Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    #2501 Siri, 24 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
    Oh.... Ik baalde toen heel erg, had zo graag normaal willen bevallen. Maar nu wil ik wel graag een keizersnee omdat ik weet wat ik kan verwachten. Maar ik wil wel pijnstilling voor de naweeen. Hier kan je gelukkig kiezen.....

Mijn zoon is morgen jarig, vorig jaar had ik op deze datum een positieve zs test in handen en was ik dolglukkig en 8 jaar geledenlag ik doodziek te wachten op 'mijn bevalling' zoals ze het van mij moesten noemen. Ik wilde niet dat ze het over een operatie hadden! En morgen gaat mijn man naar het ziekenhuis. Hij mag gelukkig wel weer naar huis en zondagavond weer terugkomen. Maandag wordt hij geopereerd. In de loop van volgende week krijgen we uitslag en pognose. Spannend en doodeng. Hij heeft vandaag een levensverzekering afgesloten.....

2. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @babbel....balen meid jeetje...maar als ik het goed begrijp klussen jullie eigenlijk alleen rond de vruchtbare periode? miss de volgende ronde iets langer doorgaan voor de zekerheid?

@mamavan3....fijn dat alles goed is met je meiden:D we jammer dat 1 eigenwijsje niet wilt draaien...maar goed je kan je er wel op voorbereiden nu dat het hoogstwaarschijnlijk een keizersnee gaat worden.

@siri....spannend meid volgende week de operatie en uitslag..ik duim voor jullie....

@hier...ik moet 4 april weer voor een echo (neklplooimeting) kijk er alweer naar uit:D verder voel ik me nog steeds hetzelfde af en toe een goede dag ertussen dat is wel fijn....

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    DQ, nee gelukkig niet alleen klussen rond vruchtbare peroide,maar jammer genoeg de tijd erna weinig samen thuis geweest en als we denken:' nu moet het 'maken we er wel meer tijd voor vrij;) ..maar ja we dachten dat het niet meer hoefde:), het valt ook wel mee,5 dagen ervoor nog geklust,maar ga er vanuit dat dat te lang is
    ...les voor de volgende ronde!

Siri, oh wat heb jij vandaag en morgen een dubbel gevoel:(
    Fijn dat je bevalling al goed geregeld is en we gaan heel hard duimen dat je vlg echo een mooie gezonde beeb laat zien:)!
    Veel sterkte morgen en daarna met wachten op de uitslag van mannetje. dikke knuffel

4. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    @ Siri Best bizar om dan morgen zijn verjaardag te vieren met de spanning voor komende week. Hoop dat jullie er een fijne dag van maken.
    Wat betreft die levensverzekering, jeetje heftig zeg. Wel heel verstandig, kon dit nog zolang de volledige diagnose niet gesteld is? Hoop zo dat het goed operabel of goedaardig is voor jullie.
    Super dat je in je favo ZKH terecht kan!

Babbel, balen van je klusdagen dan...maar ja is ook lastig met eigenwijs ei.

DQ jij gaat je kleintje over twee weken alweer zien dus, super!

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Blike: wat leuk dat je bij jezelf kan echo-en! :) (ben helemaaaaal niet jaloers hoor ;))

DQ: gefeliciteerd met de goede echo; mooi hoor. :p

MV3: fijn dat je beebs zo goed groeien en dat je gyn tevreden is. Jammer dat 1 vd 2 nog in stuit ligt, maar gelukkig leven we hier en kunnen we keuzes maken voor veilige bevallingen.

Siri: balen dat je zo misselijk bent, sterkte ermee. Wat een dubbele gevoelens voor jullie allemaal:
    Fijn dat je terecht kunt in het zkh van je keuze en gefeliciteerd met je zoon. En natuurlijk ook succes met je man. Op deze manier ieder jaar weer een apparte dag.
    fijn dat jullie snel de uitslag en prognose (rot woord) krijgen. Slim om een levensverzekering aan te sluiten, maar ook erg confronterend lijkt me. :(

Babbel: jouw cyclus doet wel raar zeg deze keer. Balen van die neg. test. :(

mamtien: alles goed?

Nou meiden, ik heb ook weer wat hoor. Deze beeb krijgt de meeste medicijnen binnen ;) Bij de anderen nooit iets nodig gehad, nu heb ik dinsdag weer medicijnen opgehaald ivm schimmelinfectie "down under". Op zich stelt dat niet zo veel voor, maar ik reageer er super heftig op! Voel me knap beroerd, hoofdpijn, gespannen buik en bekkenbodem en ik ben in een dag tijd ineens helemaal opgeblazen :$ Dus ik de ha gebeld en ik moet morgen meteen komen om urine en bloeddruk te laten controleren...Wat nu weer??? Was net zo blij dat ik me weer helemaal top voelde :( Sorry voor de klaagzang, maar ik BAAL hier echt van.

6. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Das echt Balen Twijfel, zo rol je van het één in het ander.
    Neem lekker je rust zodat je lichaam alle energie kan gebruiken om te herstellen.
    Beterschap!!!

7. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @twijfel...wat naar meid dat je je zo voelt:( probeer idd ff voldoende rust te nemen ook al is dat natuurlijk erg moeilijk met 3 kids..

