Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @zonn, leuk hoor al die inkopen! vind het zelf altijd zo leuk om kleertjes te kopen als kadootje, hopelijk duurt het niet lang voordat ik ze voor mezelf kan kopen! veel plezier in portugal!

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Zonn: nee ik moet nog 6,5 week werken (naja, heb daarvan 1,5 week vakantie, maar over 6,5 week heb ik verlof)
    Jij ook lekker op vakantie, ik ga naar Kreta maandag :D Heerlijk he.. ff ontspannend!

@ just me; ohh hoop dat het deze ronde raak bij je is.. Klinkt goed iig :)

@ DQ: ik wist ook zeker dat ik een jongetje zou krijgen, en kijk nu.. ;)

3. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Babbel: balen meid dat het afgelopen ronde weer niet gelukt is :(, kan me voorstellen dat zo'n verjaardag dan ineens wel erg confronterend is. Gelukkig heb je het er meteen uit kunnen gooien.
    Had je trouwens al een nieuwe afspraak gemaakt in het zkh?

Blike: heerlijk dat je minder misselijk bent; hopelijk blijft het nu zo. :) Spannend dat je binnenkort een echo hebt.

mamatien: wat fijn dat je zo'n heerlijk, ontspannen weekend hebt gehad. Af en toe heb je zoiets echt even nodig he.
    Goh, je kunt al af gaan tellen naar je verlof; wat gaat het snel zeg.

Siri: wat lief dat je collega's ook zo meeleven. En wat een geweldig goed nieuws van je man!!! :) :) :) Ik ben zo blij voor jullie.

DQ: jij ook bijna je echo? Ik ben idd benieuwd of iemand het meidengroepje gaat "verstoren" met een jochie.

Zonn: hopelijk is je man weer beter. ZO niet dan hoop ik dat hij nu echt snel opknapt zodat jullie van je verdiende vakantie kunnen genieten. Hebben jullie daar familie wonen?

just me: o, het zou echt mooi zijn als dit de laatste ronde is geweest. Het klinkt idd erg goed; ik ben benieuwd. Wanneer wil je gaan testen?

Meiden ik zit nu echt op een roze wolk. Het is ongelooflijk. Bij de andere 3 wisten we niet wat het werd, maar omdat ons meisje (moet nog erg wennen aan die term) zo weinig beweegt, is het wel erg prettig om het nu wel te weten. Het lijkt ook wel of het meteen "echter" is en meer een mensje. Raar he?

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    #2684 Babbel81, 28 apr 2011
    Laatst bewerkt: 28 apr 2011
    Twijfel, ja kan me wel voorstellen dat je het nu intenser beleeft. En al roze spulletjes gekocht:D?
    Nee heb nog geen nieuwe afspraak in het zkh gemaakt, wil daar eind juni over gaan bellen( ben bang dat ik nu nog geen afspraak mag maken, te vroeg..)

Blike, gelukkig ben je nu weer wat fitter, eindelijk genieten van het zwanger zijn. Ben ook zeer benieuwd naar de uitkomst van je echo!

Mamatien, hè goed bezig! eerst lekker weekendje gehad en nu maandag weer naar Kreta:D( gaan jullie dan weer saampjes? ) ..geniet er maar lekker van:)

Justme, ben er hard aan het duimen voor je!!!:):)
    nu geen raar bloedverlies gehad tijdens toiletgebruik?
    Succes nog op het wachtbankje.

Siri, vast wel weer fijn om de normale draad weer op te pakken.
    Hopelijk zijn alle nare dingen nu voorbij en komen er nu alleen nog maar mooie dingen:) :).
    Nee we zijn nog niet aan het oefenen..bruinverlies duurt wat langer dan normaal..en dan hou ik er niet zo van:)

Zonn, en je mannetje al weer beter? alvast fijn vakantie gewenst en geniet maar lekker van de voorpret!

Blike, jij ook alweer de 20wk echo! ik dacht dat jij het wel wilde weten,maar je mannetje niet? hoe was het nou?

Mamavan3, hoe gaat het met de laaste loodjes? hou je het nog vol?

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    heb deze ronde 1x een beetje bloedverlies gehad bij toilet gebruik en 1x na het vrijen. op zich klinkt dat goed, baarmoeder is dan dus goed doorbloed maar of het iets oplevert...... komend weekend ga ik testje wagen!

6. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Mannetje is weer zo goed als beter gelukkig.

