Nou, de kogel is door de kerk. Ik heb een afspraak gemaakt met de huisarts....einnnnnnnnnnnnnndelijk.... Maandag om 10.30..... Ik ga hem het hemd van het lijf vragen...hahahha...met mijn tempkaarten onder mijn arm. Maar, voor mijn gevoel pas ik nu ff wat beter in het forum van de vruchtbaarheidsbehandelingen.... Ik heb me altijd heel erg gesteund gevoeld hier, door jullie... Vandaar dat ik het even wilde laten weten.... Ik wens jullie allemaal heel veel succes, en mezelf uiteraard ook....
san goed van je dat je de huisarts gebeld hebt. ik kijk ook wel vaak bij het forum vruchtbaarheidsbehandelingen maar ren vaak snel weer terug naar hier , vind het wat vertrouwder hier. ik heb daar dat je de rillingen over je lijf krijgt. vind het daar maar ''eng'' zeg maar.
Hey San... zet hem op meid.. laat de HA maar eens met zn oren klapperen als doorgewinterde-zwanger-proberen-te-worden-jongedame Heel veel succes! Ik ga je volgen! Knuf Real
Hey Sandra, Goed van je dat je de stap hebt gezet, je hebt nu lang genoeg gewacht! Ik zie je wel weer bij "vruchtbaarheidsbehandelingen".... Succes maandag! Kus, An
Ik begrijp je wel Sonja,....maar ik heb het hier bij de 'zwanger-worden-kant' moeilijker..... Sommigen die heel snel zwanger zijn (ook al gun ik het ze van harrrrrte hoor), de prachtige eisprongen die ik op kaartjes zie, de mooie ovulatietesten....en uiteraard....de posi zwangerschapstesten die ik nu al bijna een jaar voorbij zie komen.... Ik kan er niet meer zo goed tegen....ik kom al niet eens meer bij het 'ik ben zwanger' topic.....ik gun het iedereen heel erg, anders zou ik echt een vreselijk persoon zijn....maar ik gun het mezelf ook zo...en het gebeurd maar niet... Darom voel ik me, denk ik, beter thuis aan de andere kant...
Nou Sandra, heel veel succes. Goed van je dat je toch die huisarts hebt gebeld, want het is toch een grote stap, he? Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, en dat jouw moedige stap wordt beloond met een hele mooie, van gezondheid blakende baby. Zorg je er wel voor dat je dokter nog wat kleren aanhoudt? Voor een baby moet je bij je man zijn, en niet bij je dokter, hoor. Heel veel liefs, Marla
Succes Sandra, ik kan me nog herinneren dat wij (volgens mij in de zomer) allebei heel erg benieuwd waren of de pendeluitlslagen voor ons zouden kloppen, maar dat was dus niet zo.. Jij bent niet zwanger en ik ook niet. Maar ik hou nogsteeds goede hoop dat het ons een keertje gaat lukken. Nogmaals heel veel succes en sterkte! Liefs Jorietje
Hoi Sandra, Ik heb je een beetje gevolgd omdat ik je ook weleens zie op het stiefouderforum. Wat jammer dat het dit keer niet vanzelf gaat, maar dapper van je dat je deze knoop hebt doorgehakt. En dan te bedenken, dat je de vorige keer zwanger was van een onafgemaakt vluggertje onder de douche... heb je dat recept eigenlijk al eens herhaald? Sandra, ik wens je heel veel succes en ik hoop dat het snel raak mag zijn!