Zooo mamavan3: ineens is die echt groot, vergeleken met volgende foto!! Slim hoor, om zoveel mogelijk nu af te krijgen.. Hoeft dat staks nie tmeer Hoe is het met de rest?
Balen zeg; het leek zo goed. Kan me voorstellen dat je er na een tijd helemaal wanhopig van wordt. vooral omdat je niet weet wat het probleem is. Ook van mij nog even een *knuffel* Blike: gezellig weekend gehad? Siri: wat fijn dat je moeder er is/ is geweest, hoef je het even niet allemaal alleen te doen. Hoe is het nu met je man? Zonn: en, waren de cakes lekker? Wb het boxkleed ben ik het helemaal met je eens hoor; liever een goedkopere zodat het niet zo'n ramp is wanneer het onder de spuug en andere vrolijke "versiering" komt te zitten. DQ: op een gegeven moment ben je het zo vreselijk beu he om steeds maar ziek te zijn. Geen sorry hoor en gooi het er maar uit, daar heb je meer aan dan aan opkroppen. Zwanger zijn is een zegen, maar soms ook "lastig". Mv3: wauw, mooie buik zeg. wel vervelend dat je zoveel last van vocht hebt. Op tijd met je benen omhoog dan maar, in de hoop dat het helpt. mamatien: hoe is het nu met jou? Met ons (Wuppie en mij) gaat het gelukkig weer erg goed! Vorige week zei de ha dat het vocht en alle andere rottige dingen niet van de medicijnen kon komen en heeft ze allerlei andere dingen gecontroleerd, maar daar kwam niets uit. Vlg haar was het dan toch al van de zw schap. Maar... donderdag av laatste medicijn en halverwege zaterdag was alles, incl vocht weg! Dus ik had een onbekende bijwerking. Morgen ga ik het meteen even doorgeven. Afgelopen vrijdagavond voor de eerste keer een heel voorzichtig plopje gevoeld! Aangezien het eenmalig was, twijfelde ik nog even (tja af en toe moet ik toch mn naam eer aan blijven doen he ) maar zaterdag was het er weer een paar keer; dus Wuppie doet heel voorzichtig de eerste DANSpasjes (tot het evt tegendeel bewezen is blijf ik nog even eigenwijs zeggen: geen voetbal deze keer )
Wat super twijfel dat je Wuppie voelt! Haha danspasjes! Je bent ook alweer 17 weken, gaat snel! Oh ja twijfel en de cupcakes waren lekker, maar heb ze voor iemand gemaakt, dus niet veel zelf van gegeten haha thnx voor t vragen. Siri, sorry weet ff niet meer op je welke dag je man deze week de operatie heeft, hou je os op de hoogte? Denk aan je. Hoe is het met just me? En babbel, al bijna door je ongi fase heen? Nog twee nachtjes slapen en dan de 20 weken echo! En morgen naar de prenatal, vanaf vijf uur begint 15 en 20% korting tot zaterdag geloof ik! Fijne avond allemaal
@twijfel, wat ontzettend leuk dat je je baby gevoeld hebt! @zon, veel plezier bij je echo, wel foto laten zien he! hier alles ok, afwachten wat deze ronde gaat brengen. erg veel stress op het werk, niet leuk maar is niet anders. gewoon doorgaan en in het weekend wat ontspanning plannen! wel weer bloed gehad bij de ontlasting, maar wel uit de vagina. beetje raar maar volgens de ha niets om me zorgen over te maken. als het nog vaker gebeurd maar even langskomen. zei volgens haar niets over wel/niet zwanger zijn dus we wachten wel weer af.
Mijn man is gisteren geopereerd. Op zich goed gegaan. Maar niet alles is weg. Voor analyse naar lab. Nu wachten op wat voor tumor het is om te kijken of hij bestraald kan worden. In dat geval is de prognose goed. Nog even spannend dus. Man is nog 2 weken in het ziekenhuis. Ben misselijk en stuk door de emoties. Vandaar telegramstijl. Is alsof we in een trein zitten die nergens stopt! Dus update volgt.
