Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    wauuwww gaaf, twijfel nu een meid...lekker genieten op je roze wolk:D dit is tot nu toe echt een meiden topic he hahha...

@babbel...spannend meid...nog 2 dagen..ik hou het hier in de gaten hoor!

@justme...sterkte op de wachtbank...ik ga ook voor jou heel hard duimen...

@hier...eindelijk nu 5 dagen redelijk misselijk vrij doorgekomen...alleen af en toe vlagen nog, maar die trekken vrij snel weer weg...ik hoop zo dat dit het voorlopig was duim duim....6 mei heb ik een geslachtsbepalende echo:D yeahhh..nog 2 weekjes geduld...miss. ga ik de meisjes lijn doorbreken?? en krijgen wij een jongen we zullen het gaan zien....ik vind het erg spannend...mijn gevoel zegt een jongen!

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Jammer dames,ik kan weer ophouden met dromen.
    temp vandaag gekelderd, bruinverlies begonnen...dus ongi komt eraan:(:(:(

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    he bah babbel, dikke knuf meid!

4. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    F..K!

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Bedankt Dames.
    zie het nu even niet zo meer zitten, gaat hopelijk morgen weer wat beter. leuk hoor zo Pasen:(

6. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ja, dat kan ik me voorstellen. Ik baal er zelfs al van! Moest vanochtend aan je denken, We waren al vroeg op pad, alleen helaas geen bereik....

7. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Ach nee babbel want #}%<>^*$£¥+
    Hoop dat lekkere paaseitjes je de eerste baaldagen door helpen...

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Bedankt voor het meeleven,dames. gisteren goed potje om gejankt,was om verjaardag met veel kleine kinderen + kleine uk van een 1/2jr en nog een zwangere buik...en ik zat daar met pijn ik me buik,omdat het bij ons weer niet gelukt was:(...dus toen ik thuis kwam brak de bom even, luchte wel op. nu alleen veel ongi-kramp, in het koppie gaat het wel weer wat beter.

Zonn, euhm paaseitjes waren voor de pasen al op:)

9. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ahhh babbel wat Kl*te zeg...ik vind het echt heel rot voor je:(

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @babbel, lekker je emoties eruit gooien meid! opkroppen geeft geen enkele zin! wij zijn hier voor je hoor!

vandaag al weer zo'n heerlijke dag! lekker genieten van het weer vandaag en vanavond een BBQ! jummie!

11. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    H
    @babbel... Hahaha snoeperd! Ja das echt confronterend dan...voelt zo oneerlijk. Goed dat het eruit gooien je opgelucht heeft. Geen bevrucht paasei helaas, maar mei DE vruchtbare maand met veel uitkomende eieren komt eraan! Veel succes weer komende ronde, het MOET nu gewoon een keer raak zijn.

Manlief is ziek, alle dagen al, dus saai weekend terwijl het zulk super weer is. Alleen zaterdag ff wezen shoppen en twee fijne positie linnen broeken gekocht in de aanbieding bij Miss Etam...een tip want ze zitten heerlijk!

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    rot voor je babbel :( :( :( dikke knuffel meis!!!

13. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Blike nog een weekje tot de 20 weken echo, leuk joh! En spannend!

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ja vind het inderdaad erg spannend!!! Maar komt vast goed :)

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

hallo meiden,
    Heel weekend weg geweest naar Bergen, hoef ik maar 1 pagina terug te lezen :p

Het was echt een heerlijk weekend! Zaterdag dagje Alkmaar gedaan, zondag 30 km gefietst langs alle kustplaatsjes (en heel veel terrasjesg ezien :)) Gister ruim 10 km door de bossen/duinen gewandeld.. Was echt zoooo lekker en zo fijn om weer eens een heel weekend samen te zijn! Heeft ons echt goed gedaan :)

Nu ben k wel btje moe en heb giga spierpijn haha!

@ babbel: wat super naar meid :(:(:(:(

@ twijfel: jeuhhh een meisje :)

@ all: hoe is het met jullie?

16. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    Hallo meiden,

@mamatien...met mij gaat het eindelijk goed:) ben nog wel met vlagen misselijk maar geen dagen meer en zelfs dagen helemaal niet..dus begin nu pas te genieten:D wat heerlijk dat jullie lekker samen genoten hebben van het weekendje weg..kan je er weer lekker tegen aan...en meid wat ben je al ver!!! alweer 28 weken...aftellen gaat bijna voor jou beginnen hahaha....

@blike.....ohh spannend volgende week de 20 weken echo...kan je weer ff lekker kijken hahha wilde jullie nou wel of niet weten wat het gaat worden??

@zonn...hoe is het met je mannetje?? is hij alweer beter...jammer da je dan het hele weekend weinig kan doen, maar ja je doet er niks aan he...hoe gaat het verder met je?? voel je je goed?

@mamavan3...hoe is het met jou meid??? voor jou is het echt aftellen he! hebben jullie al een datum voor de keizersnede? of is dat nog te vroeg!

@justme...hoe is het met jou meid??

@siri...zijn de uitslagen nu al binnen?? of heb ik dat ergens gemist?

@zwangeredames....hebben jullie allemaal al namen??? wij echt nog niet wachten even volgende week af...

@hier....Hier gaat het dus eindelijk de goede kant op:D volgende week donderdag controle vk en vrijdag de geslachtsbepaling:) heb er zin in en kan bijna niet meer wachten,....kan ik eindelijk iets gaan shoppen haha heb nog helemaal niks gekocht!!

17. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Vandaag weer gewerkt. Wel fijn, had er echt zin in. Ons verhaal 20x verteld.... En veel medeleven gehad. En ook iedereen gemeld dat ik zwanger ben... En dat wers ook tijd, want je kunt het goed zien. Het gaat toch een stuk sneller de derde x

Dq, de uitslagen zijn positief, de tumor is goedaardig en behoeft geen bestraling, alleen nacontrole.....
    Spannend de geslachtsbepaling..... ,maar koop maar vast roze, 't zijn alleen maar meisjes hier!

Mmm mijn man zet een lekker crodino neer.... Ipv van wijn uit italie mee te nemen, zoals ik normaal doe, heb ik een paar flesjes crodino meegenomen, toch even het italiegevoel vasthouden!

Just me, nog een paar dagen he! Ik vind het al weer spannend worden, dus jij zal wel helemaal aan het aftellen zijn!

Babbel, hoest-ie??? Alweer aan het oefenen voor de volgende, hopelijk laatste ronde?

18. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ohh meid wat fijn dat de uitslagen goed zijn:D lekker genieten nu van jullie zwangerschap...

en idd allemaal meisjes hier...maar mijn gevoel zegt een jongen hahah dus wie weet ga ik het doorbreken hier:D:D

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @siri, fijn dat de uitslagen goed waren! nu lekker werken aan het herstel.

hier alles prima, geen kwaaltjes what so ever..... we zullen zien wat het weekend brengt! wel wat bruine afscheiding, maar dat schijnt niets te zeggen..... op dag 23 na vrijen wat bloed gehad, volgens vk hier kwam dat doordat baarmoeder op dag 23 zich klaar kan maken voor innesteling. ben benieuwd of dat daadwerkelijk gebeurd is.

20. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Heerlijk dat jullie ff lekker quality time samen gehad hebben mama10.
    Woww gaat inderdaad hard, nog vier weken werken?

Zo fijn dat alles goed is met je man nu siri, lekker er een paar weken terug ff op dat je hele wereld in ging storten. En lekker zwanger, heerlijk!

Dq...mannetje is nog niet helemaal beter, gaan maandag naar Portugal dus dan moet ie we ff fit zijn weer;)
    Bijna geslachtsecho, ben heel benieuwd of je gevoel goed zit
    Ik heb al best veel kleding gekocht nu, voor de eerste weekjes dus maatje 50 en 56 en wat 62. De rest komt daarna wel weer.

Vandaag lekker vakantie inkoopjes gedaan, dan begint de voorpret altijd al:)

Spannend just me, ben heel benieuwd wat jou deze ronde gaat brengen!

Deel Deze Pagina