ohh spannend just me...ga ook nog voor je duimen @bb waar ben je meis...alles gaat toch wel goed??? hopelijk horen we snel iets van je. hier alles goed hoor...zit nu op de wachtbank hahah maar ik ben er bijna zeker van dat deze maand niks geworden is dan moet het wel echt een wonder zijn hahahha...
test is neg snap het nu helemaal niet meer gewoon maar afwachten en als er geen ongi komt nog maar eens testen ofzo. heel vreemd allemaal.
ja, behoorlijk k*** het wachten op de postbode is nu gelukkig voorbij ken verhalen dat het nu beide kanten op kan gaan, 2 weken na nod gewoon ongi of stiekem toch zwanger..... gewoon doorgaan is het enige wat ik kan doen..... hou rekening met ongi, dan is de teleurstelling niet zo groot. als de onzekerheid me te lang duurt maar ff naar de HA.
Hmh ik zou als het maandag nog niet is doorgebroken toch misschien de ha bellen voor een bloedtest? Tja ik had ook pas een positieve test na 14 dagen (maar goed na een negatieve test na 3 dagen na nod, ook niet meer getest). Ben benieuwd meid!
he wat jammer justme...wel erg vervelend van de onzekerheid nu..dat is echt het ergste dat je niet weet waar je aan toe bent...
ik ben nu op dag 31 terwijl mijn vorige cycli 27 en 28 dagen waren. dus 2 dagen na nod nu. als het wachten heel erg vervelend gaat worden ga ik de HA wel ff bellen, maar wacht eerst nog even af. over paar dagen nog een keer een test als er geen ongi is. we zullen zien! het blijft heel spannend moet ik zeggen. hoe staat het met de andere dames, zijn er al weer komende nod's???
nou bij mij duurt het nog 11 dagen tot nod en 12 dagen tot testen hahaha....dus nog veeeelll te lang.... zullen we weer ff een lijstje maken? voor de komende nod's dat is wel zo makkelijk
ik zet mezelf er wel op zodra ik iets weet tot die tijd ben ik een heel groot vraagteken kan er wel om lachen hoor, dat mijn lijf zo raar doet. klopt ook eigenlijk wel, zit in turbulente tijd en mijn lijf doet dus lekker turbulent mee ! is mijn mannetje wel extra lief, das weer een voordeel
Zo het lijstje ook maar even aangepast, toch voel ik me de laatste week erg raar. Ik werd ongi maar heb nog wel vreemde steekjes in mijn baarmoeder, ik heb ook geen kramp ofzo gehad. Ben ook onwijs moe en heb het koud, je zou bijna zeggen dat ik alsnog zwanger ben hihi
goedenmorgen op deze zondag.... hoe gaat eht met jullie? @justeme al wat zekerheid? @denise...kan je niet nog een testje doen dan? je weet maar nooit @ bb...ik zag dat je gister wel bij een ander topic had gereageerd?? heb je geen zin meer om met ons mee te schrijven? ik ben wel erg benieuwd hoe het met je gaat? @hier is alles nog rustig geen bijzonderheden wij gaan vanmiddag naar cirque stiletto van ellen ten damme...iemand van jullie er geweest?? we hebben vrij kaarten gekregen dus hoop dat het iets voor me dochtertje van bijna 6 is
Daanquinty - 28 oktober - ronde 3 DeniseG - 5 november - ronde 7 Justme - 14 november - ronde 4 Blike1987 - 15 november - ronde 3 heb mezelf weer in het lijstje gezet, vandaag ongi. op zich wel opgelucht hoor, dit wachten was ook helemaal niets! na 2x bloed weet je al wel dat het mis is, maar toch hou je hoop. mannetje heeft me lekker verwend met ontbijt op bed errug lief van hem! zo lekker onder de douche en heerlijk naar buiten! ziet er goed uit hier, ff checken hoe warm het is voor de kleren die ik aan ga doen. fijne zondag allemaal!
klopt hoor! je hoopt natuurlijk dat je zwanger bent, maar met bloed..... das gewoon niet goed! maar ben er wel van overtuigd dat er iets heeft gezeten, anders was ik niet laat geweest en geen bloed gehad. volgende ronde nieuwe kansen!
Hey justme, dat had ik idd vorige maand ook, was nooit zo laat geweest en had kv een twijfeltest, jammer genoeg toch ongi. Gister voor het eerst sinds ongi weer goed geklust ben echt heel benieuwd deze maand, we gaan voor veel roze dames hihi. Volgende week gaan we kijken voor een nieuwe auto, ik vertrouw onze huidige boor geen meter dus we hebben weer een leuk vooruitzicht