@Siri...gaat inderdaad snel nu. Buik groeit ook als kool! Hoe is het met je moeder bij jullie? Fijn zeker. @Just me...tja ik vind het lastig. Zoals Siri zegt is je bm slijmvlies juist dik toch aan eind van cyclus zodat eitje goed kan innestelen. Krijg je vrijdag de uitslag of al eerder? @Babbel, succes met de prikjes...ben benieuwd wat ze van je lange cyclus zegt. DQ fijn om straks de kleine weer te zien, krijg je trouwens meteen de uitslag van de meting? Heb net het eerste roze pakje gekocht...zo lief!!! Zal proberen nog ff een foto te maken en te plaatsen deze week.
Zonn, leuk 1e roze pakje je denkt dus echt dat het een meisje is? Jaah altijd leuk foto! Zo weer lekgeprikt haha. Ze denkt dat we vorige keer te laat in me cylus behandeld hebben, waardoor me eitje van slag is geraakt. Ik was er nu eerder qua cyclus,dus dat zou moeten schelen en ze heeft wat minder op me eierstokken behandeld. Nu dus maar afwachten wanneer me ei gaat springen DQ, en hoe was de echo en meting? alles goed met de kleine uk? En hoe vond quinty het om haar kleine brusje te zien?
Oké Babbel dat zou we een verklaring kunnen zijn ja. Succes deze ronde! Hahaha denk echt een meisje ja, maar bij een meisje weten ze het nooit 100% zeker en twee keer zag ze een meisje zeg maar. 26 april hoop ik weer een echo te krijgen (gyn) en dan kan ze hopelijk even kijken of het inderdaad een meisje is. Anders geef ik dit pakje wel een keer kado aan iemand Had al die weken gewacht op uitsluitsel, dus MOEST gewoon ff iets roze kopen. Heb zaterdag ook twee super leuke knalroze speeltjes van LIEF! gekocht
hallo meiden, ohh wat was het heerlijk om weer even naar onze ukkie te mogen kijken...en Quinty vond het helemaal geweldig maar ook een beetje eng haha ook wel logisch het is voor haar ook een groot 'ding' zeg maar... alles zag er goed uit tot nu toe...nekplooi was 1,3 dus helemaal super verder maagje, blaas ed zagen er goed uit. morgenmiddag kan ik bellen voor de combinatietest uitslag dus mijn bloed, leeftijd en de echo, en daar wordt de kansberekening op gemaakt...alleen wij willen geen cijfers weten alleen of we risico hebben of niet. hier ff een foto van ons minimensje.
@DQ, fijn dat de nekplooi mooi klein is! en super foto's hoor! hier inderdaad ongi, best balen maar vol goede moed verder hoor! kan aan eind van de week bellen met ha, is vast allemaal prima.
Justme, goed hoor positief blijven DQ, mooie foto's en wat fijn dat alles goed gaat met de kleine! Ja snap dat Quinty het wel beetje eng vond, wel leuk dat ze mee kon. Zonn, haha ja snap dat je niet meer in kòn houden
@ DQ: Super mooie foto's zeg Je ziet echt al een neusje @ Zonn: bij mij konden ze wel zeggen dat het zeker een meisje was. kheb 3x echo gehad, 1x zagen ze t niet goed, maar dachten ze een meisje, de andere 2x zagen ze het zeker (die drie puntjes zagen ze overduidelijk) Leuk he, roze shoppen! @ Justme: he balen meid @ Babbel: oh spannend, hoop dat die naalden goed zn werk gaan doen deze ronde Ik ga weer even werken xx
Hoi allemaal, ik zit op het moment niet zo lekker in mn vel. Beetje emo. maak me beetje zorgen omdat ik na de vorige keer niets meer gevoeld heb en het duurt me allemaal iets te lang... Ik probeer even de laatste blz bij te lezen en te reageren.
