Als je opeens veel afscheiding hebt (helder, echt van dat vruchtbare spul zeg maar) is dit dan een aankondiging van de eisprong dus dat die bijv. een dag later is of betekent dit dat de eisprong aan de gang is?
Maar ik heb nu al 3 dagen achter elkaar geklust.....niet omdat het handig was maar gewoon omdat we zin hadden. Vanavond kijken we ook naar uit wat dat betreft maar we vragen ons af of dit verstandig is ivm zo vaak achter elkaar elke dag?
Jah is juist goed kijk maar bij "we vrijen al jaren verkeerd" Gewoon lekker klussen wanneer je zin hebt, ook als dat iedere dag is. Doen wij ook
Ik heb al een paar dagen een licht streepje bij de ovu test. Vandaag om 17:00 weer testen en ik denk dat het vandaag wel positief moet zijn, vandaar dat ik ff nadenk over wel of niet....
Oh ja nog ff een vraagje. Van die ongi achtige pijn bij de eisprong is dit meestal de dag van de eisprong of de dag ervoor. Ik heb dit eigenlijk altijd 1 dag rond de dag van de eisprong maar weet nooit of dit betekent dat de eisprong bezig is of dat ik ervoor zit.
Hallo, Ik heb ook ff een vraagje over cervix slijm.... (sorry dat ik jou topic gebruik maar deze vraag past hier zo goed bij ) ik heb het nu namelijk al voor de 3de dag achter elkaar echt goed rekbaar ook. Heeft iemand een idee hoe dat kan? en wanneer ik dan mijn eisprong zou moeten krijgen : Liefs zomaar