Zwanger worden in de hete zomer

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

OOk ik heb ronde 3t/m 5 getempt en ovutesten gedaan om me ei te vinden, was bang dat ik geen ei had:O
    En uhm.... de laatste 2 rondes geen temp meer gedaan omdat ik vond dat ik er dan erg veel mee bezig was:D

Ovutesten blijf ik doen, gelukkig maar want zo weet ik dus dat ik mijn ei nu misschoien later heb... of ik heb m gemist...;):p

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Mandii: Ja dat was dus ook kmijn reden van starten :)
    Zoals je in mijn tempkaarrtje ziet, heb ik het deze maand ook heel vaak niet gedaan, zodat ik er niet zoveel mee bezig was! Nu na mn ei wel... dan komt ineens die drang weer.. Erg he, hoe makkelijk het de weken voor mn ei gaat en hoeveel ik er ineens bezig ben na mn ei! Maarja, probeer zoveel mogelijk afleiding te hebben!

Hoe doen jullie dat?

3. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Het is zeker voor iedereen anders, maar nu ik dit heb gelezen baal ik eigenlijk een beetje. Ik ben er heel erg mee bezig ook al is dit pas de 3e ronde. Ik zou heel graag mijn ei willen voelen, dacht ook dat ik hem de vorige ronde had gevoeld....

Het klopt zeker dat het veel van je vergt. Ik zie echt overal zwangere vrouwen en werk ook nog eens op een kdv...

Het verlangen is zo groot ik hoop dat het snel raak is en dta mijn ei ook gewoon weer snel op gang is gekomen.:(

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Bij mij word het 7 dagen vooraf vaak lastigg.....

5. mamatien

@ Maregmo: meid, kijk is naar mijn cyclussen.. Jouwe zijn hartstikke kort vergeleken met de mijne! Jij hebt echt gewoon een ei hoor! Maar daar moet je toch echt voor ovutesten of tempen... want als je het niet voelt weet je anders echt niet wanneer het is. ik voel er ook echt niets van hoor! Je moet je niet bang laten maken door wat andere schrijven... dat je een doorbraakbloeding krijgt, krijg je pas na paar maanden, na 37 dagen heb je heus gewoon een ei!!!

6. mamatien

En ik denk, of je nou in ronde 1 of in ronde 10 zit, het verlangen is even groot. Vanaf het moment dat je het voorbehoedsmiddel niet langer gebruikt en besluit om poging te wagen, is verlangen er toch! Dus dat je pas in ronde 3 zit... Boeie.. Jij hebt net zoveel verlangen als ik heb of als iemand die al jaren bezig is!

7. mamatien

@ Mandii: Ok, dat scheelt toch weer een week vergeleken met mij ;)m Ik voel altijd van alles, haha, alle zwangerschapskwaaltjes heb ik allang gehad. Deze cyclus heb ik alles afgezworen. En tot nu toe ook nog niets gevoeld :)

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik had na mijn pilstop een gewone cyclus (tempte toen uuit nieuwsgierigheid naar mijn cyclus) de maand erna was ik zwanger met een eitje op dag 13 ;) na de bevalling gelijk weer tempen uit nieuwsgierigheid... of verslaving :D:D:D en zo ontdekt dat ik pas 6 maanden na de bevalling ongi werd zonder eisprong een paar maanden, daarna een half jaar korte LF's (tijd tussen ei en ongi) van 3 tot 6 dagen en de laatste 3 maanden is mijn LF 12-11- en vorige maand 10 dagen ;) maar.. ik geef nog steeds veel borstvoeding aan mijn dreumes van 15 maanden :p
    Dus ik ben blij met het tempen gewoon om het verloop van mijn cyclus te kennen (maar verder heb ik zoiets van, ik zie wel of er nog een klein wondertje bij komt.. mijn dreumes zolang voeden als mijn oudste vind ik het belangrijkste) :)

9. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Mag ik meekletsen????

10. mamatien

Welkom Cat!
    Gezellig dat je mee komt praten!
    Net gestopt met de pil zie ik... en ook lekker aan het ontpillen als ik je langere cyclus zie :(

11. mamatien

@ April: als je LF fase te kort is, kan het ei zich toch niet goed nestelen? En dat geldt toch ook als je te vroeg een ei hebt?
    Maar goed... dit komt bij jou zeer zeker door de BV!
    Hoe oud is je kind nu?

12. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja helaas lang aan het ontpillen (heb dit nog nooit gehad) ben 2 jaar geleden ook een keer getopt met de pil en toen kwam het gewoon na 28 dagen

13. mamatien

Das balen Cat! Maar het kan elke keer anders zijn.. Heb je al x testje er tegenaan gegooid?

14. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja heb zaterdag getest en dinsdag ga nu zaterdag weer testen en daarna geen idee

15. mamatien

Hmm die testen waren dus negatief begrijp ik hieruit :( Ja dan ben je echt aan het ontpillen...
    Toen ik net met de pil gestopt was, moest ik om een andere reden bij mn HA zijn, maar toen heb ik het wel aan haar gevraagd (want toen zat ik al op dag 34 ofzo). Mijn HA gaf toen aan dat dit vrij normaal is, maar als ik zekerheid wil hebben ik het beste elke week of om de week 1 test te doen en dan die van de kv 2 voor 5 euro, dat zijn de beste en goedkoopste gaf zij aan!

16. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja daarom wacht ik nog af als ik midden aug niet ongi ben ga ik pas langs de ha dan heeft mijn lichaam nog even de tijd

17. mamatien

Je hoeft echt nog niet naar de HA joh! Dat kan pas na jaar ofzo! Dit hoort er allemaal bij!

18. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ohhhh na een jaar ahaha oke ja ze zeggen in elk topic iets anders sommige vindne het al raar dat ik niet naar de ha ga terwijl het en ronde 0/1 is en ten tweede nog maar 8 dagen

19. Aprill

Aprill Niet meer actief

Weet ik... maar een LF van 10 dagen is lang genoeg voor zwangerschap ;) en ja dit komt door de borstvoeding (ik geef ook nog minimaal 7x aan mijn dreumie) mijn oudste is 8 en mijn jongste 15 maanden :) ik wil 2.5 jaar blijven voeden, net als bij mijn oudste (misschien vind iemand het vreemd hier, maar... niemand die het ziet hoor, want ik voed niet waar anderen bij zijn, haha..)
    Een vroeg ei maakt niet veel uit voor zwangerschap :) maar zoals je al zei, het gaat erom dat het eitje zich goed kan nestellen ;)

20. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @Mandii: Heb je je ei inmiddels gevonden?

Hier is het wachten op mijn ei, waarschijnlijk volgende week donderdag. Niet dat ik er letterlijk op aant wachten ben hoor...;)

Deel Deze Pagina