Siri: wat fijn dat je man af en toe mee naar huis mag. Hoe gaat het nu? Is je moeder nog bij jullie? Zonn: wat leuk dat je een goede echo had en ws een meisje. Kan me (helemaal) voorstellen dat je dan toch een paar roze dingen wilt kopen. mamatien: na de bevalling kan je navel weer terug komen in zn oude vorm; hopelijk gebeurt dat bij jou. Justme: kan me voorstellen dat je overdonderd was. Wel fijn dat je ha je zo serieus neemt. Weet je al wat meer inmiddels? DQ: mooie echo's. Blijft leuk om te zien. Leuk dat je quinty hebt meegenomen. Ik hoop ook een keer een echo buiten schooltij te kunnen plannen zodat de kids mee kunnen. Babbel en Mv3: hoe gaat het met jullie Blike: weet niet meer zeker of jij het was, maar heb je de uitslag van de toxoplasmose al of heb ik die gemist?
Ik ben net bij een vriendin van mij geweest die vk is. En alles is Ok! Het hartje klopte heel erg goed en de kleine is toch erg actief. Waarschijnlijk voel ik het niet omdat het naar achteren beweegt of omdat ik toch wat steviger ben en het niet door mijn vetlaag heen komt. Hoe dan ook; ik ben heel blij!
Balen van je ongi, fijn dat je vol goede moed bent. Komt allemaal wel goed inderdaad. DQ fijn dat nekplooi goed was, weet je de rest al (pos of neg?). En super lief koppie op de echo! Prachtig hè dat dat hummeltje in je buik groeit! Twijfel wat super handig zo'n vriendin en helemaal top dat alles goed is!!! Nu weet je dus dat je niet alles hoeft te voelen terwijl er genoeg activiteit is daarbinnen. @Mamatien, ja ik hoop dat ze over drie weken weer echo doen (controle bij de gyn) en dat de baby dan anders ligt en de drie befaamde puntjes/streepjes wel goed te zien zijn. Omdat ze nu steeds in stuit lag was het lastiger. Maar manlief is ervan overtuigd dat het een meisje is, lag met benen wijd en helemaal plat down there
En mijn buikje met 21 weken... Misschien niet meest handige kledingstuk aan met dat afleidende patroon hahaha
@zon, leuke foto's meid!! lief he die kleine kleertjes he! hier is de ongi al bijna weer weg, nu op zoek naar mijn ei!
Hai ladies, @mamatien, mooi behangetje hoor ohhh, balen dat je navel aan het veranderen is... Maar tis voor het goede doel hé? en hij plopt wel weer terug na de bevalling toch? @siri, lekker dat je je mannetje thuis hebt @justme, zie dat je in een nieuwe ronde zit... shit meid @babbel, hoop dat het gaat helpen!! @zonn, prachtige echofoto's van jullie meisje gefeliciteerd en wat fijn dat de nekplooimeting goed was! @twijfel, wat fijn dat je weer gerustgesteld bent! Ik krijg morgen of overmorgen de bloeduitslagen... ben er best wel zenuwachtig voor! Ben zoo moe de laatste weken... hopenlijk gaat mijn energieniveau weer wat omhoog straks met het mooie weer...
Mooie echo DQ en 1,3 nekplooi is heel mooi. Ik had 8,3 bij ons * Zonn, wat een mooie foto's..... !!! mijn moeder is de dag voor de operatie gekomen en de dag ernaar weer teruggegaan. Maar heerlijk dat ze er was. Dat was ook de moeilijkste dag voor mij, dus was wel fijn om afleiding te hebben. We hebben lekker ontspannen kunnen kletsen over van alles en nog wat en ook over de baby. Gisteren naar de HA geweest om te praten over wat me nu bezig houdt, en ze heeft een echo voor morgen geregeld. Wel fijn, maar ik ben ook hardstikke bang dat morgen mijn droom in duigen valt. Er lijkt maar geen einde aan de pech te komen, dus ik verwacht al bijna dat er nog meer komt.... maar hopelijk zit ik morgenavond met een grote glimlach op de bank! Ach en als het niet goed zit is het ook maar beter om het nu te weten..... Just me, begreep ik het goed ben je ongi geworden? Balen! Verdori!
@zonn.....mooie foto's meid...erg leuk @siri...dijn dat je vandaag een echo hebt...dan ben je weer lekker gerustgesteld meid.... @twijfel....fijn dat je eht hartje hebt gehoord...het blijft eng he een zwangerschap pfff @hier....gistermiddag de uitslag gehad van de combinatietest...en ik heb geen vergroot risico...dus dat was fijn al is het geen 100%...gister en vanmorgen weer ziek bahhh met overgeven dit keer..