Heej Heej,, Ja opzich lang bezig, a.s. vrijdag is het een halfjaar Geloof dat je pas met de 11 maanden bij de huisarts mag aankloppen toch??? Dus ja wat heb ik er verder/eerder zelf nog aan te doen? Me cyclus is aardig gelijk.... alleen afgelopen maand ineens maar 25 dagen ipv 27.... je vroeg of ik getest heb, je bedoeld ovutest? Ja die heb ik al 3 dagen gedaan, maar helaas.... nog geen posi test (ik gebruiik die dure, digitale van clearblue.... dus geen getuur) Hoop wel dat hij er morgen is, want elke keer tot nu dag 10/11 of 11/12 posi gehad.... morgen is het alweer dag 12..... Wel raar dat me lichaam nu pas zo raar gaat doen, ook met ongi was het de afgelopen keer zo vreemd.... minder als anders, en normaal mega veel rugpijn enzo en moet ik echt pillen voor slikken zo erg en nu niks! Had ook wel beetje goede hoop met aantal andere die dit ook hadden voor mij, me borsten waren zo ghevoelig, aantal keren kramp in been gehad, en uhmz.... mezelf in de weg zitten hihi.... maar dat is meteen toen de ongi kwam over dus jah.... weer BALEN! Maar daar doet niemand wat aan he.... alleen moeder natuur
@ Mandii: Ik gebruik ovulatietesten van Mat Care. Die zijn minder duur, en bij mij is tie overduidelijk positief, dus ook geen getuur . Je eisprong zal wel komen hoor, je zit nog maar op dag 11, nu heb je misschien een ietsie pietsie langere cyclus. Voel je je eisprong, of niet? Ik voel hem goed, ik ben die dag misselijk, moe, pijn in mijn buik en het gevoel of ik koorts heb. Ook niet altijd even fijn, maar achteraf ben ik blij dat ik het gevoeld heb. Ik doe wel ovulatietesten, gewoon voor de zekerheid (hoezo onzeker?). Moeilijk hè, om geduldig te zijn, denk dat we dat allemaal wel herkennen!
Ik voel (volgens mij helemaal niks) zal er ns op gaan letten deze ronder hihi..... aprill zei indd ook al dat hij dan mogren wel posi zal zijnn... dus das dag 12 en dag 14 denk me ei??? nou vriendlief zal blij zijn dat hij mag klussen weer hahaha, we hebben het 9,10,11 niet meer gedaan omdat ik wilde dat hij zou sparen hahaha... daarvoor dag 6.7.8 allemaal En nu gaan we ook gewoon lekker doen al we zin hebben *ben dus bang elke dag, whahahha*
Hihi, met die hitte niet, maar nu hebben we airco Soms heb ik dan wel zinj......hihi van mij vriend mag het wel 2x per dag hoor
@twijfel...was gezellig met de family, was zondag alleen helemaal gebroken. @Mandii...hoop dat je snel je ei vindt, geeft altijd een goed gevoel. Dan weet je in ieder geval of je een goede kans maakt. Tja wij zijn ook een half jaar bezig nu...hopelijk is het binnen de 11 maanden raak en hoeven we niet de mmm in. We zullen zien... Oh ja, ik las ergens dat het gebruik van veel light producten je eisprong kan remmen (beinvloed op hormoonhuishouding blijkbaar). Zie dat Mandii aan t lijnen is...hou dat dus in de gaten! @Eeva...heb gister de tarwekiemcapsules gekocht...jeetje drie per dag is wel veel! Neem ze gewoon in één keer in dan.
Waarvoor zijn de tarwekiemcapsules? Wat een hitte vandaag! Ben er niet lekker van. Op het werk is het zo' n 30 graden binnen, het is niet uit te houden. @Mandii: hoe is je ovutest vandaag?
Zo dames.. hier de ongi weer bijna over en dan is het tijd om flink te klussen!!! Deze maand wordt er flink tegen aan , mijn cyclus is onregelmatig. Volgens mij zijn de meeste van ons nu ongi geworden of zijn aan het testen. Heel veel succes voor de meiden die nog in de spanning zitten van het testen. Ik duim voor jullie op een posi test De andere meiden heel veel succes de volgende ronde, zet hem op met dit warme weer.....pffffff....
