Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Schaambeen heb ik ook gehad blike, echt een rot vreemd gevoel. Oei buikslapen moet je ff afleren ja. Aambeien brrr das echt vervelend.
    Elke dag tabletje magensisum, lichaamseigen stof en verkrijgbaar bij de apotheek, houdt je ontlasting soepel zodat je aambeien niet verergeren omdat je erg moet persen.

Sterkte en veel succes morgen Siri!

Just me en babbel, eet smakelijk op de wachtbank! Veel succes met die rottige dagen wachten...gelukkig is het heerlijk weer, dat geeft misschien een beetje afleiding.

Leuk dat jullie t gedichtje ook mooi vinden:)

Hoop dat je wat kunt krijgen dq want dit is wel erg zwaar zo lang erg misselijk zijn!
    En wat leuk dat jullie een geslachtsecho gaan doen!

Haha twijfel je buurvrouw inschakelen, ik denk dat als de vk de enveloppe dichtplakt dat je m echt niet openmaakt...leg m gewoon ergens hoog op een kast uit het zicht ofzo. Heeeeel veel plezier morgen en succes met spieken

Vette uitslag op mijn hand hiero...denk zonneallergie grrrrrr die allergieën van mij! Morgen ff kijken of ik bij de huisarts terecht kan. Het jeukt al twee weken mega en wordt sollen maar erger.

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Siri, kwam even snel spieken voor je uitslag...jeeeh!!!!:D:D
    wat fijn dat alles er zo goed uit ziet:) Zo die narigheid ben je nu voorbij..nu lekker genieten van je mooie tijd als zwangere vrouw!

3. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Super nieuws Siri!!! Ben zo blij voor je dat je nu lekker kunt gaan genieten!
    Is je man nu thuis trouwens?

4. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ja, mijn man is thuis. Morgen de definitieve diagnose, maar ik verwacht dat dat een bevestiging is van wat ze al voorzichtig dachten.... Dat het goedaardig is en geen bestraling hoeft. Dat betekent dat het volstaat met een 3 maandelijkse controle. Het lastigste is dat zijn rijbewijs is ingetrokken tot maart volgend jaar en we wonen buitenaf.... Maar goed dat lossen we wel op.

Donderdag gaan we lekker een paar daagjes naar italie. De neuroloog heeft de dosis medicatie iets verhoogd, zodat we niet bang hoeven te zijn dat er iets gebeurt.... Wel lekker na al die Stress

Babbel, bijna he!!! Spannend. Had je kaartje gisteren bestudeerd en die is duidlijk! Ik hoop toch zo dat jij en just me je binnenkort lekker kunnen aansluiten....

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Siri: allemaal goed nieuws dus! Gefeliciteerd! Nu lekker op je roze wolk kruipen en er niet meer afkomen.

6. mamatien

mamatien Niet meer actief

Fijn zeg, goed nieuws Siri :):):)

Hier alles goed! Wordt helemaal vrolijk van dit weer:)

7. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Nog meer goed nieuws dus Siri, wat een opluchting zeg!
    Lekker vieren in Italië!:)

Babbel, inderdaad mooi kaartje...duim voor je! En ook voor just me ofcourse!

Mamatien...heerlijk hè:cool:

Uitslag op mijn hand is zonne-allergie...ben niet meer naar de HA gegaan want kon op internet genoeg info vinden om mijn vermoeden te bevestigen. Wel irri zeg! Heb dit al jaaaren niet gehad...wat zwangerschap al niet met je lichaam doet;)

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Siri: wat goed nieuws!!!! En lekker genieten jullie in Italie!!!!

Zonn: vervelend zo allergie!!

Twijfel: succes!!! en vanavond wel even komen vertellen he;)

Blike: leer je vanzelf af het buikslapen. Hier ook altijd buik slapen, maar op ten duur werd ik echt kotsmisselijk wakker.

Hier mag straks weer naar de gyn:) ben benieuwd hoe goed de dames zijn gegroeid en of ze heel misschien nog gedraaid is.. maar denk het niet! Net voor we net bed gaan worden de dames heerlijk druk, mijn man schrok er gister zelfs van! Haha Als ze weer zo druk zijn ga ik het filmen;)

Hier nog een buikfoto van vamorgen (de streepjes worden zichtbaar:( )
    Bekijk bijlage 145452

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    prachtig mooie buik mamavan3, en die streepjes horen er helaas bij ja :(

10. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ zonn: als je daar nu al last van hebt.. kijk dan maar uit voor een zwangerschapsmasker..

11. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik ga zo even bijlezen, maar eerst even het laatste nieuws:
    Ik kom net terug van de echo en alles is goed met Wuppie! :) (begint al wel weer wat boven het gemm te komen qua groei)
    En nu heb ik een brandende envelop in mn tas zitten. :D Gelukkig zijn de kids vanmiddag thuis, dus heb ik afleiding.
    Ik was vandaag bij een andere gyn en hij had het er nu al over dat als deze baby weer groot zou worden, om het dan eerder in te leiden; misschien al met 36/37 wk. Uit ervaring van vorige keer weet ik dat mijn "eigen" gyn daar niet zo'n voorstander van is, dus ik zorg dat ik op het laatst bij deze man mn afspraken inplan ;)

12. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Zonn: zonneallergie? Da's balen zeg! Kun je daar niets voor krijgen?