@zonn....ik zie dat jij bijna je 20 weken echo hebt:D spannend...en dan alweer op de helft, wat gaat het hard he!

@hier...gister in de namiddag werd ik weer enorm ziek:( pffff wat voelde ik me beroerd bah...lag om 19:00 al lekker in me bedje....nu gaat het weer beter...ik ben over het algemeen toch sávonds het meest beroerd....

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dames, ongi ...,dus had gelijk met me temp. , aan de ene kant wel fijn, hopelijk wordt dit een normale ronde met goede ovu-testen en een duidelijke temp. Maar ja ongi worden is eigenlijk helemaal niet fijn:(

9. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    he babbel wat verschrikkelijk balen:(:(

10. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Erg jammer babbel! Jullie gingen een half jaar zelf proberen, ben de nu de maanden aan het aftellen en wil je graag vervolgbegeleiding? Natuurlijk het liefst voor die tijd gewoon zwanger, maar kan me voorstellen dat als alles goed is en toch lukt het steeds niet dat je je beetje wanhopig begint te voelen. Ruim een jaar bezig zijn is eigenlijk nog helemaal niet zo lang, maar iedere maand is er gewoon 1 teveel als je iets heel graag wilt.
    Sterkte met je ongi...

Vervelend dq dat je iedere avond Zo beroerd ben, dan heb je echt het gevoel at je ff geen leven meer hebt of niet? Had zelf een paar weken echt de overleefmodus. Komt goed hoor je bent al een heel eind!

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    balen babbel! dikke knuf meid

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen dames,

Aaah weekend heerlijk :D
    Mannetje komt vanavond ook weer thuis, die heeft voor zijn werk de hele week in het buitenland gezeten.

@mv3, wat fijn dat je meiden het goed doen! Wel jammer dat je een keizersnee krijgt, maar aan de andere kant ook wel fijn dat je dat nu al weet, zodat je je erop kunt voorbereiden!

@siri, mooi buikje :D Fijn dat je nu al weet waar je gaat bevallen. Ik wil het liefst thuis bevallen als alles goed gaat :)

@Twijfel ah jakkie, balen meid!! :(

@daanquinty, beterschap!

@babbel, shit meis.... weer niet hé?... vind het zoo rot voor jullie! Dikke knuffel vanaf hier meid!

13. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Shit babbel, daar baal ik echt van! Sterkte met de volgende ronde en hopeijk een korte en krachtige!

Ben helenaal stuk. Gisteren hele dag en avond in zh gezeten voor onderzoek en vandaag vanaf 7.00, dus nu ga ik de binnenkant van mijn oogleden bekijken! Vanavond komt mijn moeder.

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Thanks Dames voor de knuffels:)

Siri, watfijn dat je moeder langskomt.
    sterkte komende tijd en probeer wel aan je rust te komen. knuf

Blike, gezellig! je mannetje weer thuis:) fijne avond saampjes

Zonn, ja ben wel aan het aftellen naar het 1/2 jaar , tuurlijk liever op ons eigen houtje zwanger worden. Maar als dan nog niet gelukt is dan maar met hulp;)

DQ, hoop dat je nu snel minder beroerd bent.

Twijfel, balen meid, hopelijk ben je er snel vanaf.

15. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Zware tijden Siri, fijn dat je moeder komt!

Blike, fijn dat je mannetje er weer is!

Ben cupcakes aan het versieren, mijn hobby:)

16. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hoi meiden....

wat is het rustig hier???

Zonn..lekker cupcakes mmm...

@blike...fijn dat je mannetje er weer is...

@babbel...ik duim voor je dat het snel raak is hoor...

@andere meiden...hoeist met jullie?

@hier....pfff ben vrijdagavond en gister echt ziek geweest heb alleen maar op bed gelegen...ik merk aan mezelf dat het nu wel snel beter moet gaan want vind dit echt naar aan het vinden:( vandaag gelukkig wel iets beter gegaan en ben lekker ff naar buiten geweest met het gezinnetje, want die hebben ook niet veel aan me...sorry voor het klagen hoor...maar heb even niks leukers te vertellen op dit moment.

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    balen DQ dat je je niet super voelt, hopelijk knap je snel weer op!

hier lekker naar buiten geweest, doet altijd goed he! nu alleen hok van nijn nog even schoonmaken en dan heerlijk boekje lezen of tv kijken, weet nog niet waar ik het meeste zin in heb.

18. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Geeft niks DQ, het is nu eenmaal ff zo! Hoop echt dat je je steeds wat beter gaat vinden en het wordt ook steeds mooier weer:)
    Komt goed hoor, ik ben die 'rot'periode alweer bijna vergeten.

Heb net een boxkleed bij Kruidvat van Bambino gekocht, heel leuk klein ruitje grijs-wit. Maar 12 euro! meteen meegenomen:D
    Tip voor jullie dus!
    Volgens mij maakt de kwaliteit niet zoveel uit met boxkleed en als hier een lelijke vlek op komt, dan is het niet zo erg...wel als je en kleed van 50 euro hebt;)

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  20. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    prachtig buikje hoor mamavan3:D:D ik vind hem nog bescheiden voor een tweeling hahaha...

Deel Deze Pagina