor het welles nietes testen bij mij..... toch nog een procentje kans zijn op wel zwanger? wat vinden julie van de volgende hypothese? Of wil ik gewoon te graag? 1 juli ovu test positief 3 juli bevrucht ei (indien eisprong 36 uur na positieve test) 14 juli test negatief met CB met indicator 20 hcg(misschien nog geen innesteling dus geen HCG) 15 juli innesteling (indien 12 dagen na bevruchting) 16 juli positieve test met portugese test.(sensitiviteit onbekend) test-streepje was heel lichtroze binnen 10 min 17 juli NOD, indien LF = 14 18 juli negatief met CB digitaal zonder indicator hcg 40 Zou ik, als ik morgen niet ongesteld word nog een CB test met indicator wagen? Vorige keer was de bevruchting 4 dagen later dan de positieve ovutest.....misschien gewoon te vroeg getest? oh, ik wil me eigenlijk niet gek laten maken door die testen, maar probeer toch steeds een verklaring te zoeken waarom ik me voel alsof ik zwanger ben of alsof ik ongi wordt en ik beide niet ben..... dan weet ik tenminste waar mijn lichaam mee bezig is.... Wat klinkt dit verhaal wanhopig zeg... maar ik post het toch
Siri ja, die gewone digitale heeft veel meer HCG nodig dan de indicator... ook de innestelling kan later zijn geweest.. waardoor de HCG aanmaak later begint Ik zou idd die met indicator halen (die heeft evenveel HCG nodig als een kruidvat 2 voor 5 euro) Bah wat een onduidelijkheid ik duim voor een duidelijk en positief resultaat
heb nog eens op internet nagezocht, maar de digitale met de blauwe dop (die ik heb gebruikt) heeft evenveel hcg nodig als die met indicator... de andere digitale zonder blauwe dop heeft inderdaad meer hcg nodig ik doe vandaag een test met een ander merk, die ik al eerder heb gebruikt en terecht zwanger aangaf terwijl de CB nog niet zwanger zei.....It ain't over til it's over vond dit op internet, misschien handig voor andere welles nietes testers
Oh Siri wat vervelend zeg die testen posi en dan weer nega en nog geen ongi! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! April...jij gaat alweer richting ei Ik moet die tarwekiemcapsules nog ff kopen trouwens mijn ongi zit er morgen hopelijk weer op pfff wat is het weer heet vandaag! Gelukkig zitten de meeste van ons nog niet in de periode rond ei
@ Siri, hè wat vervelend voor je die onzekerheid, succes met afwachten... en met de voorbereidingen voor je bruiloftsfeest( ben je wel een beetje afgeleid, is misschien wel prettig) @ all hier vanochtend wakker geworden met ongi( auw!) , had er wel een beetje op gerekend,maar toch jammer.. Toch getemp. en die was nog 36.8 , vond ik toch wel erg hoog,of ligt dat aan mij? @ Aprill, succes met klussen
Siri: ik kan me voorstellen dat je er helemaal wanhopig van wordt! Dat is echt niet leuk als je lichaam je zo voor de gek houdt. Ongi is niet leuk, maar dit al helemaal niet! Bah. Succes meid. Hopelijk heb je genoeg afleiding met het plannen van je bruiloft en wie weet wat er in je huwelijksnacht voor zegen komt...
@ Babbel: Hè wat jammer, ook ongesteld geworden. Ook al reken je er op, het is altijd balen! @ Siri: Wat vervelend, toch een negatieve test. Lijkt me extra verdrietig, omdat je toch hoop had na je positieve test. Ik ben nu aan het aftellen naar mijn vakantie (nog 5 weken!! ), ben helemaal op! Werd ik vandaag nog onder gespuugd op mijn werk (werk op kdv), dan heb ik helemaal behoefte aan vakantie . Wanneer hebben jullie vakantie?
WaT balen voor de meiden die ongi geworden zijn zeg! Hier word de ovutest al wat donkerder maar had gedacht dat hij vandaag al posi zou aangeven maar helaas nog niet....
Leentje: wat fijn dat alles uiteindelijk goed bleek te zijn. Geeft ook weer wat rust. Fijn dat je ha zo snel reageert. Jij ook al zo aan het twijfelen; lijkt wel alsof iedereen er hier last van heeft. Niet ongi, maar toch een nega test; hoe kan dat? Zou het aan het weer liggen? O, zie net dat het later toch kwam; balen zeg. Succes komende maand. Mandii: jij klinkt nog heel positief voor iemand die toch al best lang bezig is. Heb je al getest? Maregmo: ik begrijp je frustratie en ben het met je eens; als je niet zwanger bent, dan moet die ongi ook maar zsm komen. :x Dan kun je daarna tenminste weer vooruit kijken. Succes ook voor jou deze maand. Israe: wat een leuke beeldspraak mbt geduld moest m wel even laten zinken, maar sluit me er helemaal bij aan. Wat een rot-timing om ongi te worden. Alsof het al niet vervelend genoeg is, komt het ook nog op een dag dat je er eigenlijk helemaal niets mee kan. Was het toch nog een beetje gezellig met je familie? Babbel: ik heb ook opgepast afgelopen weekend. Het zoontje van mijn vriendin was hier een dagje; heeerlijk. (tja, wel weer een jongen maar toch leuk) Wij zijn zelf aan het oefenen op het moment omdat ik anders uitgerekend zou zijn in een nogal drukke periode in ons gezin (lees: 2 jarige kids en opa en oma jarig) en dan nog een erbij is een beetje teveel van het goede; ik ken mezelf. Dus we wachten even tot die periode voorbij is en daarna hoop ik snel mn ei te vangen Is ook wel goed, want mn lichaam is aardig aan het afkicken van de hormonen; pff heb er echt last van gehad afgelopen week. Vooral menstr. achtige pijn terwijl er niets aan de hand is, hoofdpijn, misselijk en moe. (Tja, ik lijk wel zwanger maar dat is het toch echt niet.) Nou ja, gaat ook wel weer over. Nu ga ik snel eten voordat de mannen hier Te lang moeten wachten!