Goedemorgen!! @ Zon: spannend morgen de echo!! Ik heb zaterdag mn 3d echo Over die prenetal kortingen heb ik wel eens gehoord dat ze die dag alle prijzen omhoog doen zodat het net lijkt alsof je veel korting krijgt.. Ik weet niet of het waar is... @ Twijfel: jeetje ook alweer 17 weken, wat vliegt die tijd! fijn dat je vocht weer weg is @ Siri: wat een spannende periode toch voor je Hoop echt dat alles goed komt bij je man! @ babbel: ongi alweer weg? @ Justme: over 4 dagen testen staat in je handtekening, klopt dat denk je ook, dat dan je NOD is? Ik duim voor je!! Hier ook zo druk op werk.. gister weer crisisklantje.. Heb totaal 14u gewerkt gister (van 8.00-22.00) zonder echte pauze. Vanochtend moest ik gewoon weer om 8u er zijn.. dus ben aardig verrot.. maarja, bijna weekend en ben maandag extra vrij
Siri, goed omschreven van die trein...was er maar ff een flinke stop om beetje bij te komen. Wanneer krijgen jullie de uitslag? Just me, vervelend die stress, zaterdag wordt het heerlijk weer, dus genoeg leuke dingen om te doen dan! Mamatien, zooo lange werkdag! Bah bah! Wel lekker lang weekend. Leuk morgen 3d echo, zo bijzonder om de contouren van jullie meisje te zien! Wat prenatal betreft, wowww dat zou wel freaky zijn! Gelukkig weet ik van de dingen die ik wil de prijs, dus als dat zo is dan ben ik zo weer weg
Dag Dames, Justme, oh wel raar dan dat bloedverlies,maar ja HA zal het wel weten. nog heel veel succes op het wachtbankje, duim voor je! Mamatien, zo dat zijn lange dagen dat je dat nu nog volhoudt lekker dat je dan wel maandag extra vrij bent. Siri, ja snap dat je nu echt op bent, jij zegt trein,maar ik vind het meer een achtbaan veel sterkte met afwachten, hoop zo dat de uitslag goed is. dikke knuffel. Zonn, veel plezier met shoppen oh en morgen spannend!! ben vrij dus kan de site goed in de gaten houden als je kom zeggen wat het is!!!! Twijfel, wat leuk! eerste danspasjes fijn dat het toch bijwerkingen waren en dat jullie het nu weer goed doen. Bedankt voor de knuffel, we proberen de moed er maar in te houden,maar is ene dag makkelijker dan andere dag. Mamavan3 , mooi buikje!!! slim om nu zo veel mogelijk te doen, kan me voorstellen dat het nu echt zwaar begint te worden. DQ, zeuren mag gewoon hè daar is het forum ook voor! Blike, en weer mooie echo gemaakt op het werk? hoe is het verder? Hier ongi zo goed als voorbij,nog wel beetje zere buik...ga wel nieuwe afspraak maken bij accu, ei-pijn was nu dus wel echt minder...heb hem zelfs gemist...dus heeft wel geholpen,alleen jammer van die lange cyclus
Thnx voor meeleven Babbel! Probleem is alleen dat ik morgen na de echo meteen door moet naar trainingsdag en kan het dus pas rond 18.00u erop zetten denk ik! Balen... Zo das snel resultaat van de acupunctuur! Ik heb gister zo'n licht schokjes behandeling gehad, om dingen 'op te laden' haha lekker vaag allemaal maar ik zweer er wel bij. Lange cyclus is inderdaad jammer, ff met de accu overleggen....hahaha die van mij is een letterlijke ACCU (laad me op)
Zonn,oh dat's jammer...nou ja dan maar na 18.00uur komen kijken Ja,daar twijfel ik nog over of dat de accup. mij ook meer energie heeft gegeven ,of dat het komt door het mooie weer Maakt ook niet uit,zit nu wel wat beter in me vel.
En dat is het belangrijkste! Accu kan soms blokkades opheffen waarvan je niet wist dat je ze had (energiestromen). Ik heb zoiets van 'zet die naalden maar' baat het niet dan schaadt het niet Mijn man vindt het maar zweverig haha ach ja, ieder z'n ding
Zo, nieuwe afspraak a.s maandag voor accup., groot verpakking ovu-test zw&kids + 7 cb digitaal ovu-test besteld, nieuwe temp.meter binnen...ik ben klaar voor deze nieuwe ronde Vind het nu wel lastig wanneer ik met de elke dag tempen en ovu-testen ga beginnen,omdat me ei nu ergens tussen dag 17 en dag 29 in varieert. Hoop dat me vruchtbare afscheiding een duidelijk seintje gaat geven.
hahaha ik had het niet eens gezien stom he! Las het net in het tweelingenforum Vind wel grappig want win echt nooooooit wat dus ben super blij Zien er echt lief uit! Siri: heel veel stertke de aankomende tijd! Hopelijk komt er vanuit het lab goed nieuws! Zonn: 20 weken echo bijna alweer..spannend!!! mamatien: leuk 3de echo wel foto's showen he Dq: hoe gaat het met jou??
@zonn....veel sucses en plezier vandaag bij de echo @mamavan3...ja gaaf he dat dekentje!! veel plezier ermee... @justme...spannende dagen weer nu....heb je een voorgevoel???? @hier....het lijkt wat af te gaan nemen met de kwaaltjes...i hope so...maar durf nog niet te hard te juichen....we zullen het zien...maandag mogen we weer naar de baby kijken Quinty gaat dan ook voor het eerst haar broertje of zusje zien..ben heel erg benieuwd wat ze er allemaal van vind hahah...