Mamatien, nog ruim zes weekjes...aftellen maar!

Twijfel, vind het ook echter geworden nu ik het weet, nu kan ik me beter een beeld vormen van onze aankomende dochter.

Just me...de spannende laatste dagen zijn weer aangebroken. Wat zegt je gevoel? Of voel je inmiddels niks meer zeg maar haha. Ik dacht elke ronde dat het wel raak zou kunnen zijn....pfff en dat tien rondes lang...

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland

ooh spannend!!!:D:D ha mooi dat je NOD in het weekend valt, anders had je natuurlijk weer op het volgende weekend willen wachten,zodat je niet op een werkdag ging testen;):p

Veel succes nog met afwachten!

8. mamatien

Nieuwe buikfoto en nieuwe bikini!! :)

9. mamatien

Dan nog even al mn buikfoto's achter elkkaar...
    Eerste 20 weken ben ik echt niets gegroeid vergeleken met de laatste 3 weken haha!

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    mooie foto's hoor! ik is jaloers ;)

eigenlijk is mijn nod maandag..... maar ja dan moet ik een hele week wachten he.... maar denk dat mijn ei op een vrijdag was (pos ovu test en ei pijn was over op vrijdag) dus dan zou mijn nod morgen zijn......dus in het weekend testen kan wel denk ik ;)

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    spannend just me:) ik duim voor je!

@mamatien...mooie buik meid:D

12. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    leuk dat overzichtje mama10!
    Wowww inderdaad de laatste drie weken enorm gegroeid! Mooie buik joh!
    Nu kun je er lekker mee pronken :)

Ja in weekend testen kan zeker Just me, duim duim duim!!!

13. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Mammatien ...PRACHTIGE BUIK!!!!! ik hoop dat mijn buik ook zo mooi is met 28 weken!

Verder zijn we al eeen beetje verder met onze plannen om 3 maand van ons zs verlof in een warm land te 'vieren'. Vandaag hebben we mijn zoon ingeschreven voor de Noorse school op Gran Canaria. We willen wel een 100% noorse school, geen internationale. We zijn daardoor wat beperkt in onze keuze, ze hebben niet overal goedgekeurde Noorse scholen.....
    Nu nog een leuk huisje.... we hebben er 2 in optie.... en dan goed sparen!!!!!!

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    jeetje siri, wat ben jij een wereld reiziger zeg! leuk hoor al die plannen!

15. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ja, ik denk steeds: "nu kan het nog", maar dat denk ik al 20 jaar en het lukt nog steeds!

Nou wordt het spannend voor je, just me..... ik ben benieuwd wat het weekend brengt.... hopelijk iets moois!

Ik heb net de eerste 'neutrale' babykleertjes gekocht..... noorwegen he... dus moet wel een beetje warm zijn.... althans de eerste 2 maanden...... als ik weet of het een jongentje of een meisje wordt naai ik er wel een blauw of roze hart op.... (of dat laat ik aan mijn moeder over):p

16. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Zo gave plannen hebben jullie zeg Siri! Goed om te horen ook dat jullie weer lekker reisplannen aan het maken zijn. Hoeveel weken na de bevalling willen jullie dan gaan?

Enne hele schattige kleertjes!

17. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Mamatien, wauw mooie buik!:) leuk zo om te zien, die foto's...ja je buikje gaat nu wel hard groeien..., leuk hoor.

Siri, wat een schattige kleertjes:)
    Wat heerlijk idee om gezamelijk 'op verlof' te gaan!!! ben er wel beetje jaloers op, hoe het daar in Noorwegen qua verlof geregeld is:D maar jullie hebben het dik en dwars verdiend.

Justme, en en?, of ga je morgen pas testen? dan ga ik gewoon weer verder duimen:D

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    vandaag getest en hagelwit. ook bloed nu, zomaar zonder krampen en boobs doen nu zeer. heel stom, flink balen nu. mag er ff in zwelgen en dan de draad weer oppakken!

19. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ah neeee!:x wat k*t , balen voor je :( :( :( , sterkte.
    Dikke Knuffel

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    thanks meid! moet zeggen dat ik er erg kalm onder ben. kwam ook heel onverwachts eigenlijk. hopen dat het snel weer over is, dan kunnen we weer verder. nog 1 ronde en dan maar naar de gyn...... binnenkort de ha maar ff bellen.

Deel Deze Pagina