Jonge wannabe mama's!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

#1 Isabel Olivia, 20 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2012
    ........................... Bekijk bijlage 246541

Nieuw topic voor iedereen die graag jong moeder wil worden en bezig is met zwanger raken :)

♥ NOD ♥
    - flavour2 (24 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD: 3 juni
    - Wonderwensje (21 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: Datum nog onbekend na stoppen pil

--------------------------------------------------------------------------

♥ ZWANGER ♥
    - Samantha89 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 november 2012 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - CVG (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 december 2012 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Dreaminggirl (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Isabel Olivia (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Samantha89: 21 mei - Tweede echo
    - CVG: 23 mei - Eerste afspraak verloskundige
    - Dreaminggirl: 30 mei - Afspraak huisarts

♥ BEVALLEN ♥

♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥
    - Maxellera (20 jaar)

2. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Nog een klets topic! Gezellig :). Heel leuk plaatje trouwens Isabel :D!

3. Isabel Olivia

Dankjewel :D Haha

Ik ga zo je bericht beantwoorden voordat ik wegga. Dit is namelijk mijn laatste dagje in Limburg dus we gaan zo nog even wat leuks doen.

Wat zijn jouw plannen verder?

4. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Vandaag wat dingen gepland :). Ik ga zometeen even naar de markt, is niet echt een voedselmarkt maar spullen. Is mijn laatste zondag in Belfast en ik wil graag nog een bepaald boek kopen wat ze daar verkopen. Is een heel mooi handgemaakt leren boek met een ijzeren gesp sluiting. Ziet er heel mooi en oud uit. Heb er al eentje gekocht als soort dagboek, maar wil er ook een halen om alle recepten van de familie in te schrijven en dan later door te geven, lijkt me heel mooi :D.

En verder daarna met een groep in een pub afgesproken om bij te kletsen :).

En daarna Skypen met mijn vriend zodra ik weer thuis ben :p. Dus dat was het zo'n beetje :).

5. Isabel Olivia

Oh, wat een super goed idee van dat boek :D Klinkt heel erg mooi! Als je het eenmaal hebt gekocht, zou je dan misschien een foto kunnen plaatsen? Ben erg benieuwd!

Gezellig! Heb je trouwens veel leuke mensen leren kennen waar je nog wel contact mee wil houden?

Skypen met je vriend is altijd leuk :D Maar straks zie je elkaar weer en dat is natuurlijk nóg leuker..

Geniet nog maar lekker van je laatste zondag daar.. lijkt me wel echt een dubbel gevoel.

6. Isabel Olivia

Volgens mij gaat het hier niet helemaal goed! Had vanochtend nog een mooie Clear Blue 'Zwanger' test en net een paar druppels bloed verloren :$

7. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Oei, nu maar hopen dat het verder niks te betekenen heeft. Anders geeft die test dat toch niet aan? :eek: Maar goed, even afwachten en hopen dat het niets is!

Ik zal een foto maken van het nieuwe en het boek wat ik al heb. Zijn echt mooie one of a kind boeken, ben heel blij dat ik ze heb gezien op die markt :).
    En ik zal inderdaad heel wat mensen missen hier, maar er waren ook veel buitenlandse studenten uit Belgie en Duitsland bijvoorbeeld, die zou ik thuis ook nog wel op kunnen zoeken :).

8. Isabel Olivia

Ik hoop het ook niet.. maar heb er eigenlijk een slecht gevoel bij :( geen idee waar het vandaan komt.

Ja, leuk! Plaats maar als je de foto's hebt :D Ben erg benieuwd! Ja, je kan op zich natuurlijk wel contact houden.. is tegenwoordig ook zo makkelijk via social media bijvoorbeeld.

Jij woonde trouwens nog thuis, he?

9. Isabel Olivia

Voel nu ook lichte krampjes.. ben echt bang dat het fout gaat aflopen :(

10. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zon boek max,, wil ook een foto zien ben benieuwd!!

@isbael oei jaa ik zou ook gaan stressen, is het veel? En al gestopt??
    Maar het kan erbij horen heah!
    Ik hoop echt niet dat je ongi word, ga je morgen nog testen??

11. Isabel Olivia

Het waren een paar druppeltjes, maar heb gewoon een fout gevoel :( ben zo bang dat het mis gaat.

Was vanochtend zo blij met de test waarop 'Zwanger' stond, duidelijker kon niet! Kan niks anders doen dan het aankijken maar vrees het ergste..

Hoe is het met jou verder? Voel je je al écht zwanger? :p

12. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja snap ik, even goed in de gate houden!!

Ja begint nu tw komen heb vanaf donderdag elke dag getest hahaha gwn omdat ik ze had liggen en omdat het zo goed voelt een posi test!!

Nnu ga ik woensdag weer een doen, hopelijk is het dan een knal test!!
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke gezichten er soms achter iedereen zit, hahah jullie??

13. Isabel Olivia

Geniet er maar lekker van hoor :D Heerlijk toch! En dan misschien ook nog een Clear Blue? Dat is zo leuk om te zien!

En de 30ste had je natuurlijk een afspraak met de huisarts, toch? Wil je dan daarna de VK bellen?

Haha ja, dat heb ik ook! Je vormt toch (onbewust) een bepaald beeld bij iemand..

14. Isabel Olivia

Ik had het er nog met Flavour over via privé bericht.. misschien is het leuk binnenkort facebook uit te wisselen ;)

15. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt, ja daarna ga ik vk bellen voor een afspraak!

Ehm ik heb geen facebook haha vind ik zo stom!! Kan je wel een foto sturen van mij haha?

16. Isabel Olivia

Spannend :D Echt heel erg leuk! Daar wordt het toch weer een beetje meer 'echt' door hé?

Kan zijn dat ik er in het vorige topic overheen gelezen heb, maar heb je het je familie al verteld of ga je het nog vertellen?

Ja, is goed! Leuk! Ben benieuwd :D

17. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja weet alleen niet hoe ik dat moet doen!!

Ehm ja mijn oudes en zusje, mijn schoonouder, mijn oma en een vriendin van mij weten het al!!,
    Op mijn wekr vertel ik het echt pas na 3 maanden!

18. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    En bij jou wie weet het bij jou?

19. Isabel Olivia

20. Isabel Olivia

Alleen mijn vriend.. maar denk dat het ook daarbij zal blijven :( net met afvegen meer bloed.. :(:(

Deel Deze Pagina