@siri, wat fijn dat je moeder er nu is of niet? als ik me ff rot voel vind ik het altijd heerlijk om mijn moeder om me heen te hebben! Fijn dat de operatie opzich goed gegaan is... wel klote dat ze alles niet meteen hebben kunnen weghalen. Hopenlijk valt het goed te bestralen! Zal voor jullie bidden meid! @daanquinty, kut dat je je zo rot voelt, is het ondertussen alweer iets beter? @zonn, wat leuk zeg, ben hier laatst ook bij de Kruitvat geweest, maar dat hebben ze hier helaas allemaal niet. Vandaag 20-weken echo zie ik!! Spannend!!! @mamavan3, echt een mooie buik zeg! Kan me goed voorstellen dat alles nu zwaar aan het worden is! Zal lekker zijn als alles straks een beetje af is! Kan je lekker gaan uitrusten! Wat gaaf dat je het wiegendekentje gewonnen hebt @twijfel, ooh wat gaaf dat je de baby gevoelt hebt!! Waaah kan niet wachten totdat ik mijn eerste plopjes voel! Lijkt me erg bijzonder! @justme, wordt voor jou weer spannend zie ik meid! @mamatien, oeh 14 uren werk! Trek je dat tegenwoordig nog wat? Wel lekker dat je dan maandag extra vrij bent! @babbel, fijn dat je ongi in ieder geval weer voorbij is. Hopenlijk is je volgende cyclus een stuk korter! of anders negen maanden Goed dat je zo positief bent meid!! Ben echt trots op mezelf, Heb gisteren even vanalles geregeld, kraamzorg, zwangerschapscursus en heb een afspraak gemaakt bij de kinderopvang waar we onze kleine straks naar toe willen hebben. Zoooo leuk daar! Het is op een boerderij! Zie hem/haar straks al helemaal tussen de koetjes, kipjes en schaapjes lopen Zat er echt tegenop te hikken om alles te gaan regelen en het steeds maar uit te stellen! En het was eigenlijk maar zo weinig werk
Blike, goed bezig,alles al goed geregeld! oh kinderdagopvang klinkt wel heel leuk Ja hopelijk is dit me laatste cyclus, we gaan er hard voor aan de klus Mamavan3 , altijd leuk om wat te winnen DQ, hoop zo dat je nu het ergste gehad heb met je kwaaltjes. Leuk, maandag echo met de aankomende grote zus , mooi vooruitzicht! Mamatien veel plezier met de 3d-echo! geniet er maar lekker van Zonn, oh vandaag weet je wat het wordt ,spannend, kom vanavond kijken, ben benieuwd
Nou dames ons kindje is helemaal gezond, voor wat ze kunnen ken ofcourse! Zo bijzonder om gewoon alles tot in detail te zien, schattig! En ze denkt een meisje!!! Wat een meidenboel hier dan zeg hihi Kon het niet met alle zekerheid zegge, over vier weken weer echo denk ik en hopelijk zien ze dan meer. Wat apart was, mijn man was na afloop heel stil, hij kreeg ineens een overwelming van het gevoel dat er een baby aankomt, verantwoordelijkheid en ook nog een meisje waar papa's natuurlijk extra bezorgd om zijn. Ik snap het wel, maar vond het niet zo leuk. Merk nu dat hij echt iemand is van niet voorbereiden of scenariodenken vooraf en dan overvalt de boodschap. Kunnen in mei rondleiding krijgen op de kraamafdeling etc., hij zei mwa hoeft toch niet? Nu denk, dat gaan we ZEKER wel doen, anders klap je straks dicht als ik daar lig te creperen. Dan moet er tenminste iemand helder zijn haha. Ben dus beetje teleurgesteld, dacht nu stelt hij wel voor nu alles goed is om iets leuks te gaan doen dit weekend ofzo om het te vieren, maar nee hoor zo'n in zichzelf gekeerde reactie. Ohoh geloof dat mijn hormonen ook beetje met mezelf aan de haal gaan. Is het erg dat ik het jammer vind dat hij nog niets uit zichzelf voor de baby heeft gekocht of een bosje bloemen voor mij omdat het soms best zwaar is? Of kijk ik teveel romantische films en gaat het in real life niet zo? Hahaha Vind een meisje erg leuk, had het gevoel vanaf het begin al, maar durf nog geen roze kleertjes etc. te kopen, ff volgende echo afwachten. Jeetje het blijft wel spannend zeg, maar in ieder geval compleet en gezond! Babbel, zool jij bent voorbereid.