Hoi Mandii, Ik was toevallig aan het rondneuzen op de site en las ik jouw verhaal. Wist je dat je beter om de dag kon klussen En wil ik even kwijt dat geduld idd een schone zaak is ik was ook met ronde 7 bezig en nu raak en nu tot 3 maanden afwachten dit is nog erger dan wachten op je eisprong Bij 3 maandne ga ik los met kopen hihi. G, Chicken
Heej Heej, Ja ik ben aan het sonjabakkeren MAaar moet eerlijk zeggen dat ik geen light gebruik... hihi..... komt goed dus hihi Toch bedankt!! Verder ben ik NET thuis, zit met borfd eten op de bank achter de laptop... 8) ga zo ff plassen en een ovutestje doen.... daarna douchen.. en dan zal ik ff nog snel laten weten want vriendlief meld me net dat we vanaaf visite krijgen FIJN(!) hihi....
Hihi, ja dat weet ik, maar dat heeft alle andere ronders ook niet gehlopen.... Dus ik wil deze ronder eens even niet om de dag doen, en niet daarop letten..... Wie weet EN uhmz... jah ik hoop dat ronde 7 mij ook geluk brengt Wat fijn dat het raak is voor jullie Succes met de eerste 3 maanden
nou dames, heb jullie hulp nodig, snap dr niks meer van! Uhmz.... gister bijna posi test (maar clearblue ovutest was negatief oftewel geen lachten poppetje dus het was nog niet zoo ver) nu zelfde tijd getest weer en nog steeds nega! ()!!!!!!!! En als ik de strip eruit haal zie ik tot mijn verbazing dat het streepje bijna weg is! wat zou dit nou kunnen zijn??? Hij kan toch nooit al geweest zijn nu???? En gister was die echt bijna posi hoor!!!!!!!!
Wat raar! Geen idee wat het kan zijn, maar heb je geen ovulatietesten van een ander merk liggen? Kan je die nog eens proberen. En je bent toch 24 uur na je eisprong vruchtbaar? Zou iig proberen te klussen, dat kan nooit kwaad.
Goedenavond meiden! Voor het laatst heb ik gepost in het 'vaderdag' topic. Ben niet zoveel op ZP geweest, om het zwanger-worden beetje te laten rusten. Nu ik op het wachtbankje zit, vind ik het toch wel weer prettig om met jullie mee te praten! Hoe is het met iedereen? Hebben we ook nog een lijstje of dat niet meer met data?
Dit zijn de dure van clearblue met lacghend gezichtje als jke ei er is.... en O als je er er niet is..... dus kan die niet missen en de vorige 2 rondes werkte die super!!!! Wat er nu aan de hand is weet ik niet, me cyclus was altijd perfect 27 afgelopen ronder 25 maar,,,,, altijd dag 10-14 ergens mijn ei.... En nu dus dit gekloot bah baal wel!!!! EN tjah we hebben dag 5,6,7,8 en dag 11(gister) geklust.... een keer dus niet om de dag omdat ik dacht te weten wanneer me ei er is.... en keer niet wilde kijken naar om de dag enzo.... heeft afgelopen 6 rondes ook niet geholpen
Hmmmm, zie nu dit: Eerste dag van je laatste menstruatie:9 juli 2010 Een beetje vruchtbaar:19 juli 2010 Vruchtbaar:20 juli 2010 Erg vruchtbaar:21 juli 2010 Eisprong:22 juli 2010 Innesteldag:27 juli 2010 Vanaf hier kun je testen:5 augustus 2010 Vermoedelijke bevallingsdatum:14 april 2011 dus dan zou die toch echt morgen posi moeten zijn toch?? *dit is bij 27 dagen...... dus zou moetne kunnen nog toch?*
Ja, maar elke keer had ik 2 dagen voor die datum posi ovutest, en spong me ei 1.5/2 dagen later op de dag dat de calculator me ei aangaf vandaar dat ik nu al wel posi test verwacht had.... maar helaas dus.... me ei zal iets later zijn dit keer dus ga slapen, ben MOE! morgen pas om 13.00uur werken smorgens vrij, en sporten!