Mv3: wat een super mooie foto! Hoe was het bij de gyn?

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Twijfel , en en en? ben nieuwsgierig naar de inhoud van de envelop:D belangrijkste natuurlijk dat jullie wuppie het goed doet, dat is al fijn nieuws.

Mamavan3, wauw mooie buik:)
    Hoe gaat het met de dames? gisteren weer even mogen bekijken?

Zonn, ik heb al heel lang zonnealllergie, ik gebruik in nederland vichy 30+ en in het buitenland 50+ , dat werkt wel goed voor mij ( en ja wordt je evenwel bruin van;):p) succes ermee,weet hoe je ervan kan balen.

Mamatien, ja heerlijk hè dat mooie weer!:), ik ben zelfs minder chagie( normaal in me wachtweek altijd veel last van:p:))

Siri, als je het nog leest..geniet lekker van elkaar in Italie:)!!! jullie hebben het zo verdiend, wat goed nieuws dat de vooruitzichten positief zijn.
    Ja temp-kaartje van me gaat goed,maar juist de laatste dagen gaat het erom spannen, ga zo wel 2kv5 halen, en als het nog nodig is...1e of 2e paasdag samen met me mannetje testen:D

Justme, dagje cursus, altijd goed voor je ontwikkeling:) hoe gaat het me je?

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier erg toe aan weekend, maar helaas zaterdag ook nog werken..... pasen staat al weer volgepland, hopelijk kan ik daar wat schrappen. ff geen puf meer en rug werkt ook ff niet mee..... ik zit dus in de baalmodus! mannetje is nu lekker aan het koken dus zal straks vast beter gaan.

hoe is het met jou babbel? voel je al wat?? nog 3 daagjes dus weer spannend!

15. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ha Justme, hè balen dat het even niet gaat als je zelf wil. Fijn hè zo'n mannetje die lekker voor je kookt:)( ben er zelf ook door verwend) ja moet ook morgen en zaterdag gewoon werken ( voor mij nu wel goed, qua afleiding:p)

Ik heb alleen last van lage rugpijn, normaal geen last van...verder niet zoveel bijzondere kwaaltjes...heb al wel testjes in huis..wil tot zondag wachten ( weet niet of dat gaat lukken,maar ja;) )

Toch alwel vast een prettig Pasen gewenst en probeer een beetje rustig aan te doen.

16. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Hei babbel, moest even snel kijken of je al had getest, ik vind het weer spannend hoor!

Mamma van 3 prachtige foto, wauw echt een modelbuik!

Twijfel, fijn dat alles weer goed is.... En gewoon doen wat voor jou goed voelt.

Ik loop lekker mijn buikje te showen in italie..... Het is echt al goed te zien.

Zonn, bah, lastig zonallergi, ik heb er ook jaren last van gehad en bij mij hielp niets alleen uit de zon blijven!...

17. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Twijfel wat fijn dat alles goed is met Wuppie
    ENNNNNN WAT STOND ER IN DE ENVELOPPE???

@all: thnx voor tips voor zonneallergie...wordt met hoge factor smeren inderdaad. Nu twee dagen in de zon geweest en geen enkel teken van zwangerschapsmasker, dus hoop dat ik bij de categorie zit die het niet krijgt. En zo wel, dan moet ik de zon echt gaan mijden.

Oei zo'n druk weekend is niet echt fijn nee just me...hopelijk kun je wat tijd voor jullie zelf vinden en weer in de vrolijke modus komen:)

Woehoe spannend weer Babbel...hmmm lage rugpijn;) Altijd extra spannend als je iets voelt wat je niet eerder gehad hebt.

Geniet maar lekker in Italie en van je mooie buikje! Leuk dat het al zo goed te zien is.
    Ja best veel mensen hebben last van zonne-allergie...hoop dat het niet te erg wordt want heb reisje Portugal en weekend Madrid in mei;)

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hoi allemaal, sorry ik heb het heel druk op het moment enb het lukt me even niet om bij te lezen, maar ik wil jullie niet langer in spanning laten.
    We mogen op zoek gaan naar jurkjes en strikjes, want we krijgen een meid! :) :) :)

19. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Woehoeeeeee wat super leuk!!!
    En zo leuk een klein zusje voor de drie grote broers:)
    Kun je lekker gaan 'tuttebellen' met jullie dochter:D

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Twijfel, jeeeh!!!wat leuk een meisje:D:D:D, haha nu zit je echt op de ROZE wolk!!!!

Siri, show maar lekker met je mooie buikje! geniet maar lekker in Italie.
    Ik ga morgen of zondag testen. temp. was vanochtend wat lager,maar was er ook eerder uit. Even afwachten wat hij morgen doet en of ik dan bruinverlies heb. ( nu nog niets te bekennen:D)

Zonn, ja weet niet of de rugpijn ermee te maken heeft,maar verder weinig symtomen( hopelijk goed teken;):))

Deel Deze Pagina